Nee nog steeds geen menstruatie ook geen buikpijn wat er toe lijd. Nog steeds een hoge temperatuur maar geen positieve test. Temperatuurkaart Dit is echt appart, en zenuwslopend
dank je wel nancy Idd moet veel plassen en steeds kijken of ik wat zie maar niks, We wachten rustig af...
Even een update voor wie dit volgen. Morgen een afspraak in het ziekenhuis. Voor een zwamgerschap test en een echo. Kijken hoe het ervoor staat. De eisprong was zo goed kwa waarde dat ik allang mij menstruatie had moeten hebben. Of zwamger moet zijn. dus ben benieuwd wat er uit gaat komen. Ben echt zenuwachtig
Woooei spannend 123aapje. Wat denk je zelf? Wat zeggen de testen thuis? Ik duim voor en en kom morgen zeker weer kijken hoe het is gegaan!
Ik wil toch ook heel graag mijn verhaal even kwijt! Heb in juni een Leo operatie gehad en op het moment viel het reuze mee! Was allemaal goed gegaan maar na een week kreeg ik koorts en moest ik weer opgenomen worden en aan t infuus van wegen een infectie door de operatie! Heb er 2 dagen gelegen en daarna mocht ik antibiotica thuis slikken. Werd overigens wel in die week na de operatie meteen ongesteld en de vorige maand op de precieze dagen een eisprong geconstateerd! En nu nog steeds! Netjes een cyclus rond de 30 dagen en altijd een eisprong zonder medicatie! Helaas is het nog niet gelukt om zwanger te worden. Nu worden we onderzocht om te kijken of we in aanmerking komen voor een iui. Net een hsg achter de rug en die is ook goed! Hoop dat er meerdere vrouwen het geluk krijgen om door een Leo behandeling weer een eigen cyclus te krijgen! Wat was dat gek in het begin... Maar wel heel fijn; me lichaam doet het weer!
Hallo allemaal! Ik ben hier terecht gekomen nadat ik zelf op zoek was naar ervaringen van mensen die een ovariële drilling of leo hebben laten doen. Heb hier even zitten meelezen en wil graag mee schrijven met jullie allemaal . Op 3 december heb ik een leo ondergaan. In april van dit jaar werd pco bij mij vastgesteld, na een aantal cycli Clomid waarvan de laatste werd afgebroken wegens geen reactie onderging ik een hsg, alles was daarop normaal. In september dan gestart met Menopur, na 16 dagen spuiten geen enkele reactie. Een leo was dus de logische volgende stap. Ik ben nu dus 2 weken na de operatie en voel me bijna terug de oude. Heb een nog wat beurs gevoel in mijn buik en mijn schaambeen voelt als één grote blauwe plek, maar elke dag gaat wat beter . Ik ben een week na de operatie bij de fertiliteitsarts geweest, die heeft toen de draadjes verwijderd en me gezegd dat ik binnen de 6 weken na de operatie ongesteld moet worden. Indien na 6 weken nog geen maandstonden moet ik terug naar hem. Nu had ik thuis nog ovulatietesten liggen van Kruidvat. Ik had zo eens eentje geprobeerd begin dit jaar voor ik wist dat ik pco had. Die was toen negatief en omdat ik me er niet te hard op wilde fixeren had ik dat doosje dus ver ergens in een lade weggelegd ... Gisteren dacht ik "waarom eens niet kijken wat dat geeft". Ik had niet verwacht dat dit iets zou opleveren, maar als bij wonder duidde de test duidelijk positief aan. Ik weet nu niet goed wat hiervan te denken. Kan het dat ik twee weken na de leo een eisprong heb? Ik voel niet echt iets bijzonders ofzo. Destijds had ik ook met de Clomid Pregnyl nodig om het eitje echt te doen springen, dus gaat dat nu dan allemaal zomaar van alleen gaan? Met die Pregnyl voelde ik ook wél heel goed mijn eisprong, terwijl nu... Als iemand een ideetje heeft wat hiervan te denken dan hoor ik het graag , en voor de rest lees en leef ik verder met jullie allemaal!! Groetjes
Hoi hoi, Ik heb in Juni een Leo gehad, hiervoor vier rondes Clomid, maar geen enkele reactie erop. Toen kreeg ik de keuze een Leo of gaan Spuiten, mijn gevoel zij toen, ik ga eerst voor de Leo, misschien is dat net wat mijn lichaam nodig heeft. Bij mij heeft dit dus heel goed uitgepakt, ik had vier weken na de Leo een positieve zwangerschapstest.. Dus kan maar zo dat je een eisprong hebt na twee weken uit jezelf. Ik heb zelf niets gemerkt van de eisprong. Wanneer moet je weer voor controle naar de Gyn?
