Leo behandeling

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by 123aap123, Sep 14, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pcosje

Pcosje Niet meer actief

Alle kwaaltjes die er zijn, heb ik niet. Dus ...ja. Wanneer denken jullie dat ik op z'n vroegst kan testen? Heb denk van 6 op 7 september m'n eisprong gehad.

2. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

Nov 18, 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vanaf woensdag/donderdag ongeveer denk ik. Sommige hebben op DPO 11 al een positieve test!

Hier nog steeds een inimini beetje bruinverlies :( Gisteren lag ik al om 7 uur op bed.. onwijze hoofdpijn (leek wel migraine, heb ik nooit) en erg misselijk. Was heel apart, nu nergens last meer van. Ben ieder wc bezoekje bang dat het losbarst..

Baal er zo van, hield me zo rustig en was er echt heel nuchter onder, maar nu met dat bruinverlies zit ik echt onwijs in de zenuwen :(

3. Pcosje

Pcosje Niet meer actief

Nou Nancy als het zo is dan gaan we samen door met de volgende ronde! Samen sterk ;)

4. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

Nov 18, 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Avda, hoe is de FM gegaan vandaag?!

Laura, jij hebt vandaag je eerste echo gehad toch?! Was alles goed?!

Aapje, heb je al getest of is de menstruatie doorgezet?!

Celine, hoe gaat het bij jou?!

Hier dag 4 met een mini beetje bruinverlies bij het afvegen.. Was er in het begin van overtuigd dat het een innestelingsbloeding kon zijn, aangezien hij op DPO 7 begon, maar nu het al 4 dagen aanhoudt ben ik heel erg bang dat het toch een menstruatie zal gaan worden. Stiekem blijf ik hopen dat het alsnog een innestelingsbloeding is.. maar ben zo bang voor de teleurstelling weer.. Net ook een mega huilbui gehad bij me man :( pfff niet leuk meer dit.

5. 123aap123

123aap123 Actief lid

Apr 19, 2013
    254
    1
    18
    sorry dames ben ongesteld geworden. mij berichten verstuurd ie elke keer niet. ik snap er niks van
    ik ga volgende week woensdag opnieuw naar het ziekenhuis. Om te kijken hoe we het beste verder kunnen ik zelf denk dat me slijmvlies niet dik genoeg groeit in die korte tijd. Dat is een gevoel. en omdat we bijna 2 jaar verder zijn. Wil ik vragen of eventuele medicatie de kansen verhogen ja of nee. Odat we weten hoe we veder kunnen.

nancy
    snap helemaal wat je voelt :( maar zolang t bruin is. is er hoop al snap ik dat het nu onzeker voelt. ik ga duimen voor je.
    zwanger worden is opeens helemaal niet zo leuk meer.

pff ik heb het er echt mee gehad. ondanks ik weet dat ik zwanger kan worden.

6. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

Nov 18, 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee toch :( vind het zo sneu voor je.. Kan me heel goed voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent. Hopelijk komen ze woensdag met een goed plan, om je zo snel mogelijk verder te helpen. Voor nu weer even een flinke dip, huilen en proberen snel weer uit dat gat te klimmen. Hele dikke knuffel x

7. xxxlauraxxx

xxxlauraxxx Actief lid

Sep 18, 2013
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nancy ik duim voor je dat het deze ronde toch raak zal zijn. Jeetje wat spannend.

Aapje, wat naar voor jullie. Ik hoop dat ze woensdag positief nieuws voor jullie hebben.

Ik heb vandaag een echo gehad. Er staat op 8 weken en 6 dagen. Voor wat je nu kunt zien ziet het er goed uit. Ik ga volgende week donderdag voor bloedonderzoek en een termijnecho en dan spreken ze af wanneer ik voor de echo met nekplooimeting moet komen. 21 oktober weer terug naar de gyn. Vandaag hebben we onze ouders ingelicht. Die zijn super blij.

