Mooiii!!! Ben alweer aant zoeken voor een mooie 2ehands fiets voor dochter, vandaag fiets gehad van mijn vader :d kunnen we lekker samen in het lekkere weer fietsen word er helemaal vrolijk van... lente
Krijgen jullie ook altijd meer zin in schoonmaken met het beginnende lentezonnetje. Net als Bosi zegt lekker pui of deur open ,frisse voorjaarsbolletjes in huis en beetje ramen lappen en alles weer fris
Ja heel erg... Ik ben nu ook al helemaal aan het bedenken welke kasten ik eerst ga doen...de keuken of de woonkamer Voor de woonkamer moet ik alleen nog wat mandjes kopen...morgenochtend kan dat pas ( komt zo een vriendje spelen van dochter) dus waarschijnlijk de keuken... Heerlijk.
Doet alvast een lentedansje!! Ik kan niet wachten tot het mooiere weer. Lekker fietsen zonder musten en de koude wind in je gezicht, brr. Onze tuin wordt volgende week opgeknapt dus kunnen meteen volop genieten van het mooiere weer.
O, wat heerlijk! Zonnetje erbij en dan ben ik m'n griep al haast kwijt bij de gedachte daaraan! Ben echt zooooo toe aan lente!
Lekker!!! Ik hou van sneeuw, maar da dat gekwakkel afgelopen weken ben ik helemaal klaar met de winter! Doe mij maar weer 20 graden en een zonnetje!
Haha, dat had ik ook kunnen voorspellen. Ik ga volgende week na 20 weken verlof weer aan het werk! :-s Nouja, lente is altijd welkom!