Oooh sorry, dacht ook vandaag. . Heb niet goed naar je handtekening gekeken .. bah spannend hè..! Heel veel succes morgen!! Lucht inderdaad erg op, weer een stapje verder! Manlief is ook erg opgelucht dat zijn zaad goed is. Hij was gisterenavond echt niet te genieten.. op van de zenuwen. Gelukkig is het goed!
Spannend Céline, ik duim voor je dat je met een beetje een goed gevoel daar buiten komt! Nancy, daar kan ik inkomen dat het voor je man ook een opluchting was. Hij zal daar ongetwijfeld erg mee bezig geweest zijn, maar gelukkig staat er jullie niets in de weg om succes te boeken met IUI!! Ik leef echt met jullie mee meiden, en wens echt dat jullie droom snel in vervulling mag gaan!! Avda hoe staat het intussen bij jou? Laura, draait de tijd wat in je wachtweken?
Hee meiden!! @ nancy, wat een opluchting! Gelukkig waren de zwemmers allemaal lekkker actief gewoon ook een fijn gevoel als het gesprek zo fijn verliep en dat jullie ook op een lijn lagen. Nu kan je met een opgelucht van jullie vakantie gaan genieten! @ celine, succes morgen! @ dikke knuffel laura! Het is ook gewoon K*T allemaal! @ dolce, alles goed bij jou? Hier alles goed. Ik heb donderdag een echo op cd 10. Verwacht er nog niet heel veel van, aangezien ik vorige ronde ook pas met cd 16 groei te zien was.. Merk wel al dat mijn bms aan het groeien is. Dus ben benieuwd. Net 4 handen op 1 buik gekeken. Kan het tegenwoordig bij het zien van een bevallig of zo'n kleine baby niet meer droog houden. Stomme hormonen ook. *mindfuck*
Hallo dames. Nou de gynaecoloog vertelde idd dat ik moet beginnen met spuiten. Operatie herhalen word niet gedaan omdat het niet bekend is wat de gevolgen hiervan zijn. Toen ik werd geopereerd in 2011 vertelde ze al dat deze operatie nog maar weinig werd gedaan in nl. Dat bleek ook wel toen ik opzoek ging maar meer informatie erover op internet. Maar nu hebben jullie deze operatie ook al ondergaan, dus het word wel vaker gedaan. Dus 2e LEO word niet gedaan. Nu moet ik beginnen met duphaston om menstruatie op te wekken (ik hoefde gelukkig geen primolut meer) . Volgende week vrijdag prikles. En dan moet mijn man ook weer sperma inleveren. (Vorige keer was dit ruim voldoende dus ik ga er vanuit dat dit nu ook goed is). En ik heb een recept voor puregon 600 IE en ovitrelle. Ik zou moeten beginnen met 75 IE? ( het zegt mij nog niet zoveel maar jullie ws wel) En ik moet op 1e dag van de menstruatie bellen voor een uitgangsecho. Heb in mijn telefoon maar een herinnerings kalender met alarm gemaakt zodat ik niet alles vergeet. Pff
Hoi Celine, Dat is inderdaad de meest logische vervolgstap. Voor de Leo heb ik ook Puregon gespoten. Begon toen met 50ie, maar deed daar niks op.. Daarna 75ie en daar reageerde ik wel op, terwijl ik op 150mg clomid niks deed. Mijn cyclus duurde op de 75 alleen te lang, dus ging daarna naar de 100ie, maar ook toen duurde het te lang, dus gingen we over op de Leo. Ik had vrijwel geen last van bijwerkingen en me bms deed het redelijk toen, ook niet denderend, maar beter dan met de Clomid. De keren dat ik ook de bloeding op moest wekken heb ik altijd Duphaston gehad. De enige bijwerking waar ik veel last van heb is duizeligheid. Soms zo erg dat ik autorijden probeer te vermijden. Verder nergens last van. Ovitrelle heb ik de eerste keer met Gonal (2 rondes terug) ook gehad, had alleen zere borsten, verder geen last. De prikpen is echt ideaal! Dat is met Puregon ook wel super fijn! Ben benieuwd hoe het prikken gaat.. kun je er een beetje tegen?! Het went snel, in het begin is het een beetje eng en vreemd om jezelf te prikken, maar op een gegeven moment gaat het zonder er bij na te denken. Wel erg fijn dat ze het zaad van je man nogmaals controleren! Je weet maar nooit zou zonde zijn als dat ineens niet goed blijkt te zijn. Het is erg omslachtig allemaal en kan me voorstellen dat er even erg veel op je afkomt..! Is ook niet niks allemaal..
