Leo behandeling

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door 123aap123, 14 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Aapje, ik ben zelf ook erg tegen roken, helaas is het me na 12 jaar nog niet gelukt om hem te laten stoppen. Ik heb nicotineplijsters gehaald en vandaag heeft hij de eerste op, hij wil gaan stoppen! Ben benieuwd! Ik heb al meerdere keren gezegd dat zodra ik zwanger ben hij echt niet meer mag roken (in huis rookt ie trouwens nooit hoor), maar wil geen rookvingers aan ons kindje ;). Ik denk dat het nu wel moet gaan lukken!

Het ziet er inderdaad naar uit dat je een eisprong hebt gehad.. Wel balen dat je die niet hebt kunnen benutten :( Zoals Laura ook zegt, ik zou ook het ziekenhuis even bellen. Misschien valt er iets te schuiven met de afspraken. Aan de andere kant is het wel positief dat je lichaam iets zelf doet! Hopelijk is het niet eenmalig. Hoe gaat het nu verder met je?

Vanochtend de laatste spuit Gonal gespoten en vanavond Ovitrelle :) .. Voel alleen nu niks meer, gisteren had ik erg last van de eitjes. Ga bijna twijfelen of ze er nog wel zitten :p

2. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Avda, hoe gaat het?! Gaat het met de Provera?! Heb je last van bijwerkingen?!

Laura, hoe gaat het bij jou? Ben je aan het temperaturen?

Celine, hoe gaat het bij jou? Valt het mee met de nachtmerries?

Dolce, bij jou ook nog steeds alles goed?

Hier alles oke, volgens mij zijn me eitjes einde van de middag gesprongen, deden weer behoorlijk wat pijn :( lijkt wel steeds erger te worden!
    Vanmiddag voor het intake gesprek geweest bij de psycholoog.. Weet niet of ik er echt wat aan ga hebben, maar op zich was het wel een fijn gesprek. Over drie weekjes moet ik weer. Hij was erg verbaast dat ze niet al over zijn gegaan op IUI.. Dat gaat ie ook opnemen met de gynaecoloog.

Nu twee weekjes op het wachtbankje :)

3. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Hier alles oké :)! Wel ontzettend druk met vanalle dingen regelen, we zijn op zoek naar een onthaalmoeder, moet nu al want de wachtlijsten zijn erg lang. Morgen nog twee bezoekjes en dan beslissen en alles in orde maken.

Na mijn volgende echo, de structurele echo waarop ze kijken of alles goed is met ons ventje, wil ik gaan kijken voor een bedje en andere spulletjes. Nog even geduld dus :).
    Maar goed ook want het is deze maand sowieso nog vanalles en eigenlijk is een week zo voorbij :)...

Nancy, nu weer wachten meid, ik start weer met duimen ;)! Wel goed dat de psycholoog ook met jullie meedenkt, het kan maar helpen hè...

Hoe gaat het met de andere meiden?

4. 123aap123

123aap123 Actief lid

19 apr 2013
    254
    1
    18
    heej meiden

Wat dacht je hiervan? Word ik opesens ongesteld 5 weken na de bevalling. zoals jullie hadden gelezen heb ik 29 mei mn eisprong gevoeld, en ondekt in mij temperatuur kaart.
    Net nu we deze ronde niet mogen krijg ik een eisprong. Nou maar hopen dat mij cyclus zich iets of wat hersteld nu ik bevallen ben ???
    Lees op internet dat dat wel vaker voor komt, al durf ik er niet in te geloven. Vrijdag hebben we de afspraak dan ga ik er meteen om vragen.
    ZOu wel fijn zijn zonder medicatie zwanger proberen te worden..

spannend weer nancy,.. die 2 weekjes. ga maar lekekr veel dingen doen goede afleiding zoeken :). En breng ons daarna maar heel mooi nieuws !

dolshe wat leuk krijg je een jongetje? Dan heb ik even gemist !! Op naar de 20 weken echo, alttijd weer spannend. MAar wel lekker lang kijken naar de kleine man !

