Ik heb alleen mijn LBO diploma op zak en heb daarna nog een jaartje MBO (kappersvak) gedaan. Mee gestopt en gaan werken in een winkel. Na vier jaar daarmee gestopt en gaan werken in een laboratorium van een orchideeënkwekerij. Klinkt interresant, maar valt erg mee hoor, je hebt er geen opleiding voor nodig. Wij verspenen op steriele wijze jonge plantjes dmv een pincet en een scalpel in een zeer steriele omgeving..
Ik heb ook alleen mijn VBO C diploma, nog een jaartje kapster gedaan en ben nu sinds een jaar nagelstyliste. Ik werk nog in een een verpakkingsbedrijfje en daarnaast probeer ik mijn eigen nagelsalon op te bouwen.
Ik heb alleen vbo op c/d niveau, ik was vroeger te lui op school helaas tja, ik begon op HAVO/VWO maar ja, pubertijd hé... En dan komt er nog bij dat ik nooit wist /nog niet weet wat ik doen wil als later ik groot ben, moeilijk,moeilijk, moeilijk.... Dus ben ik om toch maar werk te hebben naar een callcenter gegaan en daar een beetje in doorgegroeid tot backoffice medewerker, door interne trainingen en ik heb het heel erg naar mijn zin op mijn werk .
mmh heb ook vbo c/d , zag helaas het nut er ook niet van in oom naar school te gaan toen ik aan het puberen was .... ik heb na de middelbare school de VIG opleiding gedaan in de zorg ....zeg maar gewoon verzorgende IG ...en was enorm blij dat ik er mee klaar was ....had totaal geen zin in school meer ....nu nog steeds niet ..... maar goed je kan zonder diploma ook bijv voedingsass worden in verpleeghuis of zh ....helpen met het eten delen en mensen eten geven ...
Ook VBO C diploma. Daarna 1 jaar SPW gedaan. Praktijk cijfers super goed, maar theorie heel slecht. Toen een jaar orientatie schakeling, kwam ook niks uit. Toen heb ik gesolliciteerd op een baan als cassiere bij een bouwmarkt. Werk er na 13 jaar nog steeds met plezier.
Ook alleen VBO c diploma hier...de reden: Ook veels te lui! Daarna 1 jaar kappersopleiding, ook mee gestopt. Toen 1,5 jaar gewerkt in een winkel....ook gestopt omdat ik weer een opleiding wilde volgen! Vervolgens Directiesecretaresse gedaan, dit jaar mee gestopt .....en nu wil ik in het nieuwe jaar SPW gaan doen (ik ben er dus nog niet helemaal uit )
ik heb vbo op c en d niv. diploma en daarna 2 jaar Mbovz-IG gedaan, maar niet afgemaakt was niks voor mij.Toen productiewerk gedaan en huismama geweest.Binnenkort hoop ik te starten met een MBO opleiding fitnessinstructeur.
ik heb mijn maco c/d niveau. Deed daarna 1,5 jaar spw. mee gestopt wegens geldgebrek:S Toen neb ik vooral heel hard gewerkt. NU werk ik part-time in de winkel! Onwijs naar mijn zin! Daarnaast doe ik de opleiding nagelstylisten! Super!
Ik deed VBO, daarna MBO en heb ik de thuiszorg gezeten nu in de schoonmaak, 30 jan is mn laatste werkdag. Per mei ga ik bij de kraam in dienst als medewerker huishoudelijk en per september mag ik bij hun dan de opleiding kraamverzorgende volgen
mogen mannen ook reageren ? ik heb VBO-a/b gedaan en ben via een callcenter tele2 bij een satteliet bedrijf terecht gekomen, hier ontwikkel ik software en ben ik de hulpdienst voor de IT afdeling
ik heb geen middelbare school diploma, wel heb ik 2 mbo diploma's verkoopmedewerker en verkoopchef, werk momenteel achter de kassa bij albert heyn. wat er verder nog gaat gebeuren weet ik niet, misschien ga ik nog verder leren, zou graag leidinggevende willen worden
Ik heb MBO gedaan, daarna een jaar MDGO-VZ maar geen diploma van. Ik werk sinds 6 jaar bij de Zeeman en Gall&Gall Keten van de AH en het bevalt me prima, gezellige collega's daar. Misschien ga ik nog wel eens een avondopleiding doen voor helpende of verzorgende, dat lijkt me ook wel leuk. Maar tot nu toe bevalt het prima!
Nou nu mijn verhaal Eerst 3 jaar vbo c verzorging (niet afgemaakt) Daarna 2 jaar vbo D kantoor (belgie niet afgemaakt) Daarna schakeljaar en mavo diploma behaald toen SPW niveau 3, 1 jaar gestopt wegens persoonlijke problemen. Nu werk ik 6 jaar als directiesecretaresse en in dec-jan wordt ik bedrijfsleidster.
ik heb mavo-D op mijn slofjes gehaald... hierdoor te lui om daarna verder te studeren.... heb 3 onafgemaakte opleidingen gevolgd en vond niks echt leuk en nu weet ik nog steeds niet wat ik wil.. werk dus al bijna 8 jaar in een supermarkt, als medewerker en heb het aardig naar mijn zin, al wil ik als mijn kids groot zijn graag iets anders gaan doen, misschien kraamverzorgster worden!
Zozo,mazzelaar Ik heb dus enkel LBO-B ,wist al heel vroeg dat ik graag kraamverzorgster wilde worden maar ik moest ook 3 vakken op C hebben en die hebben ze me nooit laten doen gooide er erg met de pet naar op die school trouwens toen maar voor de opleiding Bejaardenhelpende gekozen,maar snel weer gestopt,daarna LKC geprobeerd maar ook daarin kon ik mijn weg niet echt vinden.Toen kwamen mijn eigen kinderen,en sindsdien heb ik dus alleen maar schoonmaakwerk gedaan maar wil echt dolgraag de verkorte opleiding Kraam doen,en hoop dat ik toch in aanmerking kom,had net zoals bamjolan hier bij het Kraamhotel gesolliciteerd een half jaar terug, als Medewerker Huishouding maar ben helaas afgewezen
ik heb vmbo-b gedaan en daarna een jaartje spw. toen gaan werken bij kruidvat. na 3jaar ben ik weer begonnen met mn spw en op een kdv gaan werken. door prive omstandigheden ben ik ook daar mee gestopt. toen maar weer terug naar kruidvat. toen via de expo naar kwantum gegaan en daar doe ik nu de opleiding voor afdelingschef kassa/klantenservice. door mn zwangerschap en bi loop ik nu 2modulen achter, maar mag vanaf januari in een andere groep die modules alsnog doen. uiteindelijk ga ik dan toch een mbo-3 diploma halen en daarna zeg ik waarschijnlijk dag tegen kwantum en ga ik lekker iets anders doen (weet alleen nog niet wat) liefs doris
Ik ben 2 x gezakt voor mijn VWO-examen, dus nu probeer ik het nog 1 keer. Hoef maar 1 vak te halen. Het enige probleem is dat ik wss in mei uitgerekend ben en dan ook mijn examens heb, dus of dat gaat lukken..? Ga nu dus 1 dag per week naar school en werk als cassiere bij de Albert Heijn.