Bloedprop na toucheren

Discussion in 'De bevalling' started by jenna83, Sep 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jenna83

jenna83 Actief lid

Aug 2, 2008
    310
    0
    0
    deeltijd studente
    utrecht
    Ik word echt een beetje gek op dit moment (vd stress). Eerder had ik hier al gepost met een vaag verhaal over vochtverlies, wat ik gisteren had. Was vrij veel en een paar keer op de dag. verder heel wat gerommel id buik. savonds naar het ziekenhuis geweest, ze konden er geen gebroken vliezen van maken.

had wel eergisteravond wat bloedverlies vermengd met slijm. gisteren nog een klein beetje. verder geen vochtverlies meer gehad.

vandaag de hele dag harde buiken en menstruatiepijnen. weer naar ziekenhuis gegaan, de arts toucheerde en voelde 1 cm ontsluiting, half verstreken baarmoedermond en erg verweekt.

bij thuiskomst de hele tijd menstruatiegevoel en toen bleek ik wat rozig bloed te verliezen, even later een hele bloedprop...

ik vraag me nu echt af wat dit allemaal is, wat een vaag gebeuren!:(
    iemand een idee....is er nu wat gaande of niet?en die bloedprop is dat dan van het toucheren?

de arts kon trouwens helemaal bij het hoofdje en de vliezen...

2. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

Die blodprop (slijmprop) kan inderdaad loskomen door het toucheren, maar als je al 1 cm ontsluiting had is het ook heel goed mogelijk dat de slijmprop vanzelf is gekomen. zo heel groot is een slijmprop meestal niet en dus met wat opening valt het eruit.

wil overigens niet persé betekenen dat je binnen nu en 24 uur bevalt want je kunt ook nog doorlopen tot de 42 weken. Maar in combinatie met toch wel menstruatiekrampen en vochtverlies is het wel heel goed mogelijk dat het binnen nu en heel snel gebeurd haha!!

Ik verloor mijn slijmprop bij de tweede met 34 weken, met 39 weken hebben ze me ingeleid.

Liefs en succes!

3. jenna83

jenna83 Actief lid

Aug 2, 2008
    310
    0
    0
    deeltijd studente
    utrecht
    wow er kan dus nog aardig wat tijd zitten tussen het verliezen ervan en de bevalling. nou ja, is maar goed dat ik dat weet. even afwachten dan maar!tnx voor je bericht.

4. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,056
    2,193
    113
    Brabant
    ik had bij mn bevalling ook een mega bloedprop na het toucheren. Ik dacht dat dat mn slijmprop was?? iig veel succes!!

5. jenna83

jenna83 Actief lid

Aug 2, 2008
    310
    0
    0
    deeltijd studente
    utrecht
    Ik blijf bloed verlies en pijn houden en harde buiken. moet nu naar het ziekenhuis en wordt opgenomen. dit is al vanaf eergisteravond aan de gang. om moe van te worden...:(

6. nedjla

nedjla Fanatiek lid

Jun 16, 2008
    1,773
    40
    48
    hoi veel sucees en ik hoop dat je nu wat duidelijk heid krijgt of dat je mischien nu wel bevallen bent

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

waarom ga je er steeds voor naar het ziekenhuis? daar zou ik ook gestressed van raken... ;) het komt als het komt en dat wachten is niet leuk maar je bent "pas" 37,4 weken en feit is dat eerste kindjes (het is je eerste toch?) vaak pas na de uitgerekende datum komen. laat jezelf niet gek maken!

het kan idd zijn dat de bloedprop van het toucheren komt, dat is vrij normaal. als dat niet zo is kan het het begin zijn, maar het kan nog even duren voor het doorzet.

veel succes en hopelijk zet het door!! :)

8. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

Mar 8, 2009
    1,354
    271
    83
    Female
    Als er bij mij iets aan de hand is, neem ik ook contact op met het ziekenhuis. Ik sta daar namelijk onder controle. ;)

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

nee dat snap ik,:) bedoelde meer dat je toch niet iedere keer dat het rommelt je gaat bellen?

10. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

Ik denk dat Jenna aan het bevallen is :D

11. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

Jan 15, 2009
    2,196
    0
    0
    oehhh spannend...!! zou ze dan toch aan het bevallen zijn!!??

12. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

ik vermoed dat ze aan het bevallen is, het is haar 2e kindje...zet hem op meid!!

Share This Page