Snap het , ik wil me er ook niet teveel op focussen. MAar wachten duurd echt lang haha ! Merk wel dat ze overal wat anders zeggen, bij ons in het zh zeggen ze 8 weken maximaal dat ze op een eisprong wachten. Ik viel nu net in de 8 weken. Had ook gewoon geluk idd dat ik belde om een afspraak, anders hadik aan het wachten geweest en niet eens geweten dat er een eitje klaar zat ? Nu hebben we er alle dagen gebruikt van gemaakt. Wel handig dat het in onze vakantie viel haha..... Mij temperatuur is gelukkig omhoog aan het klimmen vandaag 36.8 normaal rond de 36.1. Spannend, voor jou! Maar je weet het nooit alles kan hoor ! Is menopur ook spuiten? Mij menstruatie moet ik dan dus op 4 januari verwachten?
Normaal is je NOD zo'n 14 dagen na je eisprong. Dus als jij je eisprong gehad hebt op 21/12 is je NOD normaal op 04/01. Mijn eisprong zal ergens rond 19/12 geweest zijn, als dat al kan kloppen hè. Je ziet het, ik blijf voorzichtig. Menopur zijn spuiten ja.
Ja haha. Ik ook. Durf nergens op te hopen. wat duurd het lang he. Zon datum in het vooruitzicht. wachten wachten en nog eens wachten
Zaterdag dacht ik even dat mijn maandstonden er waren aan het door komen. Had echt van die menstruatiekrampen en hoofdpijn. Maar niks te zien nog steeds niet... Gisteren misselijk opgestaan, maar mijn vriend was wel serieus ziek gisteren, echt ellendig. Ik gewoon wat misselijk dus, tot tegen 20u, ook moeten braken en diarree :x. Vandaag nog heel de dag wat misselijk geweest dus ik vermoed toch ergens een virus te hebben opgelopen. Nu weer terug hoofdpijn sinds een uurtje, misschien dat de regels er nu toch aan komen, ik weet het niet.... Ik begin hoe langer hoe meer te denken dat ik nog geen eisprong gehad heb, dat de LEO niets heeft uitgehaald en ik dus binnen twee weken, wanneer de 6 weken verstreken zijn, nog niet ongesteld zal zijn ... Anyway.... hoe staat het bij jou?????
Wat veel berichtjes alweer... Ik zit nu 5 weken na de LEO, en nog steeds geen eisprong gehad. Ik krijg van de week verder te horen wat we nu gaan doen. Waarschijnlijk toch weer starten met Clomid.
Dolse en charlene : Vervelend he dat wachten en die onzekerheid ! Maar het kan nog hoor, bij was er ook pas een groeiend eitje bij 8 weken. Dus misschien groeit er nu wel ineens iets. Ik heb trouwens niet echt iets van de eisprong gevoeld (denkwel dat hij geweest is ) . Maar de temp kaart en ovulatietestjes hebben het uitgewezen. oh en dolse. Het kan ook een late innesteling zijn geweest dan voelen meer meiden zich niet lekker en diaree enzo.. Wanneer is je NOD ong Hoop houden meiden ! en nu zitten we in een nieuw jaar met nieuwe kansen, een even jaar Misschien is dat al beter haha... Ik ga als ik ongesteld word binnen nu en een week over op spuiten. En mij cyclussen zijn dan als het goed is tussen de 30 en 35 dagen. Langer niet. Nu zit ik op dag 63 ofzo. alweer 10 weken verder. Dus is wel fijn dat er dalijk eindelijk echte kansen zijn. Succes en koppie op ! ook al moet je aan de clomid of spuiten... na een leo slaan deze over het algemeen veel beter aan
Als ik een eisprong gehad heb wanneer ik denk dat dat was is mijn NOD morgen. Maar eerlijk gezegd ben ik op dit moment wat boos op mezelf. Heb namelijk echt het gevoel dat ik mezelf wat heb wijsgemaakt en dingen gevoeld heb die er eigenlijk niet zijn. Die ovulatietesten van Kruidvat blijken echt niet te deugen lees ik overal, dus waarom zouden ze bij mij dan wél gewerkt hebben? Ik heb me voorgenomen om volgende week vrijdag terug te bellen naar de fertigynae voor een afspraak, die dinsdag daarna is het immers 6 weken na de LEO. Ik wil echt terug starten, ik wil terug kansen krijgen, en nu heb ik het gevoel dat mijn lijf toch niet doet wat het moet doen, nog steeds niet!
