Ben ook weer super blij! Me bms is zo vroeg nog nooit zo dik geweest! Ik verwacht alleen wel dat als het deze ronde niet lukt, ik weer omhoog moet met de dosis, want het gaat nog steeds erg traag.. zit nu op DPO 15. Beter traag dan geen reactie natuurlijk
Hopen dat dat niet nodig is Nancy! Ik zag zojuist dat ik ongesteld word. Dus maar snel voor 16 uur nog even naar de poli gebelt wat ik nu moet doen. Vind het een beetje jammer om nu niks te doen en weer een cyclus te wachten als die al komt.. Verwacht toch wel dat ik de 150mg clomid moet gaan proberen. (Heb gelukkig niet zo'n last van clomid.) Ze gaan het even overleggen met de gynaecoloog en moet morgen even weer bellen. Dus misschien toch nog een snellere 2e poging.
Ik hoop het ook niet! ik begin nu alleen wel steeds minder positief te worden, ook al heb ik dan weer eitjes zitten. Heb nu al zoveel kansen gehad en steeds lukt het niet.. Ik wil gewoon weer niet té blij zijn ofzo.. Het zegt nog zo weinig. Ik zeg dan steeds tegen mezelf dat ik niet zo moet zeuren, er zijn genoeg meiden die niet eens eitjes hebben .. maar je gevoel doe je weinig aan.. Toch nog ongesteld Celine, op naar de tweede ronde! Toch blijf ik het vreemd vinden hoor dat ze misschien gaan ophogen terwijl ze je eierstokken niet in de gaten houden Wel fijn dat je geen last hebt van de clomid, dat hebben er maar weinig volgens mij
De menstruatie zet niet door. Wel even contact weer gehad met de poli. Heb weer een recept voor primolut gekregen om een echte menstruatie op te wekken en daarna 150 Mg clomid. Dus we zijn weer 6 weken onder de pannen.
Nou, dat is wel vervelend zeg.. nou moet ik zeggen dat het bij ook 3 dagen duurde voordat het doorzette met de clomid.. Was altijd erg verwarrend en zenuwslopend. Misschien komt het nog! Hopelijk volgende ronde beter nieuws!
Hihi zie trouwens dat ik het fout heb gezegd gisteren, DPO 15 ... Is natuurlijk CD 15 leuk die afkortingen..! Avda, heel veel succes morgen met je gesprek! Laat je niet omver blazen hè en kom voor jezelf op! Ga je alleen of gaat er iemand met je mee?! Toi toi toi!
Met alle afkortingen die er bestaan in de mmm is het ook logisch dat we ons soms vergissen. Maar het was mij niet eens opgevallen. 'Helaas' moet ik morgen alleen gaan. Ik moet erna meteen gaan werken en als ik ml dan nog thuis moet afzetten kom ik gegarandeerd te laat. Lief dat je aan me gedacht hebt!! Krijg nu al buikpijn als ik aan morgen denk. Maaar ik laat niet meer over me heen lopen. Ik zal en ik moet nu verder met de volgende stap. En dat is niet nog een ronde clomid. Slaap lekker allemaal. En ik zal morgen in mijn pauze gauw een berichtje online zetten!
Dat is wel vervelend.. maar dat is ook zo lastig met al die afspraken onder werktijd..:x Als je alleen bent is zo een gesprek toch altijd wat lastiger.. maar zo te horen ben je er helemaal klaar voor en komt de clomid er bij jou niet meer in! Kan me heel goed voorstellen dat je barst van de zenuwen.. Je kunt het! Proberen wat te slapen! Knuf
Net terug, ze zaten er nog 16 mm en 15 mm, daarbij aan alle twee de kanten nog eentje van 12 mm. De kleintjes zullen het niet gaan redden. Maar wel super blij met die twee grote! Moet morgen en zondag nog gonal spuiten en dan zondagavond Ovitrelle. Bms was 6.6!! Zo hoog is ie nog nooit geweest!! Vroeg hoe het zaad onderzoek van mijn man er uitzag.. die was niet zo goed. Weinig beweeglijkheid en de ph waarde was te laag. Raar want 1,5 jaar geleden zag het er allemaal goed uit. Wel onder gemiddeld maar prima verder. In het gesprek met de arts 25 juni gaan we het hier over hebben. Hopelijk bewegen ze voldoende dit weekend .. maar het hakt er toch wel even in.. Avda succes!
