hoi de 24 aug zou ik ongi worden ben het de 30 ste geworden ik heb nu stuk of 4 bloedproppen verloren bloeden niet normaal meer maar wat ik niet snap ik heb nog zere borsten misselijk zuurbranden dat heb ik normaal niet bij mijn liefs miranda
hoi naomi Klinkt inderdaad verwarrend, vooral omdat je ook nog eens overtijd denkt geweest te zijn........ Mijn ongi kwam deze maand wel optijd, maar de symptomen die jij beschrijft komen me erg bekend voor. Was heftig ongi, veel bloedproppen en buikpijn, maar was ook na 3 dgn weer helemaal voorbij. Last van mijn borsten heb ik nu 3 weken later nog!! Heb dag van ongi negatief getest en 4 dagen na nod ook nog eens negatief. Dat gaf me ergens wel een geruststelling. Denk dat ik gewoon heel veel vrouwelijke hormonen had deze cyclus, die dus ook weer voor veel symptomen hebben gezorgd. Heb jij een testje gewaagd van te voren of achteraf? Dat zou je misschien wat uitsluitsel kunnen geven of je misschien een vroege miskraam gehad hebt! HCG blijft toch altijd nog in bloed en/of urine achter......... Sterkte Twinny