Leo behandeling

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door 123aap123, 14 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Nancy, erover praten vind ik op zich niet erg, maar gewoon kort en bondig, heb geen zin om daar veel en lang over te praten met anderen. Op mijn werk wilde ik dat eerst ook allemaal stil houden maar als je om de haverklap een halfuurtje later bent op je werk bent of iets dergelijks kan je bijna niet anders... Mijn jongere zus is arts en nu assistent-gynaeco, ik merk dat het me goed doet als ik met haar er eens over kan praten, maar over het algemeen zal ik weinig spontaan erover beginnen tegen mensen. Tot nu toe vind ik het ook niet erg als men ernaar vraagt, maar het ligt er natuurlijk wel aan op welke manier ze dat doen hè :)

Morgenochtend moet ik voor bloedname en om 15u45 voor echo. Dat komt omdat mijn gynae in verlof is en ik nu dus bij een andere moet. Beetje vervelend maar geen ramp. Ik verwacht niet dat er al iets van groei te zien zal zijn aangezien ik vorige cyclus na 7 dagen 1 ampul ook nog geen reactie had. Ik vermoed dus dat er ook weer opgehoogd zal worden naar 1,5 ampul. Afwachten. En hopelijk is er dus, zoals ik al zei, überhaupt reactie! Want als ik op Menopur niet meer reageer, wat dan vraag ik me af? Daarom meid, als jij een keer niet meer zou reageren op Clomid is er altijd nog Menopur of andere spuiten, dus probeer je daarmee alvast maar gerust te stellen :).
    Wanneer ben jij met Clomid gestart en wanneer moet je voor echo?

Ik vraag me ook af hoe het met ons Aapje gaat?:p

2. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat is wel fijn dat je zus assistent gynaecologe is! Iemand die weet waar ze het over heeft, daar zal je veel aan hebben!
    Ik wilde het eerst ook stilhouden op me werk, maar dat is niet te doen idd. Een aantal weten het dan ook, maar sommige gaat het gewoon niks aan ;)

Spannend morgen, maar is idd nog erg vroeg om al iets van groei te zien.. Bij mij zeggen ze altijd dat er vanaf dag 10/11 pas groei gezien kan worden. Vind het toch apart dat ieder ziekenhuis er anders over denkt :( Wel fijn dat ze met Menopur tijdens de cyclus gewoon kunnen verhogen! Ik heb voor de leo puregon gespoten, maar mocht dan tussentijds niet verhogen.. Dat duurt dan erg lang als je geen groei krijgt.

Na de clomid heb ik gelukkig nog de puregon of Menopur. Al reageerde ik voor de leo erg laat op puregon, maar er zijn nog middelen! Mocht dit alles niet werken zullen ze overgaan op IUI denk ik. Heb jij al gevraagd wat ze hierna gaan doen als dit alles niet lukt?!

Ben ook onwijs benieuwd hoe het met Aapje is! :)

3. 123aap123

123aap123 Actief lid

19 apr 2013
    254
    1
    18
    Hee dames !
    Ik heb het de afgelopen week even super druk gehad en heb nu weer
    even tijd gevonden om te schrijven. Had namelijk al op mij telefoon
    gereageed maar mij bericht is helemaal niet erbij komen te staan ! Ik
    Zal even opnieuw op iedereen reageren

Mulder.
    Wat super lief dat je een berichtje schrijft .. dank je wel ! Jij bent alweer
    op de helft zie ik wat gaat het toch snel.

Avda
    de granaat appelsap had ik van healty people. Maar vind hem nu niet meerlekker vind hem nu erg zuur :p.
    Wat moet jij lang wachten zeg , tot 8 april. Hoeveel weken zijn dat ? Mag je niet vragen als je wel nieuwe medicatie krijgt of je niet mag gaan Spuiten met puregon ofzo, ik had ook enorm last van bijwerkingen en clomid werkte eerder niet dus had er ook geen vertrouwen in. En mocht ik dus gaan spuiten met puregon. Ik hoop dat je niks nodig hebt en je een eisprong gaat krijgen en een bevruchting voor die tijd!