Ja snap het. Ik ken het gevoel heel goed van stilstaan. En je wilt nu onderhand een " echte " kans !! Zou idd alvast bellen voor een afspraak. Eerst deed ik met kruidvat en waren ze altijd donker terwijl er niet eens een eisprong was. nu heb ik die van zwanger en kids. En dan zie je pas echt hoe het is om een echt positieve test te hebben. vind het raar dat ze bij jou niet prikken om progesteron en anders zou ik om vragen. Kunnen ze meteen zien of je een eisprong hebt gehad. Wel balen hoor... heb je tussen door nog een zw test gedaan. Heb ook veel gelezen dat mensen niet ong werden na de lwo mar meteen zwanger waren.
Gisterenavond ben ik ongesteld geworden. Eerst lichtroze verlies, maar vanmorgen was het dan goed raak. Ik was er eerst even een beetje verdrietig om, natuurlijk had ik gehoopt dat het al gelukt zou zijn deze maand, maar helaas... Aan de andere kant is dit wel een teken dat ik wel degelijk mijn eisprong gehad heb wanneer ik dacht het gevoeld te hebben én dat de LEO toch iets teweeg gebracht Ben voormiddag reeds in het ziekenhuis geweest voor een bloedname en heb alvast de Menopur meegekregen. Ik wacht nog op telefoon van de consulente om te horen hoeveel ik zal moeten spuiten. Ik kan nu alleen maar hopen dat mijn lichaam nu, mits de hulp van Menopur, weer erin zal slagen een eitje tot rijping te brengen. Want voor mijn LEO deed Menopur bij mij helemaal niets en die teleurstelling hoop ik nu niet opnieuw te moeten meemaken!!! Aap, hoe staat het bij jou????
Dat is aan de ene kant heel goed nieuws en aan de andete kant minder nieuws. Maar je hebt dus na ongeveer 4 weken een eisprong gehad en je bent mooi tussen de 6 weken ongesteld. En dus een normale lf fase. Nu komt het vast goed met een zw. Ik denk dat je geduld nu snel beloond zal worden in dit mooie nieuwe jaar ! Ik ben nog niet ongesteld maar die komen wel hoor... haha ik voel echt de voorgevoelens... ik denk er morgenvroeg mee wakker te worden
Zojuist de eerste lichtroze druppel gezien.. bluhhh niet leuk ondanks ik het aan voelde komen. Hoopte ik toch dat het spuiten me bespaard bleef. Nu maar hopen dat dit wel gaat werken. Op naar een nieuwe ronde maar weer
Ja, ik had gisteren net hetzelfde gevoel... Is het de eerste keer dat je moet gaan spuiten? Ook Menopur?
Ja de eerste keer. Puregon ga ik spuiten. Het is jammer maar kan nu voor het eerst wel door. Met iets meer vertrouwen En jij ?
Ja dat is zo, nu doe je iets hè! Puregon zit in zo'n prikpen hè? Dat is wel handiger dan Menopur, die moet ik zelf bereiden . Ik ben gisteren gestart met 1 ampule, vandaag en morgen nog 1 en dan maandag al voor een eerste bloedname. Zo word ik stap per stap opgevolgd en pas als mijn oestradiol genoeg gestegen is krijg ik een echo voor follikelmeting. En dan zal het snel gaan natuurlijk. Hopelijk loopt het allemaal volgens plan! Veel succes hè!
Hoi dames, ik heb al een tijdje niks van me laten horen, druk, druk, druk. 123aap, vervelend om te horen dat je toch ongesteld bent geworden zeg.. maar je lichaam doet wat, dat is tenminste positief! Hopelijk gaat de puregon zijn werk doen. Ik heb de laatste drie cyclussen voor de leo behandeling in augustus ook puregon moeten spuiten. Ik zat in tranen bij de gynaecologe toen ik de prikinstructie kreeg, vond het zo eng. Uiteindelijk viel het allemaal wel mee, het is even een drempel die je over moet! De bijwerkingen vielen bij mij erg mee en uiteindelijk heb ik liever de puregon dan de clomid! Het scheelt inderdaad dat het een prikpen is Dolce, dat maakt het allemaal een stuk makkelijker. Moet je om je eitje te laten springen ook de pregnyl prik doen?! Die vond ik wel wat minder, de naald is dikker en je moet het zelf samenstellen (wat voor ons een hele opgave was, omdat de ampul brak en er glas zat in de poeder.. waardoor je om half 10 's avonds opzoek moesten naar een apotheek) :x Zelf ben ik twee weken geleden begonnen aan de duphaston voor de ontrekkingsbloeding, welke afgelopen zondag opgang kwam. Dat is best raar na ruim een half jaar hihi. Wat ik wel vreemd vind is dat ik behoorlijk veel bloedverlies heb, de andere keren met duphaston kon ik het nauwelijks een menstruatie noemen.. Aanstaande woensdag moet ik weer heen voor een echo, ben benieuwd hoe mijn eierstokken er uitzien! Dan donderdag weer beginnen aan de clomid 50mg. Zie er best tegenop.. mAr we gaan er weer voor! Succes meiden!