Nancy fijn om te horen dat je niet zoveel bijwerkingen had. Het is alleen altijd afwachten hoe ieder mens erop reageert. Ik heb zo'n last van nachtmerries op de primolut. Zou komen doordat die sterker is vertelde de gynaecoloog vandaag. Ik zie niet zo heel erg op tegen het spuiten. Eerste keer zal vast vreemd zijn, maar ik ben gewend injecties te geven (alleen nu dan bij mezelf). Ik hoop dat ik er goed op reageer, des te sneller hebben we nieuwe kansen. Gynaecoloog vertelde met de dosering dat mensen met pco een veel bredere marge nodig zijn dan mensen met een normale cyclus. En dat mensen met een normale cyclus ook vaak maar 2 tot 3 echo's nodig zijn. Maar mensen met pco minstens 4. Dan denk ik weer fijn dat ik pco heb, grrr.
Hoi meiden. Even gauw een berichtje van mij. Vanmorgen fm gehad. Bms was 5,6 voor cd 9 netjes. In beide eierstokken nog vele kleintjes. Niks benoemenswaardig dus. Moet nu zaterdag terug. Zit dan op cd 11. Céline, over het algemeen hoor ik altijd dat mensen die spuiten weinig tot geen bijwerkingen hebben. Ik heb alleen erg veel last van gevoelige borsten/tepels. En dat heb ik nu met de menopur. Toen ik nog Gonal spoot had ik dat niet.. En ja wat die echo's betreft. Ik vind het altijd zo verschrikkelijk dat regel erom heen. Maar ja het is voor een goed doel. Ben al lag blij dat ik niet zo vaak hoef als de vorige ronde. Moest toen echt vanaf cd 5 om de dag tot aan cd 18. Dat was echt te veel...
Whohoo m'n ovulatietestjes krijgen een steeds duidelijker streepje. Temp tot nu toe goed en heb voor het eerst in m'n leven ander slijm. (Rekbaar) Zou er dan toch een eisprong aankomen? (Ik krijg geen tussentijdse echo's. Daar doen ze in mijn ziekenhuis niet aan. Dus dubbel spannend of er iets aankomt)
Hoi meiden, Vanmorgen fm gehad. Bms was gegroeid van 5,6 naar 6,7. Dus dat ziet er al goed uit. Eitjes waren nog allemaal klein. Had het ook nog niet verwacht. Heb nu komende maandag weer een fm.
Hoi dames, Af en toe kijk ik tijdens mijn vakantie even hoe het met jullie gaat! Avda hoe is het gegaan vandaag?! Je bms gaat wel goed zeg, goed teken! Ik moet morgenochtend een testje doen en dan mag ik starten met de Duphaston. Er is namelijk geen menstruatie gekomen. Heerlijk genieten van de laatste week in het zonnige Griekenland hopelijk word ik niet te duizelig van de Duphaston (heb daar altijd zo een last van). Succes dames!!
Hmmm, m'n temperatuur is niet gestegen. Er is waarschijnlijk geen eisprong geweest. Ik ga met m'n aanstaande afspraak maar eens vragen wat het plan is als clomid 100mg en 150mg straks ook niet werken. Baal er weer van.
