LEO Behandeling

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cede, 12 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjaandiaan

sjaandiaan Actief lid

1 mrt 2007
    484
    0
    0
    hee ik zie dat er al een tijdje niet meer gekeken of gereageerd is op dit forum. ik wil even laten weten dat de leo goed is gegaan. de endo zat er ook, maar daar deden ze verder niets mee. ze hebben maar liefst 15 eitjes per kant weggeprikt! verder was alles goed. bij jullie nog wat vorderingen?

groetjes van sjaan

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey Sjaan.
    Goed om te lezen dat alles goed gegaan is. 15 per kant is veel !

Ik moet 3 sept. dus ik heb nog even.

xxx

3. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    Hi Sjaan,

Fijn dat alles goed is gegaan! Neem rustig de tijd om te herstellen.

Tja het is vakantietijd, ik denk dat veel mensen op vakantie zijn en dat het daarom zo rustig is.

Met mij gaat alles goed, volgens mijn Persona heb ik mijn 2e eisprong gehad tijdens onze vakantie.
    Ik heb vandaag mijn Progesteron laten prikken, volgende week weet ik meer.

Alvast een fijn weekend!

Groeten Gerlinde

4. cede

cede Actief lid

16 jul 2006
    320
    0
    0
    Hoi Sjaan! Fijn dat het zo goed gaat. Toevallig dat ook jij net voor de operatie, uit jezelf een menstruatie hebt gekregen.
    Ik ben sinds gister terug van vakantie en met mij gaat het goed, zit nu, als ik weer gewoon een cyclus heb, rond op bij de eisprong, heb daar ook goed op ingespeeld, dus best spannend allemaal, ze zeggen dat vakantie wonderen kan doen....
    Ik ga aan de was beginnen...ligt een hele berg!
    Groetjes voor jullie allemaal!
    Debbie

5. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    Hi meiden!

Het is inderdaad rustig hier!

Mijn lab uitslag was binnen, ik heb weer een goede eisprong gehad met een Progesteron van 48,8 op dag 22!
    Spannend hoor!
    Debbie heb jij nog bloed geprikt, zo ja heb je een eisprong gehad tijdens je vakantie of heb je ovulatietesten gedaan?
    Ik ben deze maand begonnen met Persona en die gaf tijdens onze vakantie meteen 2 ovulatie dagen aan.
    Goed he dat zo'n (redelijk eenvoudige) ingreep er meteen voor zorgt dat je weer gaat ovuleren.

6. cede

cede Actief lid

16 jul 2006
    320
    0
    0
    Da's een goeie eisprong! Super voor je Gerlinde!
    Spannend wordt het dus!
    Ik weet het niet, want ik heb geen ovu testen gedaan, daar heb ik geen zin in, ik wacht liever ff rustig af, zie anders later wel. Ik hoefde geen bloed te laten prikken, gek genoeg, maar moet gewoon in augustus naar de Gyn.
    Afwachten dus.....
    Groetjes!
    Debbie

7. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    Dat is wel de beste instelling Debbie!
    Als ik vrijdag nog niet ongesteld ben geworden ga ik een test doen en volgende week moet ik naar mijn gyn.
    Werkse vandaag!

8. sjaandiaan

sjaandiaan Actief lid

1 mrt 2007
    484
    0
    0
    dat heb ik nou ook. ik hoefde volgens de gyn ook geen progesteron te laten prikken. eerst moeten de eierstokken weer herstellen volgens hem. dus over 6 weken terug en dan kijkt hij of ze herstelt zijn. en ik kan pas gaan tellen nar de volgende bloeding of er een eisprong komt...

9. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    Hi Sjaan,

Afwachten is het standaard antwoord van de gyn. Natuurlijk moeten we afwachten en ons lichaam de tijd geven, maar aan de andere kant zijn we NATUURLIJK een beetje ongeduldig omdat we al zo lang wachten.

Het bloed prikken is volgens mij niet standaard elke maand. Mijn gyn heeft een aardige assistente die me zo een briefje geeft als ik daar naar vraag.
    Ik was gewoon benieuwd of mijn Persona mijn eisprong goed had opgemerkt.

Sterkte de komende weken!

Dag dag

10. sjaandiaan

sjaandiaan Actief lid

1 mrt 2007
    484
    0
    0
    hee ik heb ook nog van zo'n briefjes van toen ik clomid had. maar ik denk dat ik maar gewoon ga wachten... als er nog niks is gebeurd in sept als ik terug moet naar de gyn, dan maakt hij zoiezo een echo. dan wil ik die spuitjes hebben. :) daar moet je toch ook niet te lang mee wachten na de leo. anders gaan mijn eitjes zich weer ophopen...
    groetjes van sjaan

11. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    Ik ben nog niet ongesteld geworden.
    Vanmorgen een test gedaan: helaas negatief :( .
    Zou ik te vroeg getest hebben?

Sjaan ik heb gehoord dat als je hormonen zich hersteld hebben na je operatie, dat het een blijvend effect kan hebben :D . Misschien heb je dan helemaal geen dure spuiten nodig. Laten we het hopen voor je.

Verder nog nieuws bij jullie?

Deel Deze Pagina