Erg herkenbaar Dolce.. Ik denk ook wel dat de hormonen een grote rol spelen in de woedebuien. Ik heb ze voornamelijk als ik de clomid aan het slikken ben. Ik denk ook niet dat veel stress en opwinding bevorderlijk zijn voor een innesteling.. Maar je hoofd niet laten zakken, rustig afwachten tot vrijdag! Je weet het nooit! Vandaag heb ik al de hele dag onwijze last van me onderbuik, denk dat de eisprong er morgen wel aan zit te komen .. Ben er nu niet zo heel erg mee bezig en reken nergens op, maar dat zal over een weekje wel anders zijn
Nancy, vandaag je eisprong normaal. Voel je al iets meid? Avda, hoe gaat het met temperaturen?? En hoe zou het met Aapje zijn? Eerste echo is normaal gezien achter de rug, dat zal echt zalig geweest zijn!
Ik had zaterdag en gisteren echt heel erg last van me onderbuik, nu geen last meer, dus ik denk dat hij gesprongen is! We hebben goed geklust, iedere avond, dus daar kan het niet aan liggen! Twee glazen sap per dag en niet teveel mee bezig zijn (althans dat probeer ik). Voel jij nog iets bijzonders Dolce? Spannende week nu voor jou, je zult wel barsten van de zenuwen.. Hoop zo dat het lukt voor je! Ben ook erg benieuwd hoe het met aapje gaat!
Dan is het wachten voor jou nu aangebroken . Heel veel succes! Ik hoop alvast met je mee! Ik heb nog altijd last van gevoelige borsten, vlagen van misselijkheid en soms wat krampen. Ik denk echter dat het niets gaat zijn, heb nl vanmorgen al een test gedaan en die was dik negatief. Misschien nog wat vroeg, maar ik heb toch nog al gehoord van meiden die op 9 dpo positief testen, dus...
Dat hoeft nog niets te betekenen! Je hoort ook heel vaak dat de testen nog negatief aangeven als ze allang ongesteld hadden moeten worden. Ik denk dat het nu nog wel erg vroeg is.. rustig afwachten, het heeft helemaal geen zin om je er zo druk over te maken, je kunt er weinig aan veranderen (dat is tenminste wat ik steeds tegen mezelf zeg). Hoop blijven houden meis!! Het is toch best wel apart dat je nog steeds gevoelige borsten hebt en vlagen van misselijkheid, misschien toch wel zwanger.....!
Heb er toch geen goed gevoel mee bij en ik merk dat ik het ook al wat heb losgelaten. Ik heb deze namiddag ook wat menstruatiekrampen nog gehad dus dat is ook wel een teken aan de wand denk ik... Het is jammer maar mijn tijd komt nog wel zeker ...
Het is zo frustrerend hè meis.. Je wilt het zo graag, iedereen om je heen lijkt zwanger te worden, en jou lukt het niet. Jou tijd komt wel meis! Je moet een lange adem hebben, maar ik denk dat als het ons eenmaal gelukt is, wij het veel meer kunnen waarderen en veel gelukkiger zijn dan al die andere die in één keer zwanger worden. Veel mensen beseffen niet dat een kindje krijgen niet zo vanzelfsprekend is.. en dat het echt een geschenk is! Onze tijd komt wel! Je lichaam reageert op de medicijnen, nog een paar keer zo een geweldige eisprong en dan moet het vast wel een keer raak zijn! Toch hoop ik dat de krampen vals alarm zijn en je gewoon een positieve test in je handen hebt vrijdag/zaterdag! Aapje zei volgens mij ook dat ze menstruatiekrampen had vlak voor der NOD. Afwachten maar.. meer kan je helaas niet.
Ja je omschrijft het echt perfect Nancy. En inderdaad, een kindje krijgen is niet vanzelfsprekend ook al lijkt het bij sommigen wel zo. Ach ja, waarschijnlijk gaat het ons overkomen wanneer we het het minst verwachten . Het is ook zoals je zegt, we reageren op de medicijnen dus elke maand is een nieuwe kans! Voor jou is het wachten inmiddels goed begonnen. Wanneer is je NOD?
Ging net naar de wc en bij het afvegen had ik behoorlijk wat afscheiding, bij de tweede keer vegen een heel klein beetje bruin (echt heel weinig). Zou dit een innestelingsbloeding kunnen zijn?! Volgens mij is het daarvoor nog veelste vroeg...
