Heb jij een rare, grappige en/of onrealistische angst?

Discussie in 'De lounge' gestart door MyMiracle, 16 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Ik wel!
    Een hele rare en onrealistische angst waar ik maar niet overheen kom:)
    Namelijk......krijg al de kriebels van de foto......:D

2. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jaaa ik heb ooit in een film gezien dat er iemand in het zwembad lag en opeens schoof er een luik open en zwom er een haai in het zwembad en sindsdien... Bbrrrr... ;)

3. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Haha omg... Dat had/heb ik in zwembaden ook, bang dat er een witte haai in zwemt. Dan was ik lekker aan het zwemmen en dan ineens die gedachte en zwom ik heeeel snel naar de kant.. ik voelde m bij wijze van spreken al aan mn tenen knabbelen :D

Soms als ik s'avonds in het donker op het terras zit, schieten er wel eens rare gedachtes door mn hoofd. STEL dat er een leeuw/tijger ontsnapt is uit de dierentuin (20 km verderop) en dat ie nu in mijn tuin zit en op mij jaagt.

Of dat er een krokodil/rat uit de wc komt kruipen..

Belachelijk natuurlijk, maar soms ploept dat zo in mn hoofd :)

4. Ballie

Ballie Niet meer actief

Dit dus, die lijnen op de bodem van het zwembad die lijken te bewegen door het verplaatsen van water helpen ook niet mee :p

5. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    dat had ik eens toen ik in een film zag dat een haai uit een toilet kwam , nou je kunt wel raden hoe snel ik daar altijd weer vanaf was *schaam*

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik check bijna altijd de wc of er geen slang in zit.. :)

7. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik had nadat ik de film The Ring zag steeds de angst dat er zo'n engerd uit mijn tv zou kruipen hahaha!

8. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik heb altijd het idee dat de trollen van david de kabouter in mijn rommelkamer zitten als het donker is.. toen ik klein was mocht ik niet meer kijken want ik kreeg er nachtmerries van.. en nog steeds ben ik er niet helemaal van genezen. .:)

9. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Haha herkenbaar...

10. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Ik weet niet of mijn angst echt raar is, maar ik vind het doodeng om dicht langs water te rijden. Dan gaat er echt de ergste gedachten door mijn hoofd...

11. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    en met i know what you did last summer ofzo , aan het eind komt ie onder het bed vandaan en 'haakt' hij iemand mee het bed onder , heb ongeveer 2 jaar lang me bed in gesprongen ahha , nu vind ik het wel grappig maar toen echt niet :p

12. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.552
    3.057
    113
    Ik ben altijd bang voor inbrekers.
    Heb dan ook het scenario in mn hoofd dat ze ons vastbinden en mn kinderen wat aandoen en daarna ons.
    En ben in de auto altijd bang dat we een ongeluk krijgem en dan een van ons overlijd.

13. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Heksen bah, jak, iel!

14. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Vlinders :)

Ik heb het haaien gedoe ook maar dan in de zee daar durf ik nooit voorbij de boeien anders word ik vast opgegeten..

15. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

Haaien angst in het zwembad .. herkenbaar :D

Verder; als ik in de nacht naar het toilet ga, ren ik zodra ik van het toilet kom ala speedy conzales naar boven, met veel geluid en kabaal.. bang dat ik gevolgd wordt door een inbreker of geest oid.

En lieveheersbeestjes, ik vind het zulke enge, vieze beestjes.
    :)

16. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Ik droomde vroeger altijd van een kuiken zo groot als een huis die me wilde pakken.. Ik heb net nu niet meer op die donsballetjes hoor, ze zijn levensgevaarlijk :)

17. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    Bidsprinkhanan! Ik ben ervan overtuigd dat ze ooit de wereld overnemen. Ze hebben een plan. Google ze maar eens dan zie je het op de manier waarop ze in de camera kijken.
    Nee echt bah, ik kan niet eens kijken naar een foto van een bidsprinkhaan. Zo eng!

18. PukkiePoes

8 mrt 2012
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor mijn werk slaap ik veel in hotels. Zodra ik binnenkom moet ik altijd even de kast open doen en het douchegordijn open schuiven, want er zou wel eens een enge man verstopt kunnen zitten.....:(

19. Mv6

Mv6 Actief lid

9 jun 2014
    169
    0
    0
    NULL
    NULL

Dit heb ik ook heel fijn als je man vaak lang van huis is.

20. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Clowns!! Brrr wat vind ik die naar!

Helemaal door de film it en toen dat verhaal in de ronde ging over dat de oppas die de kriebels kreeg van een levens grote speelgoedclown in het huis. De ouders er over opbelde en het dus geen speelgoedclown bleek te zijn...

Alles met smink of een masker moet ik overigens niets van weten

Deel Deze Pagina