Leo behandeling

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door 123aap123, 14 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Avda, wat fijn dat het kraambezoek meeviel en je toch lekker hebt kunnen genieten van de baby! :) Dag 26 zou wel vroeg zijn toch? Spannend dinsdag, wie weet!!

Dolce, super fijn dat je wat meer vertrouwen hebt! Ik denk ook dat het vertrouwen met de dag groter wordt, helemaal straks na de eerste echo ;) .. Kan me voorstellen dat die twee weken nog heel ver weg lijken, maar voor je het weet is het zover! Nog geen last van moeheid?! Emotioneel anders?!

Hier gaat het wel.. manlief heeft het zwaar :( Ben erg snauwerig en snel boos.. Vooral vrijdag en gisteren, nu gaat het wel iets beter. Nou ben ik ook wel al de hele dag bezig en van alles aan het doen, dus echt ruziën gaat dan niet hihi. Voel me erg schuldig, maar kan het gewoon echt niet tegenhouden :(
    Vrijdag weer naar het ziekenhuis, zit dan op dag 12. Verwacht er nog niks van, vorige twee keren was er later pas wat te zien. Waarschijnlijk moet ik maandag dan weer heen. Wachten het maar weer af :)

2. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    Het is inderdaad ook nog vroeg met 26 dagen. Ben daar eigenlijk alleen maar van uit gegaan omdat mijn vorige cyclus 26 dagen duurde. Deze ronde zullen we het wel zien.
    Moet wel zeggen, net toen ik aan het koken was, een vleug om misselijkheid overviel me.
    Begin meteen stiekem te hopen. Zou het? Maar ik denk ook wel dat de afgelopen dagen er veel mee bezig ben geweest. Dus misschien verbeeld ik het me wel.
    Maar goed. Tijd zal ons leren ;)

Nancy, wat vervelend dat zo'n kort lontje hebt! Als ik aan de clomid ben, ben ik ook niet te genieten. Mijn man moet het dan ook echt ontgelden. Sterkte meid! En probeer lief te doen. Ook al lukt dat niet goed! En je man weet ook wel hoe het zit!

Liefs

3. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Ja Nancy, die Clomid maakte mij ook tot een grote b*tch :). Ruzie zoeken, geïrriteerd voor niets, enz..... Ik moet zeggen dat ik dat met Menopur nooit gehad heb. Ik kijk alvast samen met jou uit naar vrijdag ;)!!

Ik begin intussen toch de indruk te krijgen dat ik wel wat meer moe ben. En ik heb pijn mijn rug!!! Is misschien ook wel toeval want kan me niet voorstellen dat ik nu, op 6 weken, al rugpijn heb...

4. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dolce, ik had er met puregon ook geen last van. Word nu gewoon chagrijnig van mezelf.. Merk ook dat ik heel erg afwezig ben. Zou zo graag van die bende af willen! Maarja het is niet anders. . ;)
    Rugpijn kan toch best al? Je lichaam is met van alles bezig! Langzaamaan beginnen de kwaaltjes toch wel echt te komen zo te horen ;)

Avda, spannend hoor! Er teveel mee bezig zijn kan er inderdaad wel voor zorgen dat je "denkt" dat je misselijk bent.. betrap mezelf hier ook steeds op in de wachtweken :( Rustig afwachten meis!

5. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    Hoi meiden,

Hoe gaat ie bij jullie? Nancy, hoe gaat ie nu met het humeur e.d. bij jou? Is het weer langzaam een beetje gezellig bij jullie thuis ;)
    Dolce, bij jou ook alles goed?

Hier is alles rustig. Nog steeds niet ongesteld geworden.. Heb nu ook al twee keer getest, beide negatief. Soms denk ik ook vanalles te "voelen". Maar soms denk ik ook dat ik het me inbeeld. Weet nog even ook niet wat ik hiervan moet denken.. Sowieso betwijfel ik het ten zeerste of ik uberhaubt een eisprong heb gehad. Maar goed, 8 april moet ik terug naar de gynacoloog. Ik wacht dat maar gewoon af. ( en doe stiekem om de paar dagen maar een zw test als de menstruatie uitblijft ).

Even een vraag he, weten jullie misschien dat.. Zou het ook kunnen dat ik na de LEO gewoon 1 cyclus/menstruatie heb gehad en dat daarna weer alles uitblijft? Omdat tempraturen en de ovulatie testen ook geen duidelijk beeld geven, vraag ik me dat namelijk af...

6. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Avda,

Met het humeur gaat het al beter! Ben nog erg in mezelf en stilletjes, maar niet meer zo heel erg snel boos hihi :) Gisteravond heel erg last van duizeligheid en opvliegers. Dat had ik de vorige keren ook, ligt dus aan de clomid ben ik nu achter. Met me humeur zal het vanaf nu wel de goede kant opgaan :) hopelijk reageer ik weer zo goed!

