Leo behandeling

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door 123aap123, 14 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Avda, nee wat een ***zooi :x:( ... Nou, ik het je zo gegund. Had zo gehoopt op positief nieuws. Het is echt zo vreselijk oneerlijk allemaal :( is toch niet leuk meer dit.. Je weekendje is ook naar de maan, staat je hoofd nu echt niet naar. Lekker je bedje in meis, laat die tranen maar gaan en eet je misselijk aan de chocolade! Morgen weer fris op en proberen jezelf uit die put te trekken. Je bent ook al zo lang bezig.. :( dikke knuffel x

Heb je eigenlijk al iets gehoord over de ivf?! De inschrijving was 6 tot 8 weken toch? Is dat inmiddels niet al bijna? Ik hoop dat ze snel verder met je gaan meis, het is mooi geweest! Tijd voor een wondertje!

Sarah, spannend zeg! Zenuwslopend dit weekend voor jou ;) .. Hopelijk blijven de rode duivels weg en heb je een geweldige bloedtest! Duim, duim, duim!
    Wat betreft de second opinion, jouw verhaal is inderdaad stof om over na te denken :) ik ga me ook maar eens heel goed voorbereiden op volgende week en me niet onder tafel proberen te laten praten, ik ben er klaar mee! :p

Celine, wat vervelend dat je zo een last hebt van blauwe plekken. Heb je altijd al snel last van blauwe plekken?! Anders misschien even aangeven bij je gynaecoloog, misschien prik je niet helemaal goed. Is denk ik ook wel pijnlijk dan met prikken of valt dat wel mee?!

2. SarahBE

SarahBE Lid

21 sep 2014
    23
    0
    0
    België
    Avda, wat een baaldag! Maar laat je inderdaad gewoon eens goed gaan. Dat lucht op. Is dit huilen, jank jezelf te pletter. Of is het roepen, schreeuw dan zo hard mogelijk! Maaaaaar geef jezelf ook nieuwe moed om ertegen aan te gaan! Ik geloof echt oprecht dat als iemand het verdient, hoe moeilijk de weg ervoor is en hoe erg de ziekte of weet ik veel wat gesteld is, het toch allemaal in orde komt! Hopelijk heb je er wat aan. Ik geloof echt dat ik snel van jou(jullie) allemaal positieve berichten ga zien!

Nancy; ik kan het alleen maar beamen dat je je echt niet mag laten doen. Ook niet blindelings volgen. Ik was inderdaad "jong". Op men 20e al begonnen. Maar ik was er klaar voor. Super woning, werk en vooral vriend. Maar niemand wou dat inzien dat zo een jong persoon al aan kindjes gaat beginnen. Omdat het op die leeftijd vaak om 'ongelukjes' gaat etc.. Ze hebben me zo tot me 22e aan het lijntje gehouden. Ik moest zelfs aantonen dat ik ofwel getrouwd was of trouwplannen had ofwel gaan "officieel samenwonen" en niet gewoon samenwonen. We moesten allebei werken.. Leek wel of we epin plaats van voor een kindje, voor een bouwvergunning of lening gingen ofzo. En ik volgde hun. Luisterde naar alles. Ging officieel samenwonen. Nog geen spijt van gehad natuurlijk maar dus alles in teken van het kunnen zwanger worden. Maar ik was nog naief. Ander ziekenhuis andere aanpak. Ze keken totaal niet naar leeftijd. Naar niets. Enkel naar mijn pcos en mijn gezondheid. Nu weer 2jaar verder hebben ze echt alles geprobeerd! Dus zo zie je maar. Dit moest ik toch even kwijt ;). Laat je dus echt niet doen! Het is jou lijf en gezondheid. Vecht er maar goed voor!

Ik hoop ook dat ze wegblijven maar ze mogen ook komen. Een van de 2. Echt niet opnieuw dat ik weer totaal geen bloeding krijg. Deze bloeding voorbije maand was de eerste spontane sinds 7jaar. Dus duim maar voor die 2 opties! Haha ;)

Voor de rest wens ik jullie nog een fijne nacht, fijn weekend en probeer (hoe moeilijk het soms lijkt) altijd dat lichtje in de donker terug te vinden! Hou de moed en heb hoop!