Gho dat weet ik niet, misschien is er toch wel iets aan de gang, ik weet dat een bevrucht eitje eerst wel een weg moet afleggen tot de eigenlijke innesteling dus eigenlijk is dat wel een proces hè.... Tis moeilijk om te weten, je kan alleen maar afwachten en geloof me, ik wéét hoe moeilijk dat is !!!! Ik duim alleszins heel hard voor je dat het iets wil zeggen. Ik heb vanmorgen nog eens getest en tot mijn verbazing zag ik een heel heel dunne streep!!! Ik zit nu 11 à 12 DPO en het is dus nog vroeg. Durf niet hopen, maar de "rare krampjes" zijn sinds vanmiddag wel duidelijker aanwezig . Wat denk jij van het streepje? Ik durf morgen niet opnieuw testen maar ga het toch doen, als het vandaag vals positief was wil ik dat ook gewoon weten!!
Wauw dat is toch wel al een duidelijk streepje!! Ohhhh zou echt super mooi zijn! Ik duim voor je meis!!
Nancy, nog iets "raar" opgemerkt aan je afscheiding?? Of andere kwaaltjes??? Ik heb opnieuw getest. Streepje lijkt me nu iets donkerder al. Ik wacht toch nog bang af naar morgen, dan zal een bloedtest uitsluitsel geven, zolang....... blijf ik rustig (proberen toch) Hier mijn 2 testen. De onderste is die van vandaag.
Volgens mij ben je gewoon hartstikke zwanger!!!! Morgen de bloedtest, spannend zeg!! Ik ben alvast super blij voor je!! Ik heb verder niks raars meer gemerkt aan me afscheiding.. Voel verder ook niks bijzonders. Het enige dat me opvalt is dat me acne zo goed als weg is.. normaal heb ik daar behoorlijk last van. Ik wacht rustig af! Merk wel dat ik me er nu al veel meer mee bezig hou..
Ja meid, dat is erg herkenbaar. Nu je één keer een mogelijk "symptoom" hebt opgemerkt zit je toch te denken van "wat als..." hè. Had net hetzelfde en ook al heel vroeg. Ik duim voor je meid! Ik voel me intussen eigenlijk helemaal niet lekker. Een zeurend gevoel in mijn buikstreek waarvan ik me eigenlijk afvraag of dat wel normaal is. En dan die mentruatiekrampen , lijkt echt alsof ik ongesteld ga worden eigenlijk... Maar ja, nu nog een dagje geduld hebben.
Ja indd, je denkt meteen vanalles! Maar ik las dat het zo kort na je eisprong ook kan komen door de eisprong zelf.. Daar ga ik maar vanuit! Ik wacht rustig af, heb geen zin om mezelf weer zo gek te maken Je houdt het wel spannend hoor Dolce. Hopelijk zijn die krampen hele andere krampen! Moest vanochtend ook meteen aan je denken! Ik hoop dat je uitslag morgen positief is! Krijg je meteen de uitslag?!
Ja dat is wel zo wat je zegt van de eisprong. Maar als ik nu blijk zwanger te zijn kan ik toch wel beamen dat je al heel snel na de eisprong wel degelijk iets kan voelen . Spannend! Morgenochtend bloedname en in de namiddag verwacht ik dan telefoon. Heb intussen, op aandringen van mijn 2 meest hechte collega's, nog een test van Clearblue gedaan rond 9u30 voormiddag en die gaf heel snel een duidelijke dikke plus aan, dus blijkbaar is er toch wel degelijk iets van aan . Morgen dan nog hopen op goede hcg- en progesteronwaarden.
Drie testen met een duidelijke streep!! Gefeliciteerd meis!! Je mag er wel vanuit gaan dat je echt zwanger bent!! Uiteraard wil je het graag bevestigd hebben door je bloedresultaten, maar volgens mij is het zo duidelijk als het maar kan!!
Hee Dolce, wat een goed nieuws!! Proficiat meid! Op naar mooie waardes bij het bloedonderzoek. Maar ik denk wel dat dat goed gaat komen!!! Geniet ervan meid! Nancy, hoe gaat ie bij jou? Voel/ merk je wat? Hier gaat het wel goed. Ben er alleen de afgelopen dagen niet helemaal erbij. Mijn gedachte zijn overal en nergens. Behalve waar ze moeten zijn.. iedereen zegt ook dat ze me erg afwezig vinden. Merk ik zelf ook, maar dat veranderen lukt gewoon niet echt.. Moed en hoop houden en wachten op mijn tijd is gewoon soms moeilijk.. Daarom Fgelopen dagen ook weinig online geweest. Maar in gedachte bij jullie Dolce mijn duimen draaien morgen voor je!!