Aah oke Dolce. Ik snap het Maar de gynacoloog had al gezegd dat ik als ik op 8 april niet zwanger was ik sowieso met clomid ga beginnen. En dus ook de follikelmetingen. Nancy, klinkt wel heel veelbelovemd allemaal! Fingers crossed!
Awel meid, dat is dan toch al bemoedigend, dan heb je iets om naar uit te kijken en wie weet... In the meantime ....
Hallo dames, mag ik me bij jullie aansluiten? A.s. Dinsdag ga ik naar de anesthesist. En daarna kan ik een afspraak voor de Leo maken. Hoe lang duurde het bij jullie voordat je na de Leo weer ging werken? De gyn zei dat het herstel tenminste 1 week zou duren.
Hoi Laura, Tuurlijk mag dat Ik ben drie weken thuis geweest. Heb dat ook hard nodig gehad. Moet wel daarbij zeggen dat ik in de kinderopvang werk. Dus moet veel tillen en bukken. Mijn leo is nu anderhalve maand geleden en heb soms nog last van mijn buik. Maar.. Laat je asjeblieft niet afschrikken door mij. Zijn hier genoeg meiden die na een paar dagen nergens meer last hadden. Spannend voor jou! Weet je ook op watcoor termijn je de leo kan/mag verwachten?
ooooohh ik kwam even kijken. Bedacht me ineens dat ik al een tijdje niet geschreven haf sorry dames. erg druk met me werk! maar dolche wat een leuke banner heb jij. van harte gefeliciteeeeeeeerd !
Hoi Laura, Gezellig dat je bij ons aansluit! Spannend dat je ook de leo moet ondergaan. Ik heb 1,5 week echt wel behoorlijk last gehad, maar iedere dag ging het beter. Na 8 dagen ben ik begonnen met een half dagje werken, ik heb wel een kantoorbaan, dus dan zit je alleen maar . De vierde dag werken heb ik helemaal uitgezeten. Na 2,5 week ging het wel weer goed, maar nog wel een tijdje een gevoelige buik gehad. Vooral het litteken bij me navel bleef lang gevoelig. Al met al is het mij erg meegevallen en zie je er weinig van! De littekens zijn natuurlijk wel te zien, maar als je het niet weet vallen ze ook niet op!
Aapje, dat is inderdaad even geleden ja! Bedankt meid ! Hoe gaat het nog met jou? Nog kwaaltjes? Ik zie dat je het druk hebt op het werk... Ik moet morgen bij de arbeidsgeneesheer komen. Ik heb 2 halftijdse jobs. Op de ene werk ik als ergotherapeut en op de andere als referentiepersoon dementie. Als ergotherapeut worden wij bij zwangerschap onmiddellijk verwijderd owv het risico op agressie, hoe het met mijn andere functie gaat gaan zal ik morgen horen. Laura, welkom hier!!! Ik heb de eerste week goed last gehad, echt pijn noemde ik het niet, meer zo'n gevoel dat je enorm beperkt in je bewegingen, net "alsof ik ergens had onder gestoken" (zeggen wij hier ). Ik ben terug gaan werken na 2 weekjes en dat ging best, op wat kleine steekjes na nu en dan. Wat betreft de littekens; de 2 sneetjes die ze thv mijn eierstokken hebben gemaakt zijn zo goed als onzichtbaar. Die aan mijn navel is ook vrij mooi en niet opvallend. In elke geval: veel succes! Nancy, hoeveel dagen dpo zit jij nu?
http://www.tweestedenziekenhuis.nl/wp-content/uploads/patientenvoorlichting/%7Bee39f2df-1db7-4187-bdef-7aebe41053c6%7D.pdf Hoi Lola, via de link hierboven kom je meer te weten over wat een leo operatie nu precies is. Hopelijk heb je er wat aan. En als je nog vragen hebt horen we het wel Liefs
Dolce, ik zit nu op dag 11 na de eisprong, zondag/maandag kan ik testen. Ben echt zo benieuwd! Vind het nu echt heel erg spannend worden Hoeveel dagen voordat je ongesteld zou moeten worden heb jij toen getest, toen er een licht streepje te zien was?
@ nancy, ik hen even gauw terug gelezen. Dolce had 11a12 dagen dpo licht positief getest Spannend! Denk je dat je nog een paar dagen kan wachten met testen?
Inderdaad, ik had 11 dpo een licht streepje, 12 dpo al ietsje donkerder én een duidelijk positieve Clearblue plus.... Dpo 13 was dan mijn bloedtest. Ik duim voor je!!!
Bedankt voor jullie informatie. De gyn zei dat omdat ik helemaal niet vanzelf ongesteld wordt, ik de Leo kan plannen wanneer ik wil. Wel vooraf een zwangerschapstest doen. Aangezien ik eind van de maand voor bijna 3 weken met vakantie ga zal de Leo daarna pas zijn. Waar ik mij bezwaard over voel is dat het dan waarschijnlijk meivakantie is als ik afwezig ben van m'n werk. Hoe denken jullie daar over?
Bedoel je ivm vakanties van andere collega's? Als dat het is denk ik dat je zelf het beste kan aanvoelen of dan een geschikte tijd is. Zelf kon op dat moment mijn werk gestolen worden LEO vond ik belangrijker. Hihi Maar mei vakantie is maar een week. Dus wie weet zou je het ook meteen ná de meivakantie kunnen doen...
@avda, de meivakantie is hier 2 weken en dan zijn er idd collega's vrij. Als ik er dan ook niet ben wordt de bezetting wel krap.
Laura, jij kan zelf het best inschatten wat kan en niet kan op je werk. Ik moet zeggen dat ik net zoals Avda me van mijn werk niets heb aangetrokken. de eerstvolgende datum die toen vrij was heb ik genomen (dat was toen wel 2 maanden later pas ). Misschien kan je het vlak na je vakantie inplannen? Aansluitend...