Leo behandeling

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door 123aap123, 14 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Avda, wat fijn dat het weer wat beter met je gaat! De eerste dag is altijd zo k*t.. :( de teleurstelling is dan zo groot, weet precies hoe je je voelt. De dag erna gaat het meestal wel weer en wil je vol goede moed de volgende ronde in! Fijn dat je morgen alweer meteen mag beginnen, voor je het weet heb je weer een eitje zitten ;). Super lief dat je mannetje je lekker verwent! Nooit meer weg doen hihi :p
    Ik duim voor je dat de injecties weer zo goed aanslaan!

Hier nog geen menstruatie te bekennen..:( Ik heb ook al drie dagen helemaal geen verkleuring of afscheiding meer. Heel apart.. had vandaag de menstruatie verwacht. Ik wacht het maar rustig af! Heb dinsdag sowieso het gesprek, mocht het er dan nog niet zijn moeten ze maar even gaan kijken. Voor die tijd zal ik wel al ongesteld zijn.
    Hoe was dat bij jou toen je overstimulatie had?!

2. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Avda, fijn te zien dat je weer terug goede moed de volgende ronde in gaat. Ik start weer alvast met duimen voor een goed eitje :)!

Nancy, dinsdag je gesprek meid, daar kijk je waarschijnlijk wel naar uit hè. Ben benieuwd! En ik hoop dat, wat de plannen ook zullen zijn voor jou en je ventje, jullie snel hét gehoopte resultaat mogen hebben!!

Aapje, geniet van je vakantie hè meid!!! Goed dat je het even allemaal loslaat...

Hier gaat het intussen best goed. Ben wel al wat veel bijgekomen, al denk ik wel dat het ook vocht is dat ik nu vasthou met deze warmte... Tja, het hoort er allemaal bij en ik neem het dan ook zeker voor lief hoor :)'
    De bewegingen van mijn kleine ventje zijn intussen alsmaar beter voelbaar. Had er even op moeten wachten omdat mijn placenta vooraan ligt en dus werkt als een airbag :D... Alleen maar fijn allemaal. Nu, de angst en ongerustheid overvalt me nog geregeld hoor. Dan ben ik bang dat er alsnog iets met ons kindje zou mis zijn of weet ik wat... Zal wel normaal zijn zeker, en ik ben nu eenmaal nogal een denkertje ;)...

3. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    @ nancy, aan mij heb je niet veel. Want zelfs met die hevige overstimulatie was er bij mij geen eisprong. Ook die keren moest mijn menstruatie opgewekt worden..
    Hoop dat ie bijnjou gauw doorbreekt.

4. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Zo raar, nog steeds geen menstruatie en ook totaal geen symptomen dat het er aankomt :( .. Ga nog aan alles twijfelen ook; heb ik wel een eisprong gehad? Hebben we kort voor de eisprong nog geklust? Begrijp er echt niks van... Weet vrijwel zeker dat ik die woensdag de eisprong heb gehad en ook heel zeker dat er geen kans bestaat dat ik zwanger zou zijn.. Misschien toch geen eisprong gehad? Grrrrr we zitten maar complex in elkaar :x ...

5. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    Gisteravond was ik zo druk bezig met mijn huisje aan het poetsen en voor mijn hond aan het zorgen ( hij is donderdag voor de 2e keer in 10 dagen geopereerd). Dat ik helemaal was vergeten om te spuiten. Ik spuit normaal altijd om 19.00. Gisteren was het dus 22.30. DOM DOM DOM. Maar goed. Kan er nu toch niks meer aan doen..

@nancy, deze onduidelijk is gewoon verschrikkelijk. Ik weet hoe het is. Het beste kan je er gewoon van uit gaan dat er niks is, de kans dat er wel iets is, is zoooooo klein.. Normaal heb je toch wel een eisprong van jezelf he? Donderdag heb je een afspraak bij de gyn? Ik denk dat je lichaam gewoon van slag is door de overstimulatie.
    Succes meid!

6. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat is inderdaad niet zo handig.. maar ik heb het zelf ook een keer gehad hoor. Kwam toen om half 5 thuis van een feest en moest om 7 uur prikken, heb me wekker gewoon niet gehoord. Uiteindelijk ook om 10 uur gespoten. Een keertje kan denk ik echt niet zoveel kwaad hoor. Wel verschrikkelijk zielig voor je hond :(

Ik maak me ook niet zo heel erg druk hoor, maar baal gewoon dat het alsnog niet doet wat het zou moeten doen.. Ik heb nog nooit een eisprong uit mezelf gehad. Alleen dan met de clomid, toen hoefde ik niks te spuiten om ze te laten springen, bedoel je dat? Ik wacht het rustig af en anders vraag ik of ze dinsdag misschien kunnen kijken. Aan je slijmvlies kunnen ze vast wel zien of er nog iets komt. Zal je net zien dat het losbreekt tijdens me vakantie :p donderdag gaan we twee weken naar Griekenland, zou toch wel balen zijn hihi

7. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    Hihi dat zou inderdaad verschrikkelijk balen zijn.. Zal je net zien! Hoop het toch niet ;)
    Die onzekerheid nu is gewoon niet fijn. Je zit gewoon constant er aan te denken, bij ieder wc bezoek denk je ook weer, zou er nou dan een menstruatie zijn...
    Het stomme is dat we toch niks kunnen doen, gewoon afwachten en proberen het los te laten.
    Hihi toch wel leuk dat uitgerekend "ik" zeg, loslaten. Ben er zelf toch ook zo goed in ;)

Bleh, ik zit al vanaf 8 uur aangekleed en al samen met manlief te wachten op de tuinmannen. Die zouden om 8 hier zijn om de nieuwe schutting te plaasten. Bah, ze zijn nog in geen velden of wegen te bekennen.. Had ik zo maar een uur langer kunnen slapen :-D

8. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha is wel mooi dat juist jij dit nu zegt :p .. Maar zo is het wel! Ik verwacht nu eigenlijk niks meer.. Morgenochtend voor de zekerheid maar even een testje doen en lekker loslaten :D Wilde vanochtend al testen, maar was het vergeten :)

Grrr frustrerend hè die lui.. Zit je voor jan *** te wachten :x Tijd is tijd! Hoop voor je dat ze er snel zijn!

Vind je het trouwens niet erg onhandig om 7 uur 's avonds prikken?! Is denk ik toch wel een tijdstip dat je niet altijd thuis bent. Ik doe het altijd om 7 uur 's ochtends, wel heel erg vervelend in de weekenden hihi ;)

9. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    Moet zeggen dat ik het wel een fijn tijdstip vind. Werk van maandag tot vrijdag tot 17.30. Ben dan om 18.30 thuis. Mijn werkt in de horeca dus die is savonds weg. Daarom moet ik na het werk altijd eerst maar huis naar de hond. En in het weekend doe ik nu tijdelijk een vriendin uithelpen door op de kleine te letten, dus dan ben ik ook om 19 uur op de zelfde plek..

7 uur sochtends in het weekend lijkt me ook heel fijn ;) hihi
    En d werkmannen zijn nét hier. Bah bah
    Ben wel benieuwd naar het eindresultaat...

10. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    #850 Dolce82, 26 jul 2014
    Laatst bewerkt: 26 jul 2014
    Avda, ik heb ook wel eens een keer door omstandigheden later kunnen spuiten. Heeft toen geen problemen opgeleverd. Dus maak je niet teveel zorgen.

Nancy, vervelend voor je! Ik heb nooit overstimulatie gehad en dus geen ervaring maar het lijkt me dat je niet moet uitgaan van een goede eisprong van de vele follikeltjes die je had. Ik bedoel maar dat heel je lijf toch ontregeld is en ik me kan voorstellen dat daardoor de rest ook niet allemaal zo loopt als moet.
    Ik zou me er niet te druk in maken en gewoon uitkijken naar je gesprek dinsdag. Desnoods krijg je iets om je maandstonden op te wekken en dan kan je verder :).

Wat betreft het ongesteld zijn op vakantie. Heb ik vorig jaar ook gehad. Was toen het doorbrak dubbel balen want had een cyclus Clomid achter de rug en ondanks dat mijn bms erg dun was had ik toen toch hoop... Maar praktisch heeft het me eigenlijk niet belemmerd. Tamponnetjes mee en hop ;)...

11. celine1984

celine1984 Actief lid

28 jun 2011
    175
    0
    16
    NULL
    NULL
    Avda wat jammer dat het niet was gelukt, maar je bent alweer volop bezig met de volgende ronde zie ik. Hopen op succes dan deze ronde!

Nancy dinsdag is de grote dag hè! Ik hoop zo dat je man zijn zwemmers beter zijn. En dat je maar meer duidelijkheid mag krijgen over het hoe nu verder.

