Ben nu volgens eigen berekening 5 weken zwanger en 3 dagen. En van het weekend had ik al drukken gevoel van binnen in vagina. Pijn doet het gelukkig niet, maar prettig is het ook niet. Het is ff weggeweest en vannacht had ik er ineens weer last van. Vooral als ik op rechterzij ging liggen. Ik was echt even bang dat het mis was, ben er uitgegaan om te plassen en daarna nam het wel af. Kan dat al zo vroeg in de zwangerschap? Heb zitten zoeken hier op de site en op google, maar krijg veel verhalen over dat men dan aan het einde van de zwangerschap zit en dat het met indaling te maken heeft. Zover is het nog lange niet bij mij natuurlijk en daarom kan ik het even nergens aan koppelen Ik heb daarnaast last van spierpijn zijkant buik en last van stuitje wat soms naar linkerbeen uitstraalt. Hiervan kan ik eruit halen dat het te maken heeft met groei van baarmoeder. Maar of dat drukkend gevoel er ook mee temaken heeft?
Hallo, Het drukkend gevoel in de vagina is inderdaad erg vroeg. Kan tgv het groeien van de baarmoeder komen, maar dat weet ik niet zeker, ga even langs de huisarts. Groetjes Ineke
Bedankt voor je reactie. Gelukkig is het niet constant. Ik hou het even in de gaten en anders ga ik alsnog naar HA. Wil namelijk niet overkomen dat ik me druk maak iets wat verder totaal geen kwaad kan.