Leo behandeling

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by 123aap123, Sep 14, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

Nov 18, 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ze zitten erin! :) viel hartstikke mee en voelde er eigenlijk niks van. Was wel erg leuk, we mochten de zwemmende zaadjes zien op een scherm. Normaal mag dat niet, maar de poli is in het weekend dicht, alleen voor mensen die niet anders kunnen dan in het weekend (zoals ik) is hij open. Dus mochten we even kijken :) was erg grappig om te zien! Nu weer het wachtbankje op :)

2. Pcosje

Pcosje Niet meer actief

Wat leuk! Waren de zwemmers goed?

Ik heb een raar vraagje misschien....maar m'n vriend en ik doen het maar zoveel als we kunnen/willen. Maar is om de dag echt noodzakelijk? We doen het liever elke dag, zijn zwemmers zijn goed gekeurd? Wat denken jullie

3. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

Nov 18, 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hij heeft weer niet zo heel erg veel ingeleverd, het is iedere keer anders.. maar ze kon er genoeg goeie uithalen! :)

Bij mij in het ziekenhuis zeggen ze echt om de dag, dan is het zaad echt optimaal. Maar ik lees al een tijdje mee op het forum en er zijn er ook heel erg veel die het elke dag doen.

4. xxxlauraxxx

xxxlauraxxx Actief lid

Sep 18, 2013
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk dat je de zwemmers hebt gezien. Succes Nancy! Ik duim voor je.

5. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

Nov 18, 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pcosje, ben even benieuwd hoor, hoe dik was je slijmvlies de laatste FM?! Wel fijn hè dat het zo snel effect heeft met de laagste dosis Clomid :) Ik was toen ook zo verbaasd :)

Celine, dinsdag de FM, spannend!! Welke CD zit je dan?! Hoe gaat het.prikken nu, nog steeds last van bloed als je de naald er uithaalt?!

Avda, bij jou ook alles goed met prikken?! Vakantie alweer bijna voorbij hè. .?

Hier alles goed! Gisteren toch nog wel flink last van me buik gehad. Vooral als ik druk moest zetten, met plassen bijvoorbeeld. Ze zei ook al dat dat normaal was. Nu gelukkig nergens last meer van :) alleen onwijs zere borsten van de Ovitrelle :(

6. Pcosje

Pcosje Niet meer actief

Laatste follikelmeting was het 9mm. Is dat genoeg? Ze zeggen er eigenlijk weinig over alleen is prima . Heb altijd wel (sorry beetje vies) veel cervixslijm dagen rond de eisprong. Kan het daar altijd echt aan herkennen.

Hoeveel is jullie slijmvlies dan?

7. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

Nov 18, 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wauw dat is met clomid echt netjes!! Ik had woensdag 5.8mm .. moest dan nog wel tot zaterdag, maar hij is altijd zo dun.. minimaal 7 mm is nodig voor een goede innesteling zeggen ze. Toen ik Clomid slikte kwam hij nooit boven de 6 mm.

8. celine1984

celine1984 Actief lid

Jun 28, 2011
    175
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nancy ik zit dan op CD 10. Ben benieuwd wat we dan gaan zien. Spuiten gaat goed, heb alleen vaak wel een druppel bloed. Heb ook allemaal blauwe plekken op mijn buik. Heb er zelfs nog een van de vorige ronde.
    Voor jou is het nu wachten, minstens zo verschrikkelijk.

9. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

Nov 18, 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Celine, dat is wel erg vervelend zeg.. :( Ik heb daar gelukkig bijna geen last van gehad. Ik probeer ook niet om steeds op dezelfde plek te prikken. De ene keer wat hoger of lager dan de keer ervoor of de ene keer links en de andere keer rechts.

10. Pcosje

Pcosje Niet meer actief

Eitje is gesprongen! Baarmoederslijm was 1,1cm! Mag 23-9 testen....spannend!

11. celine1984

celine1984 Actief lid

Jun 28, 2011
    175
    0
    16
    NULL
    NULL
    Super Pcosje! Moest je bloed test op progesteron doen dat je weet dat eitje is gesprongen?

Ik had vandaag eerste FM. Meerdere eitjes maar 1 van 12mm. Vrijdag weer FM.

12. Pcosje

Pcosje Niet meer actief

Nee bloed prikken zal helaas niet gaan Omdat ik aanstaande vrijdag naar USA vertrek. Dus dat ging hem niet worden. Maar eitje was weg op de echo. Ik denk dat de daadwerkelijke eisprong was op zaterdag. Maar ga nu lekker op vakantie dus ga genieten en hopen dat ik terug ga komen met Groot nieuws. Zo niet dan op naar volgende ronde in ieder geval werkt clomd 50. En is m'n cyclus nu 31 dagen daar ben ik al heel blij mee :)

13. Pcosje

Pcosje Niet meer actief

Super was bij mij ook dinsdag en vrijdags 18mm dus denk ook dat je aankomend weekend je sprong zal hebben!

14. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

Nov 18, 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pcosje, zo een bevestiging is toch wel fijn! Bij mij doen ze vanaf 19mm eigenlijk nooit een echo meer, omdat het dan wel zeker is dat hij springt. Spannend hoor nu! Wel lekker dat je in de wachtweken lekker op vakantie bent :)

Celine, wat goed dat er al een eitje van 12 mm zit! En dat zo vroeg al! :) spannend weer. Hopelijk zet hij door en mag je aankomend weekend klussen ;)

15. xxxlauraxxx

xxxlauraxxx Actief lid

Sep 18, 2013
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed nieuws pcosje! Veel plezier op vakantie en ik duim voor je!

16. Pcosje

Pcosje Niet meer actief

Dank dames ☺️ en voor de wachters : succes!!!

17. 123aap123

123aap123 Actief lid

Apr 19, 2013
    254
    1
    18
    dames ik ben even terug gaan lezen.
    En ik zie allemaal positieve berichten ! TOI TOI TOI

En nu ga ik duimen op goed nieuws :) ! Voor jullie

18. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

Nov 18, 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je Aapje! Hoe gaat het nu met jou?!

19. Pcosje

Pcosje Niet meer actief

Zijn er in de dagen voor NOD tekens ? Er zijn al een aantal dames zwanger hier en geweest, merkte jullie iets?

20. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

Nov 18, 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pcosje, heb je het idee dat je al iets voelt?!

Ik probeer mezelf niks in me hoofd te halen en bij alles te denken dat het misschien wel iets zou kunnen betekenen, maar dat is niet zo makkelijk. Ik heb al vanaf de eisprong onwijze last van me onderbuik. Bij opstaan, gaan zitten en vooral plassen echt een naar gevoel. Ik heb dit eigenlijk nog nooit gehad. Verder merk ik niks eigenlijk.. alleen dat ik de laatste dagen echt zo onwijs moe ben :(. Mag normaal blij zijn als ik rond half 12 slaap en nu lig ik al drie dagen voor half 10 te slapen. Is puur toeval denk ik.. misschien ligt dat wel aan de Ovitrelle ofzo?!

Share This Page