Leo behandeling

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door 123aap123, 14 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Ja dat granaatappelsap... ik heb het nog een tijdje door gedronken nadat ik wist dat ik zwanger was, maar niet lang hoor, kon het niet meer ruiken of zien gewoon :). Maar toch zou ik het zo opnieuw beginnen drinken in de wachtweken :), baat het niet dan schaadt het niet....

Bij mij is de misselijkheid nog steeds aanwezig, vooral 's ochtends en in de voormiddag. Als ik 's nachts wakker wordt is het al van dat, en 's ochtends dan uit mijn bed geraken is echt geen pretje, maar ja we nemen het er maar bij hè... ;), als dat is wat ik moet doorstaan om binnen een 7 maanden een gezond baby'tje op de wereld te zetten dan neem ik er dat héél graag bij :);).

2. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vervelen die misselijkheid.. maar het is wel een teken dat je echt zwanger bent ;) over een paar weekjes zal dat wel af gaan nemen! Merk je veranderingen aan je lichaam?!

Wat ik me afvraag hè, had jij na je eisprong juist wel of geen last van afscheiding?! Normaal had ik dit altijd wel, behalve de vorige cyclus. Daardoor dacht ik ook dat het misschien wel raak kon zijn, omdat het zo anders was allemaal. Ben even nieuwsgierig hoe dit bij jou was :)

3. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Ik heb/had altijd veel afscheiding (slijm) rond mijn eisprong, ervoor tot een paar dagen erna. Dan nam het af. Dat was altijd zo.

Na je eisprong wordt je slijm normaal altijd taaier, wat een droger gevoel en dus minder afscheiding geeft, dit om een eventuele innesteling te laten plaatsvinden.

Ik snap dat je nu op zoek bent naar tekens, maar ik persoonlijk heb aan mijn afscheiding nooit iets gemerkt behalve dan het "normale" wat ik hierboven beschreef.

Ik heb ook niks gemerkt van de innesteling, niets gevoeld, geen innestelingsbloeding,.... Het was pas bij mijn eerste (licht) positieve test op 11dpo dat ik een vermoeden kreeg dat het wel eens prijs kon zijn :). Achteraf gezien kreeg ik op 4dpo ook last van gevoelige borsten, iets dat ik nooit eerder gehad had, zelfs niet als ik ongesteld moest worden.
    Pas na mijn NOD voelde ik echt "andere" dingen vanbinnen...

Je zal even moeten afwachten weer meid, als je denkt je eisprong gehad te hebben zondagavond zou je ten vroegste volgende week donderdag eens een testje (de goedkope Kruidvat 2 voor 5) kunnen doen, maar als je kan wachten nog beter natuurlijk :)....

4. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hmm oké, het is ook bij iedereen anders. Het viel mij de vorige keer zo erg op, omdat ik normaal dus altijd wel last heb van afscheiding en toe ineens helemaal niks meer. Was gewoon nieuwsgierig hoe het bij jou was en of ik daar iets uit kon opmerken :) wacht het rustig af! Ben niet van plan om al zo vroeg te gaan testen. Wil echt wachten tot de NOD en misschien wel pas de dag daarna.. Tot nu toe heb ik alleen maar testen weg kunnen gooien, terwijl kort daarna het antwoord kwam :p

5. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Hoe gaat het hier?! Avda hou je het nog beetje?! Bijna naar het ziekenhuis! Ondertussen nog niks gebeurd? Hoop dat er snel wat positief uitkomt meis.

Dolce, bij jou ook nog alles goed? Kun je er al een beetje van genieten of is de angst nog steeds zo erg aanwezig?

Hier alles rustig, alles is weer anders dan de vorige keer, dus geen pijl op trekken.. :( Juist wel afscheiding, onrustige huid.. Voel niks bijzonders, weet me er tot nu toe ook heel weinig mee bezig te houden :) .. Als ik mezelf er op betrap er toch te veel mee bezig te houden, zeg ik maar tegen mezelf dat het geen zin heeft en mezelf niet zo gek moet maken :p .. Ga er vanuit dat ik de volgende ronde aan de 100mg moet. Komende week zal ik het wel moeilijker hebben hihi.

6. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Goed dat je eerste week al voorbij is Nancy :). Nu op naar de laatste, hopelijk gaat die net zo goed ;);)...