5. xxxlauraxxx

xxxlauraxxx Actief lid

18 sep 2013
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aap, wel een goed teken toch dat je je eisprong hebt gehad. Wel balen dat je er deze keer nog geen gebruik van kon maken. Ik hoop voor je dat je cyclus weer regelmatig wordt en je zonder medicatie zwanger wordt!

Ik ben sinds 31 mei (begin menstruatie) aan het temperaturen. Zie handtekening. Ben ook bezig met ovulatietesten, maar die zijn tot nu toe allemaal negatief. Dus nog even afwachten...

6. celine1984

celine1984 Actief lid

28 jun 2011
    175
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nancy wat fijn dat je de eisprong gevoeld hebt. Vindt het toch een soort van bevestiging weer. Ja en ik duim ook mee hoor voor het fijne nieuws!

Dolce goed om te horen dat het goed met je gaat! Ik vond de 20 weken echo super spannend. Dat is toch een moment dat alles heel scherp gecontroleerd word.

Aap mij werd ook verteld dat vaak na een zwangerschap je lichaam zo'n opdonder heeft gehad kwa hormonen dat de cyclus spontaan weer gaat werken! Ik hoop het zo voor je!!!! (Bij mij helaas niet)

Laura spannend zeg! Ik hoop ook voor jou dat jou cyclus gewoon gaat/blijft werken na de leo. Moet jij nu nog naar de gynaecoloog voor echo's nu?

Ik ben halverwege mijn Primolut kuur, en gelukkig tot hier toe geen nachtmerries gehad. Verder moet ik gewoon nog 5 dagen primolut nemen en dan wachten op de menstruatie. Ik hoop over een dag of 10.

7. 123aap123

123aap123 Actief lid

19 apr 2013
    254
    1
    18
    Laura
    Weet je waar je makkelijk een kaarrje kunt bij houden
    zwangerschap, zwanger worden en jouw baby ! | Brabbels
    Daar staat die van mij ook op.
    Hopelijk krijg je mooi inzicht in je cyclus. Ik heb eem vrij lage temperatuur.vergeleken met jou hahha.

Celine
    Ok niet heel even een cyclus gehad ma je dochter ?
    Primolut een menstruatie opwekker zo als provera ?
    Fijn dat je die vervelendebijwerking niet hebt nu.
    K voel me echt heel anders zOnder al die hormonen. Zjt veel lekkerder in me vel. Kilootjes gaan er een beetje af.

Overmorgen eindelijk me afspraak
    Wachten is soms.zenuwslopend
    Ben toch niet ongesteld vreeme misschien zet het nog door.

8. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat irritant... Had het zo ingesteld dat ik een email kreeg als iemand een berichtje had geschreven en ineens ontvang ik niks meer. En ik maar denken dat niemand reageert hihi ;)

Dolce: hoe gingen de afspraken met de onthaalmoeders?! Hebben jullie een keuze kunnen maken?! Zo leuk, alle spulletjes uit gaan zoeken :) nog eventjes geduld voor de 20 weken echo ;)

Aapje: wel vreemd, zet het nog steeds niet door?! Zou wel heel erg fijn zijn als je lichaam het uit zichzelf gaat doen! Je hoort het inderdaad erg vaak na een bevalling, dat alles eventjes weer "normaal" werkt. Op je temperatuurkaartje was wel echt duidelijk wat te zien..!

Celine, fijn dat je geen nachtmerries hebt! Wat een gedoe hè als je de menstruatie op moet wekken.. Zo duren de cyclussen zo erg lang.. :(

Laura, hoop houden meis, misschien komt het er over een paar dagen aan!

Ik hoop ook dat ik jullie over twee weekjes goed nieuws kan mededelen hihi :) .. Ben lekker druk de komende twee weken, examens in aantocht :p (doe een avondopleiding naast mijn baan). Hopelijk werkt het niet tegen die spannende weken :)

9. 123aap123

123aap123 Actief lid

19 apr 2013
    254
    1
    18
    Nancy
    Nee niks vandaag mij temperatuur blijft nu ook hoger. Snap we niks van. Heb nubweer een soort stijging ?als je me kaartje terug kunt vinden kun je kijken.
    Isteren had ik wat rode vegen vandaag weer helemaal niks.
    Wil vrijdag eigenlijk ff een echo laten maken. Vaak kunnen ze wel zien of er een menstruatie aan zit te komen

10. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Aapje, ik heb je kaartje teruggevonden.. Vreemd zeg :( Je temperatuur blijft hoog. Hebben jullie rond de eisprong echt niet geklust?!

