Ik heb geen van beide gedaan. Zodra het kon hebben we gewoon om de dag geklust. Het ziekenhuis zei er bij mij ook niks over. Is denk ik wat je zelf het prettigste vindt.
He meiden, Heb het twee dagen onwijs druk gehad.. Gisteren laatste werkdagje gehad... En dat in combi met hormonen.. Veel tranen gelaten Maargoed, opvliegers zijn ook van de partij.. Bah bah. Verder alles goed. Spanning voor dinsdag voor de fm. Nancy balen dat het resultaat van de leo al aan het aftakelen is! Maar als ik het goed zeg is het ook "al" 8 maanden geleden. Volgens mijn gynacoloog kan het al na 6 maanden afnemen.. En wat zijn je opties hierna? Spuiten? Ivf? Hoop dat het deze ronde nog een mooi eitje gaat groeien!! Laura, luister maar goed naar je lichaam. Dolce, alles goed? Liefs
Avda, dat zal inderdaad pittig geweest zijn balen meis en dan ook nog die hormonen.. Heb je wel uitkijk op een nieuwe baan? Vervelend hè die opvliegers.. Ik heb ze met name 's nachts. Ik heb ook nog steeds last van duizeligheid, al neemt het wel ietsjes af nu. Mijn gynaecoloog zei dat het echt per vrouw verschilt hoe lang de leo resultaat heeft. De ene is met drie maanden terug bij af en de ander krijgt zelfs een tweede kindje.. Het is inderdaad al 8 maanden geleden ondertussen (klinkt heel ver weg ineens..!) Wat mijn opties zijn heeft ze nog niets over los gelaten.. De echo's worden gedaan door assistentes (ik heb twee vaste), de gesprekken heb ik echt met de arts. Dus dat zal ik de 14e allemaal horen, maar het meest logische lijkt me IUI en daarna IVF. Misschien dat ze eerst nog willen dat ik ga spuiten..?! Geen idee.. Eerst maar hopen op een eitje komende week misschien is dat hele gesprek niet nodig Moet ook wel zeggen dat ik voor me gevoel een beetje op ben.. Heb er emotioneel de puf niet meer voor (zo voelt het). Iedere keer die teleurstelling.. Koppie op en weer doorgaan.. Altijd maar blijven lachen, maar ondertussen het liefst in tranen uitbarsten. Ik merk ook dat ik het steeds moeilijker heb als er alleen het woord zwanger, baby of iets dergelijks valt, een reclame met baby's voorbij komt. Dit is echt de laatste paar weken heel erg.. Hoop zo dat het ons snel gaat lukken dames! duimen op eitjes!!
Dankjewel Nancy, dat is erg lief van je. Op de echo was alles goed, heb ook bloed moeten laten nemen, nu nog afwachten of dat ook in orde is, hopelijk wel! Ik duim heel hard voor jou morgen meid!!!!!! Avda, ben jij vandaag geweest?
Ik stond net op het punt om een berichtje te schrijven! Super fijn dat alles goed is Dolce! was al een echt mensje zeker?! Wanneer is je volgende echo?! Morgen een spannende dag! Heb wel het gevoel dat er iets rommelt, beetje last van me eierstokken. Hoop zo dat er wat zit! Avda, hou je het nog een beetje?!
Hoi meiden! Dolce, super dat je een fijne echo had! Eerste trimester is nu achter de rug! Nancy, hoe laat heb jij morgej de echo? Ik heb ook morgen de echo. 8.40 bij de gynacoloog. Spannend...
Ja je kon echt mooi het "lichaampje" onderscheiden, hoofd, romp,... Was wel apart. Volgende echo heb ik op 28/05, de eerste bij mijn nieuwe gynae dan . Ik hoop dat het "gerommel" iets goed betekent Nancy!! Jullie moeten morgen haast gelijktijdig op fm , ik duim voor jullie beiden voor een goed resultaat!!
Hoi meiden, Ben net terug uit het ziekenhuis.. Op de echo was nog niks benoemingswaardig te zien. Vrijdag moet/mag ik terug. Moet eerlijk zeggen dat ik niet kon zeggen dat ik op de echo zag dat er nu minder "mini eitjes" zie als voor de LEO. Maar goed, dat zal ook wel mijn ongetraind oog zijn. Nancy, hoe is het bij jou gegaan? Liefs
Balen Avda maar het is nog vroeg! Bij mij zaten er drie! 2 van 11 mm en eentje van 10 mm! Hopelijk zetten er minimaal twee door Vrijdag moet ik weer heen.
Hey meiden! Nancy, wat goed zeg, dat komt vrijdag zeker goed!!! Avda, bij jou nog niets maar Nancy is het levende voorbeeld dat dat niets hoeft te betekenen. Op naar vrijdag meiden!! Toi toi!!
Avda, en de andere dames: zijn jullie bij de Leo aan 1 eierstok behandeld of aan allebei. Ben gewoon benieuwd. Ik namelijk aan 1.