Ovulatietesten nog steeds negatief, maar temp was vanochtend hoger. 36,5 Heb nu al geen vertrouwen meer in deze ronde... Ik probeer nog even moed te houden, anders duren de komende weken helemaal lang.
Wat fijn aap dat het niet iets erfelijks was. Nu kun je iets opgeluchter verder. En hoe nu verder (zoals Nancy ook al vraagt). En in voorvocht kunnen wel spermacellen zitten.... Laura wat verschrikkelijk balen zeg. In de tijd voor de leo heb ik ook wel eens ovulatie testen gedaan, maar die waren altijd positief. Dat blijkt ook bij pco te horen, vals positieve testen? Dus misschien is dat dan wel positief, tenzij je daar voor de tijd ook geen last van had?
Nancy we hebben volgende week de afspraak staan bij de fertiliteit arts. Dus ben benieuwd hoe we verder mogen en kunnen. Want 21 juli is het ziekenhuis ook 3 weken dicht. Hopelijk kunnen we nog 1 ronde voor de sluiting doen. Weten we iig of de medicatie aanslaat Celine bedankt voor je berichtje terug ! Weet wat geleerd dus...ook al twijfel ik nu wel een beetje door mij temperatuurkaartje, maar zolang als we erover gedaan hebben afgelopen jaar, denk ik eerlijk gezegd niet dat het bij ons het geval is geweest. Rustig afwachten maar naar volgende week
Me menstruatie lijkt vandaag door te breken. Bleef denk uk door de stress om gisteren weg. Baal er van nu. Vrijdag pas me afspraak. Hopelijk kan ik maandag of dinsdag komen en beginnen met spuiten. Maar volgens mij komen wij weer stil te staam. Vorig jaar had ik ook 1 cyclus van 42 dagen daarna niks meer. En vandaag dus okk weer 42. Als we in herhaling vallen heb ik hem dalijk met 160 dagen nog niet...echt een beetje verdrietig
Ahhh Aapje, dat is niet leuk ... Doordat je afspraak zo laat is, ga je misschien deze ronde inderdaad mislopen.. Als ik jou was zou ik bellen met het ziekenhuis en proberen een afspraak voor maandag of dinsdag te krijgen. Zou zonde zijn als je deze ronde niet kunt benutten. Het plan van aanpak ligt waarschijnlijk al "klaar", of ze je dit nou maandag of vrijdag vertellen. Hopelijk werken ze een beetje mee. Kan me voorstellen dat je er verdrietig om bent jullie willen zo graag verder en dan ook die rot bouwvak straks ... Voor jezelf opkomen als je het ziekenhuis belt en anders een telefonische afspraak met je behandeld arts eisen!! Koppie op meis, dikke knuffel
Het meiden, Even druk geweest weer hier. Heb vluchtig even alles doorgelezen. Aapje, ik zou idd zoals Nancy maandag echt trachten een afspraak te bemachtigen. Dat moet toch mogelijk zijn!! Nancy, hoe gaat het op het wachtbankje?? En Ava en Celine, wat nieuws bij jullie?
Dolce, het gaat nog prima op het wachtbankje ... de eerste week is nooit zo een probleem, volgende week zal ik wel weer gek van mezelf worden .. Hopelijk gaat het meevallen Laura, vervelend dat er geen eisprong aan lijkt te komen .. Wanneer heb je de volgende afspraak ongeveer?! Eind juli ofzo?! Ik weet hoe zwaar het wachten is meis.. Ik heb het de laatste maand van het zelf moeten proberen ook zo zwaar gehad probeer jezelf niet gek te maken meis.
Vanmorgen weer 36,5 gemeten. M'n volgende afspraak ik 2 juli. Op dag 5 en dag 8 na de temperatuur stijging moet ik bloed laten prikken, progesteron. Hiermee kunnen ze zien of ik een eisprong heb gehad en of het een 'goede' eisprong is geweest zei de arts. Wanneer de temperatuur stijging door gaat zou ik dus woensdag en zaterdag moeten laten prikken. Ovulatie test was vanmorgen negatief. Ik hoop nu maar dat wanneer het deze ronde niet gelukt is, ik in ieder geval wel uit mezelf m'n menstruatie krijg en niet weer aan de primolut hoef.
