Leo behandeling

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door 123aap123, 14 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    Hee Nancy,
    Klinkt als.......
    Laten we het hopen ;)
    Maar maak je ook niet té gek. Zondag dus eerste keer testen. Spannend ;)

Hier vandaag een k.t dagje. Heb al de hele dag flinke koppijn! Vandaag zelf even een dutje gedaan.. Stomme provera ook!

2. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee, indd moet oppassen niet gelijk van alles te gaan denken! Maar hopen mag altijd ;) .. Pff zo spannend weer.. ben weer zo bang voor die teleurstelling :(

Ik kreeg altijd Duphaston.. Heb je altijd Provera gehad?! Altijd die bijwerkingen?! Wel vervelend weer hè :( en dan straks de Clomid weer.. Had je daar ook altijd zoveel last van?

3. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    Heb altijd provera gehad.. En van de clomid had ik ook altijd vervelende bijwerkingen :( slecht slapen, opvliegers en soms ook hoofdpijn. Haha en ik zou bijna vergeten de humeurwisselingem ;) hihi

4. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Oh Nancy, ik ga zo hard voor je duimen!! :)
    Wat zou dat toch super zijn!!
    Chapeau ook dat je nog zo geduldig kan zijn ;)...

Avda, jammer dat je last hebt van de Provera, ik heb het destijds ook een keer genomen, 10 dagen 2/dag, nooit geen last van gehad...
    Probeer je op te trekken aan de wetenschap dat het allemaal voor een goed doel is!!
    Ik heb me ook zo vaak geërgerd aan wat die hormonen met me deden, humeurig, kattig en in een dik half jaar tijd van 56kg naar 61kg :x!!
    Maar het is nu eenmaal iets dat wij ervoor moeten over hebben om aan een kindje te geraken, dus het is niet anders...
    Komt wel goed meid!!

5. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    #405 Nancy87, 13 apr 2014
    Laatst bewerkt: 13 apr 2014
    Hoi dames,

Het is wat vroeg voor de zondagochtend, maar slapen lukt al niet meer...
    Het testje lag al klaar op de wc, maar het was al niet meer nodig.. ongesteld :x Het voelde deze keer zo anders, of eigenlijk 'ik voelde niks'. Stiekem hoopte ik dat het gelukt zou zijn.. ben toch wel weer behoorlijk verdrietig :(

Vraag me alleen maar af waarom het niet lukt, waar het dan misgaat :( Ik heb nu toch al behoorlijk wat kansen gehad, in totaal 6.. aangezien ik precies weet wanneer de eisprong is, zou je toch wel verwachten dat het al een keertje raak zou zijn geweest :( ... Baal zo van me lichaam, ben er op het moment echt helemaal klaar mee. Maarja gaan maar weer op naar de volgende ronde, 100mg. Hopelijk gaat het sneller deze ronde.

6. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Oh Nancy, wat jammer!:( Natuurlijk ben je weer verdrietig, hopen doe je immers elke keer. Ik hoop dat je je wat over de teleurstelling kan heen zetten en beter, en sneller, resultaat zal hebben met de 100mg.

Het is echt een vreselijk gevoel, zeker als je het stiekem toch had gehoopt...:(
    Ik begrijp ook dat je je afvraagt wat er dan toch nog maar misloopt, maar dat kan jammer genoeg zo veel zijn. Misschien zijn je eitjes de laatste keren wel niet van goede kwaliteit geweest aangezien ze er toch lang over deden om te rijpen? In dat geval is Clomid 100mg hopelijk ook al beter aangezien je daar sneller een rijp follikel zou mee moeten hebben...

In elk geval, dikke knuffel meid en probeer je moed wat terug te vinden!

7. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    He bah Nancy! GVD! Heb zo hard geduimd voor je..
    Snap dat ne vandaag echt even baalt. Iedere ronde hebben we toch hoop. Bewust of onbewust. Vandaag mag je nog even in een dip zitten.. Lekker op de bank met kopje thee, stukje chocola, dekentje en leuke film ;) En vanaf morgen weer vol goede moed verder..

Hier vandaag ook een echte baaldag. Voel me ontzettend belaberd. Vannacht weer slecht geslapen. Buikpijn, misselijk, hoofdpijn. Ik HAAT die tabletten. Vandaag nummertje 6 gehad. Dus nog maar 4 te gaan...

