Leo behandeling

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door 123aap123, 14 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 123aap123

123aap123 Actief lid

19 apr 2013
    254
    1
    18
    lief voor het vragen nancy

gaat goed. moet zeggen dat het wachten op een wondertje toch wel zwaar word. elke keeer weer een teleurstelling..maar daar weten jullie ook alles van !!!
    1 lichtpuntje alweer een eigen cyclus en positieve ovulatie test op dag 14.
    hoe gaat het bij jou. ook in de wachtweken. spannennnnnd hoor ik hoop een paar mooie positieve testen
    laura gefelixiteerd voor ala ik dat nog niet heb gedaan !!! wat goed.

pcosje
    wat betreft de kwaaltjes voor nod
    moeilijk te zeggen ik heb die pas 5 gehad nu in 2 jaar. Beide keren met de zwangerschap voelde ik me.gewoon anders maag zuur en darmklachten. en veel plassen vanaf dag 10 na nod. en een temp dip van innestelling.
    zonder zw voelde ik eigenlijk niks temperatuur zakt dan langzaam en ongi buikpijn.

2. Pcosje

Pcosje Niet meer actief

Sorry aap123, vraag helemaal niet hoe het met je gaat idd. En je bent toch Weer terug gekomen, heb je je rust goed gepakt? En goed Om te Zien dat je met nieuwe cyclus Weer goed verder kan.

3. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Aapje, uiteraard is het hele traject heel erg zwaar, maar wat jij voor je kiezen hebt gekregen is niet menselijk meer :( Ik vind het echt heel erg knap dat je zo doorzet en je staande weet te houden!
    En dan zo een mooie cyclus uit jezelf, wauw dat is echt super nieuws! Over vier dagen kun je testen zie ik, spannend zeg :) Ik duim heel erg hard voor je, het is je zo gegund!

Ik zit nu ook in de wachtweken ja :) eerste ronde IUI, super spannend! We wachten rustig af!

4. xxxlauraxxx

xxxlauraxxx Actief lid

18 sep 2013
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aapje, wat fijn dat je een eigen cyclus hebt en ook al een positieve ovulatietest! Super! Succes in je wacht weken.

Pcosje, de dagen voor m'n nod had ik een paar dagen pijn in m'n rechter lies en later ook in m'n buik. Achteraf gezien heb ik ook een innestelingsdipje in m'n temp gehad. Ik had verder geen vergelijkings materiaal, want dit was m'n eerste ronde met een eisprong. Dus alles was nieuw voor mij.

5. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    #1025 Avda, 11 sep 2014
    Laatst bewerkt: 11 sep 2014
    Hoi meiden!
    Hoe gaat ie hier?

@nancy, hoe voel jij je? Nog een dikke week en je mag gaan testen! Ik duim voor je!
    @pscosje, ik zou proberen er niet te veel mee bezig te zijn en op zoek te gaan naar kwaaltjes. Zo duren die laatste 10 dagen heel lang. En ik voel altijd heel veel kwaaltjes. Hihi maar blijkt altijd niks te zijn.
    @laura, hoe gaat het met jou? Had je al een afspraak bij de gyn gehad?
    @aapje, wat leuk dat je nog eens om het hoekje komt kijken. Hihi en wat fijn een mooie cyclus van je zelf! Nice! Dikke knuf meid!!

Ik heb vanmorgen de eerste fm gehad. Het grootste eitje was 9.4. Dus nog niet echt benoemenswaardig. Bms was 6,4. Mag dus ook nog even groeien. Mag nu 112,5 gaan spuiten en moet zaterdag terug voor een fm. Vanavond eens kloten om te kijken hoe 112,5 e moet bij menopur.
    Zo, nu maar eens gauw weer gaan werken ;)

Fijne dag allemaal

6. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Avda, eerste FM alweer! Hopelijk zet het eitje door :) Is het gelukt met de 112,5?!

Hier nog maar 9 dagen wachten inderdaad, pff duurt zo lang :p
    Voel niks bijzonders, op alle bijwerkingen van de Ovitrelle na ;) Vanaf volgende week zal het wel weer lastig worden om niet bij elke krampje of steekje iets te denken :)

7. celine1984

celine1984 Actief lid

28 jun 2011
    175
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pcosje geniet in USA!!

Nancy spannend! Kun je je nog beheersen om geen testen te gaan doen?