8. Pcosje

Pcosje Niet meer actief

Logisch dat je er klaar mee bent Aapje. Je hebt al veel moeten verwerken..sterkte!

Nancy hoop dat je positief gaat testen...wanneer ga je testen?

Ik heb al dagen lang lage rugpijn :( niet normaal.
    Verder geen klachten dus verwacht m'n menstruatie komend weekend. Hopelijk
    Komt hij niet. Heb op maandag negatief getest , kon het niet laten, erg stom was pas 9 dpo. Maar denk dan altijd je ziet vast wel een tuurlijn als het raak is. Iemand ooit op 9 dpo negatief getest en later positief?

9. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

Nov 18, 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Laura, wat fijn dat alles goed was! En super leuk dat je het je ouders als hebt verteld! :)

Hier vanochtend echt wat bloedverlies gehad.. ik begrijp er echt helemaal niks meer van :( ben er zo klaar mee.. straks het ziekenhuis maar weer bellen en dan zondag weer spuiten. Vind het zo vreemd allemaal.. Vanaf DPO 7 al bruin en op 11 al echt bloed :( .. wat kan je eigen lichaam je in de zeik nemen zeg :(

10. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

Nov 18, 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ziekenhuis gebeld, moet vrijdag komen voor een uitgangsecho.. voor nu moet ik er gewoon van uitgaan dat het een menstruatie is. Mocht het niet echt doorzetten dan kunnen ze op de echo zien wat er wel aan de hand is. Afwachten maar weer :(

11. Pcosje

Pcosje Niet meer actief

Vreemd hoor Nancy... zo vroeg al bloedverlies hoe kan dat vraag je je dan af. Klote voor je! Nu ff flink balen dan en dan met goede hoop op naar volgende ronde.! Snap dat je je ellendig voelt :( dikke knuffel!!

12. 123aap123

123aap123 Actief lid

Apr 19, 2013
    254
    1
    18
    laura
    fijn te lezen dat je echo goed was. Op na de volgende goede echo. spannende periode. maar probeer te genieten hoor. want uit eindelijk gaat de tijd veel te snel als je eenmaal zwanger bent.

nancy

:( wat rot.. en vroeg als die duivels nu al komen. snap dat je hwt ook gehad hebt.
    zwanger worden leek zo leuk waarom moet het zo oneerlijk verdeeld zijn. hopelijk mogen we met zijn alle dit jaar zwanger uitgaan. we hebben het met zijn alle verdiend !!!! we hebben er zoveel voor over. het mag onderhsnd weleens beloond gaan worden.

ik heb een afspraak gemaakt bij de fertiliteitkliniek bij de gyneacoloog. We gaan vragen hoe we het veste verder kunnen. Begrijp me niet verkeerd ben heel blij dat ik bijzonder maar waar eigen cyclussen heb terug gekregen na me bevalling. Maar als met medicatie het onze kansen iets verhoogd willen we daar nu voor gaan. Omdat we al 2 jaar wachten bijna. Als de kansen met en zonder gelijk zijn dan proberen we zonder.

13. 123aap123

123aap123 Actief lid

Apr 19, 2013
    254
    1
    18
    oh zie dat mijn oude berichtje er nu wel staat :) hihi dubbel berichtje nu. Deze pagina doet het af en toe net goed bij mij op me telefoon.

14. Avda

Avda Fanatiek lid

Jan 1, 2013
    1,028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    Hoi lieve meiden!

@ nancy, oooh wat stom ook! Echt vreemd, dat de ongie eigenlijk al zo vroeg komt... Dikke knuf meissie!
    @ pcosje, hoe gaat het bij jou? Hou je het nog een beetje vol?
    @ laura, gefeliciteerd met je mooie echo! Geniet er ook maar van!
    @ aapje, wanneer heb je de afspraak bij de fertiliteit kliniek? Denk dat het goed is om je opties verder te kijken.. Wat jullie ermee doen is een tweede.. Maar wel fijn als je weet wat voor stappen jullie nog kunnen ondernemen...