Lieve allemaal.. Ik ben behoorlijk boos en behoorlijke verdrietig !!! Er is voor de zoveelste keer een fout gmaakt. De goede hoop en geruststelling van 6 december is vandaag totaal weg .. Ik kreeg een andere arts en het blijkt dat ik dus helemaal nog geen eisprong gehad heb. Mij waarde was geen 50, de waarde was 1.2 !!!! Geen eisprong dus waardoor ook geen positieve test en geen menstruatie. Wat een teleurstelling, voor het eerst val ik uit en voor het eerst rollen de tranen ov er me wangen. Ze snapt mij frustratie en vind het eigenlijk ook niet kunnen dat dit is gebeurd maar zij weet natuurlijk niet hoe dit kan. Ik kreeg de keus of ik wilde nadenken hoe nu verder en of ik in dat ziekenhuis verder wilde naar 3 fouten. Of dat ik Toch door wilde gaan. Nou aan het wachten en nadenken ben ik al 9 maanden bijna in de MMM. Dus besluit dat ik door wil , ik sta al zo lang stil. Dus ze gaan een echo maken, wat blijkt ??? Zit er opeens een eiblaasje klaar van 15 mm ?! Zo groot is die nog nooit gweest. Het baarmoedervliesslijm is nog steeds heel erg dik. De kans op een kieste is 1% Omdat de folikel mooi helder van kleur is. Zo wat was dat rondje zichtbaar zeg !! Wauw was wel duidelijk dat er nu echt iets zat. Ik heb huiswerk gekregen om zeker deze 5 a 6 dagen seks te gaan hebben. Ze acht de kans op bevruchting erg groot omdat mij vriend zijn zaad meer dan goed is. En na een leo de kans op bevruchting ook groter is. Nou.. en zo ga je na huis.. eerst boos en verdrietig nu iets minder verdrietig en opnieuw hoopvol. We gaan er voor! Bedankt voor jullie steun en hoop ! Doet me goed. Sorry dit was mij verhaal!
@Suuuuus: ik ben vorige week maandag geweest en heb daar de boodschap mee gekregen dat ik moet bellen voor een afspraak van het moment ik ongesteld word zodat er dan een echo en bloedname kan gebeuren en gestart worden met Menopur. Indien ik 6 weken na de operatie (dat zal dan 14 januari zijn (heb ik alvast uitgeteld )) niet ongesteld ben geworden moet ik terug een afspraak maken om adhv bloedname en echo "de stand van zaken" na te kijken. @123aap123: positief blijven denken! Het is niet altijd eenvoudig, ik weet het, maar toch maar proberen...
@ 123aap123 Wat een verhaal! Pff, lijkt me heel frustrerend al die fouten. Maar gelukkig eindigt je verhaal positief Heeft de Leo toch iets in gang gezet. Super fijn!!