Inderdaad hopen dat dit een eisprong is geweest en je niet aan de Primolut hoeft! Spannend weer! 2 juli schiet al aardig op even doorzetten nog!
Gelukkig laura dat je nog moet bloedprikken, dan weet je het in ieder geval zeker en dan hopen op een goed resultaat! Ik heb zojuist mijn laatste primolut gehad, nu wachten op mijn menstruatie...
Hoi meiden! Afgelopen dagen ben ik weinig online geweest. Heb altijd zo'n pokke-zin als ik aan de provera zit! Vandaag ook weer iedereen de kont uitgehangen met mijn lastig gedoe.. Weet ook wel dat ik onredelijk ben.. Maar me inhouden lukt dan grwoon niet zo.. Maar, vannmorgen laatste provera genomen dus wachten op menstruatie is begonnen. Ik verwacht hem zo rond woensdag/donderdag. En goed, dan zien we wel weer.. Ik zie dat ik veel gemist heb dus ga gauw eens alles terug lezen!
Avda, wat vervelend dat je van de Provera zo een last hebt.. Wel spannend straks, hopelijk gaat de Menopur zijn werk doen! Vanaf welke dag moet je daarmee beginnen?!
Klopt inderdaad. Normaal hoefde ik pas rond dag 7 terug. Maar omdat ik voorheen zo snel last had van ovhss willen ze me nu strenger onder controle houden.. Laatste wachtweek begonnen voor jou Nancy. Spannend!
Dat is wel erg fijn dan! Beter extra controle, dan te weinig Spannend weer! Ja, de laatste week is begonnen, begin mezelf nu wel een beetje gek te maken hihi. Bij elk krampje dat ik voel denk ik "zou het?". Iedere cyclus hetzelfde liedje haha. Heb al sinds dinsdag onwijs gevoelige borsten.. maar dat is echt van de Ovitrelle denk ik, kan zo vroeg nooit een symptoom zijn . Wachten het maar weer rustig af!
Hihi Nancy, ik denk dat iedereen dezelfde (gezonde) zenuwen heeft zo in die laatste wachtdaagjes. Ik zou het in ieder geval heel gek vinden als iemand dat niet heeft. Zeker als je er zo veel mee bezig bent als wij. Wanneer is precies je NOD? Hier vandaag al flink wat krampen gehad. Eigenlijk best wel vroeg. Verwacht mijn menstruatie pas over 3 dagen. Maar deze keer mag hij al heeeeel vroeg komen des te eerder ben ik weer 'Back in the game!'
Ja, dat is ook zo is meer dan logisch! Mijn NOD is volgende week dinsdag. Wil proberen ook echt pas dinsdag te testen, al denk ik dat dat niet gaat lukken Zo nu al krampen, dat is lekker snel! Zou mooi zijn als het snel doorzet, kun je eindelijk beginnen aan de injecties!
Dames even een kort berichtje van mij kant, Afgelopen vrijdag hadden wij de belangrijke afspraak gehad dat we onze onderzoeksuitslagen terug kregen. Hieruit is gebleken dat hij helemaal gezond was en de nieren ook gezond waren maar aangetast door de urine. De plabuis was niet helemaal goed aangelegd, dus een fabrieksfoutje zo als ze dat noemen. Domme pech voor 99 procent. Zulke dingen kunnen ook niet erfelijk zijn. Het moet op 27 juni alleen nog bevestigd worden als de uitslagen van het erfelijkheidsonderzoek binnen is, Erg spannend dus. maar heb er vertrouwen in dat het goed zit hoe jammer ook dat dit moest gebeuren. Verder ben ik ongesteld geworden gisteren en heb ik dus echt mn eisprong gehad en gevoeld. Omdat de kans groot is dat de cyclus niet hersteld is. Gaan wij woensdag weer starten met puregon en heb ik op dag 10 een echo om te kijken of mij eitjes het nu nog een keer kunnen.
Aapje, wat fijn dat je woensdag mag beginnen met de injecties! Toch nog een ronde voor de bouwvak! Uiteraard ook heel erg fijn dat het niets erfelijke is geweest. Het is jullie zo gegund!