3. celine1984

celine1984 Actief lid

28 jun 2011
    175
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sarah, wat een raar verhaal eigenlijk, zou bijna zeggen waar bemoeien ze zich toch mee? Weet wel dat kinderen in een goed stabiel gezin moeten worden groot gebracht, maar dit is ook wel erg overtrokken.. Wat goed dat je bent door gegaan en vooral naar een ander ziekenhuis. Ik duim voor het poitieve weg blijven van de bloeding!!

Nancy ik heb het er eigenlijk nooit met de gynaecoloog over gehad. Ik heb wel redelijk snel blauwe plekken. Het doet met name zeer als ik een addertje raak.

Ik zit nu op cd 8. Heb sinds gisteravond last van mijn onderbuik/eierstokken. Vanmorgen best steekjes. Nu vanmiddag gaat het wel goed. Ik hoop niet dat ik nu een overstimulatie zit op te wekken. Woensdag hoef ik pas voor de FM. Als het pijn blijft doen bel ik morgen even met de poli.

4. Pcosje

Pcosje Niet meer actief

Hoe gaat het met iedereen? Ik zit inmiddels weer op dag 15 morgen op dag 16 mijn eerste en enigste FM. Ben benieuwd. Hopelijk wordt er weer een eitje gemaakt.

Misschien een tip voor de meiden die een second opinion willen, Gent in belgie is echt een geweldig ziekenhuis schijnbaar. In belgie mogen en kunnen ze schijnbaar meer. Ik hoor van meiden hier uit de regio dat ze toch meestal overstappen van Nederland naar Belgie.

Hoe ver is iedereen momenteel in zijn cyclus? Is er misschien alweer iemand klaar om te testen?

5. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    Hoi lieve meiden!

Hoe is het met iedereen?
    Nancy, hoe is het bij jou? Ben even kwijt welke cd je nu zit?! Sorry
    Sarah, al een bloeding gehad? Hoe voel je je?
    Pcosje, spannend hoor morgen de eerste en enigste echo ;) hoop dat er een mooi eitje te zien is!
    @ celine, cd 8 is best vroeg voor overstimulatie. Hoop dus dat dat ook niet het geval is! Succes meid.

Hier alles weer op een rijtje.. Vrijdagavond en zaterdagochtend behoorlijk depri geweest. Maar uiteindelijk heeft dat toch geen zin. We moeten door... Morgenvroeg heb ik ook weer een uitgangsecho. Kan ik meteen vragen hoe het met ivf zit..
    Zaterdagavond hadden we uitstapje met mijn meidenvriendinnen groep. 15 meiden zijn we. 5 hadden al kinderen. Twee liepen rond met een dikke buik en 3 ( jaa echt 3) vertelde die avond dat ze zwanger waren.... Dat was echt zo pieeeeep.
    Je gunt het andere ook, maar niet zo veel als dat je het jezelf gunt.. Maargoed dat hoef ik jullie niet te vertellen..

6. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sarah, wat verschrikkelijk zeg.. Heel raar dat ze je zo behandeld hebben. De een is nou eenmaal vroeger aan kinderen toe dan de ander. Gelukkig nemen ze je nu wel serieus!

Hoe gaat het nu?! Hoe was de bloeduitslag?!

Celine, dat is wel vroeg dat je je eierstokken al voelt.. Hopelijk zegt het niks en is het geen overstimulatie. Even afwachten tot woensdag.

Pcosje, spannende dag morgen! Ik duim voor je! Gent is voor mij een beetje erg ver hihi, ik zal dan waarschijnlijk naar het VUmc in Amsterdam moeten. Schijnen ook heel erg goed te zijn :)

Avda, gelukkig gaat het weer een beetje :) de eerste twee dagen zijn altijd het zwaarste. Goed dat je wel met de meiden weg bent geweest, maar jeetje wat confronterend zeg drie die vertellen dat ze zwanger zijn :( .. Wat moet je je ellendig gevoeld hebben :( .. Ooit is het jouw beurt meis! Hopelijk kunnen ze je morgen meer vertellen over de ivf.