Hier niet zo'n leuke week gehad.. Begon maandag, toen hebben we onze hond in moeten laten slapen. Hij was pas 3 jaar.. Maar al heeeeel vaak ziek geweest.. En maandag kon hij niet meer lopen. Waarschijnlijk een hersenbloeding waardoor hij eenzijdig verlamd is geworden.. Maar verschrikkelijk! Is lang geleden geweest dat ik zó hard heb moeten huilen.. Was gewoon echt ontroostbaar..
    Dinsdag had ik een fm.. Weer balen.. Ga weer richting overstimulatie.. Had nu 3 eitjes rond de 12 en een stuk of 6 rond de 9 á 10. Heb moeten praten als brugman om in iedergeval nog twee dagen door te gaan om te kijken of er misschien 1 of 2 gaat doorgroeien.... Heb er weinig vertrouwen in, maar hoop het zoooooo erg! Morgen vroeg heb ik de fm, dus fingers crossed!

15. 123aap123

123aap123 Actief lid

Apr 19, 2013
    254
    1
    18
    aah wat een naar nieuws avda!
    gecondoleerd dat is echt jong voor een hondje.
    ik ga duimen voor je!!!! tot morgem tot me vingers lam zijn!

volgende week woensdag heb ik de afspraak staan. Ik ben benieuwd wat ze willen weten en bespreken. Ik hoop dat ze ook een inwendige echo maken om te zien hoe mn slijmvlies
    en eitjes zijn.

16. Pcosje

Pcosje Niet meer actief

@avda wat vedrietig! Is Zeker geen super week zo te leZen. Hopelijk is je volgende echo wel wat hoopvoller.

:(

Ik hou nog wel vol, Misschien ga Ik vrijdag wel testen Maar Weet niet of ik dan te vroeg Ben. Op vakantie is wel zo gezellig ALS ik af en toe een wijntje kan drinken. Wat denken Jullie.....ALS ik vrijdag negatief test?

Aapje, snap dat je je kansen wilt vergroten helemaal na 2 Jaar. Succes !

Nancy, hoe is het meis?

17. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

Dec 19, 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Dag meiden,

Sorry dat ik even niet meer geschreven heb, lees wel altijd mee, maar het is erg druk op mijn werk momenteel, heb nog zoveel te doen alvorens in zwangerschapsverlof te gaan!

Laura, wat fijn dat je eerste echo achter de rug is. Nu op naar de 12-wekenecho en dan gaat het snel hoor, geloof me :)... Geniet er maar van!

Aapje, goed van je dat je niet bij de pakken blijft zitten. Ik zou in jouw plaats ook wel echt alle opties willen afgaan, want het is zoals je zegt, je geraakt wel zwanger maar het is wel al 2x mis gelopen. Al kan dat natuurlijk ook gewoon een héél spijtig toeval geweest zijn :(...

Nancy, dat is nu al de 2e keer dat je vroegtijdig ongesteld wordt. Wat zeggen ze daarvan in het ziekenhuis? Je hebt dus duidelijk een te korte luteale fase, maw als je al een bevrucht eitje zou hebben is er geen tijd genoeg om in te nestelen. Normaal is dat dé indicatie voor Utrogestan... In elk geval, balen is het inderdaad zeker. Ik snap heel goed dat dit zwaar is. Ik kan je alleen maar de raad geven om zeker niet bij de pakken te blijven zitten en voor jezelf op te komen. Als je zo snel ongesteld wordt heb je gewoon geen kans en daar moeten de artsen je toch mee kunnen helpen. Succes meid!

Avda, wat een triest nieuws allemaal :(. Je hondje moeten afgeven en dan nu weer een dreigende overstimulatie. Hopelijk herpakt dit zich nog! Laat snel weten hoe het vandaag was, ik duim!!