8. xxxlauraxxx

xxxlauraxxx Actief lid

18 sep 2013
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nancy wat jammer. Ik had zo gehoopt dat het deze keer raak zou zijn.
    Gelukkig heb je wel een eisprong gehad, dus de kans is er.
    Op naar de volgende ronde. Ik duim weer voor je.

9. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie lieve woorden meiden, doet me toch altijd weer goed :) .. net lekker bij me paardje geweest, is het beste medicijn tegen een flinke dip! Zeurt niet en is altijd lief hihi :)
    Straks lekker uitwaaien op het strand en dan kan ik er weer tegenaan :). Baalt gewoon zo.. die teleurstelling iedere keer :( volhouden maar weer!

Avda, wat balen dat je zo een last heb van de medicijnen zeg.. het is ook echt niet leuk meer af en toe, rotzooi! Hopelijk neemt het snel af.. en valt de clomid ook mee. Blijf ook voor jou heel hard duimen.

10. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Hey meiden hoe gaat het?

Nancy, heb je je moed al wat terug gevonden meid? Ik hoop van wel...

Avda, hoe voel jij je? Nog zo last van de bijwerkingen?

11. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou dames.. ik word langzaamaan gek!!!!
    Zondag had ik eigenlijk weer alleen maar verkleuring in me afscheiding.. beetje bruinig. Sinds gisteren niks meer.. nu ook niet! Voel ook niks, geen menstruatiekrampen. Vorige was het ook zo raar en barstte het ineens los. Mag ook pas gaan tellen met de dagen als ik echt helder rood bloed heb.. Nu duurt het wel wat lang.. Word en gek van!!!

12. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    Hoi meiden,

Ah Nancy, dat denk ik dat je langzaam gek wordt. Maar misschien iets heel stoms he... zou je niet zwanger kunnen zijn? Heb je al een test gedaan? k weet het ook niet he...

Hier gaat hetalweer stukken beter. Heb alleen nog op de achtrgrond wat last van hoofdpijn die komt en gaat.. Maar zit wel alweer een stuk lekkerder in mijn vel. Gelukkig!
    Nog twee dagen provera slikken en dan wachten op de menstruatie.....

Laura, ik zie dat jou leo ook steeds dichterbij komt. Vind je het spannend?

Dolce, bij jou ook alles goed? Hoe is het met de misselijkheid? Verder geen kwaaltjes oid?

Liefs

13. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het is toch nog losgebarsten.. Dus vanaf vandaag mag ik pas gaan tellen. Zondag de eerste clomid slikken dus. Ik begin de hoop nu toch wel behoorlijk op te geven, ben er eventjes zo klaar mee.. Zit echt in een dip :( .. Je gaat maar door en laat het maar over je heen komen, maar ik vind het emotioneel zo zwaar af en toe.. :(

Avda, super fijn dat het met jou weer wat beter gaat! Hoe snel na het stoppen met slikken wordt je meestal ongesteld?!

14. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    Hee Nancy,

"Gelukkig" heeft de menstruatie nu wel doorgezet. Dat net niet, net wel is ook verschrikkelijk.
    Snap je gevoelens heel goed. Ik zit daar zelf ook veel mee.
    Is het geen optie om dit weekend je mannetje iets leuks te gaan doen? Dagje uit of lekker uiteten? Misschien dat jullie dan lekker kunnen relaxen? En weer energie opdoen? Hebben jullie nu ook wel verdiend!

Meestal wordt ik tussen 3 en 7 dagen ná het slikken van de laatste provera ongesteld. Hoop dat het deze keer lekker snel komt zodat ik met die stomme clomid kan beginnen ;)
    Vanmiddag heb ik mijn kleine neefje hier. Mijn zus moet werken, dus mag ik oppassen. Altijd super leuk! ( maar stiekem toch ook wel confronterend )

Dikke knuf nancy!

15. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja, gaan we ook zeker doen.. Hebben twee weken terug ook een vakantie geboekt, lekker twee weekjes naar de zon! Wilde het eerst niet doen.. Vorig jaar zijn we ook niet weggeweest ivm de behandeling.. maar ik vind het nu wel even goed geweest! Moeten ook aan onszelf denken! :)

Wel lekker Avda, dan ben je bijna aan de beurt! Hopelijk is het snel deze keer! Kan me voorstellen dat een dagje met je neefje behoorlijk confronterend is.. Dat blijven de lastigste dingen.. Ooit moet het goed komen meis! Xxx

16. xxxlauraxxx

xxxlauraxxx Actief lid

18 sep 2013
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Avda, ja ik vind het super spannend. Ik ben zo benieuwd of ik hierna eindelijk een eisprong ga krijgen. Sinds het stoppen met de pil eind december 2012 heb ik geen enkele eisprong gehad.
    Het was dan ook erg confronterend dat m'n beste vriendin in de maand na het stoppen van de pil meteen zwanger werd...
    Ik heb in ruim een jaar nog niet eens 1 kans gehad om zwanger te worden...
    Hoe lang duurde het bij jullie voordat je na de Leo weer kon gaan werken? M'n gyn zei dat ik moest rekenen op 1 week niet werken. De week na m'n Leo is het meivakantie, dus als ik dan nog niet kan werken zou dat wel vervelend zijn voor m'n collega's.
    Ik hoop zo dat het meevalt.

17. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Nancy, wat vervelend dat je nu nog hebt moeten wachten tot je maandstonden goed doorbraken :x, je wilt natuurlijk liefst vanal direct verder als het toch niks is. Maar goed, het zij zo en je kan toch weer gauw aan de Clomid. Een nieuwe ronde, een nieuwe kans en ik duim alvast voor je!!

Avda, voor jou is het nu wachten op je menstruatie. Ik werd, de keer dat ik Provera moest nemen, de derde dag na mijn laatste pilletje ongesteld. Ik hoop dus dat het voor jou ook zo snel zal gaan! En dan kan het ook voor jou beginnen meid :)!

Laura, het begint voor jou te korten ja, ik snap best dat je wat zenuwachtig bent, maar je zal zien dat het allemaal best meevalt.
    Ik werd op een dinsdag geopereerd en moest de maandag erna terug gaan werken. Dat lukte echter nog niet, alles trok nog zo wat en voelde nog beurs aan, ik ben in totaal dan ook 2 weken thuis gebleven.
    De pijn op zich viel me al bij al nog goed mee. Ik weet nog dat ik bij het wakker worden uit de narcose "voelde dat er daar beneden gewerkt was", maar echt pijn deed het niet. Voor het naar huis gaan moest ik eerst een keertje gaan plassen, maar dat ging zo heel vlotjes niet :) en bovendien merkte ik toen pas hoe stram en stijf ik was. De dagen nadien ging het in feite elke dag wat beter. Het is eerder heel vervelend dan pijnlijk. Ik wens je alvast heel veel succes meid!

18. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    Hoi meiden,

Hoe gaat ie bij jullie?
    Nancy, alweer begonnen met de clomid? Hoe voel je je?
    Dolce, nog even en je bent over de 12 weken grens. Lijkt me fijn?!
    Laura, ik ben na de Leo dik 2 weken thuis geweest. Werk wel in de kinderopvang. Dus veel tillen en bukken.
    Maar moet wel zeggen dat ik nu nog steeds een erg gevoelige navel heb! Hihi nadeel van de leo ;)
    Hoop dat je het allemaal goed kan regelen met je werk.

Ik ben vandaag weer ongesteld geworden. Lekker snel deze keer. Twee dagen na de laatste provera. Maandag dus met clomid beginnen.
    Ongeveer dinsdag 29 april moet ik voor eerste fm terug. Na de pasen maar eens bellen voor een afspraak...

Fijne pasen jullie!

19. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat je zo snel ongesteld bent geworden! Mag je op dag 3 al beginnen met clomid?! Ik op dag 5, dat is morgen. Gaat met mij niet zo goed.. zit er echt helemaal doorheen en zit echt weer in een flinke dip.. en dan moet ik nog beginnen aan de clomid :( .. volgende week vrijdag moet ik weer heen voor een follikel meting. Is dan pas dag 10, maar zit dan weer net voor het weekend. Ben benieuwd! Gaan lekker gelijk op :) duimen op een ei voor ons beide!

20. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    Hi nancy,

Hihi dat is dan wel weer leuk, dat we samen oplopen ;) ochja, moeten het maar positief zien.
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel behoorlijk op kijk tegen de clomid dadelijk. Ben "bang" voor de bijwerkingen weer. Maarja, het moet maar.
    En misschien valt het deze keer wel mee. Afgelopen ronde had jij ook minder last ervan he..
    Jij dus vrijdags de echo. Ik de dinsdag daarop als ik even goed tel.
    Op naar een mooi ei voor ons beide ;)

Deel Deze Pagina