Bij mij is het voortdurend ongerust gevoel wel wat minder. Heel soms denk ik er toch nog eens aan, maar dat zal wel normaal zijn.
    Ben heel de week erg misselijk geweest, vaak ook in de avond... Gelukkig moet ik wel nooit overgeven, maar werken gaan als ik me zo voel is wel een ware hel :x! Moet me dan echt bijeen pakken om uit mijn bed te geraken en me klaar te maken. In de auto moet de airco op volle toeren. En eens aangekomen op mijn werk zijn de eerste uren, eigenlijk heel de voormiddag, echt geen pretje. Maar als dat is wat ik ervoor moet over hebben hoor je mij niet klagen hoor :)...

Avda, dinsdag is het zover. Hoe spannend!! Zie je het een beetje zitten?

7. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    Argggg net heel stuk getypt.. Alles weg 😳
    Nu maar opnieuw beginnen..ghehe

Sorry meiden dat ik de laatste tijd weinig reageer. Ik probeer er even niet te veel mee bezig te zijn. Even alles beetje los te laten.. ( niet dat dat altijd even goed lukt...)
    Ik " verheug" me enorm om dinsdag terug naar het ziekenhuis te gaan.. Ik wil verder, ik wil door.. Ik hdb mijn praatje okk al bijna zo ver klaar voor de gynacoloog. Ik hoop ook dat ik dit zo ga zeggen. Meestal zit ik daar als een deusje omdat ik er geen speld tussen krijg... Ik heb ook altijd het gevoel dat hun mijn "haast" niet begrijpen. Ik wil verder. Ik wil niet wachten. En hun zeggen dan altijd dat ik nog zóó jong ben. Ja oke ik ben ( voor mijn gevoel ) AL 25. Maar wilde ook altijd jong moeder worden. Zitten nu ook al 2 jaar in de mmm. Ben nu er wel klaar mee....
    ( kunnen jullie het nog volgen ;) )

Nancy, fijn dat je er afgrlopen week toch weinig mee bezig bent geweest. Zal ook wel een stukje rust met je meebrengen denk ik zo. Hooelijk werkt dat komende week ook voor! En duimen natuurlijk voor een mooi resultaat voor je!

Dolce, balen dat je zo'n last hebt vd misselijkheid. Maar snap ook heel goed dat je dit er heeel erg voor o er hebt :)
    Heb je al een keuze gemaakt wat gynacoloog betreft? Wanneer moet je die keuze maken? Wanneer is de volgende evjo? Gewoon met 12 weken?

Liefs

8. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat klinkt wel heftig Dolce, dan heb je behoorlijk veel last van alle gierende hormonen :( .. Gelukkig hoef je niet over te geven, maar misschien zou dat juist wel iets opluchten. Als je het continu aan het wegslikken bent wordt je er alleen maar beroerder van denk ik. Helpt het niet als je 's ochtends in bed meteen iets eet, een beschuitje of cracker?! Hoor wel vaker dat dat heel goed helpt. Dat je man of vriend dat voor je klaarmaakt, zodat je niet je bed uit hoeft. Misschien het proberen waard ;)
    Kan me iig heeft goed voorstellen dat het op je werk best pittig is, helemaal omdat je denk ik niet wilt dat anderen iets merken.. Als het goed is is dat allemaal met een paar weekjes over ;)

Avda, kan me zo goed voorstellen dat je er af en toe geen behoefte aan hebt om het er hier over te hebben! Heb het zelf ook af en toe, maar even bijkletsen en zeggen wat je denkt en voelt is toch ook wel fijn :)
    Weet precies hoe je je voelt meis, ik had er ook gewoon "zin" in toen ik weer op gesprek moest! Eindelijk verder! Goed dat je alvast een praatje hebt voorbereid, proberen het ook echt te zeggen ;) .. Ik ben ook zo muts hoor hihi, zit ik daar.. Ja en Amen :p
    Dat je 25 bent doet er niet toe!! Ik was ook 25 toen ik begon, kreeg ik dat ook steeds te horen.. Kon ze wel wat doen :x Nu ben ik blij dat ik zo jong begonnen ben! Word nu bijna 27! Stel je voor dat je pas rond je 30ste was begonnen... Wordt het alleen maar moeilijker om zwanger te worden. Je zit nu in je meest "vruchtbare" jaren! Niks van aantrekken hoor.. Het is voor jou op je 25ste net zo erg.
    Ik hoop dat je gesprek goed verloopt en er snel actie ondernomen wordt!

