Hi Laura, Je kunt het inderdaad zelf het beste inschatten. Ik heb ook helemaal geen rekening gehouden met me werk, was allang blij dat er een datum geprikt was. Alles kon me gestolen worden! Nou moet ik wel zeggen dat mijn baas erg meelevend is en me hierin alle ruimte geeft, dat scheelt een hoop! Anders zou ik het er gewoon met je werkgever over hebben, kunnen ze er in ieder geval vast rekening mee houden.
Nancy, het begint te korten voor jou! Voel je niks speciaal? Ik blijf duimen ... Ga je testen of ga je wachten om te zien of je maandstonden uitblijven?
Denk dat het niet gelukt is.. heb onwijze menstruatiekrampen. Net na het paardrijden flink wat afscheiding met een lichte verkleuring erin.. weten het pas zeker als het doorzet, maar heb er een hard hoofd in.. Ik wacht vandaag nog af en anders morgenochtend testen.
Oooh hopelijk willen die menstruatiekrampen iets anders betekenen, maar die verkleurde afscheiding zet wel een domper natuurlijk ... Afwachten meid, wie weet...
Het stelde heel weinig voor.. Lees net dat een beetje bruinverlies rondom de NOD veel voorkomt en kan betekenen dat je baarmoeder zich aan het reinigen is. Nu veeg ik weer niks af.. Wacht het maar rustig af haal me nu van alles in me hoofd! Het voelde de laatste paar dagen zo anders allemaal, dat ik stilletje het gevoel had dat het misschien wel gelukt zou zijn. Maarja het is zoals het is.. Spannend!!
Ja kan ook gwn wat "oud bloed" zijn... Superspannend! Ik hoop echt dat je morgen een positieve test in handen hebt !!
Vanochtend getest, hartstikke negatief .. Zal vandaag wel ongesteld worden.. Moet zeggen dat ik er echt even helemaal klaar mee ben en het vertrouwen in me lichaam echt even kwijt ben. :x Had deze ronde echt het gevoel dat alles zo anders voelde. Bahhh rot lichaam
Neeee!! Hoe kl*te! Ik had het zo zitten hopen! Ik snap dat je er nu zo tegenaan kijkt maar je mag niet wanhopen!! Nu, eerlijk gezegd ben ik wel absoluut geen fan van Clomid. Sommigen zijn er heel goed mee, maar als je baarmoederslijmvlies niet goed genoeg aandikt slinken je kansen al heel erg. Kan je morgen eens niet bellen om te vragen of je mag overgaan op spuiten? Ik zie dat je voor je LEO ook al aan de Puregon bent geweest, dus... Ik begrijp ook niet goed waarom je na de LEO dan terug op Clomid over moest gaan, je had toch al ervaring met spuiten.
Ah balen Nancy!! $%#$% Snap het helemaal dat je er nu even doorheen zit! Maar je mag hef niet opgegeven!! De mmm is een hels traject, wat ons allemaal tot het uiterste drijft. Maar we moeten hoop houden en hopen dat we er uiteinlink wel komen! Ik begrijp je gevoel helemaal dat je lichaam je in de steek laat. Dat heb ik ook al heel vaak gehad. Dat is echt het vervelende aan de mmm en pcos. No one told me about infertility. - YouTube Dit filmpje had ik gisteren gezien. Erg mooi. Heb hem al twee keer bekeken, en heb ook twee keer tranen in mijn ogen gehad.. Dikke knuff meid!
Heb ik ook al aan zitten denken Dolce, maar me slijmvlies was die vrijdag zo een 5 mm en toen had ik nog 3 dagen te gaan. Uiteindelijk zal hij wel dik genoeg zijn geweest. Ik ben bang dat als ik nu weer moet gaan spuiten het eerst weer zoeken is naar de juiste dosis, terwijl ik het nu op clomid eigenlijk heel goed doe. Ik wil het deze ronde nog wel een keer proberen, volgende ronde ga ik het spuiten maar voorstellen. Sprak net me moeder eventjes en die zei ook al, iedere "normale" vrouw lukt het ook vaak pas na 1e tot de 6e keer. Iedere eisprong heb je nou eenmaal maar ongeveer 50% dat de innesteling goed gaat. Vraag me dan alleen steeds af waarom het daar misgaat .. Het is gewoon balen, maar het is zoals het is, moet ooit wel goed gaan komen. Nu even een rot dag en morgen er weer tegenaan! Avda, het gevoel dat je lichaam je in de steek laat is inderdaad het moeilijke aan alles. We willen het zo graag! Voel me soms zo schuldig tegenover me mannetje, terwijl die juist heel positief is. Ik kan er natuurlijk niks aan doen, maar wil hem zo graag een kindje geven! OOIT! Mooi filmpje!