Balen dat beide testen negatief waren :( .. Ik heb indd wel eens gehoord dat je cyclus niet meteen "normaal" hoeft te zijn na de leo en je best een eisprong kan hebben gehad, maar de volgende weer een tijdje uit kan blijven. Al hoop ik natuurlijk dat dit bij jou niet zo is! Stiekem testen en anders afwachten tot 8 april! Ik ga duimen voor je!

7. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Dag meisjes!

Avda, wat vervelend dat je niet weet wat en hoe hè, ik zou dat ook niet fijn vinden, maar je kan idd niet meer doen dan afwachten. Dat vanalles voelen ken ik, dat had ik ook heel erg toen ik vorig jaar pas gestopt was met de pil, maar helaas was er toen niets :x.
    Het kan volgens mij wel zijn dat je idd wel een eerste cyclus krijgt na de LEO en dan weer geen tweede. Maar het kan ook perfect dat je eerste cyclus minder dan 30 dagen was en je tweede weer langer duurt. Niemand kan het voorspellen. Denk maar dat je 8 april sowieso zal mogen gaan starten met stimulatie, dan heb je toch iets om naar uit te kijken.

Nancy, goed dat het wat gaat met de Clomid. Die opvliegers had ik ook met Clomid, niet leuk :x!
    Morgen je eerste follikelmeting! Ik duim alvast! Laat zeker iets weten hè...

Hier gaat alles zijn gangetje. Gisterenochtend heel erg misselijk, vandaag weer minder. En dan denk ik maar en vraag me bij alles wat ik wel, niet of meer of minder voel of het "normaal" is ;):$! Maar ja, kan niet meer dan gewoon maar vertrouwen hebben hè. En niet teveel naar "horrorverhalen" luisteren. Hier in België heeft de vriendin van de beroepsrenner Tom Boonen een miskraam gehad, was al uitgerekend voor begin september, dus toch voorbij de 12 weken... Zo erg!! En natuurlijk zijn er nog zoveel mensen die hetzelfde lot ondergaan, maar als zoiets in de krant verschijnt en je bent zelf zwanger doet het je toch weer net dat beetje meer stilstaan bij de feiten.

8. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi hoi!

Vanochtend op controle geweest en was nog weinig te zien. Wel een aantal follikels die iets groter waren, 6mm ongeveer. Dus nog even afwachten wat dat gaat doen. Dinsdag moet ik weer heen. Wel stom, vorige keer kreeg ik het eerste bezoek meteen clomid 50mg mee voor deze ronde, zodat ik niet eerst langs hoefde te komen. Kom ik binnen zegt ze, deze keer 100 geslikt!?! Hadden ze dus achteraf besloten dat ik 100 moest slikken, maar niet doorgegeven omdat ze dachten dat ik nog zou komen voordat ik zou beginnen :( Lekker slim! Maar maakte op zich niet uit, aangezien ik de laatste twee keer wel groei had. Maar omdat ik toch nog vrij laat reageer willen ze dat ik 100 ga slikken, dus de volgende ronde omhoog.

9. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Hoi Nancy, was al heel de tijd aan je aan het denken :). Jammer dat er nog niet veel "beweging" was... Maar nog meer jammer van dat misverstand omtrent de dosering! Daar zou ik nu niet mee kunnen lachen eigenlijk! Is toch niet erg professioneel :x.
    Nu goed, vorige maand had je op hetzelfde moment ook nog niet veel groei, dus het zal wel gaan komen nog over enkele dagen, maar toch... Ik duim alvast voor je dat er dinsdag minstens 1 mooi follikeltje klaarzit :)!!!

10. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja vond het ook erg slordig.. maar daar is nu niks meer aan te doen. Vorige keer was er ook pas later wat te zien, dus dat komt vast wel goed! Dinsdag zou er echt wat te zien moeten zijn :) dan heb ik evengoed een kans, dus qua dosis maakt dat weinig uit.. Had mogelijk alleen nu al wat hebben zitten dan.

Hoe gaat het nu met je misselijkheid? Niet teveel aantrekken van de horrorverhalen hoor! Al kan ik me dat zo goed voorstellen.. :( bijna de echo!!! Zo leuk!! Willen jullie uiteindelijk ook weten wat het is of niet?

11. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Ja we willen zeker weten wat het is wanneer dat kan :)!

Voor de rest gaat het wel. Ik kijk natuurlijk heel hard uit naar 31/03. Volgende week kan niet snel genoeg voorbij gaan :)

12. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Super leuk! Ik zou het ook heel erg graag willen weten als het zover is :) ... Je bent al bijna 7 weekjes, wat gaat het snel!

13. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Hallo meisjes!

Hoe gaat het ermee?
    Nancy, jij morgen weer voor een FM, hopelijk ligt er één (of meer) klaar! :)
    Avda, hoe staat het intussen bij jou? Nog niet ongesteld? Nog getest?

14. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Dolce,

Hier alles oké! Morgen weer een spannende dag :) hoop dat er iets zit! Stiekem ga ik daar wel een beetje vanuit, maar moet wel in me achterhoofd houden dat het ook niet zo kan zijn. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik er de afgelopen dagen niet echt mee bezig ben geweest. Is ook wel eens fijn :) ..
    Voel me er ook een beetje anders onder.. Niet dat ik het negatief inzie, maar iets minder verwachtingen. Merk dat de verwachtingen iedere eisprong minder worden. Het duurt ook al zo lang :(

Hoe is het bij jou?

15. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    En Nancy???? Ik ben al heel de tijd aan je aan het denken :)!

16. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Geen goed nieuws :( .. De grootste was 8 mm en dat op dag 16.. moet vrijdag weer heen. Maar of deze doorzet is nog maar de vraag. Baal er zo van, ben echt wel een beetje verdrietig :( rot lichaam. Baal er ook zo van dat ze me niet even gebeld hebben dat ik naar de 100 mg moest :( .. Misschien wel een weggegooide ronde.. probeer maar positief te blijven en duimen dat ie vrijdag een speurt heeft gemaakt.

17. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Oh neeeen :(.... Dat is idd echt wel balen. Ik snap wel dat je verdrietig bent, heb in het verleden ook zo'n ronde gehad met Clomid, ook om de zoveel dagen terug voor echo, en helaas zonder enig resultaat. Ik weet dus perfect hoe je je nu voelt. Ik hoop natuurlijk wel dat het bij jou zo'n vaart niet loopt en dat er vrijdag beter nieuws is...

Dikke knuffel meid!

18. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je meis, fijn dat er iemand is die begrijpt hoe ik me voel. Kreeg vandaag op me werk alleen maar commentaar dat ik chagrijnig was.. Word daar zo moe van, ze moesten eens weten! Je voelt je zo machteloos.. Zo oneerlijk allemaal :(

19. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Ja je weet niet wat je voelt of moet voelen. Boosheid, verdriet, frustratie,.... en ergens diep in je zit nog dat hele kleine stukje dat positief denkt "want dat is toch wat iedereen altijd zegt dat je moet doen"!!! Maar wat weten zij veel! Alleen jij weet wat dit alles met je doet.
    Laat je gevoelens gewoon toe meid, je hebt alle recht om te voelen wat je voelt, en het is nu eenmaal dé manier om ermee om te gaan.

Ik zou als ik jou was wel alvast een soort plan B in mijn achterhoofd houden, zodat mocht het vrijdag niet goed zijn je tenminste alles eens goed kan vragen en zelf eventueel dingen voorstellen. Schrijf desnoods op waar je mee zit zodat je zeker niets vergeet te vragen. Heb je het niet nodig en is er vrijdag een mooi follikeltje gegroeid, zoveel te beter!!

Dikke knuffel en ik duim weer voor je :)!

20. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zoals je het omschrijft voelt het inderdaad.. Gewoon niet weten wat je eigenlijk voelt. Boos, verdrietig en gefrustreerd inderdaad.. Ik probeer dan wel positief te blijven, omdat ik bang ben dat ik zelf "instort". Heb in november zo een flinke dip gehad, dat ik echt tegen het depressieve aanhing, dat wil ik echt niet meer! Ik ben op dit moment met name bang dat dit het dan was na de leo.. maar zo moet ik niet denken, want ik zit nog op de laagste dosis. Maar toch gaat het allemaal door je heen.

Gisteren kwam me man thuis en vertelde dat hij bij een klant aan het werk was (is onderhoudsmonteur) die aan het oppassen was op der kleinkind (baby van een paar maanden). Ze moest even iets van boven pakken en vroeg of hij hem even vast wilde houden. Hij had het er heel erg moeilijk mee en vertelde het met tranen in ze ogen :( ... Ik brak echt.. Voel me dan zo schuldig.. Terwijl hij juist zo positief is. Nu ook weer, komt wel goed mop! Al denk ik dat ie dat meer voor mij doet, want hij heeft het er ook wel heel erg moeilijk mee, het is alleen geen prater.

Grrrr baal er zo van.. Gelukkig nu net thuis, even lekker janken!! :) Vol spanning op naar vrijdag!

Deel Deze Pagina