Ow muk aapje, wat een verhaal! Mmm is al emotioneel en lichamelijk uitputtend genoeg. Zo'n fouten mogen gewoon echt niet gebeuren!! Gelukkig voor jou is het einde van het verhaal wel zeer positief! Nu weer flink klussen en danw eer afwachten! Succes meid
Ik heb gisteren opnieuw een ovulatietest gedaan. Nu was de teststreep wel lichter dan woensdag. Zou ik dan toch mogen geloven dat er iets van klopt? Of kan het niet dat je twee dagen na elkaar positief test en werken die testen dus niet behoorlijk ? Pff, wil er niet mee bezig zijn maar ik denk dat jullie allemaal wel kunnen beamen dat dat zo simpel niet is ... Ik zou gewoon al erg blij zijn als blijkt dat de LEO toch iets veranderd heeft en dat ik dit niet voor niets heb laten doen!!
Dolce. snap je helemaal ik had nu ook 2 positieve testen 1 donkerder dan de teststreep en 1 even donker. En de 3de leek ook nog wwl donker mar was echt wel wat lichter. 2 dagen kan hij positief zijn bij een eisprong succes ik duim voor je. wanneer moet je dan ong ongesteld worden ? hier denk ik hem de 20 of de 21ste gehad te hebben. Toen had ikn2 goede positieve testen. En ging me temp na beneden 35.9 en nu zit hij weer 3 dagen hoog 36.6
Als, ik zeg wel "als" , ik mijn eisprong gehad heb afgelopen donderdag zal volgende week vrijdag mijn NOD zijn. Weet niet goed wat denken van de ovulatietesten. Heb vijf dagen getest en telkens was er een streep te zien, maar de eerste misschien toch net wel wat donkerder. Ik lees wel veel dat de Kruidvat ovulatietesten niet zo betrouwbaar zouden zijn? Vorige week had ik wel meer afscheiding en misschien klinkt het gek dat ik dat zeg maar 'iets' heeft me er toch toe aan gezet om net vorige week woensdag te gaan testen. Het zal afwachten zijn... Jij ook veel succes meid!
Ja over de kruidvat testen ben ik ook niet te spreken. Veel mensen niet. Maar ik heb ook alrijd een streepje. Dat kan ook dan heb je die stof gwn wat meer als andere. maar andere maanden dacht ik dat mijne positief waren van zwanger en kids. Maar nu kon ik volgens de gyn tussen 20 en 24 dec de eisprong verwachten. En nu weet ik en heb ik echt gezien wat een positieve test is. Want de streep was binnen 10 sec al donker. En donkerder dan de controle streep. De dag erna even donker en daarna wel een redelijk streepje. Maar je ziet echt goed wanneer hij echt positief is. Ik ben dus overgestapt op zwanger en kids. ik hoop voor jou dat het ook een eisprong was. Als je slijm anders was en de testen. Denk ik het haast wel. Hoe vroeg wil je gaan testen op zn vroegst
Hier wat ovulatie testjes ovulatietestjes | Brabbels FotoAlbum van me zelf. Die onderste is echt een knaller ook echt donkerder dan de controle. Zal ook mij temp kaart sturen en de andere testjes
ovulatietesten | Brabbels FotoAlbum ik krijg de foto helaas niet erop van alle testjes heb namelijk doorgetest tot vandaag en vandaag was die nog meer heel livjt zichtbaar. temperatuur kaart houd ik ook al een paar maanfen bij. en die van nu heb ik maar vanaf donderdag ingevuld. Omdat de eisprong eraan zou komen om een goed beeld te krijgen. Temperatuurkaart haha. Wat denken jullie ervan?
Ik denk ergens volgende week zaterdag (04/01) pas te gaan testen, als ik dan nog niet ongesteld ben tenminste. Wil me er gewoon niet te hard op richten. Mijn ferti-arts had gezegd dat ik binnen de 6 weken na de LEO mijn maandstonden moest hebben, zoniet moet ik sowieso teruggaan. Sowieso zal ik starten met Menopur aan het begin van mijn volgebde cyclus. Met een follikel van 15mm op 19/12 is het idd aannemelijk dat je je eisprong gehad hebt tussen 20 en 24/12. Ik vind het bepalen van een mogelijke eisprong adhv echo nog altijd het allerbetrouwbaarst! Hopelijk heb je goed geklust .