Nancy
    Getsie wat jammer te lezen dat je ms is doorgekomen en dat met 2 eitjes snap ik dat je baalt. Het is ook moeilijk om positief te blijven, maar wel proberen hoor meid. Je eitjes groeien heel erg goed met de medicatie. Volgende ronde is vast beter! Daar gaan wij voor duimen.

Ik heb nooit met iemand gepraat behalve me beste vriendin over het traject waar we in zaten. Maar merkte wel dat ik er wel behoefte aan ging krijgen. Nu achteraf toch blij dat ik het niet verteld heb , en nu het leukere er aan kan vertellen. Maar door dat we er 10 maanden zo alleen mee hebben glopen een soort van. Wil ik het nu maar al te graag vertellen aan me ouders
    We gaan dat ook al deze week en volgende week doen. En ik heb een klein boekje gemaakt met alle datums afspraken stukjes tekst, fotos etc. En die druk ik af en kan ik alsnog aan mij moeder en aan wie ik behoefte heb daar aan
    laten lezen.

Dolce
    Gestart met menopur zie ik. Hoe gaat het ? Niet te veel last van, vandaag je echo spannend. ik hoop dat er mooie groei te zien is.
    Is meno pur het zelfde als puregon ? Krijg je ook pregnyl uit eindelijk? Zo als nancy zegt, meestal is er echt groei te zien na dag 10. Dus koppie op wij duimen voor jou dat er mooie groei begint te komen! Op naar een mooi ei

Met mij gaat het goed dames, ik voel me niet veel anders. Alleen hele Zere borsten en die ook al een stuk voller zijn. En ben verschrikkelijk moe.
    Verder gaat het zijn gangetje weinig kwaaltjes, ben pas 5 weekjes dus het kan nog komen, de hcg begint pas echt flink te stijgen bij 6 weken. Ik heb moeders voor moeders al over de vloer gehad en ben al begonnen met urine opvangen. Mij eerste echo heb ik 20 februari in het zh. En 5 maart intake bij de
    VK. En daar word ook nog een echo geplant. We willen het mij moeder en zijn ouders morgen gaan vertellen met leuke
    kadootjes, en volgende week me vader. Maar ben anders bang dat mij moeder het gaat raadde. Aangezien ze altijd bij iedereen merkt en ziet dat ze zwanger zijn, en wil echt een verassing geven.

Kom op meiden, jullie moeten mij snel opvolgen met positieve testen!

dec
    Temperatuurkaart

januari
    Temperatuurkaart

4. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    123aap, wat fijn om te horen dat alles goed gaat! De ergste kwaaltjes zullen idd nog wel komen hihi ;) ... Dan weet je tenminste wel dat je echt zwanger bent!
    Wat knap zeg, dat je het zelfs je ouders niet hebt verteld. De verrassing is dan idd des te leuker! Ik ben nogal een prater en hou er niet van om alles op te kroppen, dus dat is mij niet gelukt. Nou heb ik er ook wel veel steun aan hoor, door het er met bepaalde mensen over te hebben. En door erover te praten merk je ook dat het bij heel veel vrouwen niet vanzelf gaat. Ieder doet het op zijn eigen manier :)

Vind het wel erg leuk om te lezen dat je moeders voor moeders over de vloer hebt gehad! Ik ben ook zeker van plan om dat ook te gaan doen als ik zwanger ben! Zo zijn wij tenslotte ook heel erg geholpen :)

Ik heb trouwens nu granaatappelsap van Pom (100% granaatappel). Was een hele zoektocht, maar uiteindelijk bij de AH hadden ze hem, wel duur, maar het is het proberen waard ;)

Dolce hoe was je echo?!

5. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Aapje, wat fijn dat het goed met je gaat. En zo spannend alles wat je te wachten staat! En het goede nieuws vertellen, lijkt me idd leuk als je dat op een verrassende manier kan brengen. Geniet ervan meid, ik gun het je van harte!!

Ik ben vandaag op echo geweest. Zit op CD9 na 7 dagen 1 ampul Menopur en heb 2 follikels van 11mm :). Nog klein natuurlijk maar vorige cyclus was er op hetzelfde moment nog helemaal niets te zien en volgens de gynae zijn ze als ze 11mm zijn echt wel groeiende... Moet nu donderdag terug voor een echo om te kijken of en hoeveel ze gegroeid zijn en intussen nog 3 dagen 1 ampul blijven spuiten. Ergens had ik wel gedacht dat er iets gaande was want heb sinds gisteren al redelijk wat afscheiding, kan misschien toeval zijn maar ja dat doet nu ook niet terzake hè ;)...

Er is dus weer reactie en daar kan ik dus maar blij om zijn. Toch wil ik nuchter blijven en pas blij zijn als ik eens een positieve test in mijn handen heb!!!

Heb gisteren ook granaatappelsap gehaald. Vorige week had ik reeds meegebracht van het merk The Berry Company, best wel lekker van smaak maar met slechts een weinig percentage granaatappelsap. Gisteren dan meegebracht van het merk Delhaize met 100% granaatappel. Die van POM zag ik op internet maar vind ik nergens in België. Waar haal jij die van jou Nancy? Want ik woon dichtbij Maastricht... Zou Jan Linders of Albert Heijn er hebben?

6. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wauw Dolce, wat goed! Dat is dan best vroeg, super fijn! En meteen twee, spannend! :) Ik snap dat je nuchter wilt proberen te blijven.. Ik denk dat ik deze ronde ook heel anders inga dan de vorige. Maar aan hopen is niets mis ;)

Ik heb Pom uiteindelijk bij Albert Heijn gevonden. Ik heb hem alleen nog niet geproefd, want ik maak eerst even de pakken Healthy People op ;)

7. 123aap123

123aap123 Actief lid

19 apr 2013
    254
    1
    18
    Nancy
    Ik begrijp je helemaal ! Ik wilde het ook super graag vertellen aan me moeder. Maar mij vriend had het liever niet die vond dst het iets leuks moest blijven voor hun. Mar ik loop met alles naar me moeder. Het is er al uit voor ik na denk meestal. Dus vond dit erg moeilijk.
    Inmiddels is er verandering... ik kon het gewoon niet meer voor me houden dus heb gisteren aan me.moeder broer en zus vertellen ;) wat waren ze blij en me moeder helemaal in tranen.
    Vanavond naar me schoonouders. Volgende week naar me vader en goede vrienden en fam.

afgelopen ronde was ik ook nuchter ging nergens vanuit. Dacht dat het wel weer een zoektocht zou worden... heb wel die sap gedronken...miss puur toeval maar volgens mij heeft t een beetje meegeholpen er minder mee bezig zijn en de vitamienties :p je gaat toch zoeken naar een reden he haha
    ik had de sap van healthy people bij ah en jumbo
    .
    Nu vind ik hem mega zuur. Haha echt gek
    Dolse
    Wat geweldig voor 7 dagen is 11 mm echt een mooie goede groei. En 2 eitjes nog wel :) dat beloofd een goede kans!!

Hoop we hier snel met zijn alle kunnen schrijven over zwanger zijn inplaats van worddn. Hoop dat jullie mij snel opvolgen !

8. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    @ 123aapje, fijn dat het zo goed gaat. En laten we hopen dat de kwaaltjes weg blijven ;) veel plezier vanavond met vertellen! Daar kan ik ook echt niet op wachten. Hihi
    @dolce, super meid! 2 eitjes van 11mm op cd 9! Weet je ook wat je bsv is? Hoop dat ze voor donderdag mooi doorgegroeid zijn! Dan zouden ze misschien eind van de week of begin nieuwe week springen!
    @nancy, hoe gaat ie bij jou? Heb je veel last van de clomid? Ik had daar altijd onwijs veel bijwerkingen van. Was echt niet leuk meer..
    En volgende week fm. Spannend meid!