Pcosje, dat wachten is niet min hè :). Ik las dat je op DPO9 negatief gestest had en dat je je afvroeg of dt er toch al niet heel licht iets te zien moest zijn dan. Wel, neen dat moet niet. Ik had op 9DPO ook een spierwitte test! Op 11DPO was er bij mij pas een héél licht streepje zichtbaar... Dus er is nog hoop meid! Als je vrijdag zou testen zou er al iets te zien kunnen zijn mocht het raak zijn. Maar ik hoor dan soms ook weer van meiden die pas na hun NOD duidelijk positief testen. In elk geval... ik duim duim!!! :)

18. Pcosje

Pcosje Niet meer actief

Heb het net getest en negatief, met een extra vroege test. Dus helaas :(

19. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

Nov 18, 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Avda, jeetje dat is heel erg naar, zo jong je hondje in moeten laten slapen :( Ik heb het zelf ook een paar jaar geleden meegemaakt (hond was pas 4). Zo oneerlijk, maar als het beestje steeds ziek is of pijn heeft is het wel beter zo. Het zal voorlopig een groot gemis zijn, sterkte meis.
    En dan ook nog kans op overstimulatie :( hoe is de FM gegaan vandaag? Hoop zo dat er een aantal afgezakt zijn.

Aapje, logisch dat je ondanks je eigen eisprong verder wilt, ook al is dat met behulp van hormonen. Begrijp je helemaal hoor! Hopelijk krijg je daar ook de kans voor!

Pcosje jammer zeg :( al hoeft dat nog niks te betekenen hè. Een menstruatie is pas het echte antwoord! Ik blijf nog steeds voor je duimen! Geniet lekker van je vakantie en op naar de volgende ronde!

Dolce, die conclusie had ik inderdaad ook al getrokken! De laatste keer dat ik een gesprek had met de arts zelf heb ik al gevraagd naar Utrogestan. Toen gaf ze aan dat het niet nodig was, aangezien ik toen gewoon netjes op tijd menstrueerde. Ze wilde het me met alle liefde laten proberen als ik daar een goed gevoel bij had, maar was niet nodig. Ik ga er nu wel naar vragen! Dan maar later ongesteld en iets langer in spanning!
    Jij gaat al heerlijk met verlof bijna! Je zal er wel echt aan toe zijn nu ;) .. Gaat alles nog steeds goed?! Voel je je lichamelijk nog een beetje oke?!

Nou hier heeft het nu net pas echt doorgezet. Moet zeggen dat ik nu niet zo in een dip zit en vol goede moed de volgende ronde in ga! Misschien helpt dat kletsen met de psycholoog toch wel een beetje hihi :) .. De rondes gaan wel snel zo. Hopelijk snel weer een mooi eitje!

20. Avda

Avda Fanatiek lid

Jan 1, 2013
    1,028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooooooooit.....

Jippie!!!! Een mooie van 19 bij 15!! Ben helemaal happy! BMS was 7,9. Rest allemaal kleintjes! Dus mij hoor je niet klagen. Morgen zou ik de pregnyl mogen spuiten. Vandaag ook geen menopur meer... ( toch heel stiekem nog 75e gespoten, gewoon omdat die spuit nog klaar lag, anders moest ik hem weggooien.. Vond ik ook zonde ;) )
    Dus de komende dagen weer flink aan de klus ;)
    Dit goede nieuws konden wij echt wel even gebruiken. Had het ook totaal niet verwacht!

@ nancy, gelukkig voel je jezelf er wat beter onder. Maakt met misschien allemaal toch iets draagbaarder. Ik zou inderdaad ook even navragen of je geen utro mag/kan gaan gebruiken...
    @ dolce, fijn dat het met jou ook goed gaat! Doe wel maar rustig aan he! Je hebt je kracht en energie straks hard nodig ;)
    @ pcosjes, hier wordt vaker gezegd, geen bloed geeft moed! Probeer anders lekker van je vakantie te genieten!! Het is je gegund!

Share This Page