Nancy ik hoop ook niet dat je erg last krijgt van de duphaston. Ik heb ook wel iets last van duizeligheid en wat vlekkerig zien, maar het is te doen. En hopelijk is de duphaston helemaal niet nodig morgen. Laura, dat is wel flink balen zeg. Ik kreeg toen direct 100mg omdat mijn gynaecoloog zei dat 50mg ws toch niet zou werken.. Ik heb mega last van bruin verlies. Het begon vorige week maandag al, woensdag werd het wat roder, maar toen ben ik met de duphaston begonnen. Daarna werd het wat minder maar sinds vandaag is het wel heel erg. Herkent iemand dat ook? Ik moet nog tot vrijdag duphaston slikken. Vrijdag heb ik ook prikles ben heel erg benieuwd..
Vandaag werd mijn uitvloeing steeds heftiger en roder. Heb zojuist contact gehad met het ziekenhuis. Moet direct stoppen met de duphaston. Morgen als dag 1 aanmerken en moet dan donderdag om 8.15 in het ziekenhuis zijn, krijg dan prikles met daaraan sluitend uitgangsecho? Gaat dit ineens heel anders lopen dan ik had gedacht..
Celine, dat gaat snel ineens.. toch wel fijn, kun je meteen verder! Zal wel even wennen zijn met het prikken. Hopelijk valt het je allemaal mee. Laura, balen zeg.. zo frustrerend. Toch blijf ik het maar raar vinden dat sommige ziekenhuizen met de clomid geen echo's maken.. helemaal voor jezelf, dan weet je gelijk waar je aan toe bent. Nu zit je al die tijd in de onzekerheid of er wel of geen eisprong is geweest. Ik ben benieuwd wat ze zeggen volgende week. Ik heb vanochtend getest en negatief (had ook niet anders verwacht). Gelijk de Duphaston geslikt, hopelijk na de 10 dagen slikken snel ongesteld .. heb gewoon zin in de volgende stap! Ik had gedacht deze vakantie alles een beetje van me af te kunnen zetten en even niet aan baby's en zwanger worden te denken, maar dat wil niet echt lukken. Manlief is nooit zo een prater over de hele situatie, maar nu ineens houdt hij er maar niet over op. Iedere baby zit ie verliefd naar te kijken en zegt dan 'ik wil het ook zo graag..' .. hartverscheurend had gisteren echt even een dipje. Werd boos op hem dat ie daar mee moest stoppen, maar dat is eigenlijk zo oneerlijk Ik vind het soms zo confronterend. Aan de andere kant wel fijn dat ie ook laat merken wat ie voelt. Avda en Dolce, hoe gaat het bij jullie?!
Nancy, inderdaad hartverscheurend, maar ook goed dat hij z'n gevoelens uit en jullie er samen over kunnen praten. Mij geeft dat in ieder geval veel steun. Ik heb stiekem toch nog een beetje hoop voor deze ronde. Wat denken jullie er van? Je kunt m'n temperatuurkaartje zien. Zie de link. Als het deze ronde niet gelukt is las ik even een pauze in. We gaan met vakantie en ik heb geen zin om dat te laten verpesten door primolut en clomid. Mocht ik wel een eisprong hebben gehad en dus een eigen menstruatie krijgen in de vakantie dan ga ik wel met clomid door.