Bij ons in de omgeving weten best redelijk wat mensen af van onze ( lees: mijn) problemen. In het begin hield ik het stevig geheim. Maar nu 2 jaar verder heb ik steeds meer moeite om het voor me te houden.
    Sowieso moest ik het al snel op het werk vertellen aangezien ik altijd om 7.00 moet werken.
    Maar goed soms vind ik het heel fijn dat andere het weten. En op andere momenten baal ik er ontzettend van.
    De afgelopen dagen heb ik ook heel sterk het gevoel dat de leo niet heeft geholpen. Ik heb vorige week wel een dag een verhoging van 0,5 gehad. Maar de dagen erop was mijn tempratuur weer hetzelfde als normaal. Dus ik vermoed dat ik daar ook iets verkeerd heb gedaan :-s
    Wordt er gewoon een beetje depri van. Als ik al tv kijk en iemand is zwanger heb ik de tranen al in mijn ogen staan.. Laat staam als iemand in onze vriendenkring weer een 'leuk' nieuwtje heeft....
    Weet ook wel dat ik positief moet blijven en dan onze tijd ook nog wel komt, maar waarom is dat zo verrekte moeilijk...::

9. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Avda, omtrent je gevoel dat de LEO niet geholpen heeft: ik had daar in het begin ook erg bang voor, maar mijn raad is: laat je eigen geest je niet gek maken!
    Je LEO is geleden van 23/01 zie ik, je zit nu dus 19 dagen na je LEO, misschien heb je al een eisprong gehad, misschien staat hij er nog aan te komen... Probeer er niet te hard over te na te denken (al weet ik best dat dit niet zo eenvoudig is) en ga uit van het beste.
    Mijn LEO was op 03/12 en op 18/12 merkte ik op dat mijn afscheiding anders dan normaal was. Ik kreeg het idee om een ovulatietest te doen en testte toen positief. Een dag later had ik veel last van mijn eierstokken, ik dacht toen dat dat wel eens mijn eisprong kon zijn maar omdat ik sowieso nog vanalles voelde na mijn LEO en die dag net veel fysiek actief was geweest wist ik het niet goed. Bovendien bleven de ovulatietesten ook tot 4 dagen nadien nog positief wat me al helemaal geen zekerheid meer gaf. Exact 2 weken later echter werd ik ongesteld wat me toch wel sterk doet vermoeden dat ik toen echt wel mijn eisprong gehad heb. Nu, dit is hoe het bij mij ging, maar bij anderen liep het dan weer helemaal anders en sommigen werden zelf onmiddellijk zwanger :)!!
    Ik zou zeggen, als je echt het gevoel wil hebben iets te weten, let dan eens of je een verandering ziet qua afscheiding en doe zo ja eens een ovulatietestje. Het is nu wel erg vervelend voor je dat je tot april moet wachten om terug te gaan naar de gynae, bij mij was de regel dat ik binnen de 6 weken na de LEO ongesteld moest worden en zoniet dan terug moest gaan. Ik weet nog dat ik al aan het rekenen was om in week 5 zeker al mijn afspraak te maken voor week 6 omdat ik ervanuit ging dat het ook niet van alleen goed zou gaan, dus dat negatief denken, dat ken ik ook :)...
    Ook dat wat je zegt van mensen uit je omgeving met leuk nieuws is me heel bekend. De laatste tijd is er wel om de paar weken iemand die op facebook fier als een gieter een echo van hun baby post. En natuurlijk gun ik iedereen dit wonder, maar het is toch vaak ook even slikken omdat ik het ook zo graag wil!!!

