Leo behandeling

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door 123aap123, 14 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Avda, weet precies hoe je je voelt, ik zie er ook als een berg tegenop.. Vanochtend de eerste twee pillen ingenomen, ben benieuwd hoe ik de komende dagen door ga komen :)
    Vorige ronde had ik juist wel last van de bijwerkingen.. Die ronde daarvoor had ik helemaal nergens last van.. Denk dat het er ook een beetje aan ligt hoe je zelf in je vel zit. Is geen pijl op te trekken. Duimen dat het meevalt voor ons beide :)

2. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Laura, voor jou wordt het ook spannend nu!
    Ik ben na een week weer gaan werken (werk op kantoor), had behoorlijk wat last. Maar je hoort sommige dat ze na een week helemaal nergens meer last van hebben.. Ik had de eerste week iig het gevoel dat er een vrachtwagen over me heen was gereden:p elke dag ging het iets beter. Moet wel zeggen dat ik, net als Avda, nog steeds een gevoelige navel heb af en toe.
    Ik denk dat werken wel moet lukken dan (je hebt dan 1,5 week vrij toch?) Je zult alleen wat rustiger aan moeten doen, niet teveel tillen enzo. Hopelijk heeft het snel resultaat! Weet je ook hoe lang het duurt voordat ze weer actie gaan ondernemen, als een menstruatie uitblijft?!

Dolce, hoe is het bij jou?! Bijna 12 weken en de tweede echo!! Super fijn meis :) Ga je al wat zien aan je lichaam?!

3. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Avda en Nancy, niet teveel proberen nadenken bij de Clomid! Gewoon innemen en alles op je laten afkomen!

Met mij gaat het goed, de misselijkheid 's ochtends os er nog maar wel wat minder, heb er nu wel doorheen de dag nog last van met vlagen en vooral gisterenavond was het erg. Maar je hoort me niet klagen :)!
    Volgende week de 12-wekenecho ja, kijk er erg naar uit en hoop dat alles in orde is want ook de nekplooimeting gebeurt dan normaal gezien.
    Ik ben intussen een 2kg bijgekomen, buikje begint maar heel miniem hoor :), op het zicht dan toch want ik heb nog maar weinig jeansbroeken die me nog echt goed zitten. Het is nu zo niet het één of het ander... Heb op Zalando 2 positiebroeken besteld, kijken of die goed gaan zijn, waarschijnlijk nog wat ruim maar ik ga nu echt geen gewone jeans meer kopen....

4. xxxlauraxxx

xxxlauraxxx Actief lid

18 sep 2013
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    @nancy
    De Leo is morgen. Ik ben deze week uitgeroosterd. Dus misschien de maandag na de Leo alweer werken. Ik moet voor m'n werk veel staan, vaak een halve dag minimaal, maar ga na de Leo wel eerst meer zittend werk doen. Eerst maar eens kijken hoe dat gaat. Ik ben benieuwd.

5. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    Laura, succes morgen!

6. xxxlauraxxx

xxxlauraxxx Actief lid

18 sep 2013
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben thuis. Het is me, tot nu toe, meegevallen.

7. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fijn om te horen Laura! Hopelijk valt het de komende dagen ook een beetje mee!

Hier qua humeur alles goed! Heb alleen heel veel last van duizelingen, word er echt een beetje naar van :(. Verder 's nachts heel veel last van opvliegers. .

Hoe gaat het bij jou Avda?!

Dolce, heb je je broeken al binnen? Zit het beter? :)
    Erg spannend de 12 weken echo.. komt vast goed!

8. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    Hee meiden!

Laura, wat fijn dat het je allemaal is meegevallen. Hopelijk blijft dat ook zo. Doe wel maar beetje rustig aan.

Nancy, die opvliegers herriner ik me nog wel ja! Gatsie! Wat ik me eigenlijk al een paar dagen afvraag: waarom begin jij eigenlijk op dag 5 met de clomid? Is daar een speciale reden voor?

Dolce, fijn dat je je zo goed gaat.

Hier bij mij is het nog 'rustig'. Ben nog steeds ongesteld. Wordt wel al minder. Dat is fijn ;) vandaag tweede clomid genomen. Nog geen bijwerkingen gelukkig. Ik hoop ook dat die wegblijven!!

Liefs

9. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Avda, ik vroeg me bij jou precies hetzelfde af.. waarom dag 3?!
    Ik weet niet beter dat het vanaf dag 5 is. Het schijnt zowel van dag 3 tot 7 en dag 5 tot 9 te kunnen, is maar net wat de voorkeur is van de gynaecoloog. Heb nooit naar het hoe en waarom gevraagd, hoor nu voor het eerst dat het ook op dag 3 wordt gedaan :p Zal weinig uitmaken denk ik..

10. xxxlauraxxx

xxxlauraxxx Actief lid

18 sep 2013
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nancy en Avda, sterkte met de clomid! Ik weet hoe vervelend het kan zijn.
    Ben blij dat we het er hier met elkaar over kunnen hebben. Ik heb er veel steun aan.

11. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    Thnx Laura ;)

12. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je Laura! Het is inderdaad fijn om het er met elkaar over te hebben :) .. Het gevoel dat je niet de enige bent en dat anderen het precies zo ervaren allemaal, geeft ook wel een gerust gevoel :)

Ik zie dat je ook drie maanden moet afwachten.. Hopelijk gaat je lichaam het uit zichzelf doen, want anders duren die drie maanden heel erg lang. Hou je taai meid, hopelijk kom je de nacht een beetje door xxx

13. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Dag meiden!

