Ik wil binnenkort een of twee nachtjes weg in het weekend met z'n drietjes. Heeft iemand een tip? B.v. in de buurt van een leuk subtropisch zwembad, leuke speeltuin of klein pretparkje. Mag in een hotel zijn, maar ook in een huisje. Gewoon even weg met iets leuks voor onze dochter in de buurt.
Iets zoeken in de buurt van bv Tivoli (Nijmegen), Apenheul (Apeldoorn), Plaswijckpark (Rotterdam), Nijntje Museum (Utrecht) Of bv dit: Minicamping - Boerencamping - Ezelcamping in `t Niet daar hebben ze grappige huisjes en je kunt er wandelen met een ezeltje etc
Of gewoon een weekendje centerparcs. Daar doe je mijn zoontje (2.5) echt altijd een heel groot plezier mee! Spelen in de dome, zwemmen, wandelen, de diertjes alles vind hij fantastisch! Ik was nog nooit in centerparcs geweest maar sinds zoontje er is dus al aantal keer!
Bedankt, ik ga het bekijken! Center parcs heb ik als eerste bekeken, maar we kunnen alleen zaterdag en zondag, en cp boek je van vrijdag tot en met maandag, vind ik toch wat te duur.
Misschien even bellen? Ik heb weleens gehoord dat ze last -minute ook wel minder nachten doen? (geen idee of het waar is hoor, maar ik kan me voorstellen dat als er huisjes leeg staan, ze misschien blij zijn met elke betaalde nacht?)
Als je weet dat het mooi weer gaat worden, zou je naar het strand kunnen gaan. In Ouddorp, Zeeland, bijvoorbeeld. Koop wat leuke speeldingetjes voor op het strand. Zoek voor 's avonds een restaurant met speelplekje voor kinderen en je kunt (redelijk) rustig uit eten. Roompot Weerterbergen vonden wij ook leuk, meestal hebben ze goedkope aanbiedingen.
Misschien in noord limburg iets, park hotel horst of tulip in Sevenum. Daar ligt bv toverland maar ook een grote gratis buiten speeltuin roeffen Mart. Ook aardbeienland ligt er dichtbij.
Weekendje centerparcs is dalen! Naast centerparcs heb je plopsa indoor coevorden! En je zou dan nog naar wildlands in Emmen kunnen gaan! Echt super leuk! (Wij gaan regelmatig, hebben een abo)