Wat mijn echo van gisteren betreft, hoeveel het bms was weet ik niet maar het was toch voldoende want de gynae wees het aan op de echo als hij gisteren keek. Bovendien voel ik ook dat ik "natter" ben, iets wat ik met Clomid nooit had en daarmee was mijn bms ook steeds catastrofaal!
    Ik zal donderdag weten of ze zijn doorgegroeid, vandaag en morgen nog spuiten, ben benieuwd. Ook hier overheersen soms nog de negatieve gedachten hoor. Zo heb ik vorige cyclus 7 dagen 1 amp en 5 dagen 1,5 amp moeten spuiten en heeft de gynae me nu dus niet laten ophogen, oké, heb nu wel al 2 follikels die ik vorige cyclus niet had maar toch vrees ik soms dat ze nu niet genoeg gaan doorgroeien of zoiets :(... Ik weet dat het stom is om zo te denken en dat er donderdag zelfs nog kan ingegrepen worden mocht er niet genoeg groei zijn, maar ik denk dat het maar menselijk is om soms eens overmand te worden door twijfel.

Dus aan ons allen zeg ik POSITIEF DENKEN!!! :p:);)

10. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    123aap
    Wat leuk dat je het je moeder, broer en zus al hebt verteld! Super leuk dat je moeder helemaal in tranen was, een trotse oma ;)

Avda
    Het gaat het verbazingwekkend goed! Heb vrijwel geen last van bijwerkingen! :) Normaal weet ik echt niet waar ik naartoe moet met mezelf, erg depri en snauw op alles en iedereen, maar nu helemaal niks! Zit super lekker in me vel! Nou ben ik er ook echt heel weinig mee bezig in vergelijking met de vorige keren. Sta er denk ik iets nuchtiger en minder hoopvol tegenover, dat dit de ronde moet zijn. Ik heb me er een beetje bij neergelegd dat het nog wel even gaat duren (althans dat probeer ik hihi).

Hoe jij het omschrijft, zo heb ik me precies zo gevoeld toen ik het gevoel kreeg dat de leo geen zin had gehad. Het wachten duurt erg lang en je wilt gewoon dat je lichaam het zelf doet, daar ga je iig vanuit.. Bij mij ging het alleen niet vanzelf en moest ik weer aan de clomid. De clomid sloeg vorige keer onwijs goed aan, terwijl ik voor de leo maar 1 x heb gereageerd op clomid 100mg. Dus de leo heeft wel iets gedaan! Nou is het natuurlijk afwachten hoe de volgende rondes eruit gaan zien. Mijn gynaecoloog zei dat bij 50% van de vrouwen die de leo hebben ondergaan uit zichzelf een eisprong krijgen. De andere 50% doet het heel goed op de clomid of puregon. Toen hij dat zei was ik al iets geruster. Probeer hoop te houden meis, hoe moeilijk het ook is. Ik had ook bij iedere echo foto op Facebook de tranen in me ogen.. Alle zwangere buiken lijken op straat op je af te komen, babykleertjes in winkels etc..... Om gek van te worden!! Onze tijd komt wel meis, we moeten een heleeeeeee lange adem hebben, maar het moet toch goed komen :(;)

Dolce
    Spannend donderdag! Hopelijk zijn ze al een stuk groter! Als ze doorgroeien groeien ze waarschijnlijk wel langzamer, omdat ze met ze tweeën zijn (was bij mij ook de vorige ronde). Dat gevoel dat je bang bent dat ze niet doorzetten had ik ook zo erg, was ook super zenuwachtig voor de echo. Goede hoop houden!

11. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Hallo meisjes!