Ja dat is waar wat je zegt, dan zal je bms wel goed geweest zijn... Het is idd elke ronde ook een kwestie van geluk hebben, de gynae zei vorige maand nog tegen mij dat je elke maand 20% kans hebt op een zwangerschap. Per extra follikel komt daar dan nog eens 10% bij. Bij spuiten en zoeken naar de dosis zou ik me niet zo'n zorgen maken, ze zullen altijd laag beginnen maar het voordeel is dat ze in dezelfde cyclus nog kunnen ophogen. In elk geval, hou zeker de moed erin, ik kan me perfect voorstellen hoe je je nu voelt maar als je maandstonden er zijn krijg je dus weer een nieuwe kans, probeer het zo te zien! Dikke knuffel!
Die percentages verschillen dan behoorlijk per gynaecoloog! Hebben gewoon pech.. Helaas hogen ze met Puregon niet op binnen een cyclus.. Wanneer je geen groei hebt, moet ik aan het einde van de "cyclus" Duphaston slikken voor een onttrekkingsbloeding en daarna hogen ze pas op. Dus daar zit ik niet echt op te wachten.. kan lang duren als je niet meteen reageert.
@ Nancy, even gauw een kort berichtje, dat ophogen met puregon don ze bij mij in het ziekenhuis wel. Het ligt gewoon per ziekenhuis. Maar als jij nog graag een ronde clomid wilt doen, moet je dat gewoon doen! Goed naar je gevoel luisteren!
Raar, bij mij deden ze dat toen echt niet. . Vroeg het nog, maar mocht absoluut niet ... Ik had al clomid meegekregen voor de volgende ronde, dus probeer het nog keer. Tenslotte is ieder eitje een kans! Alleen maak ik me best zorgen, aangezien het resultaat van de Leo niet blijvend is.. Wil volgende keer wel even een goed gesprek met de gynaecoloog, al heb ik het idee dat ze bij de clomid willen blijven aangezien ik gewoon groei heb.
Wel meid dan moet je doen waar jij je goed bij voelt. Als jij vertrouwt op Clomid moet je je daar bij houden! Ik wil je ook helemaal niet Clomid uit je hoofd praten ofzo hoor, ik denk alleen maar wat met je mee zodat je zo snel mogelijk een positieve test mag hebben ! Het resultaat van de LEO zou idd niet blijvend zijn maar ook daarover zijn de meningen nogal verdeeld en individueel verschillend. Vraag maar eens een goed gesprek met je arts, bespreek je gevoelens, je zorgen en stel je vragen.
Dolce, zo vat ik het ook niet op hoor! Ik ben er ook niet zo een voorstander van, maar doe wat me gezegd wordt Ben op dit moment even negatief over alles, sorry als ik zo overkom
Vanavond nieuws gekregen dat collega van mijn man pappa is geworden. Van een meisje Pien. Laat dat nu net "onze" naam zijn. Heb zo hard moeten huilen! Ben zo verdrietig. Dat andere mensen baby's krijgen en ik niet vind ik al heel erg. En dat ze dan ook nog eens mijn ( lees MIJN ) naam kiezen...... Nancy, vandaag mag je nog lekker dwars en verdrietig zijn ( ben ik ook) en morgen gaan we weer er weer met veel hoop er tegenaan!! Dolce, hoe voel je je? Al kwaaltjes gekregen? En al veel mensen dit geweldige nieuws mogen/kunnen vertellen? Fijne avond meiden!
Meis, dat is echt heel erg k*t :x .. Dat is echt heel erg pijnlijk kan me voorstellen dat je flink hebt moeten huilen.. En dan ook nog jullie naam, vind het echt heel erg sneu. Dikke knuffel meis xxx