Wij gaan over een tijdje kamperen in spanje en we gaan nu voor het eerst sinds ik zo veel ben afgevallen. Ik houd thuis heel strak aan mijn dieet en ik wil nu gewoon doorgaan ook in mijn vakantie al zal er dan wel een keer een drankje of en hapje extra zijn, maar we nemen de mountainbike mee en ik ben van plan daar ook hard te lopen en of te zwemmen, heb er gewoon geen zin in kilo's aan te komen. Nu ben ik op zoek naar recepten makkelijk te maken geen 10 pannen nodig t is een tent dus niet te moeilijk maar wel simpel en gezond en ik heb eigenlijk ook geen zin om tig verschillende maaltijden te maken, mijn man lust niet zo heel erg veel. Kijk sla enzovoorts dat maak ik wel en eet ik ook goed, maar mijn man eet geen vis, tomaat en champignons en zelf ben ik geen liefhebber van aardappelen, dus op vakantie hooguit een keertje een paar aardappeltjes gebakken maar meer niet. Rijst houd ik niet van al eet ik het wel wat vaker inmiddels, maar ben er geen liefhebben van. Dus kom maar op met de recepten (en dat mijn man geen vis eet wil niet zeggen dat ik het niet eet met een keer een bbq of iets, maar niet in een maaltijd verwerken)
Eenpansgerechten.nl | Snel, makkelijk, lekker...eenpansgerechten.Eenpansgerechten.nl misschien heb je hier wat aan. Kun je zelf kijken wat lekker is en past bij je dieet.
manlief zweert bij bonen in tomatensaus(maar dat is natuurlijk niets voor je man). Blik bonen in tomatensaus opwarmen en daar blokjes kaas indoen en met een stokbroodje opslurpen, echt lekker. Mss je man toch overtuigen?
Wat wij hier altijd deden: Een scottelbraai mee waar je op kunt wokken, bakken grillen etc. Heel klein tasje is dat. Wat niet in de beschrijving staat maar wel heel handig is is dat je de grilplaat met het deksel erop een perfect oventje maakt voor afbakbroodjes en pizza's. Ook is deze plaat super voor pannenkoeken. Verder hadden we ook zn gascooker mee waar die blauwe gasflesjes ingaan. Daar kookten we dan rijst of pasta op. Dus twee kookmogelijkheden en een grote pan. Aardappeltjes, groentes en een zak kant en klaar gesneden vlees uit de diepvries bij de supermarkt (weet niet of ze dat in spanje ook hebben) en dan wokken. Macaroni ed maakten we ook op die manier in de wok. We deden veel barbequen met die scottelbraai. met stokbrood en lekkere salade. Niet zo zwaar op de maag, lekker fris en gezellig met je campingburen.
Wij ook met scottelbraai, maar kan ook in pan. Rode en gele paprika met courgette roerbakken. Kun je gehakt of kip door doen. Kan in een pan. Koop meestal pakje passata en doe dit door wat gekookte pasta of rijst.
Wij hebben inderdaad ook een scottle, en we kamperen al jaren maar toch is het nu anders we nemen ook altijd een aantal wegwerp bbq's mee voor een keer een stukje vlees of vis van de bbq. Het stomme is het ontbreekt me gewoon aan inspiratie momenteel. met de deksel erop een oven dat wist ik niet is goed om te onthouden.