Oh Avda, spannend morgen!! Hoop het zo voor je meis, het is je zo gegund! Misschien wel je eerste echt kans hoe laat moet je?! Ik duim alvast! Celine, welkom! Wij zijn ook voor ons eerste kindje bezig. Je hebt bloed moeten prikken om te zien of er een eisprong is geweest, maar heb je ook echo's gehad, waarbij groei te zien was?! In ieder geval fijn om te horen dat je na de LEO zwanger bent geraakt positieve verhalen geven weer goede moed! Hopelijk lukt het nu ook op de clomid!
Nancy, wat fijn dat je je nu zo goed voelt. En je bms gaat ook de goede kant op. Dit is een goede ronde voor jou. Ik voel het! Avda, spannend morgen. Ik duim voor je! En veel plezier in Brussel! Volgens mijn echo afgelopen dinsdag zat het er al aan te komen. Had de afgelopen dagen al buikpijn en sinds gister ook hoofdpijn. En jawel, vanmorgen begon MIJN EIGEN menstruatie! Woehoe!
Aaaaah super Laura!! Dan moet je nu goed je Tempratuur in de gaten gaan houden. Ik ben nu op weg naar het ziekenhuis voor de echo. We zullen zien.. Maare Brussel? Heb ik iets gemist wist niet dat ik daar heen ging! Hihihi
Laura wat super!! Helemaal uit jezelf indd goed je temperatuur bijhouden! Ik hoop indd dat het een goed teken is bij mij me bms het voelt iig erg goed! Avda spannend! Ik wacht in spanning af
Dank je avda en Nancy! Nancy ik krijg inderdaad geen echo's. En dat heb ik de vorige keer ook niet gehad. Wanneer ik met injecties zou moeten beginnen zou dat wel moeten uiteraard. Vind het opzich ook niet zo heel erg, vind het nogal intensief, dus extra petje af voor jullie die dat allemaal wel (moeten) doen! Zelf moet ik dus tot dinsdag wachten voordat ik weer wat hoor. Ga morgen denk ik toch maar stiekem een test doen en dan hopen op het beste...
Celine, maar de kans op overstimulatie is toch wel aanwezig bij jou?! Hoe kunnen ze dan zien of de dosis die je nu gebruikt voldoende is en/of niet te hoog is?! Duimen dat het raak is deze ronde! Wanneer is je NOD?! Succes met testen morgen! En Avda hoe ging het?! Ben niet nieuwsgierig hoor hihi
Hoi meiden... Wat een k*t dag. Mijn ieniemienie eittje was niet meer te vinden. Volgens de verpleegkundige is hij gewoon weer geslonken. Kan dus blijkbaar ook nog.. Ik moet nu dinsdag nog de laatste keer terug voor een fm. Als dan nog steeds niks is, dan wordt deze cyclus weer afgebroken. Ik heb me alleen voorgenomen om bij de gynacoloog echt op mijn strepen te gaan staan. Ik wil gewoon echt geen clomid meer slikken!! Ben wel erg nerveus voor het volgende. Heb toch die nieuwe baan? Laat dat nou de enigste apotheek hier in het zuiden zijn die de gonal spuiten verstrekken ;-(. Afdeling ferti van de apotheek zit aan de overkant van mijn bureau... Zal dan nou ook nit lang meer duren eer dit uit gaan komen.. @ laura, geen probleem hoor meid. Dagje brussel lijkt me wel leuk @ nancy, jij deze week woensdag fm? @celine, inderdaad vreemd dat je geen echo's hebt. Maar als ik goed begrijp, heb je die nooit gehad?! Ieder ziekenhuis doet dat weer anders... Fijne avond meiden.. Ik heb lekkere chocolade gekocht. Kan me innerlijke ik dus eem beetje verwennen vanavond....
Verdomme Avda, dit is echt niet leuk meer het wil echt niet bij jou... vind het echt heel erg sneu meis. Je moet echt voor jezelf opkomen hoor bij de gynaecoloog. Dit duurt veelste lang. Verwen jezelf lekker met chocolade meis, koppie op hoe moeilijk het ook is. Dikke knuffel Ik moet woensdag weer heen ja, ben benieuwd! Sta nu in de startblokken voor een avondje Toppers
Wat balen zeg avda! Geniet van je chocolade. Nancy: volgens de gynaecoloog was de kans klein op overstimulatie. Maar heb het er nooit echt met haar over gehad. Er word dus aan de hand van een progesterontest gekeken of er een eisprong is geweest. Mijn NOD weet ik dus niet omdat dit de eerste ronde is. Als ik van de vorige rondes 2 jaar geleden uit ga was het een keer 27 en een keer 33 dagen. Zit nu op dag 32... Sprak een tijdje geleden iemand met een 2ling en een 3ling. Op de vraag hoe dat kon vertelde ze dat ze erg last van overstimulatie had op clomid. Na de 2ling wouden ze nog graag 1 kindje. Met een half! Tabletje clomid hadden zei 1 eitje gezien. En bleek later zwanger van een 3ling... Avda: ik heb de vorige keer inderdaad ook geen echo's (FM) gehad.
