Ik aan beide Laura. Beide eierstokken hebben ze 10 blaasjes verwijderd, ik totaal dus 20. Daarbij hebben ze ook de doorgankelijkheid van beide eierstokken bekeken en deze waren goed. Waarom hebben ze bij jou 1 eierstok gedaan?!
Volgens de arts zou het behandelen van 1 eierstok hetzelfde resultaat geven. En hoeven ze minder te 'beschadigen'. Bij mij hebben ze ook de doorgankelijkheid van de eileiders gecontroleerd. Dat was goed. Vandaag voor het eerst weer gewerkt. Ondanks dat ik de hele dag zittend werk kon doen viel mij dit wel tegen. Nancy heb jij na je Leo 2 keer een spontane eisprong gehad?
Oké, dan zal het wel goed zijn toch super dat de doorgankelijkheid goed was! Is ook best snel weer dat je bent gaan werken.. Zo lang zitten doet behoorlijk pijn na een aantal uur. Maar het zal met de dag minder worden. Goed je rust nemen, als het niet gaat, gaat het niet! Ik heb na de Leo helemaal geen spontane eisprong gehad.. pas na 4 maanden met behulp van de clomid.
Laura, hier ook beide eierstokken. Bij mij was het "beeld" (de vele eiblaasjes) erg verergerd na het gebruik van de Clomid. LEO was mijn enige kans nog, want er gebeurde helemaal niks meer. Hoeveel blaasjes er uiteindelijk zijn weggeprikt enzo weet ik niet...
Ik ben niet meer terug aan de Clomid gegaan. Heb na de LEO mijn menstruatie moeten afwachten en dan werd er direct terug gestart met Menopur De Utrogestan kreeg ik er gewoon bij als "extraatje", er was bij mij geen indicatie voor. Utrogestan werkt ondersteunend voor de innesteling, heeft ook wel enige invloed op je bms maar dat was bij mij al goed met Menopur (met Clomid overigens geen enkele keer goed bms gehad).
Hier ook aan beide eierstokken geholpen. En ook erna de eierleiders doorgespoten. Die waren ook doorgankelijk. Voor de leo had ik geen reactie op clomid en geen enkele keer zelfstandig een eisprong gehad. Nu na de leo moet het nog uitwijzen in iedergeval in de drie maanden na de leo geen eisprong gehad..
Laura, hoe gaat het nu met de pijn, wordt het al wat minder?! Avda, hoe laat moet jij morgen?! Ik weer om 08.50 uur .. Moet zeggen dat ik het behoorlijk voel dat de boel aan het groeien is. Beetje drukkend gevoel de hele tijd. Voel jij al iets?! Hoop zo dat er bij jou ook een eitje groeit, eindelijk een kans dan! Dolce, hoe is het bij jou?! Heb je het al op je werk enzo verteld?!
Hee nancy, Wat grappig. Ik moet morgen ook om 8.50 voor de fm. Hihi ik zal aan je denken Ik voel eigenlijk nog helemaal niks. Dus hoop dat dat maar even niks te zeggen heeft.. Maar ben er stiekem wel een beetje bang voor. Maar goed, we zullen zien! Springen bij jou de eitjes wel vanzelf? Laura, hoe gaat ie bij jou? Dolce, jij nog nieuwtjes? Liefs
Hoeft ook niks te betekenen! Ik heb er altijd last van.. Helemaal naar mate ze groter worden. Positief proberen te blijven, spannende dag morgen! Bij mij springen ze inderdaad vanzelf met clomid. Toen ik de injecties deed moest ik wel pregnyl spuiten om de eisprong op te wekken.
Vandaag een betere dag gehad. Maar was vandaag dan ook vrij. Morgen werken. Ik zal aan jullie denken!
Goed zo Laura. Succes vandaag. Nancy, jij ook succes vandaag. Ik zit al in de wachtkamer! Heerlijk met 2 zwangere vrouwen ;-(
Ik kon wat eerder terecht! Zijn er twee doorgegroeid, 15 mm en 16 mm nu ze groeien niet zo hard, maar dat komt waarschijnlijk omdat ze met ze tweeën zijn. Waarschijnlijk springen ze maandag! Duim voor je meis xx
He super nancy! Goed nieuws! Moet je nu nog eens terug voor een fm? En hoe was je bms? Bij mij waren er veel kleintjes en een die iets groter was. Hij was nu 7.8. Nog niet echt benoemenswaardig. Maar goed. Nu duimen dat die doorzet. Mijn bms was 5.8. Dus ook nog erg dun. Ik moet dinsdag terug.
Op zich is je bms al aardig dik toch?! Bij mij is hij pas 4.9. Het gaat bij jou dus nog wel erg moeizaam.. hopelijk zet hij door! Mijn bms is tegen het einde altijd net voldoende zeggen ze.. rond de 6/7. Ik hoef niet meer terug. Springen gaan ze zeker, ze groeien zo een 1,5 mm per dag, dus maandag ongeveer springen ze. Maar weer aan de klus dit weekend!
Normaal is mijn bms rond vruchtbare dagen rond de 10. Vandaar dat ie voor mijn doen nog dun is. Maar niet heel slecht... Zou er bijna eens gek van opkijken als ik een groot ei had. Nu na 2 jaar nog geen enkele goede eisprong gehad. Dus langzaam begin ik moedeloos te worden... En ik wil zo graag positief blijven...
Kan me heel goed voorstellen dat je moeite hebt om positief te blijven .. dag 15 had je toch wel iets verwacht.. houdt denk ik sowieso in dat je volgende ronde een dosis een omhoog moet?! Voor deze ronde maar duimen dat het toch nog doorzet! Je bms gaat iig de hele goede kant op!
Ja denk volgende ronde sowieso dosis omhoog. Maar eigenlijk wil ik gaan vragen om weer te gaan spuiten ipv clomid. Heb in de clomid gewoon heel weinig vertrouwen.. Maargoed. Ben bang dat de gynacoloog daar niet echt in mee wilt gaan.. Maar we zullen zien. Hoop maar dat het daar niet tot hoeft ge komen