Aap fijn dat je er weer bent! En wat mooi dat je een positieve ovulatie test hebt! Geeft hoop ik ondanks alles weer een beetje een goed gevoel?

Laura jij mag bijna voor de echo zie ik, spannend!

Avda succes morgen met de echo!

Vandaag weer FM gehad. Hebben jullie ook wel eens een hele leuke knappe Co-assistent erbij gehad, echt niet leuk om dan zo'n echo te krijgen. Maar Het eitje was dacht ik 15mm, ze heeft het niet gezegd en ik ben eigenlijk vergeten te vragen. (Komt door het moment, half aangekleed begon ze al te praten)
    Vanavond nog 1x puregon, morgen avond pregnyl en dan huiswerk maken ;) ik zit dan 1 dag later dan de vorige cyclus met pregnyl spuiten.
    Hebben jullie ervaring met ofitrelle en pregnyl, verschilde het bij jullie toen nog in cyclus duur? Want anders zou ik, uit gaand van vorige cyclus en dus 1 dag extra, 26 sept mijn NOD moeten hebben?

8. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Celine, wat fijn! Zal hij alleen niet iets groter zijn dan 15mm?! Fijn dat je morgen de "eind prik" mag doen :) Ik heb zowel ovitrelle als pregnyl gebruikt, en hier zit geen verschil in qua duur. De bijwerkingen waren bij mij ook bijna hetzelfde.

Ik ga nog niet testen hoor, veelste vroeg! De Ovitrelle zal ook nog wel in me lichaam zitten. Ik denk dat ik echt volgende week zaterdag op me NOD ga testen (als het nog nodig is). Vorige keer kreeg ik op DPO 11 al verkleuring.

9. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    Hoi meiden,

Vanmorgen weer een fm gehad. Was nog niks te zien. Allemaal nog kleintjes. Bms was ook nog steeds 6,4. Moet nu dinsdag terug en 112,5 blijven spuiten...

Celine, fijn dat je al bijna weer op net wachtbankje zit! Vanavond nog de pregnyl spuiten. Wel al flink aan de klus?
    Nancy, ik zou ook zeker nog een dikke 5 dagen minimaal wachten tot je gaat testen.. Eerder heeft denk ik nog weinig zin...
    Ik duim voor jullie!

10. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hè balen Avda.. :( Op welke cyclus dag zit je nu?!
    Ik blijf voor je duimen!

11. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    Zit nu op cd 12. Dus is zeker nog vroeg....
    Stiekem de hoop ook al opgegeven, dus kan dinsdag ook alleem maar meevallen ;)

12. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dan is alles nog mogelijk! :) maar kan me heel goed voorstellen dat je de hoop al een beetje op aan het geven bent.. Hopelijk ziet alles er dinsdag weer positief uit!

13. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Aapje, hoe gaat het bij jou?! Nog geen menstruatie?!

Pcosje, merk jij al iets bijzonders?!

Ik had vanochtend na het paardrijden wat afscheiding met een mini beetje oud bloed :( Net met afvegen weer (echt heeeeel weinig hoor). Zit nu op DPO 7 dus zou heel goed een innestelingsbloeding kunnen beteken! Verder werd ik gisterenochtend wakker van een paar hele harde steken in me onderbuik.. Voel me al een paar dagen onwijs opgeblazen en heb steeds zo een honger :( Het voelt weer heel anders dan de andere keren, om gek van te worden hihi. Ben wel erg rustig eigenlijk :) dat is wel fijn! Kijken of ik dat nog een week weet vol te houden ;)

14. celine1984

celine1984 Actief lid

28 jun 2011
    175
    0
    16
    NULL
    NULL
    Avda, hopelijk heb je deze week wel een groeiend eitje. Moet je trouwens nog meer spuiten?

Nancy, (leuk dat we dezelfde hobby hebben) wel erg spannend! Zou maar zo een innestelings bloeding kunnen zijn. Maar afwachten maar...

Ik heb VNV de pregnyl gezet. Prikte wel behoorlijk zeg! Is maar goed dat ik 2 heb gekregen want bij het eerste ampulletje brak het glas waardoor er glas in de ampul lag. Ja komende dag klussen en dan maar weer afwachten hè..

15. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Leuk dat je ook aan paardrijden doet :)
    Wat goed dat je er twee hebt meegekregen zeg! Ik heb het ook gehad de eerste keer.. brak het glas ook. Was half 11 's avonds en moesten dus op jacht naar een apotheek die het in huis had.. Wat een drama was dat haha. Heb je ook weer gehad! Nu weer twee weken het wachtbankje op..! Ik duim heel erg hard voor je!

16. Pcosje

Pcosje Niet meer actief

Nou Nancy jij voelt veel meer dan mij, dus denk dat het wel Misschien eens raak kan zijn voor je!!! Spannend hoor....

Ik voel helemaal niks...zou me erg verbazen als ik blijk zwanger te zijn! Dus gok dat ik komende zaterdag niet positief zal testen. Meen een extra vroege clearbleu gekocht en meegenomen zodat ik weet of ok wel of geen wijntje kan nemen op vakantie ;) maar eerlijk gezegd vermoed ik dat het tampons halen zal worden !

17. 123aap123

123aap123 Actief lid

19 apr 2013
    254
    1
    18
    heej mn bericht is helemaal niet verstuurd deze week.

zal even opnieuw proberen te sturen.

nancy het is zeker zwaar wat er nog extra is bijgekomen. maar de medicatie en zh bezoekjes en elke maand een telerstwlling voelen jullie net zo. maar we blijven gewoon tegen elkaar zeggen dat er een dag komt dat we allemaal van een wondertje mogen genieten.
    hoe gaan de wachtdagen je af ? vind het zo spannend voor je. lijkt idd op een innesteling !!! spannend. temp je ook deze cyclus ?

celine
    wat een goed nieuws. nu weer in de wachtweken dan denk ik? eerste week gaat altijd snel. maar de tweede zo lang haha. maar genoeg afleiding zoeken weer.

avda
    dat is idd nod aan de vroege kant. hopelijk zijn ze op de volgende echo weer wat meer gegroeit.

ik had me ei 31 aug of 1 september. nog geen menstruatie. niet echt het gevoel dat ik weer zwanger ben maar heel erg last van obsipatie. en volle borsten niet pijnlijk. ik wacht denk tot dinsdag. voor het zelfde geld word ik morgen ongestsld wakker

18. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Aapje, dat is helemaal waar.. ooit zal het ons moeten gaan lukken! Ik hou geen temperatuur bij. Ik wil proberen er zo min mogelijk mee bezig te zijn en iedere dag temperaturen zal daar niet echt aan meewerken denk ik. Vind het voor mezelf ook weinig toevoeging hebben :)
    Ik vind het nu wel erg spannend worden hoor!
    We wachten maar rustig af!

Wat een spannende dagen voor jou, knap dat je je weet in te houden met testen! Ik hoop het zo voor je :)

Pcosje, hoeft helemaal niks te betekenen hoor.. Iedere keer zijn de wachtweken weer anders bij mij. Dan voel ik heel veel, dan weer helemaal niks.. Ik ga ook niet denken dat het nu raak zou kunnen zijn, ben te bang voor de teleurstelling.. Dat je niks voelt zou ook een goed teken kunnen zijn! Spannend!!
    Heb je voor in je vakantie wel voor de zekerheid al clomid meegekregen?

19. Pcosje

Pcosje Niet meer actief

Ja heb clomid bij want cyclus dag 3
    Is hier. Ja voel niks dus Ja....Vorige Keer voelde ik wel dat er iets anders was. Maar Inderdaad Hoeft niks te zeggen. Het zou natuurlijk geweldig zijn om tijdens deze vakantie het te ontdekken. Enige waar ik wel last van heb is lage rugpijnen Maar dat heb ik wel vaker. En niet er veel
    Mee bezig zijn probeer ik Altijd al Maar Moet zeggen dat ik denk dat dat heel lastig is, scheelt Overigens wel dat
    Het hier fantastisch is en mocht ik komend weekend ongesteld worden ga ik lekker op stap en neem ik na weken eens een goed glas wijn. En proost ik gewoon op de Volgende ronde! Nog 6 dagen Nancy..dan weten we het!

20. 123aap123

123aap123 Actief lid

19 apr 2013
    254
    1
    18
    pcosje

zou idd een mooie afsluiter zijn van de vakantie. Het kan nog alle kanten op..wat grappig dat jij en nancy zo mooi gelijk op lopen. hopelijk brengen jullie goed nieuwe deze kans op. over een kleine week.

Deel Deze Pagina