Ik vind het bijna eng hoe rustig ik ben :p heb gewoon zo geen zin om mezelf gek te maken..!! Ondanks dat ben ik wel een beetje zenuwachtig hoor voor volgende week :)

9. 123aap123

123aap123 Actief lid

19 apr 2013
    254
    1
    18
    SOrry dames dat ik hier niet meer schrijf, maar zit in een ander schuitje. EN dat is een beetje dubbel om dat te delen met jullie die zo verlangen na een kindje.Ik dacht ik ga eens kijken hoe het met de dames gaat.

Avda
    Meid wat rot ik ken je gevoel helemaal zo na de leo. Voor mij voelde het als verloren tijd. Eind december nog geen menstruatie. waren we dik 2,5 maand verder. Dacht ook echt die leo heeft niks gedaan. TOen zat er een eitje toevallig klaar maar de cyclussen waren nog te lang.
    Dacht steeds dat de leo niets gedaan had, maar toch achteraf, heeft het misschien net dat beetje gedaan om ons te kunnen helpen dat de medicijnen goed aanslaan. Ik hoop dat je een nieuwe behandeling krijg volgende week en dat die even goed mag aanslaan als bij mij. Ik ga voor je duimen, het is je zo hard gegunt !!!! EN al dat wachten steeds is slopend. DIkke knuffel !

Nancy jij mag nog een weekje wachten.. hopelijk komt er eindelik die positieve test..

Ik hoop het zo meiden dat jullie hier op mogen volgen!

10. 123aap123

123aap123 Actief lid

19 apr 2013
    254
    1
    18
    dolshe ..

en is het er 1 of 2 :) ?

11. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Aapje, het is er één ;)...
    Met jou alles oké?

Avda, je leeftijd doet hier niets terzake vind ik. Je hebt nu trouwens een LEO laten doen en dan vind ik (maar das mssch persoonlijk mijn gevoel) dat het ook vooruit mag gaan. Je hebt nu geduldig gewacht, nu moet er tot actie worden over gegaan. Eis je tijd op bij de gynae meid, ik weet dat sommige artsen nogal eens kunnen "doorlazen" dus zorg ervoor dat hè jouw vragen kan stellen en je wensen kan duidelijk maken!!
    Veel geluk!!!:)

12. 123aap123

123aap123 Actief lid

19 apr 2013
    254
    1
    18
    ok toch 1tje :). Ik was er erg benieuwd naar , alles goed ondanks je misselijkheid ? Kan je vertellen het gaat bij de 12 weken echt over, het is in mij geval gehalveerd. Inmiddels 13 weken. En een goede termijn echo gehad. EN de nekplooitmeting was ook goed, dus zoals het er nu uit ziet een gezond kindje. Verder denk ik dat het een meisje gaat worden.Gevoelsmatig, iedereen om mij heen roept ook een meid op 2 na. Ik ben erg benieuwd,
    Willen jullie het ook weten ?

Ik ben het eens met dolsch.. betreft avda. Ze mogen nu wel aktie gaan onderneme. SUcces met je afspraak

13. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    123aap, leuk om weer wat van je te horen! Super fijn dat alles goed gaat! Heb je veel last gehad van de eerste zwangerschapskwalen?!
    Is toch helemaal niet erg als je gewoon gezellig met ons meekletst! Je bent het levende bewijs was een positief resultaat! Is alleen maar fijn om te horen dat alles goed gaat! :) Ik vind het zeker niet vervelend hoor!

14. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Ja wij willen het ook weten :). Kijk ook uit naar die 12weken-echo en vooral naar de nekplooimeting. Is toch wel belangrijk! Maar tis nog 3 weken wachten op de volgende echo :(, zo lang en intussen is het maar vertrouwen hebben dat alles goed aan het gaan is, want veel om je in dit stadium aan vast te klampen is er niet hè :), want er is nog niets "voelbaar". Ik ben altijd blij als ik zo eventjes die "steekjes" voel die ik sinds het begin al voelde, dat geeft zo wat herkenbaarheid en gerustheid, hoewel je het natuurlijk toch nooit weet hè :);)...

15. 123aap123

123aap123 Actief lid

19 apr 2013
    254
    1
    18
    Nancy
    nou heb wel wat kwalen/ gehad.. Enorm veel puistjes ook op mij rug hals en nek, echt heel moe. En iedere ochtend en avond misselijk. Maar je hoort mij niet klagen hoor;) Alles voor het goede doel toch. Uit eindelijk word het minder en gaat het over.
    Dat is waar, wat je zegt. Maar toch voelt dat soms niet goed. Ik hoop dat jij volgende week goed nieuws brengt hier op het forum. Hou jij je temperatuur bij ?

