ooohhnee!! Ik hoop ook dat er 2 zullen doorgroeien. Oh wat kan een lichaam soms eigenwijs zijn en tegenwerken he, Duimduimduim! Hoop dat je je snel beter voelt!!
Ohh nancy! Klote zeg! Pas wel maar heel goed op he! En veel water drinken. Neem aan dat je bent moeten stoppen met spuiten? Wanneer moet je terug? Ik hoop dat er een of twee doorgroeien ende rest rustig blijft! Dikke knuf!
Avda, ik moet gewoon doorgaan met spuiten. Als ik nu stop is de kans heel groot dat ze allemaal niks meer doen. Even goed in de gaten houden dit weekend. Als ik wel heftige pijn krijg sta ik meteen in het ziekenhuis Maandag moet ik weer heen. Waarom moet ik veel water drinken, helpt dat?! Baal wel echt enorm.. wilde deze kans nog pakken en dan zal je net zien dat het niet eens een kans wordt .. kan er ook nog wel bij na al dat vervelende nieuws. Nu maar hopen dat alleen de twee grootste doorzetten, vind het doodeng allemaal. Moest jij toen meteen stoppen met spuiten?! Hoe ging dat toen met je opname enzo?!
Ik ben iedere keer meteen moetem stoppen met spuiten. Water drinken is omdat je met ovhs ( overstimulatie ) vocht gaat vasthouden. De eerste keer had ik flinke koorts, een opgezette lever en opgezetten eierstokken. Ze waren bang dat mij eierstokken zouden "springen" omdat deze te groot waren. Vandaar dat het ook goed in de gaten gehouden moet worden. Vind het wel vreemd dat je nu pas maandag terug moet. Ik stind dan iedere onder super strenge controle. Zou het dus wel zelf goed in de gaten houden... Sterkte nancy! Hoop dat het allemaal enorm gaat meevallen! Liefs
Hmm klinkt wel erg heftig.. Eigenlijk raar dat er bij mij dan zo makkelijk over gedaan wordt Ik ben goed aan het drinken nu (moet ik sowieso altijd op letten, want ik drink veelste weinig). Duimen dat ik het weekend normaal doorkom dan maar Jij moet morgen toch?! Succes!!
zo avda dat klinkt wel heftig jou verhaal :O. Wist niet dat het daarop kon uitdraaien. Die overstimulatie. Ik heb nog nooit overstimulatie gehad. Sinds deze week heb ik moeite met het wachten. Lijk er wel 12 uur per dag mee bezig . Die eerste week ging zo makkelijk maar nu niet. Denk ook niet dat het raak zal zijn , dan had ik al wat vreemde dingen moeten voelen. Ik zit er nu als het goed is 9 dagen naar, en ander 8. Moeilijk inschatten wanneer die geweest is. Temperatuur is wel inmiddels 36.6 Dus al 0.5 gestegen. Maar die kan ook zo weer naar beneden vallen
@ aapje, het is natuurlijk ook heel moeilijk om te wachten en positief te blijven... Maar wie weet @nancy, alles goed bij jou? Ik had vanmorgen weer een fm! Had een super ei van 16x20. Dus mag vanavond tussen 20 en 23 uur de pregnyl zetten!!!!!! Whaaaaaaa eindelijk eens een echte kans! Mijn mannetje en ik liepen echt fluitend uit het ziekenhuis. Wat een heerlijk gevoel. En dat terwijl ik nog niet eens zwanger ben.. Hihi Weet iemand of er een verschil in zit of ik om 20 uur if om 23 uur spuit? En 14 dagen na de spuit mag je testen he?! Fijn weekend allemaal!!!!
Ohh Aapje, erg hè die laatste week.. Ik maak me dan ook altijd zo nerveus en haal van alles in me hoofd. Bij alles wat je voelt denk je "zou het?". Hoeft niks te betekenen hè dat het heel anders voelt dan de keer dat het raak was. Je hoort zo vaak dat het compleet anders is! Nog eventjes geduld Avda, wauw meis wat een super fijn nieuws! Je eerste echte kans, hopelijk is het meteen raak! Ik weet niet of daar echt een verschil in zit qua tijd. Is denk ik met name om je iets van ruimte te geven. Was bij mij ook zo. Ik zou het gewoon voor het voetballen doen Ik kan me heel goed voorstellen hoe jullie je hebben moeten voelen vanochtend! Ik straal ook altijd van oor tot oor hihi Ik duim vast voor je! Nu aan de klus en het wachtbankje op Met mij gaat het wat beter dan gisteren! Hoofdpijn is wat beter te doen en me buik doet ook iets minder pijn. Nou ben ik ook wel heel rustig aan aan het doen hoor.. Misschien dat dat de reden is. Ging net iets te hard zitten en toen deed het best wel zeer.. Zo nu en dan flinke steken. Ben blij als het maandag is.. vind het toch wel een beetje eng. Celine hoe is het met jou?! Moet jij niet bloedprikken volgende week?! Laura, al een tijdje niks van je gehoord.. Hoe gaat het met jou?! Was je nou al begonnen met de clomid?! (Ben het even kwijt sorry.. kon zo snel ook niet vinden wanneer je zou starten).