Heb hier weer eventjes bijgelezen :), voel me helaas de laatste dagen niet zo lekker. Heb een verkoudheid en het lijkt wel alsof die me nu meer onder heeft omdat er een baby'tje in mij groeit, zo ellendig! :x Vannacht en vorige nacht geen uur geslapen. Mijn vriend wilde vanmorgen dat ik me ziek meldde op het werk en naar de dokter ging maar heb me toch maar bij elkaar geraapt :(. Ik zie wel hoe het lukt en volgende week ben ik toch een weekje thuis dus dan kan ik eens echt rusten.

Laura, goed dat het je al bij al al is meegevallen. Hoe was het vannacht? Heb je wat kunnen slapen?

Nancy, vrijdag je eerste echo/folikkelmeting, ik hoop voor je dat er (minstens :)) een mooi eitje te zien is!!
    Oh, en de broeken heb ik nog niet binnen, hopelijk vandaag. Heb er wel niet zoveel vertrouwen in dat ze zullen passen. Heb nu gewoon mijn jeansmaat besteld, maar ik weet uit ervaring dat de maat nogal eens groter of kleiner wil vallen naargelang het materiaal...

Avda, hoe gaat het met de Clomid? Wanneer heb jij je eerste follikelmeting?

Wat de Clomid betreft, ik moest ook altijd starten op CD3 en op CD10 moest ik dan op follikelmeting...

14. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ahh Dolce, dat is vervelend :( hopelijk knap je snel een beetje op. Wel je rust nemen hè, dat is juist nu erg belangrijk!
    Balen dat je broeken nog niet binnen zijn.. Duimen dat ze lekker zitten hihi :)

Ik moet ook op CD 10 voor de eerste follikelmeting. Leuk al die ziekenhuizen die een andere methode toepassen.. :( er zal vast een reden voor zijn. Ik denk alleen niet dat er vrijdag al wat te zien is, zo vroeg is er bij mij nooit iets te zien.. wachten het maar af! :)

Laura, hoe gaat het?!

15. xxxlauraxxx

xxxlauraxxx Actief lid

18 sep 2013
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog steeds een zeurend gevoel/ pijn. Ik lig eigenlijk de hele dag op de bank. Ik merk het meteen als ik iets heb gedaan. Bv als ik even naar het toilet ben gegaan. Heb de paracetamol nog wel even nodig.
    Gelukkig geen schouderpijn. Ook verder geen last van de narcose gehad.

16. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    @ laura, ben maar blij dat je geen last hebt van je schouder/nek. Denk niet dat dat nu nog gaat komen. Ik weet dat ik daar veel last van heb gehad. Echt pijnlijk..... Doe ook maar lekker rustig aan.. Laat je maar verwennen ;)

@ nancy, stom he dat ieder ziekenhuis zijn eigen plan trekt he?! Dat heb ik al met zo veel dingen gemerkt... Je zou toch denken dat er een "landelijk" protocol oid zou zijn =-D

Hier verder alles goed.. Niks spannends te melden.
    Heb dinsdag 28-4 de echo. Ik verwacht niks.. Maar weet dat ik toch down ben als er nog niks te zien is ;) hahaha heerlijk die hormonen ;)

17. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Net terug uit het ziekenhuis en nog niets te zien helaas. Had ook niet anders verwacht.. maar je weet het nooit! Zelfs me slijmvlies was nauwelijks te meten.. Dinsdag moet ik weer.
    Ik heb ook een afspraak staan met de gynaecoloog voor 14 mei, om het te hebben over hoe verder.. omdat er een behoorlijke achteruitgang te zien is :( Ben benieuwd, alle vragen die in me opkomen maar meteen noteren.

18. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Oei Nancy, hoe jammer, maar dinsdag zal er wel meer te zien zijn!!

Goed dat je 14/05 een afspraak hebt. Idd alles vragen meid!!
    Wat bedoelen ze met "achteruitgang"? Dat op echo het PCO-beeld terug meer aanwezig is of wat?

19. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou, de eerste cyclus na de Leo had ik me eisprong op dag 19, twee eitjes. De keer daarop ook op dag 19, 1 ei.. Dus al minder reactie. Laatste keer op dag 25.. Nu met 100mg hadden ze wel al iets verwacht. Dat me slijmvlies nog niet eens te meten was, geeft aan dat ie deze ronde ook niet zo hard zal gaan (als ie gaat). Aangezien het resultaat na de Leo maar tijdelijk is en voor mij blijkbaar helemaal niet zo lang, willen ze het snel hebben over een andere methode.
    Me eierstokken zaten ook weer helemaal vol.. veel voller dan in het begin na de Leo. Gewoon balen weer :( maar duimen dat er eentje groeit en het raak is :)

20. xxxlauraxxx

xxxlauraxxx Actief lid

18 sep 2013
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    O ik hoop het zo voor je Nancy!
    Heb jij na je Leo getemperatuurd en/of ovulatietesten gebruikt?
    Ik temp. en test nu nog niets, maar dat is misschien wel aan te raden?
    Het zkh heeft hierover niets geadviseerd. Ik moet het gewoon 3 maanden aankijken.

Deel Deze Pagina