11. celine1984

celine1984 Actief lid

28 jun 2011
    175
    0
    16
    NULL
    NULL
    Aap ik heb wel een paar keer een menstruatie/bloeding gehad maar ook die waren onregelmatig. En de eerste keer was na 10 maand (heb dan ook 14 maand borstvoeding gegeven).
    Provera ken ik niet. Maar dit zijn tabletjes die je 10 dagen slikt 3x daags 1 en dan krijg je een menstruatie. Duurt allemaal dus lang..

Alleen heb ik helaas te vroeg gejuigd vannacht begon de ellende weer. Moet nog 4 dagen slikken. Hopelijk daarna snel weer voorbij.

12. 123aap123

123aap123 Actief lid

19 apr 2013
    254
    1
    18
    Nou we hebben echt heel goed opgelet eigenlijk..het kan eigenlijk niet... maja. Ik ga het morgen maar even vragen wat het kan zijn. Em eventueel echo. Want hij wa nu weer iets hoger 36.5.

Celine
    Dat duurd zeker lang ! Met provera is me kuur altijd 5 dagen 2x daags. En dan bn ik na 3 dagen al pngesteld .
    Balen van je bijwerkingen hopelijk komen de nachtmerries nu niet weer.

13. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hmm zou inderdaad maar even vragen morgen! Heel veel succes morgen, ik duim voor goede uitslagen!

14. 123aap123

123aap123 Actief lid

19 apr 2013
    254
    1
    18
    Dank je wel Nancy
    Laat jullie wat weten

15. celine1984

celine1984 Actief lid

28 jun 2011
    175
    0
    16
    NULL
    NULL
    Succes aap vandaag!

16. xxxlauraxxx

xxxlauraxxx Actief lid

18 sep 2013
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag 36,3 gemeten. Ovulatietest is nog steeds negatief.

17. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Toch wel een daling te zien Laura, zou voor de zekerheid maar gewoon om de dag klussen! Mocht hij er toch aankomen, heb je iig zeker de kans benut!

18. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Aapje, hoe waren de uitslagen?!

19. 123aap123

123aap123 Actief lid

19 apr 2013
    254
    1
    18
    #639 123aap123, 13 jun 2014
    Laatst bewerkt: 13 jun 2014
    Laura
    Vind het ook op een daling lijken ? Zou gewoon goed klussen deze dagen.

Uitslagen waren niet allemaal binnen maar voor 99% is het domme pech. De urine buis had een vernauwing/beknelling. Dus domme pech. En zoiets is niet erfelijk. De nieren waren gezond... en sem zelf was een gezond kindje .het is jammer dat hij hier niet kan zijn. Maar het zal wel zn redenen hebben.
    we mogen nu opnieuw voor een nieuw wondertje gaan.

De gynecoloog denkt ook dat ik een eisprong heb gehad dan zou ik nu op dag 15 zitten. Moet de menstruatie toch wel binnen 2 dagen komen. Of hij is toch niet geweest.
    We hebben echt goed opgelet. Geen voor het zingen de kerk uit. Wel zonder condoom eerlijk te bekennen... maar niet bij of in mij klaargekomen. nu zegt mij vriendin ineens dat je van voorvocht zwanger kunt raken ??? Maar geloof dat gewoon niet eerlijk gezegd en daarbij voel ik ook niet echt anders.

20. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Aapje, wat fijn dat het niet erfelijk is. Vol goede moed aan een nieuw wondertje werken, het is jullie zo gegund!
    Hoe gaat jouw behandeling er nu uitzien?! Moet je eerst zelf afwachten of mag je weer aan de hormonen?!

Deel Deze Pagina