Aap nog even succes met het wachten! Avda, super nieuws dit, eindelijk een echte kans! Nancy, ik ken net gevoel van de vorige keer dat als je gaat zitten het als het ware naploft ofzo? Apart gevoel iig. Ik dacht het deze week ook te voelen dus wie weet dat er bij mij ook wel wat is gebeurd (hoop ik) Dinsdag is mijn 21e dag dan moet ik bloed prikken. Dus nog even geduld weer hebben.
Avda: wauw wat een mooi ei ! Ik heb geen idee. Bij mij maakte het niet uit wanneer ik hem zette als het maar s avonds was. Duurd ongeveer 10 dagen dacht ik dat de pregnyl uit je lichaam is. Spannend.. nu ga je de wachtweken in. Ben blij voor je hopelijk een positieve test na 2 weken.
Hoeveel drink je ervan per dag? Een glas per dag? Moet eerlijk zeggen dat ik hem eerst viezer vond dan nu.
Nancy, ik heb na de Leo een spontane menstruatie gehad. Ben toen gaan temperaturen. Dacht 2 keer een eisprong te zien in m'n temp kaartje. Heb beide keren op progesteron laten prikken. Beide keren was de uitslag heel laag. Dus geen eisprong gehad. Sinds gister weer met primolut begonnen. En dan verder met clomid 50mg. Ik lees wel mee, maar reageer niet zo veel. Probeer er minder aan te denken. Wordt er anders telkens zo down van.
Nancy, wat een domper dat je nu weer met overstimulatie zit . Ik duim voor je dat het nog goedkomt!! Avda, wat een supernieuws! Nu maar klussen en aan de granaatappelsap !!! Celine, jij dinsdag weer voor bloedname! Hopelijk zegt dat iets! Laura, ik snap je volkomen meid. Het is erg belastend en ook al wil je er niet mee bezig zijn, eigenlijk doe je niet anders... Op naar de volgende ronde met Clomid! Blijf erin geloven! Dit is nu een traject waar je door moet en geloof me, alle "last" ben je nadien zo vergeten! Aapje, trek je het nog een beetje ??
Laura Snap die afstand. Maar zoals dolsge zegt. Blijven geloven. En positief proberen te blijven. Op een dag is ook voor jou die positieve test daar Dolshe. Het gaat... ik denk niet dat het raak is zoals ik eerder zei. Mn temp was vanmorgen 0.3 lager. Misschien door de korte nacht. Misschien komt mij menstruatie er aan. We moeten het afwachten. Vrijdag of zaterdag ergens kan ik hem verwachten. Borsten zijn ook niet gevoelig. Alleen af en toe steken. En links onder steken. Maar dat kan van alles zijn. Mn reuk is sterk maar heb ook 5000 hcg gekregen. Moet zeggen dat ik nu wel meer moeite heb met het wachten ... nu komt het dichtbij he. Hoe is het jou. Al last van de warmte gehad?
Spannend Aapje, klinkt positief!! Laura, voor jou is het nu dus ook begonnen. Geen last van de Primolut? Hier slecht nieuws.. net terug van de FM.. Het waren er nog meer dan vrijdag en nauwelijks te tellen. Allemaal heel erg groot, wel verschillende maten.. maar omdat het er zoveel waren en alles elkaar platdrukte ook niet goed te meten. Duidelijk overstimulatie.. .. Heb ook onwijs veel pijn gehad het weekend, vooral als ik teveel had gedaan. Met name zitten en lopen doet zeer. Mag nu niet meer spuiten en de boel maar laten springen. Het is een beetje lastig te zeggen wanneer, omdat ze allemaal andere maten hebben. Ik word vanmiddag nog gebeld door de arts.. ben benieuwd wat die te zeggen heeft. Nu maar veel water drinken .. Zit alleen maar in tranen.. Had ik nou toch maar die pauze ingelast.