Dank je Avda, het was super leuk! Gaat het met jou een beetje?! Celine, de artsen zullen het dan wel weten toch! Spannend nu! Heb je al getest?! Wauw wat je verteld is wel heftig zeg, 2ling en een 3ling! Een 2ling lijkt me wel hartstikke leuk is meer dan welkom hihi. Dolce, gaat het vandaag nog door?! Zo ja, geniet ervan meis!
Whaa, een tweeling én een drieling lijkt me een hele uitdaging haha. Zo zie je maar dat de artsen ook niet alles goed hebben. Het lichaam doet, wat het lichaam zelf wilt! Hihi Nancy, dus toppers waren geslaagd? Was je ook verkleed gegaan? Dolce, veel plezier @brussel! Hier gaat het wel weer een beetje. Het blijft gewoon k*t. Heb me er bij neergelegd dat deze ronde weer weggegooid is. Maar als in mijn naaste omgeving binnenkort weer iemand zwanger is, dan denk ik dat ik uit mijn vel spring....
Ja, we stonden op het veld, dus moesten in het blauw. Zag er weer lekker maf uit hihi Kan me het heel goed voorstellen, het houdt een keertje op met het faken van een glimlach Het is echt keihard.. maar gewoon niks aan te doen.. Zou echt proberen om van de clomid af te komen hoor meis. Ik voel me zoveel beter, begin weer een beetje mezelf te worden! Zou voor jou ook goed zijn.
Zat nog even terug te lezen Avda.. dat is trouwens wel heel erg vervelend dat dat de enige apotheek is die Gonal verstrekt ... Je hebt ook nog puregon en Menopur, misschien dat ze die ergens anders verstrekken?! Anders zit er niets anders op dan het gewoon vertellen.. maar in je beginfase kan dat alleen maar tegen je werken pff lastig zeg. Hebben jullie geen apotheek in het ziekenhuis?! Hier is dat weer wat nieuws, kan de medicijnen die ik voorgeschreven krijg door een arts in het ziekenhuis alleen halen in de apotheek van het ziekenhuis en niet bij mijn eigen apotheek..
Ja wat die spuiten betreft is het ook kl*te. Hahaha het zit gewoon echt even niet mee. Heb me dit weekend ook voorgenomen dat ik ECHT GEEN clomid meer ga slikken. En als mijn gynacoloog daar niet mee akkoord gaat, dan is dat mijn laatste bezoekje in mijn ziekenhuis geweest. Ben al dik 2 jaar bezig en heb nog geen enkele eisprong gehad! Dat is toch te belachelijk voor woorden!!
Avda meen je dat, heb je met behulp van clomid nog geen enkele eisprong gehad? Waarom wil die gynaecoloog überhaupt nog met clomdid verder gaan? Ik lees ook in je (banners heet dat?) dat je na de LEO weer met 50 Mg moest beginnen? Ik moest toen gelijk met 100 Mg starten, en als er geen eisprong zou zijn dan weer verder. Nou hier weer een negatieve test. En na mate de tijd verstrijkt zal er ook wel geen menstruatie meer komen. Of terwijl ik zal wel weer resistent zijn voor clomid. En nu? 150mg clomid, injecties, kan de LEO operatie nog een keer? Zal tot dinsdag moeten wachten Voordat ik antwoord krijg...
Celine, Inderdaad heb ik nog nooit een eisprong gehad. 2 jaar geleden reageerde ik helemaal niet op de dosissen ( 50-100-150 mg). Toen ben ik overgegaan op spuiten. Hier reageerde ik heel wisselvallig op. Of geen reactie. Of overstimulatie. Een keer bijna ziekenhuisopname. Eierstokken waren toen veel te vergroot en lever functioneerde niet meer naar behoren. Daarom toen gekozen voor de LEO. Maar helaas heeft dat ook nog geen vruchten afgeworpen. En nu bezig met clomid 100. Op clomid 50 had ik ook geen reactie. Dus nu dik 2 jaar verder, en nog geen stap gezet voor mijn gevoel. Maar komende week heb ik een afspraak bij de gynacoloog. Ga nu ook echt niet meer clomid slikken. Ik wil gaan spuiten en vragen wanneer ivf een optie is?! Jammer van de negatieve test. Succes dinsdag bij de arts. En laat je niet afschepen