Ja Nancy, ik moet er ook Pregnyl bij krijgen als het zover is. Pregnyl heb ik ook al moeten spuiten toen ik nog Clomid nam. Vind Pregnyl niet anders dan Menopur. Menopur moet je ook zelf mengen zoals Pregnyl. Pregnyl is zelfs nog makkelijker omdat bij Menopur het poeder in een flaconnetje zit met een rubber dekseltje waar je doorheen moet prikken. Daaruit het mengsel optrekken was me eerst een gesukkel omdat er een soort tegendruk zit!! Zeker toen ik 1,5 ampul moest spuiten heb ik gevloekt. Nu, na de LEO, is het (voorlopig?) gelukkig maar 1 ampul. Ik spuit intussen lustig verder , ben vanochtend voor bloedname geweest en moet woensdag weer terug. Hopend op een rijpend follikeltje . Succes!!
Ik heb ook pregnyl gekregen, ben gisteren voor het eerst gaan spuiten. Vond het ook erg spannend maar het viel wel mee eigenlijk. Vind het gewoon jammer dat het op deze manier moet. Het leuke en spannende hoe het zou moeten zijn is er toch wel een beetje af, er is nu meer angst van of het wel gaat lukken. Wat nancy zegt mij lichaam doet het, maar dat deed ie de 2de ronde na het stoppen met de pil ook en daarna ook niet meer. NU deed mij lichaam het naar 8 weken. Het voelt alsof ik weer terug bij af ben. Maar we blijven positief denken.. en ooit komt het goed en word dit allemaal beloond met een klein kindje.... oh nancy ik had trouwens mega last van mij ms. Ik ben zelf flauwgevallen zo buikpijn en rugpijn. Nooit eerder gehad, denk dat mij lichaam even flink moest schoonmaken van de afgelopen 100 dagen. En je merkt wel goed verschil met een natuurlijke menstruatie of 1 die word opgewekt. Ben het nu veel erger. Nou dames zet hem op !! We hebben nog 3 maandjes om een 2014 baby te maken Het moet beter worden vindenjullie ook niet in dit even jaar. dolce Wat ik nu lees bij jou he, ik moest beginnen met spuiten op dag 3 maar zie dat jij op dag 2 al bent begonnen? Hoelang gaan ze door in je cyclus met spuiten. volgens mij willen ze bij mij niet langere cyclussen als 35. dus daar ben ik al enorm mee geholpen, zo heb je meer kansen op een jaar. VInd het wel spannend,.. of het nu wel aan wil slaan,EN hopelijk minder bijwerkingen als met de clomid.
Ga voor je duimen Dolce, blijft iedere keer spannend als je heen moet voor een echo. 123aap, ik kan het alleen maar met je eens zijn.. Het leuke is er inderdaad vanaf. Het is echt een project aan het worden, je staat ermee op en je gaat ermee naar bed. Maar ik ben maar al te blij dat er zoveel mogelijk is! Aan de ene kant is het natuurlijk positief dat je lichaam "iets" doet, maar het blijft een teleurstelling als je dan toch ongesteld wordt. Het positief blijven denken wordt zo moeilijk.. Ik zit er sommige dagen ook behoorlijk doorheen. Wel fijn dat het prikken je mee is gevallen! Vandaag moest ik voor controle en mag morgen beginnen met de clomid. Volgende week woensdag weer op controle, spannend! Hopelijk vallen de bijwerkingen deze keer mee Toen ik moest spuiten moest ik trouwens ook op dag drie beginnen. Bij mij gingen ze niet verder dan dag 28, daarna moest ik weer aan de duphaston voor de bloeding en toen een dosis omhoog. We gaan inderdaad voor een 2014 baby!! Hopelijk is dat ons gegund!! Dames succes tijdens de nieuwe ronde, ik ga duimen voor jullie!
Nancy, veel succes met de Clomid!! 123aap123, bij mij in het ziekenhuis wordt er blijkbaar altijd gestart met spuiten op de eerste dag dat je opstaat met bloed. Als je bloedwaarden goed zijn om te starten tenminste. Ik denk dat het eigenlijk niet zo heel veel uitmaakt. Hoe gaat het met jou spuiten? Ik ben vandaag weer voor bloedname geweest, moet vanavond en morgenavond nog 1 ampul en vrijdag dan voor een eerste echo gaan. Ik hoop zo dat ik goed nieuws krijg, dat er een follikel aan het groeien is.