Geen innesteling, pipelle

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sasch, 22 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sasch

Sasch Nieuw lid

22 okt 2014
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste lotgenoten,

Ik ben nieuw op dit forum. Door veel tegenslag en mislukte pogingen hoop ik hier meer informatie, maar ook steun te vinden.

Ik ben ruim 1,5 jaar bezig om bewust alleenstaande moeder te worden. Daarvoor heb ik 1,5 jaar op een wachtlijst gestaan voor donorzaad. Inmiddels heb ik 9 iui gehad, 1 miskraam, 2x ivf met 2 verse terug plaatsingen en 4 cryo terug plaatsingen. Helaas nog steeds niet zwanger. De wanhoop slaat dus toe.

Mijn arts heeft voorgesteld een pipelle te doen, maar dat wil zij op een dag tussen 7-12 van de cyclus doen. Nu lees ik op internet dat anderen de pipelle op dag 21 van de cyclus krijgen. Heeft iemand ervaring met een pipelle op dag 7-12 van de cyclus? En weet iemand waarom dit is?

Verder zijn mijn eileiders gecontroleerd en ben ik getest op mijn schildklier. De resultaten waren goed. Toch ben ik benieuwd of er vrouwen zijn die uitgebreider zijn onderzocht. Zijn er onderzoeken die ik kan aanvragen? Bv bloedonderzoeken, stollingsproblemen? Heeft iemand ervaring met uitgebreid onderzoek? Ik wil nu alles op alles zetten.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Groetjes Sasch

2. Sdi86

Sdi86 Actief lid

18 feb 2014
    184
    0
    0
    Verpleegkundige
    Hoi Sasch,

Helaas kan ik je hier geen antwoord op geven maar ik lees wel graag mee....

Deel Deze Pagina