Lieve dames ik ben al ruim 1.5 week in spanje. Vind het moeilijk bij te houden nu omdat ik weinig wifi heb. En thuis altijd via de laptop beantwoord. 9 van de 10 keer verzend me telefoom het bericht niet. Maar lees af en toe mee. Avda Goed te lezen dat je bms mooi meegroeit. Hoe was de afspraak gegaan ? Hoop dat jij ons eens positief nieuws brengt. Nancy Op na de nieuwe ronde. Nieuwe kans. Ik ga duimen voor je. Deze ronde normale groei en een echte kans voor je!!!! Wat rot om te lezen van je vriend. Vind het heel herkenbaar mij vriend wil ook zo graag. Hij kijkt voordurend naar kindjes en verteld steeds als onze kindjes.. en straks als wij.... vind d het geduld opbrengen dan nog moeilijker. Hoe iritant kan het zijn dat je iets niet in de hand hebt. Laura Wat balen meid !! Heb weleens gehoord dat clomid maar bij heel weinig mensen werkt. En voor albij mensen die wel een cyclus hebben van zichzelf. En die dan verkort. Bij mensen met weinig tot geen cyclus vaak niet aanslaat doordat clomid op de hersenen werkt. En bijv spuiten direct op de eierstokken. Daardoor hebben mensen met clomid dus heel veel hoofdpijn. Volgende week je afspraak. Ben benieuwd wat ze vrder gaan doen. Misschien is het niet meer nodig je hebt een hele mooie stijging dat lijkt op een eisprong spannend !! Dat hij maar mooi hoog blijft. Celine Zo dat gaat snel idd. Hopelijk is het mooi schoon van binnen. Weer spannend voor jou. Over pp een niruwe behandeling. Hopelijk heb je hiermee eerlijke kansen. ik vind het spuiten heel erg meevallen. Naar een paar dagen word het allemaal wat beurs maar verder geen bijwerkingen van. Hoop dat het jou ook meevalt. En je snel resultaat hebt. hopelijk ben ik niemand vergeten Over me zelf Ik ben op dag 10 met ovulatietestjes begonnen. VL vond het zonde als we het niet deden want stel dat er een kans was. En we zouden hem missen. Ik dacht ja tuurlijk die komt er niet. Nou op de dag dat we op vakantie gingen had ik dus een positieve ovulatie test. DE wonderen zijn de wereld nog niet uit. Dag 16. Ik zit nu dus op dag 11. Maar verwacht niet veel van. Ben op vakantie. Slecht eten en drinken. Niet echt bevorderlijk. Weinig slaap.. maarja wel een cyclus uit me zelf die dalijk rond de 31 uitkomt . Wil hierna dus nog een ronde aankijken wat me lichaam doet.
Hoi meiden! Ben beetje afwezig geweest laatste paar dagen. Zijn tussen de bedrijven door druk aan het klussen in ons huisje. Zijn de woonkamer aan het opknappen Ik mag morgen weer gaan voor een fm. Vind het stiekem erg spannend. Zit dan op cd 16. Vorige ronde had ik een mooi eitje op cd 16. Tijdens mijn laatste fm was nog niks te zien. Bms wordt wel geleidelijk dikker. Dat is wel al mooi meegenomen. Hoe is het met de rest van de meiden? @ aapje, geniet van je vakantie!! @ nancy, jij begonnen met de tabletten voor de ontrekkingsbloeding? Moeilijk kan het soms zijn he?! Hier ook een mannetje die heel weinig praat. Maar als hij erover praat breekt het ook keer op keer mijn hart. @laura, hoe gaat ie nu met jou? Ben aan het duimen meiss! @ celine, hoe is het met jou? Fm vanmorgen gehad?
Avda hoe was het vandaag bij jou? Aapje de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Maar idd nu hopen dat het allemaal goed komt.. Ik ben vanmorgen naar de prikles geweest, viel me heel hard mee. Even de naald gezet maar ook dat viel me mee. Toen begon ze over inseminatie. Mijn man en ik keken elkaar aan, daar had de gynaecoloog het niet over gehad. Even nagevraagd maar dat was bij ons ook niet aan de orde. Toen de echo gehad en alles zag er prima uit. Gynaecoloog vond dat het cyclus dag 3 was en moest dus vanavond spuiten. Wou 19 uur aanhouden als prik tijd ( is makkelijk omdat onze dochter dan naar bed gaat en ik altijd thuis ben dan). Maar ik moest vanavond werken, zul je dus zien dat het verschrikkelijk uitliep en ik pas om 21 uur thuis was.. Dus had maar bedacht dat ik nu 4 dagen elke keer een half uur eerder spuit dan zit ik maandag weer op 19 uur, of kan dit niet denken jullie? Woensdag moet ik weer voor de echo maar het ziekenhuis. Manlief moet morgen vroeg zijn sperma inleveren. En krijgen daar ook woensdag dan de uitslag van. Nou weer een hele ervaring rijker zo..