Leo behandeling

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by 123aap123, Sep 14, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Avda

Avda Fanatiek lid

Jan 1, 2013
    1,028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    He bah nancy!! Gvd! Stiekem was ik hier al een beetje bang voor.
    Weet uit ervaring hoe pijnlijk overstimulatie kan zijn. Vooral zitten en bukken ed is gevoelig. Doe ook maar ECHT heel rustig aan. Heb je al wat gehoord van je arts?
    dikke knuffel meissie!!

2. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

Nov 18, 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Arts heeft gebeld. Moet rustig aandoen, het liefst echt bedrust. Moet goed in de gaten houden dat ik niet ineens veel aan ga komen i.v.m. vocht vasthouden, niet benauwd wordt of extreem veel pijn krijg. Anders meteen bellen met het ziekenhuis. Veel drinken zoals je al zei.. Verder kunnen ze nu weinig, moet de boel gewoon laten springen. Moet sowieso weer terug naar de 100IE, als er nog een andere ronde komt, maar dit is allemaal afhankelijk van het zaadonderzoek. Blehh gezeur allemaal.. Ben er zo klaar mee :( .. Ben ook thuis van me werk, echt maar even rustig aandoen. Vooral zitten doet erg veel pijn en inderdaad bukken enzo.. Het is allemaal even niet anders :(

3. xxxlauraxxx

xxxlauraxxx Actief lid

Sep 18, 2013
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow Nancy wat naar dat dit nu gebeurt. Doe echt rustig aan hè. Sterkte en een knuffel.

4. celine1984

celine1984 Actief lid

Jun 28, 2011
    175
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bah Nancy wat super vervelend! Doe het echt rustig aan! Dikke knuffel!

5. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

Nov 18, 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt meiden xxx

6. 123aap123

123aap123 Actief lid

Apr 19, 2013
    254
    1
    18
    Nee :( wat een k*t nieuws.
    Pfff... echt balen. Doe het rustig hopelijk is de pijn snel over. Veel water drinken moet helpen.

Liefs

7. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

Dec 19, 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Oh nee Nancy :(, wat een tegenslag!
    Rust je maar goed en hopelijk is het snel achter de rug!
    Dikke knuffel X

8. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

Nov 18, 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Aapje, nog twee dagen! Ik zie dat je temperatuur nog steeds hoog blijft! :) Wanneer ga je testen?!

Hier nog steeds veel last.. Zolang ik lig gaat het goed. Zitten en vooral plassen doet nog steeds erg veel pijn. Hoop dat ze morgen springen, vind het nou niet leuk meer.. Ik heb me er bij neergelegd en ergens geeft het ook wel een beetje rust dat we even een "pauze" hebben :).

Volgende week vrijdag mag mijn man weer wat inleveren en dan horen we 29 juli hoe nu verder. Als dat nu goed blijkt te zijn en het geen ivf wordt, wil ik toch proberen om iig over te gaan op IUI. Geduld raakt een beetje op :p

Misschien een gekke vraag hoor, maar ik vraag me iets af (kan het eigenlijk nergens vinden).. Wij hebben natuurlijk heel veel eiblaasjes. Nu heb ik overstimulatie en springen er dus heel veel.. Zou de boel nou iets "opgeschoond" worden?! :(

9. Avda

Avda Fanatiek lid

Jan 1, 2013
    1,028
    0
    36
    Zuid Limburg
    Leuk bedacht hoor nancy. Helaas werkt dat niet zo. ;)
    Gelukkig dat je je er al een beerje bij meer hebt gelegd. Meer kan je ook niet doen...
    Dikke knuf

Aapje, nog niet stiekem een testje gewaagd??

Hier gaat alles wel goed. Heb alleen sinds gisteravond behoorlijke krampen onder in mijn rug. Zal wel van de eisprong zijn?!

10. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

Nov 18, 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha vond hem ook wel leuk bedacht :p ..

Dat is dan waarschijnlijk inderdaad je eisprong geweest. Spannend nu! Lekker aan de granaatappelsap en afwachten maar ;) ik duim voor je!

11. 123aap123

123aap123 Actief lid

Apr 19, 2013
    254
    1
    18
    fijn dat je je er een beetje bij hebt kunnen neerleggen nancy, lijkt me niet makkelijk :(. Had goede hoop deze ronde bij je.
    Hopelijk is dat van je man ook weer goed. En kan je over op iui. Hopelijk geeft dat een goed resultaat.

nee dametjes :p .... nog niet stiekem getest. Al kan ik me heel moeilijk inhouden. Ik heb een beetje testdrang... Maar ben bang voor de teleurstelling.
    Donderdag is het 14 dagen geleden dat ik de pregnyl gezet heb. Zal ik dan maar testen ? Ben ik er van af en weet ik waar ik aan toe ben haha

12. celine1984

celine1984 Actief lid

Jun 28, 2011
    175
    0
    16
    NULL
    NULL
    Aapje ik hoop op goed bericht.

