Spannend Celine! Hoop voor je dat het idd door een innesteling komt ipv een menstruatie Lastig altijd! Dat eeuwige wachten. Nancy, hoop dat het nu weer een beetje gaat met je. Ik had precies hetzelfde met een collega , en nu is ze zwanger en is dat toch anders idd. Plus m'n zus , en hou zoveel van haar maar wil nu effe niet in dr buurt komen. En die klote hormonen van ons gieren door het lijf en de eierstokken rammelen door dus ja.....weinig aan te doen. Met z'n allen onze koppen op en borst vooruit en doorgaan met proberen. Je moet ook maar denken het zijn de medicijnen allemaal en dit ben ik zelf niet op m'n best. Zo bekijk ik het dan maar. Morgen onze echo's ik ben benieuwd! Toi toi toi in ieder geval ! En hou je hoofd omhoog
Even een kort berichtje! 2 eitjes, eentje van 10 mm en eentje van 9 mm bms was 5.4 en erg mooi helder!! Dinsdag moet ik weer heen, hopelijk zetten ze allebei door! Voor nu even heel erg blij!!
Nancy dat is mooi nieuws! En nu weer door. Pcosje hoe was het bij jou? Hier heel vreemd. Gister bruine uitvloeiing, vanochtend nog een klein beetje en nu niks meer? Had het nummer van de zkh al klaargelegd dat ik zou bellen voor uitgangsecho maar wacht nu toch nog maar even af.
Hey dames, ik had helaas nog geen groei Maar is ook pas dag 10 dus Ja.... Dinsdag terug. Wel iets vreemds Weer, Ze zag een bloedvat dacht Zeaar wist het niet Zeker dus moest bloed laten prikken of het geen vroege zwangerschap was...? Niet dus Maar dat wist ik zelf al wel. Maar heb alles al meegemaakt wat dat betreft! Na Hoeveel dagen Hadden Jullie groei met 50mg clomid? Groetjes
Celine, zenuwslopend zeg.. hoop echt dat het gelukt is! Heb je nog niet de neiging om een testje te doen?! Ik zou het niet kunnen laten Pcosje, jammer maar het is inderdaad wel erg vroeg om al wat te zien. Hopelijk is er maandag iets te zien! Wel een vreemd verhaal, ik heb nog nooit zoiets gehad. Tijdens de echo zie je wel eens iets dat op een eitje lijkt, maar dat is dan ook een bloedvat. Weet niet of het zoiets is geweest?! Bij mij hebben ze er iig nog nooit iets mee gedaan.
Nancy ik word er helemaal gek van. Vandaag bijna geen afscheiding, vanavond weer een klein beetje. Ik durf geen test te doen ivm de ovitrelle, ben bang voor een vals positieve test. Maar ik blijf bang dat er gewoon een menstruatie aan zit te komen.
Celine, volgens mij is de Ovitrelle nu wel uit je lichaam. Ik wil je niet ontmoedigen, maar mijn menstruatie begon ook iedere keer zo.. beetje verkleuring, dan weer niks.. en pas na drie/vier dagen had ik pas echt bloedverlies. Het maakt je zo onzeker en hoopt nog op het beste .. Ik kan alleen maar voor je duimen en hopen dat het voor jou goed nieuws is!
Nancy idd is het vandaag door gaan zetten. Morgen weer dag 1, zal maandag bellen voor uitgangs echo. Jammer maar helaas, de eerste echte poging.
Ahh Celine, balen meis .. De eerste echte kans.. hopelijk heb je deze ronde weer zo een mooie kans! Wel fijn nu, want je stapt meteen de volgende ronde in, voor je gevoel gaat het dan wel heel snel. Koppie op!
Nancy en Pcosje heel veel succes morgen! Avda hoe gaat het met jou? Vandaag weer een uitgangs echo gemaakt, alles ok en dus groen licht om verder te gaan. Morgen dag 3 dus dan weer beginnen met 75IE puregon. Dinsdag 1e FM. We gaan er gewoon weer voor Ps. mijn handtekening verander ik steeds maar hij weigert om zich aan te passen.
Vraagje, hebben degene die na de Leo clomid slikte een eisprong gekregen? Ik zit morgen op dag 14 en hoop eigenlijk wel dat er iets van groei zal zijn. Wat is jullie ervaring met clomid (50mg) na de Leo?
Celine, wat fijn dat alles goed was! Op naar de volgende mooie poging Pcosje, bij mij was de eerste keer na de Leo, met Clomid, op dag 13 groei te zien (twee van 12mm). Ik reageer altijd erg laat, maakt niet uit hoeveel ik moet slikken of spuiten. Ik duim voor je dat er morgen groei te zien! Zelf ben ik erg benieuwd naar morgen en hoop zo dat ze allebei hebben doorgezet, des te meer kans! Ik ben ook zo benieuwd hoe dat nu gaat met IUI, toch weer eng en spannend
Succes morgen bij de fm! Hopelijk idd een hoop eitjes met goede maten ik heb vandaag overigens een aanvraag gedaan om in behandeling te gaan in Gent. Schijnt daar echt super te zijn, zit iemand daar?
Hallo meiden! Celine, weeral in de volgende ronde, veel succes maar weer! Na de eerste teleurstelling bij het krijgen van mijn maandstonden was ik altijd weer gemotiveerd om er terug voor te gaan. Is niet altijd even gemakkelijk natuurlijk, maar is toch wel een must om te blijven volhouden. En ik merk wel dat jij dat ook zo hebt, dus positief denken en dan lukt het een keer wel ! Nancy en Pcosje, belangrijke dag weer vandaag! Ik hoop op een goed resultaat voor jullie!!! Nancy, dubbel spannend voor jou nu je aankijkt tegen je eerste IUI! Hopelijk is dit hét voor jou! Na de LEO geen Clomid meer genomen Pcosje, dus ik kan je niets vertellen daarover... Gent ook al veel van gehoord (gelezen vnl.) maar ik ken niet persoonlijk iemand die daar in behandeling is of geweest is. Gent ligt aan de hele andere kant van België voor mij, vandaar... Misschien moet je eens op Belgische fora gaan kijken als je op zoek bent naar ervaringen specifiek in Gent.... of hier er een topic over openen. Avda, hoe is het bij jou??
Wat goed!! Super fijn!! Bij mij wat vreemd nieuws.. ik heb er 4 Links van 16 en 14 mm, rechts van 12 en 13 mm. Slijmvlies is minder geworden.. 4.8 mm, echt niet fijn . Moet morgen weer heen en hopen dat die van 16 dan 18 mm is, dan mag ik vrijdag voor de IUI komen. Als ze nu alle 4 doorzetten gaat het feest niet door.. max mag je er 3 hebben. Voelt zo kut weer.. ik snap echt niks meer van me lichaam Kan voor nu alleen maar hopen dat die van 12 iig afzakt en me slijmvlies wat gaat groeien. Vooral het slijmvlies maak ik me zo druk om..
@pcosje, ik heb in april de Leo gehad, daarna 1 spontane menstruatie gehad, toen een menstruatie opgewekt met primolut en clomid 50 Mg gebruikt... en nu zwanger Veel succes!