Leo behandeling

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door 123aap123, 14 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    Misschien even rustig afwachten en overmorgen nog eens testen. Wie weet....
    Misschien eisprong toch iets later geweest? Met pregnyl weet ik dat ie binnen 48 uur gaat springen. Maar we tellen vanaf dat we hem zetten.

2. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hè balen zeg Aapje.. maar het is wel vreemd dat je temperatuur zo hoog blijft! Zolang er geen menstruatie is, is er nog hoop! Je hoort zo vaak dat de testen later pas positief zijn. Ik duim nog steeds voor je!

3. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Raar van je temperatuur wel ja...
    Wil je geen valse hoop geven maar wie weet...

4. 123aap123

123aap123 Actief lid

19 apr 2013
    254
    1
    18
    Ja we wachten het rustig af. Misschien een langere LF. Maar ga idd niet hopen.
    Over 2 weekjes lekker 2 weken op vakantie na spanje. Dan gaan er geen spullen mee en ook geen termometer. Dan zien we het wel. En dan weer een afspraak in het zh maken als we terug zijn

5. 123aap123

123aap123 Actief lid

19 apr 2013
    254
    1
    18
    Ben ongesteld geworden.
    Een mooie cyclus van 27 dagen. En 14 dagen naar de eisprong. Nu 1 rondje rust en dan weer naar het ziekenhuis.

6. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    Toch jammer aapje!!
    Nu wel duidelijk! En even lekker rust!

7. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Inderdaad mooi 14 dagen na je eisprong Aapje. Ondanks je natuurlijk liever niet ingesteld geworden was is dit toch wel een positief gegeven. Je hebt een mooie cyclus en dus zal het nu wel snel gaan lukken ook :).

Geniet nu maar even van de rust en kijk maar alvast uit naar je vakantie. Zalig!! ;):p:)

8. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jammer Aapje.. maar inderdaad een mooie eisprong! :) Lekker genieten van je vakantie, die heb je meer dan verdiend ;) daarna verder met de volgende poging! Komt vast wel goed meis :)

Avda, hoe is het bij jou?! Hoop dat je het een beetje los kan laten en er niet teveel mee bezig bent..!

Dolce, hoe is het bij jou meis?! Groeit de kleine man goed?! Ga je al wat voelen?! :)

Hier alles weer helemaal goed. Vanaf donderdag geen pijn meer gehad. Alleen me lichaam is erg van slag.. Ineens weer heel veel last van acne en vette huid.. Gisteren en donderdag echt heel veel slijm verloren (sorry voor de details..), schrok er zelf van, heb ik echt nog nooit zo extreem gehad. Hopelijk is dit alles eenmalig geweest!

9. celine1984

celine1984 Actief lid

28 jun 2011
    175
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat jammer aap, op naar de vakantie en daarna een nieuwe ronde!

Nancy gelukkig gaat her weer wat beter met je.

Avda en laura hoe gaat het met jullie?

Hier dag 26, stiekem al een beetje ongeduldig aan het worden. Enerzijds hopend op een menstruatie, en dus een eisprong geweest, anderzijds hopen op geen menstruatie met wel een eisprong... Maar ja, kan niks anders dan afwachten... En aangezien ik niet weet hoe lang mijn cyclus zou moeten zijn wacht ik maar op de uitslag donderdag, als die goed is kan ik er een testje aan wagen.

10. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    @ nancy, gelukkig dat je je weer wat beter voelt!wat dat slijm betreft, door die vele eitjes zal je ook gewoon een heel dik bms gehad hebben!
    @celine, die onzerkeid is verschrikkelijk! Ik ken het gevoel! Donderdag moet je terug naar de gyn?

Ik heb gisteren een testje gedaan. Was 7 dpo. Was een heeeeel licht tweede streepje te zien. Dus ik ga er van uit dat de pregnyl nu bijna helemaal uit mijn lichaam is.
    Probeer nu tot vrijdag vol te houden en dan weer een testje te doen.. Hoop dat het me lukt ;) heb het ml al moeten beloven. Hihi

11. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Celine, dat is wel een nadeel van geen echo's.. Je hebt geen flauw idee of er een eisprong is geweest. Spannend, maar nog een paar dagen geduld!

Avda, jij bent vroeg met testen! Deed je dat om te kijken of de pregnyl nog in je lichaam zat?! Nog een weekje geduld :) zo spannend! Hou je het wel een beetje vol het wachten?! Ik blijf duimen, gun het je zo! :)

12. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    @ Nancy, wilde inderdaad kijken of de pregnyl al uit mijn lichaam was..

13. celine1984

celine1984 Actief lid

28 jun 2011
    175
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jullie moeten mij hier even doorheen helpen!!

Gisteravond hadden we een feestje en de terug weg was ik zo misselijk dat ik vannacht met een emmer naast ons bed heb geslapen. Vanavond voor het eten was ik alweer zo misselijk. Je gaat direct denken zou het? Zit wel op dag 28 maar ik moet even volhouden tot donderdag. Een test is weer zo'n teleurstelling, kan beter even bellen naar het ziekenhuis of er een eisprong is geweest, zo niet dan doet het minder pijn denk ik? En dan hoort deze misselijkheid gewoon bij mijn verkoudheid....

14. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Celine, dat is wel vervelend.. Zou je toch niet gewoon een testje wagen?! Die onzekerheid is helemaal erg en dag 28 kun je best een testje proberen. Ik denk dat je het beter eerder kunt weten dan jezelf nog een aantal dage gek maken.. Zo voelde ik het in ieder geval altijd :) Dat je zo misselijk bent zou best wat kunnen betekenen! ;)

Ik had net met mijn wc bezoekje al bruinverlies en best al veel :$ .. Moet nog ruim een week duren.. Me lichaam is een beetje de weg kwijt geloof ik :( .. Zit trouwens een beetje in dubio of ik het ziekenhuis zal bellen op de eerste dag van mijn cyclus. Ze hebben niks gezegd over een controle, maar is dit niet een beetje raar na de overstimulatie?! De aankomende ronde moet ik sowieso overslaan ivm onze vakantie, dus een controle voordat ik weer zou moeten beginnen aan de hormonen is er niet.. Wat denken jullie?! Misschien sowieso maar even bellen voor de zekerheid :)

Avda, hoe gaat het bij jou?! Lukt het nog om de nieuwsgierigheid te bedwingen?! :p

15. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    @ celine, ik zou als ik jou was ook gewoon een testje wagen. Nu maak je je toch maar jezelf gek.
    @nancy, dat bruinverlies is inderdaad vreemd. Erg vroeg. Maar je lichaam zal ook wel erg van slag zijn van alle hormonen de afgelopen weken. Als ik jou was zou ik wel het ziekenhuis bellen voor een uitgangsecho. Sowieso om te kijken of je geen cystes hebt..

Hier gaat alles wel goed. Maak mezelf natuurlijk wel helemaal gek. Vandaag erge krampen gehad. Kan nu dus twee dingen betekenen ;) gevoelige tepels heb ik ook nog. Maar die had ik al van de menopur. Dus dat zegt ook niks. Manlief is ook ieder krampje en alles aan het googlen. Smorgens vraagt hij ook wat mijn tempratuur was. Haha! Hylarisch eigenlijk ;)
    Stiekem wil ik morgen al een testje wagen. Ruim gezegd ben ik dan 10dpo. Zaterdags heb ik de pregnyl gezet, maar eisprong geloof ik pas zondag/maandag gehad.

16. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Oh Celine, ik zou toch ook gewoon testen hoor meid. Dan weet je direct al iets.

Nancy, even bellen hoor! Je belt beter een keer teveel dan te weinig! En ook al ga je nu een rustpauze inlassen, je bent in principe wel nog altijd in behandeling!!

Avda, ik testte op 9DPO negatief en op 11DPO heel licht positief met de kv 2 voor 5. Of ik dus op 10DPO ook al positief getest zou hebben weet ik niet :).
    Doe anders gwn een test morgen. Toen ik 9DPO negatief testte had ik me daar zo al wat bij neergelegd weet ik nog. Het maakte dat de jacht zo wat van me af was en zie, 2 dagen later was het alsnog goed :). Waarmee ik maar wil zeggen dat als het zo is je toch wel één dezer dagen een positieve test in handen zal hebben, al test je nu bij wijze van spreken elke dag! Succes alleszins!

17. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Avda, ga ik inderdaad maar doen als het doorbreekt. Sowieso fijn om te weten of er geen cystes zitten. :)

Spannend meis, de krampen kunnen inderdaad twee dingen betekenen. Hopelijk betekent het een zwangerschap! Het kan nog te vroeg zijn morgen, maar wie weet is er al een licht streepje te zien! ;) Ik duim!
    Leuk dat manlief zo meeleeft hihi, hij kan ook niet wachten zo te horen :D

18. celine1984

celine1984 Actief lid

28 jun 2011
    175
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nancy heb je nog gebeld?

Heb nog geen test gedaan. Morgen maar bellen voor de uitslag. Ben ook echt snip verkouden nu, en lig even op de bank omdat ik me weer niet zo lekker voel. Bij ons dochtertje had ik vanaf 7 weken verschrikkelijke ochtend misselijkheid. Dus daarom denk ik ook dat het van mijn verkoudheid komt..

19. celine1984

celine1984 Actief lid

28 jun 2011
    175
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spreek net een collega, zei is ook misselijk, heerst dus iets bij ons op het werk.... Helaas......

20. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Celine, dan heerst er inderdaad waarschijnlijk iets.. :( maar je durft nog geen testje te doen?! Ik zou het geduld niet op kunnen brengen hoor :p

Ik heb nog niet gebeld, dat doe ik pas als het echt doorzet. Nu de hele dag niks meer gehad, pas einde van de dag weer wat verkleuring. De boel is van slag, dus wacht nog even rustig af. Menstruatie zou pas volgende week woensdag ongeveer moeten beginnen.. :( Zie het wel even :)

Deel Deze Pagina