Aapje fijne vakantie!!

Dolce ik had met mijn zwangerschap zo veel vocht in mijn voeten dat ik enkel nog slippers aan kon (alleen de verstelbare) en kon het soms voelen klotsen in mijn voeten. Maar het is gelukkig allemaal van voorbij gaande aard.

Laura hoe gaat het met jou?

Wij zijn net terug van vakantie. Hebben het best lekker gehad. Helaas werd ons dochtertje wat ziekig, maar daar is ze alweer van opgeknapt.
    Maar kon helaas mijn gedachten niet stilzetten over wat er me nu te wachten staat. Ik verwacht injecties. Maar ik weet nog niet of ik dat wel wat vind. De injecties zelf maken me niks uit, maar de echo's die daarbij horen. Tot hier toe weet niemand van onze 2e kinder wens af. (Alleen 1 collega die zelf met ivf bezig is, meer om haar te steunen dat ze niet de enigste is) Maar wanneer ik echo's moet gaan maken zit ik meteen met mijn werk. Hopelijk vallen ze dan gunstig dat het niet op maandag of donderdag moet (en dinsdag ochtend). En op mijn vrije dagen moet ik mijn Dochtertje ergens kunnen onderbrengen. Weet dat het klinkt als luxe problemen, maar dit overheerst wel mijn gedachten. En als ik lees dat avda een spuit is vergeten dan krijg ik het ook alweer benauwd, want ik ben een enorme gaoot in dat soort dingen. Zal toch tot woensdag moeten wachten voordat ik meer weet....

12. xxxlauraxxx

xxxlauraxxx Actief lid

18 sep 2013
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees wel mee. (Moest nu weer wat inhalen) maar reageer niet zo vaak. Ik heb net dip van een paar weken achter de rug. Met afgelopen week het dieptepunt.
    Ik ben mezelf nu weer aan het herpakken.
    Zit vandaag op cd 14 van een door primolut opgewekte cyclus. En ik heb clomid 50 Mg gebruikt. Nu dus aan het klussen en wachten.
    Sterkte allemaal!

13. celine1984

celine1984 Actief lid

28 jun 2011
    175
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ach laura het is ook moeilijk en zwaar! Ik moest trouwens na de leo meteen met clomid 100mg beginnen.

Ik ben vandaag naar mijn nieuwe neefje geweest, mijn zus was bevallen van de 3e in onze vakantie. Toen zei vertelde dat ze zwanger was van de 1e toen waren wij net begonnen voor de 1e, nog niet wetende dat ik PCO heb. Nu heeft zei ondertussen al de 3e (allemaal kort op elkaar vanwege haar leeftijd). Zei vertelde in januari dat ze zwanger was van de 3e ik hoopte dat het voor ons ook snel zou gebeuren maar ondertussen alweer 8 maand verder en nog steeds helemaal niks. Dus zelfs in een gezin is het niet eerlijk verdeeld.

14. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Grrrr word af en toe echt gek van de site... Krijg ineens weer geen mailtje als iemand heeft gereageerd :x

Avda, dan is jouw priktijdstip inderdaad wel logisch :) Wanneer is je eerst FM?!

Celine, jammer dat je vakantie er alweer opzit.. gaat zo snel altijd hè. Jammer dat je het niet echt los hebt kunnen laten, maar ook wel erg logisch. Je weet totaal niet wat je te wachten staat.. Al is de logische vervolgstap toch de injecties. Daar zal je helaas wel echt iedere keer voor echo's heen moeten. Kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten, helemaal als niemand er nog vanaf weet. Het is ook bijna niet te plannen. Maar aan jouw dagen te zien, maandag en donderdag niet, is er altijd wel omheen te breien :). Wat betreft je dochtertje, die kan dan toch wel gewoon mee?! Ik sta meestal met 10 minuten weer buiten! Ik vind het altijd wel erg lastig inderdaad, werk 40 uur en zit dus altijd met me werk. Nou zijn ze heel relaxt hoor en laten ze me helemaal vrij.. maar het voelt altijd erg ongemakkelijk.

Hoe laat heb je je gesprek?! Spannend meis, succes!

Laura, vervelend meis dat je zo zware dip hebt gehad :( .. De Clomid zal daar ook wel zijn steentje aan bijgedragen hebben.. Heb je wel al een FM gehad?! Zo ja, was er al wat te zien?! Ik duim voor je meis! Probeer jezelf te herpakken, knuf.