Avda hopelijk was het je eisprong, en dan nu maar afwachten.

Nancy, wat verschrikkelijk vervelend dat het zo lang pijn blijft doen, hopelijk springen ze snel dan ben je het kwijt. En nu idd maar even een pauze.

Ik heb vanmiddag bloed geprikt. Afspraak bij poli gemaakt en daar zeggen ze dat het 1 tot 2 weken kan duren voordat dat de uitslag er is omdat ze het moeten opsturen. Wat een onzin. Ik weet in de diergeneeskunde dat ze bij honden progesteron prikken om dek tijdstip te bepalen voor honden die over ver gaan om te dekken. Daar prikken voor 9 uur is voor 12 uur de uitslag. Nou ja. Volgende week donderdag bellen en dan hopen dat er een uitslag is. Kan ik als hij hoog genoeg is vrijdag nog clomid halen. Vrijdag avond vertrekken we voor een week naar Frankrijk, heerlijk op vakantie. En als hij niet hoog genoeg is heb ik voor 30 juli een afspraak bij de gynaecoloog. Maar stiekem hoop ik dat het allemaal niet nodig is natuurlijk.

13. xxxlauraxxx

xxxlauraxxx Actief lid

Sep 18, 2013
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Céline, ik heb 2 x progesteron laten prikken. Beide keren 's morgens voor 7:30 uur in het ziekenhuis en had diezelfde middag na half 4 de uitslag al.

14. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

Dec 19, 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Celine, dat is inderdaad raar dat je zo lang op die uitslag moet wachten. Ik had ook altijd bij elke bloedname voor wat dan ook direct dezelfde dag na 14u de uitslag. Daar mocht ik dan wel gewoon voor bellen, was niet van opsturen of weet ik wat. Frustrerend zoiets hè, kan ik me perfect voorstellen :(...
    Leuk dat je op vakantie gaat, kan je daar naar uitkijken en wat mee bezig zijn, helpt mischien om de zinnen wat te verzetten.

Aapje, wat spannend nu voor je hè... Ik heb positief getest 13 dagen na de Pregnyl, dus morgen zou je het er zeker eens kunnen op wagen. Ik duim, duim, duim!! :):)

Nancy, hoe gaat het? Voel je je al wat beter?

Avda, voor jou breken de spannende weken aan nu.. ;)

15. 123aap123

123aap123 Actief lid

Apr 19, 2013
    254
    1
    18
    Celine
    wat raar dat je zo laat de uitslagen krijgt. Ik kreeg toen
    een dag later al een telefoontje!
    Hopelijk krijg je volgende week goed bericht. Mij waarde was
    toen 24. Ik hoop ook dat de afspraak bij de gynecoloog niet
    nodig zal zijn!

Dolshe
    Had jij toen al een voorgevoel ? Of kwaaltjes.

16. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

Dec 19, 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Nee ik had eigenlijk geen voorgevoel. Ik weet nog dat ik wel een paar ochtenden na elkaar misselijk was maar al snel na de eisprong en waarschijnlijk was dan van de granaatappelsap op mijn nuchtere maag :).

Het enige dat ik anders dan anders had was gevoelige borsten vanaf 4 DPO, had dat nooit eerder gehad, ook niet als ik ongesteld moest worden ofzo. Op het moment zelf dacht ik nog dat het van de Pregnyl was maar achteraf denk ik wel eens...

In elk geval had ik 9DPO getest en die was negatief. Was toen echt al over mijn hoop heen. 2 dagen later deed ik dan opnieuw een test (eigenlijk echt om rust te vinden en me in te stellen op,de volgende ronde) en toen zag ik tot mijn verbazing een héél lichte streep... Dus eigenlijk, nee, ik had geen voorgevoel. Tenminste op het moment zelf toch niet...

Ga je morgen testen?

17. 123aap123

123aap123 Actief lid

Apr 19, 2013
    254
    1
    18
    Negatieve test vandaag. Niet heel onverwachts. Hoop dat de menstruati nu snel doorkomt

18. Avda

Avda Fanatiek lid

Jan 1, 2013
    1,028
    0
    36
    Zuid Limburg
    He bah aapje!!
    Hoop dat dan ook snel de menstruatie doorbreekt en dat je verder kunt!

19. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

Dec 19, 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Oh wat jammer Aapje. Ik had het zo voor je gehoopt.
    Je had er zelf wel geen goed oog in maar tis toch altijd even slikken zo'n witte test hè :(

Op naar de volgende ronde maar weer!

20. 123aap123

123aap123 Actief lid

Apr 19, 2013
    254
    1
    18
    Het valt mee moet ik eerlijk zeggen.
    Maar idd ik voel nog niks van een aankomende menstruatie en de temperatuur is ook nog steeds 36.5 Dus idd als we niet zwanger zijn laat dan maar snel die menstruati komen en de temp na beneden haha.
    Hoef ik niet meer met die gloeiende wangen te lopen.

Share This Page