Ik dacht laat ik mijn virtuele dagboek eens bijwerken blijkt die gesloten te zijn Maar goed, wie af en toe kwam kijken dit is hoe ik er nou voor sta. Inmiddels zit ik op dag 14 met mijn tweede serieuze ivf poging. Ben nu overgestapt op menopur ipv gonal omdat de arts hoopt dat de eventuele embryo's zich beter zullen nestelen met natuurlijke hormonen. Tot nu toe (dag 13) zijn er 3 follikels van nog geen 11 mm te zien. Vrijdag 12 nov. moet ik voor de 3e FM en hopelijk zijn ze dan al genoeg gegroeit. Ik vind de behandelingen steeds zwaarder wegen. Of zou het door deze hormonen komen? Of wellicht dat dit de tweede poging is en de druk steeds hoger wordt? Ik heb nu ook besloten om deze resterende week rustig aan te doen. Heb ook een buikvirus te pakken want door die behandelingen schijn je ook nog eens vatbaarder overal voor te zijn. Ik zal dus nog even geduld moeten hebben. De arts verwacht dat ik tot en met het weekend moet spuiten. Dus wie weet volgende week de punctie. Super spannend dus.
Hallo Lente, Wile je hier even heel veel succes komen wensen met jullie tweede IVF behandeling. Kan me voorstellen dat je het steeds zwaarder vind. Hopelijk heb je snel een punctie en nog liever een TP van een toppertje! Heel veel sterkte en succes de komende weken. Liefs, Misty
Hey Lente, Heel veel succes met je tweede IVF. Hoop dat het nu eindelijk raak voor jullie mag zijn. Liefs Joontje
heel veel succes met jullie 2e poging! sterkte met alles en hoop dat het nu raak mag zijn! Liefs Ella
Bedankt voor jullie lieve reakties! Misty ik zie dat je een nieuwe atavar hebt. Waar is het poesje met de grote donkere vragende ogen? Ik vind deze eerlijk gezegd veel leuker en vrolijker, snoopy mag blijven
Morgen heb ik de tp. Er waren twee eicellen maar ik hoor morgen of ze beide bevrucht zijn. Moet er om 11.00 uur zijn. Ben zo blij dat we zo ver al gekomen zijn. In ieder geval gaat het morgen gebeuren
Mooi hoor Lente! Zelf zit ik op wachtdag 6 en verga al 3 dagen van de krampen, dus dat kan nooit goed zien. Liefst stop ik met de Utro, maar doe dat niet voordat het van de artsen mag.... Geloof namelijk niet meer dat het gaat innestelen . Geloof ook niet dat het doorgedeeld is... Lieve schat, zorg jij er wel voor dat jullie wondertje(s) blijf(t)en zitten? Succes met de wachtdagen!
Vandaag zit de 1e wachtweek erop. Vrijdag over een week testen. Ik heb er een goed gevoel over. Nu is het nog 1 week wachten. X
Goed zo lieverd blijf zo posi. Ik mag vandaag over een week testen donderdag is het 2 weken na de TP. Ik duim. Liefs
Helaas het heeft niet zo mogen zijn. Op 1 december afscheid genomen van onze emmy's. Wat een verdriet, het voelt als rouwen.