Hier nog steeds geen menstruatie en verwacht hem ook niet meer. Vanochtend voor de zekerheid een testje gedaan en nee helemaal niks! Phieuw toch was ik er ergens wel heel bang voor, terwijl ik wist dat het echt niet kon :p ... Zal je gebeuren na zoveel eitjes! Morgen gesprek, begin nu wel echt zenuwachtig te worden. Vanmiddag nog maar even goed op het gesprek voorbereiden en al me vragen opschrijven :) kan alle kanten op nu! Zo doorgaan, IUI, IVF, ICSI pfff zo spannend! :)

15. celine1984

celine1984 Actief lid

28 jun 2011
    175
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nancy, het is in dit forum bijna raar om te zeggen, maar gelukkig was hij negatief, straks heb je een 6-ling.

Ik moet om 9 uur er zijn, jij dan morgen?
    Onze dochter heeft nu een beetje de leeftijd dat het ws niet gaat lukken om haar mee te nemen, zou het wel een stuk makkelijker maken.

Heel veel succes morgen!

16. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het klinkt inderdaad erg raar op dit forum, maar het risico dat het er meer dan 3 zijn lijkt me niet zo verstandig :D

Lekker vroeg! Ik moet om kwart voor 10! Heb een A4'tje vol met vragen.. voor elke situaties een aantal vragen. Leuk als het alle kanten op kan :( Lastig voorbereiden.

Vervelend als je dochtertje niet mee kan.. dan wordt het wel lastig plannen ja. Wordt zoveel van gevraagd, je moet het allemaal maar zien te regelen :( hopelijk valt het mee straks en heb je snel een eisprong!

17. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Laura, CD14 alweer, veel klusplezier :) en vooral... veel succes!!

Céline, ik snap dat je tegen bepaalde zaken erg opziet :(,het is altijd zo'n praktisch geregel en voor jou met je dochtertje er al bij is het nog extra organiseren. Maar als het moet om terug zwanger te geraken... En ja het is idd erg frustrerend dat sommige mensen maar zwanger lijken te geraken aan de lopende band, zeker als het dan in je directe omgeving is :(...

Nancy, heel veel succes morgen. Wat de uitkomst ook zal zijn je moet maar denken dat er voor jullie sowieso een verdere stap zal gezet worden, een stap dichter bij een baby'tje!!

18. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Vanochtend het gesprek gehad. Het zaad van mijn man is goed! Het heeft dus echt aan de korts gelegen :) Ze vroeg wat ik zelf in gedachten had over het vervolgtraject. Ik zei dat ik hoopte dat we over zouden gaan op IUI. Ze was blij dat te horen, omdat ze dat al voor wilde stellen. Ze vroeg dat, omdat ze wilde weten of ik er echt aan toe was. Dus het wordt IUI! Ik mag tijdens mijn vakantie, een week voordat we weer naar huis gaan, starten met Duphaston om de ontrekkingsbloeding op te wekken. Daarna op dag vijf eerst een uitgangsecho en dan starten met Gonal F 100ie, dus weer terug naar de oude dosis. IVF raad ze ons nog af, aangezien het een stuk zwaarder is en ik waarschijnlijk dan eerst weer een kijkoperatie zou moeten krijgen, aangezien het hele traject in een ander ziekenhuis zal zijn. Daarnaast is de overstimulatie van de laatste keer niet echt bevorderend voor ivf. Die logica snap ik niet helemaal, maar goed het zal wel zo zijn.

IUI gaan we maximaal 6 pogingen proberen, mocht het dan nog niet raak zijn dan wordt het uiteindelijk wel ivf. Ben voor nu super blij en heb zin om weer verder te gaan na mijn vakantie!! :) Morgennacht vertrekken we voor twee weekjes naar Griekenland, dus zal dan weinig reageren.

Hoe ging het bij jou Celine?!

19. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Wat een goed nieuws Nancy!! Nu kan je nog dubbel en dik van je vakantie genieten! :) Hopelijk wordt IUI hét voor jullie!!!

Céline moet morgen pas gaan dacht ik, toch?

20. celine1984

celine1984 Actief lid

28 jun 2011
    175
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh Nancy dit is fijn. Lucht op denk ik of niet?
    En wat super fijn dat dat het sperma toch goed is! Nu weer volop echte kansen!
    Ik moet idd morgen. Nog 1 nachtje slapen brr.

Deel Deze Pagina