Nancy wat goed.. 2 mooie grote eitjes !! Heel vesl klusplezier dit weekend !! Is het zaad 1 keer gecheckt ? Want ik zou me dan niet te veel er aan vast klampen. Wij hebben vrienden waarvan ze ook zeiden na een jasr opnieuw testen dat de hoeveelheid veel minder was en minder beweeglijk. Dat zou ook nier goed zijn. En de derde poging was het weer voldoende en goes beweeglijk. Hopelijk valt het mee en was t een moment opname... het kan ook de druk zijn waaronder hij moet inleveren is voor een man ook spannend. Ik ga voor je duimen dat dit jou maand is om.zwanger tr raken van een wondertje. Succes meis
Dank je aapje! Toen we begonnen aan de mmm is zijn zaad gecontroleerd, dat is oktober 2012 geweest. Ze zei net ook al dat ik me er niet druk om moest maken en dat het indd een slechte dag kan zijn geweest. Maar toch heb ik de laatste 3 maanden al het gevoel gehad dat het bij hem ook niet allemaal optimaal is .. Hij rookt ook nog steeds en kan daar zo boos om worden.. laat gewoon liggen die sigaretten!! Aan de ene kant heel blij nu, maar ook zo een rot gevoel.
Hee meiden, Nancy, wat balen van het zaad! Kan me voorstellen dat dat even erin hakt. Hopelijk is het alleen een combinatie van slechte dag en timing en is komend weekend het zaad veel beter Maar wel super nieuws met je eitjes!! Eindelijk goed resultaat. Eitjes en bms! Hier een heel fijn gesprek gehad!! Joehoe! Ik had heel betoog klaar waarom ik geen clomid meer wilde. Heb ik helemaal niet hoeven 'te gebruiken'! Gynacoloog ging meteen om Heb nu alleen menopur gekregen ipv Gonal omdat ik hier eerst zn overstimulatie van kreeg. Spuiten heb ik al in huis. Kon ik via ziekenhuis apotheek krijgn. Dus crisis op het werk is ook afgewend ;-D Vanavond beginnen met provera en dan gaan we weer van start!
Wauw meis, super fijn!! Ben blij voor je! Ook heel erg fijn dat je de spuiten niet op je werk hoeft te halen spannend! Begin je gewoon met de laagste dosis of niet?!
Ja moet met 75e beginnen. En dab nu menopur. Met ampullen werkt dat heb ik me laten vertellen. Moet dan de spuiten zelf vullen gaan. Eerst weer een spuit instructie bij de verpleegkundige. We zullen zien
Gisteravond met mega hoofdpijn op tijd naar bed gegaan, en daarmee vergeten om jullie succes te wensen vandaag. Maar ik zie al allemaal goedde berichten!! Nancy wat fijn dat de eitjes zo goed groeien! Wel jammer van zo'n extra zorg dat het zaad niet goed is op dit moment. En het is inderdaad een moment opname. Komend weekend gezond eten/veel rust/geen alcohol/en minder roken dan moet het goed komen Avda wat fijn dat je de gynaecoloog niet hoefde te overtuigen! Ik ben een leek in het spuiten, maar moet je nu ook een menstruatie afwachten? En wat fijn dat het ziekenhuis deze spuiten heeft! Scheelt weer heel wat stress! Ik heb inmiddels de eerste twee tabletten Primolut weer ingenomen. Op naar de nachtmerries (krijg ik elke keer van deze tabletten) Vanochtend sprak ik een vrouw van de zwangerschapsgym van ons 1e kindje, die vertelde dat ze 11 weken zwanger is. Een klap in mijn gezicht! Heb haar netjes gefeliciteerd, gevraagd hoe het gaat, en daarna snel de winkel verlaten. Wist ook niet meer waarom ik die winkel was. Had niet verwacht dat ik zo zou schrikken en waarom? Ik ken haar per slot van rekening niet eens goed?
