Balen Celine .. Hopelijk krijg je dinsdag wat antwoorden. Avda, ik heb mijn gynaecoloog voor de LEO ook gevraagd wat de mogelijkheden waren voor IVF. Ik dacht dat ik juist de ideale patiënt hiervoor was, geef mij maar een overdosis hormonen en ik geef je wel een aantal eitjes.. Maar zo werkt het helaas niet. Hij gaf aan dat patiënten met PCO juist geen goede kandidaten zijn.. Kans op flinke overstimulatie is behoorlijk groot.. Zoals jezelf al hebt gehad, dat je bijna tegen een ziekenhuisopname aanzat, dat is niet bedoeling. Ik vond dat toen behoorlijk schokkend om te horen.. Je hebt tenslotte echt eitjes nodig, ook voor IVF. Ik wil je niet ontmoedigen hoor, maar verheug je daar op dit moment niet teveel op. Ik ben wel heel erg benieuwd hoe ze dat met jou nu verder aan gaan pakken. Gonal kun je echt in hele lage hoeveelheden spuiten, begint bij 12,5 eenheden. Welke dosis heb je voor de LEO gespoten?! Hoop echt dat je daar mee mag starten meis.
Hoi meiden, Ik was gisteren al even komen meelezen maar had het ontzettend druk, dus daarom nu pas een reactie van mij... Avda, hoe erg meid, ik had zo voor je zitten hopen! Ik vind het wel super van je dat je gaat aangeven te willen stoppen met Clomid (want zoals je weet ben ik ook geen fan van Clomid :x). Als men in je huidig ziekenhuis niet wil meegaan in je verhaal zou ik effectief eens elders gaan ja, ik heb gemerkt dat je in de MMM soms zelf je weg een beetje moet durven uitstippelen om een bevredigend resultaat te krijgen. Daarmee bedoel ik nog niet direct zwanger zijn, maar tenminste wel goede cycli met dus échte kansen. Tenminste, dat is toch hoe ik het altijd gezien heb... Céline, welkom hier . Ik hoop dat ook jij dinsdag een goed "actieplan" krijgt voorgesteld! Nancy, voor jou blijf ik natuurlijk ook verder duimen intussen!!!! Wat mijzelf betreft....... ..... Ik ben op echo kunnen gaan bij mijn zus en.... we krijgen een zoontje!!!
Aaaah super Dolce!! Wat fijn dat jullie kleine spruit zich van zijn beste kant heeft laten zien Wat bijzonder ook dat je zus de echo heeft mogen/kunnen doen! Afgelopen dagen zit ik ook vol strijdlust. Hoop dat ik straks op moment supreme dit ook nog heb.. Ben daar best wel een held in eigenlijk, maar ben er nu ook wel echt klaar mee.. Dinsdag heb ik eerst nog een echo en ga er van uit dat ik erna een afspraak bij mijn gynacoloog kan plannen. Hoop ook dat dit snel kan.. @ nancy, wat je zegt over ivf zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben.. Denk wel soms dat ik ivf zie als dé optie om zwanger te worden. Idealiseer het denk ik te erg.. Moet er natuurlijk ook rekening mee houden dat genoeg vrouwen niet zwanger worden met ivf. Wat het spuiten betreft, voor mijn leo reageerde ik erg enorm wispelturig op. Of ik had geen reactie. Of ik had meteen zware overstimulatie. Ben ook gewoon heel benieuwd hoe deze week gaat lopen..
Dolce, wat leuk dat de echo door ging en jullie nu weten dat jullie een zoon krijgen. Super bijzonder dat je zus de echo maakte! Nancy, ben benieuwd met welk plan je gynaecoloog dinsdag komt. Zou het mogelijk zijn om voor de tweede keer een Leo te doen?
Wauw Dolce, leuk een zoontje!! Zat je qua gevoel goed of had je geen flauw idee?! Natuurlijk ook heel erg bijzonder dat je zus dit heeft kunnen doen! Nu lekker allemaal stoere jongens kleertjes scoren! En natuurlijk een naam verzinnen geniet ervan meis! Verder was ook alles goed met de kleine man?! Laura, ik denk dat je Avda bedoelt hihi Avda, als je je gesprek hebt bij de gynaecoloog gaat je vriend dan niet met je mee?! Misschien dat dat helpt!
Sorry Nancy, ik bedoelde Céline. Ik ben een beetje in de war de laatste tijd merk ik. Het zullen de hormonen wel zijn. Ha ha
Hoi meiden, Vanmorgen weer een fm gehad. Natuurlijk was er niks te zien. Had ik ook wel verwacht. Heb nu vrijdag een afspraak bij de dokter. Dus dan zullen we wel zien Celine, hoe was jouw afspraak?
Dolce wat super leuk een zoontje! Avda fijn dat je vrijdag terecht kunt, maar blijft natuurlijk balen dit. Ik zou om 15.40 een afspraak hebben maar werd net gebeld dat de gynaecoloog met spoed moest opereren... Afspraak verzet naar volgende week dinsdag. Heb nog wel even gevraagd wat mijn progesteron uitslag was, maar die was zoals ik zelf al verwachte te laag. Dus nu nog maar een week wachten...
Ha meiden, wat vervelend seg! Weer maar wachten :x. Een mens zou er moedeloos van worden. Hou de moed er alleszins in!
Nou had zo gehoopt op positieve berichten Hopelijk heb je vrijdag een prettig gesprek Avda. Celine ook voor jou erg vervelend.. Nu maar weer proberen positief de volgende ronde in te gaan... het is niet eerlijk allemaal.
Jeeej rechts eentje van 11 bij 12 mm en links eentje van 11 bij 9 mm. Bms was 6.0mm. vrijdag weer heen!