Ik ben vandaag een beetje boos op mezelf :(! Ik betrap mezelf erop dat ik veel zit te denken aan hoe het zou zijn als ik zwanger zou zijn en als het baby'tje er eens zou zijn. Ik ben té blij met mijn 2 follikeltjes, en dat wil ik nu ook weer niet zijn. Ik weet niet of jullie zo'n beetje snappen wat ik bedoel??:(

Morgen voor echo en wie weet krijg ik wel slecht nieuws, en zo niet dan ist weer tijd voor de eisprong en wat dan weer. Vorige maand hebben we het ook op het juiste moment gedaan maar toch is het niet gelukt, waarom zou het dan dit keer wel lukken?:(:(

Ben er echt ambetant van. Ook de goede raad van mensen die zeggen dat ik er niet veel mee mag bezig zijn??? Hoe kan ik dat nu niet? Elke avond moet ik een spuit zetten en na de eisprong zit ik 3x per dag die Utrogestan vaginaal in te brengen. En dan mag je er niet mee bezig zijn? Ik kan toch ook niet doen alsof ik er niet mee bezig ben??

Ik vraag me af hoe dat met anderen in "onze situatie" zit. Die moeten daar toch ook mee bezig zijn denk ik dan, dat kan toch niet anders.
    Inderdaad hoor ik wel verhalen van mensen die bvb. IVF gedaan hebben, er dan mee stoppen en berusten dat ze kinderloos zullen blijven, en die dan plots wel zwanger worden. Die waren er inderdaad dan niet meer mee bezig, maar zovelen anderen geraken wel zwanger met hulp van hormonen, IUI of IVF en die moeten er toch echt ook wel mee bezig geweest zijn hè?
    Ben echt even van de wijs zoals jullie merken. Anderen zeggen dan ook weer dat je positief moet denken (ik ook gisteren tegen jullie, ik weet het :)) maar positief denken is toch ook "denken" en "ermee bezig zijn"....

Pff, moest dit gewoon even kwijt, bedankt om het even te lezen :). Ik snap wel dat wel allemaal onze bekommernissen hebben...

12. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje meis, je bent jezelf weer erg gek aan het maken :( .. Klinkt zo bekend, ik had precies hetzelfde de vorige cyclus. Ik zag het al helemaal voor me; een tweeling (met me twee eitjes). Me kinderwagen had ik al uitgezocht. Wat kan een vrouw zichzelf gek maken :( Het is zo een rot gevoel..

Iedereen die maar zegt dat je je er niet teveel mee bezig moet houden, dat is zo makkelijk gezegd. Dat gaat ook niet! Helemaal in jouw situatie niet, met iedere dag prikken. Je moet je niet teveel aantrekken van wat anderen zeggen, ze weten niet hoe je je voelt en hoe het is om op zo een manier te moeten proberen om een kindje te krijgen.

Het gevoel dat jij nu hebt, heb ik nu ook. Waarom zou het straks wel lukken als ik groei heb? :( .. Ik denk ook dat dat voor mij nu de reden is dat ik me er niet zo mee bezig hou. Straks als er weer groei te zien is zal dat wel weer anders zijn.
    Je hoort het idd erg veel dat zodra je de hoop hebt opgegeven het ineens raak is. Dat zal de toekomst uit moeten wijzen.. Voor nu moeten we positief blijven!

Koppie op meis, het komt ooit goed! Knuffel

13. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Het gaat intussen al wat beter hoor :). Zo extreem als jij zegt heb ik het niet. Kinderwagens en andere babyspulletjes, daar blijf ik nog ver van af :).

Morgen terug op echo, dan zal ik meer weten weeral. En zo maar weer stap voor stap naar de volgende NOD. Meer kunnen we niet doen...

Bedankt voor je lieve woordjes Nancy, het doet toch altijd deugd als iemand je begrijpt hè :)

14. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Koop ze niet hoor, alleen een beetje snuffelen op Internet ;) zo ernstig is het nou ook weer niet haha. Gewoon kijken naar wat voor leuke spulletjes er allemaal zijn.

Gelukkig gaat het alweer wat beter! Zijn ook van die vlagen hè?!

Succes morgen!

15. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    Lieve Dolce,

Sorry maar ik heb een beetje moeten lachen om je verhaal. Maar gewoon omdat het ZO herkenbaar is!!
    Ik heb nog nooit een goede follikel gehad en ik 'fantaseer' er nog net niet dagelijks op los!
    Voorbeeld, vorige week kregen we een uitnodiging van een bruiloft. Neefje van mijn man. Bruiloft is in november. Mijn eerste gedachte, dan ben ik vast hoogzwanger. Ik Bob wel ;) hoe vaak ik niet zo naar een feest of vakantie heb toegeleefd. En als ik savonds alleen op de bank zit kijk ik stiekem ook naar kinderwagens, slaapkamertjes en weet ik niet wat allemaal...
    En wat betreft die verhalen over mensen die onvruchtbaar zijn en 'oppeens' zwanger zijn.. Volgens mij is dat klingklangklare onzin. Want als puntje bij paaltje komt, kent niemand die mensen persoonlijk. Altijd via via.
    ( er zal misschien een ienie minie klein stukje waarheid in zitten hoor)
    Maar ik ben er wel al achter dat de mensen die zeggen dat je er niet zo meebezig moet zijn, zelf NIET in ons schuitje gezeten hebben..

Zo.. En dat allemaal in een lange adem :)

En nu mijn advies, probeer jezelf niet gek te maken. Maar wij weten HOE moeilijk dat is.. Hou maar ik gedachte, onze tijd komt! En misschien de Jouwne wel HEEL snel ;)

16. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Avda
    Zo grappig om te lezen eigenlijk, in augustus is mijn beste vriendinnetje getrouwd. Het jaar ervoor vertelde ze dat ze ging trouwen. Ik zag het ook al helemaal voor me, hoog zwanger..!
    Vorig jaar zomer zijn we ook niet op vakantie naar het buitenland geweest, omdat het lastig plannen was met al die ziekenhuisbezoeken en ik geen ronde over wilde slaan. Ik ben toch wel van plan om het dit jaar anders te doen.. Proberen zo te plannen dat het goed uitkomt allemaal.

Wat je zegt klopt eigenlijk wel.. Mensen die je hoort zeggen dat het pas gelukt is als ze de hoop al opgegeven hadden. Dit zijn idd meestal verhalen over een ander en de persoon zelf hoor je er niet over. Ik hoor ook genoeg verhalen van vrouwen waarbij het wel gelukt is en net als ons zichzelf iedere ronde weer gek zaten maken!

Dolce, hoe was de echo?!

17. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Vandaag voor echo geweest. Allebei de eitjes zijn gegroeid, waren beiden 18mm dus klaar. Heb de Pregnyl gekregen rond 12u vanmiddag, dus eisprong is te verwachten morgen middernacht :). En dan vanaf zondag weer Utrogestan en op naar de NOD 1 maart. Ik ga wel al 28/02 voor een bloedname zodat ik weet of ik met de Utrogestan mag stoppen en dus weer op de volgende menstruatie mag wachten.

18. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeeej wat goed!!! :) Super fijn!! Dat wordt aan het werk de komende dagen ;)

Spannend meis, gaan weer duimen voor je!

19. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Ja, ik ben wel blij. Weer een nieuwe kans hè :).

Nu maar beginnen met een dagelijks glaasje granaatappelsap hè ;).

Voel jij nog niks Nancy? Maandag op echo!!

20. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Idd weer een kans!!

Ik voel niks bijzonders. Gisteren de laatste clomid geslikt en nog steeds bijna geen last van bijwerkingen, alleen duizelig. Steeds het gevoel alsof je te snel opstaat, maar dat is gelukkig het enige! Wel apart dat het zo verschilt met de vorige ronde :(

Maandag de echo, ben benieuwd!! Als er groei komt moet het maandag toch wel te zien zijn, ga alleen nergens vanuit.

Deel Deze Pagina