Nancy, wat gied meid, 2 eitjes die op springen staan !! Ik snap dat het nieuws omtrent het zaad van je man de pret zo wat bederft maar probeer je er niet te hard op te focussen. Er moet tenslotte maar één zwemmertje geraken waar het moet . Ik begin alvast weer te duimen voor je! Avda, aan de Menopur! Het klaarmaken van de spuiten stelt niet zoveel voor hoor. Eerst wel wat schrik om iets verkeerd te doen, maar als je er je tijd voor neemt lukt dat best! En 75EH is gewoon 1 poedertje met 1 ampule dus das geen "maatwerk" ofzo !! Nu op naar je menstruatie en dan kan je starten. Céline, ook voor jou is het uitkijken naar het doorbreken van je maandstonden meid. Jammer van de bijwerkingen van de tabletjes :x... Wat je vertelt van het voorval in de winkel; dat komt me heel herkenbaar voor! Ik stond ook vaak even als aan de grond genageld als ik destijds zo'n nieuws te horen kreeg van iemand anders. En dat was zeker niet zo dat ik ook maar iemand een kindje misgunde, absoluut niet, kan niet zeggen wat het juist was maar ik denk meer een confrontatie met "daar lukt dat wel en hier niet". Ik had het zelfs als ik op Facebook statussen zag met echo's of heuglijk nieuws, dat kon dan echt aankomen als een slag in mijn gezicht waar ik uren niet goed van was. Je gevoel daar is dus volstrekt normaal hoor... Aapje, hoe gaat het wat met jou meid???
Inderdaad Celine, zoals Dolce het beschrijft voel ik het ook, keer op keer als iemand met het blijde nieuws komt of inderdaad de echo's op Facebook. Het is erg confronterend.. je wilt het zo graag en moet er zoveel voor doorstaan en als het dan bij anderen vanzelf lijkt te gaan, is gewoon erg pijnlijk. Maar je gevoel is volkomen logisch, daar hoef je je echt niet voor te schamen. Avda, dat is helaas wel een nadeeltje van de Menopur, dat je het zelf samen moet stellen.. maar dat is denk ik even wennen. Wel super fijn hoor! Hoop dat dit het is voor jou!! Ik moet er indd niet teveel bij stil staan, bedankt voor jullie positieve reacties haalt me een beetje uit de dip! Dolce hoe is het met jou?! Al gewend aan het idee dat jullie een jongetje krijgen?!
hee meiden. Af en toe lees ik mee, en af en toe plaats ik een berichtje. Ik heb het erg druk met mij nieuwe bedrijfje, en schrijf 15 maanden bij brabbels. En vind het daarom moeilijk bij te houden, ook omdat er hier ook weer nieuwe bij zijn gekomen. avda fijn dat je nu over gaat op iets anders. En nu duimen dat dit jou juiste behandeling zou zijn. Over het algemeen hoor je er goede verhalen over. Zeker omdat ze in je cyclus nog kunnen ophogen.. SUcces !! Dolshe Hoe is het met jou ? alweer 18 weken,wat gaat het vlug he. Bijna je 20 weken echo alweer. Willen jullie ook weten wat het word ? En heb je een voorgevoel ? Nancy begrijp je helemaal. Je wilt zo graag een kindje, eigenlijk samen, en je wil er alles aan doen om dat te laten slagen.. ik ben zoiezo een antiroker hihi... dus ik begrijp dan nog minder waarom hij de sigaretten niet gewoon even laat of halveerd. maar het zaad kan idd echt een moment opname zijn. Dus ik ga voor je duimen en met 2 eitjes heb je dubbel kans.. kom op .. het word ook eens tijd voor jou voor een mooi wondertje! of (2 ) Ik wilde jullie vragen eigenlijk.. vorig jaar had ik een eisprong in februari toen gingen we nog nt niet voor een kindje... echt balen en daarna kwam hij mniet meer en na 166 dagen is mij menstruatie op gewekt. In december had ik een eisprong na de leo naar 8 weken. Nu lijkt mij temperatuurkaartje aan te geven dat ik een eisprong heb gehad. Ook de buikpijn die ik op 28 en 29 mei heb gehad. Maarja.. weer mochten we nu geen gebruik maken van deze cyclus. En dan zul je zien dat ik er nu weer geen ga krijgen.. ik word echt gek van mij lichaam... Willen jullie eens kijken ?Temperatuurkaart dan zou ik woensdag of donderdag mij menstruatie moeten verwachten. En de 20ste hebben we een nieuwe afspraak bij de fertiliteit afdeling. Maar dan zit ik alweer7 dagen in mij cyslus en kunnen we ook niet meteen door met de oude behandeling. wij vinden het zo erg dat we nu stil staan, terwijl we zo graag een kindje willen.
Aap; kun je niet dinsdag het ziekenhuis bellen en dit aan ze uitleggen, zodat je eerder een afspraak kan hebben? Proberen kan altijd toch? Succes!!!