Dolshe
    Ik snap dat helemaal wat je schrijft. Bij mij zaten er ook steeds 3 weken tussen en nu zelfs 4. Het is toch spannend, je merkt en ziet nog weinig aan je lichaam dus je vraagt je dan toch af of het allemaal nog goed zit daar binnen. Maar we moeten positief blijven denken, gezond eten dan moet het goed komen,Leuk dat jullie het ook willen weten. Wij hebben de echo geplant staan bij de 16 weken. Hopelijk zien ze het dan goed, ze zeiden dat het voor 80 procent wel goed te zien is. DUs we duimen er maar voor hihi.
    Nekplooimeting is zeker spannend. Maar wat ik wel fijn vond is dat je een half uur mag kijken naar je kleintje in je buik. En dat je dan al ziet hoe een mensje het al isbij 12 weken is helemaal ongelovelijk. ALles is bijna al te zien. Erg bijzonder

Wat grappig is, is dat ik me eisprong had op mij schoonmoeders verjaardag, de innesteling op mij nichtjes verjaardag, de eerste echo op mij vaders verjaardag, en de geslachtsbepaling staat toevallig op een verjaardag van de vrouw van mij vader. Ik ben de 11de uitgerekend, op mij neefjes verjaardag. Mij broer is de 15de oktober jarig... Dit is best appart haha

16. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat is wel vervelend al die kwalen, maar allemaal voor een goed doel!! ;) Ik temperatuur niet hoor. Me eisprong wordt goed in de gaten gehouden, dus weet precies wanneer hij springt en verder vind ik het een beetje onzin om dat bij te gaan houden. Het antwoord komt vanzelf ;)

Wel apart zeg dat alle bijzondere momenten op verjaardagen van familieleden vallen!! :) stom toeval, maar wel erg apart haha :)

Ben benieuwd wat het wordt! Leuk dat jullie het willen weten!

17. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    Hoi Meiden,

Vanmorgen meteen eerst nog een zw test thuis gedaan. In het kader je weet maar nooit.... Negatief. Ik moet er al bijna om lachen. Soms hou ik mezelf wel heel erg voor de gek ;)
    Daarna op weg naar het ziekenhuis.
    Afspraak was verder goed gegaan. Arts was nog net niet aan het juichen over mijn menstruatie. Was ze dus heel blij mee. Haha
    Echotje gehad. Geen cystes, zag er verder ook allemaal rustig uit. Heb nu provera ( om menstruatie op te wekken ) meegekregen en weer clomid 50mg. En straks op cd10 mag ik terug voor een FM.
    Dus vol goede moed ga ik weer helemaal terug naar start en begin ik opnieuw...... MOet wel zeggen dat ik er wel een goed gevoel bij heb.. heb er toch vertrouwen in... Nu maar hopen dat dat ook zo blijft =D

Hoe is het met de rest van de meiden?
    123schaapje, wat grappig inderdaad met al die datums. Echt toeval! Maar ook wel bijzonder ;)
    Nancy en Dolce, alles goed bij jullie?

liefs xx

18. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Oh Avda, ik was al heel de tijd aan je aan het denken. Goed dat je nu eindelijk tot actie mag over gaan. Paar dagen Provera nu en dan ben je vertrokken. Heel veel succes meid!!

Aapje, dat is inderdaad wel héél toevallig van die data, hoe leuk :)!

Nancy hoe gaat het? Hou je het nog een beetje?

19. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Avda, wat fijn dat alles er goed uitzag en je meteen verder mag! Super dat je er ook weer een beetje vertrouwen in hebt! Je zag het aan mij, helemaal niks na de leo en nu met clomid toch al 3 eisprongen! ;) Moed houden, komt vast goed!

Hier alles nog steeds hetzelfde eigenlijk. Voel niks bijzonders, misschien is dat ook wel omdat ik het echt heel erg goed van me af weet te zetten deze ronde :( Vorige rondes voelde ik van alles, maakte mezelf helemaal gek! Voel nu niks bijzonder. Wacht het allemaal rustig af! :)

20. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Hoe gaat het?! :)
    Sinds vanochtend ben ik ineens heel erg zenuwachtig aan het worden hihi :) hoe dichter bij de NOD, hoe spannender!
    Had vanochtend wel wat raars.. Begon ineens te kokhalzen, omdat ik wat vies rook.. :( Heb daar nooit last van!! Vond het wel heel apart, maar misschien was het toeval.
    Ik had me voorgenomen dinsdagochtend (als er dan nog niks is) te gaan testen, maar ik denk dat ik toch zondagochtend al ga testen :p

Deel Deze Pagina