Waarschijnlijk heb je het niet helemaal meegekregen, maar mijn ronde zit er alweer op. Ik reageerde niet.. en heb vandaag de eerste Duphaston geslikt. Vrijdag heb ik een gesprek met de arts over hoe nu weer verder... :( Want ze zijn tot de conclusie gekomen dat het effect van de operatie voor mij voorbij is en ik dus weer terug bij af ben. Afwachten maar weer..!

7. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    Soory nancy, dat is inderdaad allemaal een beetje langs me gegaan! Balen dat de ronde alweer voorbij is.. Zelf heb ik altijd het idee dat ik vaker en langer tussen twee rondes inzit, dan dat ik er daadwerkelijk midden in zit!!
    Balen ook dat ze zeggen dat het effect "al" weg is..hoop dat je vrijdag een positief gesprek hebt!!
    Btw, mijn gyn heeft toendertijd gezegd dat de leo voor mij weggegooide tijd was.. Heeft geen effect gehad... Ook fijn :-/

8. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    Hoi meiden,

Vanmorgen had ik de uitgangsecho..
    Geen goed nieuws helaas. Had een cyste van 5 bij 6 cm! Een groot zwart gat op de echo. Mag nu ook niet beginnen aan een nieuwe ronde. Moet nu 4 weken rust pakken en dan weer een echo en als hij dan weg is mag ik beginnen met provera...
    Maar stiekem hoop ik dat ik komende 4 weken de oproep voor het andere ziekenhuis krijg en dat ik na die 4 weken met ivf kan beginnen.. Mijn gyn zou kijken of ze een versnelde aanvraag voor me kon doen...
    Dus we wachten maar weer af op bericht van het azm..

Hoe is het hier met iedereen??

9. celine1984

celine1984 Actief lid

28 jun 2011
    175
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee hè avda dat meen je niet. Ik hoop echt dat je binnen die 4 weken een oproep krijgt voor ivf!

Vandaag de FM. Heb aangegeven dat ik vanaf zaterdag steken heb. Had in der daad wel veel eitjes, maar er zit er 1 van 10mm. En toen was ze nog even aan het kijken en ze zegt ineens, "is er wel eens gezegd dat je een afwijkende baarmoeder hebt"? Dus ik dacht al nou zullen we het krijgen. Wat blijkt nu, ze denkt een 2e baarmoeder hoorn te zien. Het scheint dat je in het begin 2 hoorns hebt die samen groeien tot 1 baarmoeder. En soms groeit hij niet helemaal of helemaal niet dicht. Bij mij zag ze nog een kleine baarmoeder extra zitten. Het kan verder geen kwaad voor deze pogingen. Wanneer je gaat insemineren dan is het dus wel van belang dat het in de goede hoorn gaat. En bij een zwangerschap kun je niet verklaarbare bloedverlies hebben. Bij de 1e zwangerschap is er dus niks gezien of gebeurt hier omtrent. Vrijdag moet hier nogmaals naar gekeken worden.

10. SarahBE

SarahBE Lid

21 sep 2014
    23
    0
    0
    België
    Er is weer veel gebeurde de laatste dagen precies ;).
    Hier echter totaal niets. Eisprong op 19/9. Dus moest ten laatste dit weekend ofwel zwanger zijn of bloeding krijgen. Er is geen van de 2 gebeurd. Ik ben dus gewoon weer zoals voor de operatie. De huisdokter kon zelf niet uit mijn bloeduitslagen. Ze zei dat ik ze moest meenemen naar mij controle-afspraak 22/10. Echt verschrikkelijk! Ik had zo gehoopt dat ik gewoon weer een cyclus ging hebben. Niet dus. Niets verandert. Behalve die eisprong. Balen dus. Maar nu vol ongeduld wachten tot 22/10. Dan hoop ik dat ze meteen in actie schieten! :)

Ik kan als Belg, Het uz in Leuven aanraadden. Ze zijn vorig jaar nog tot beste fertiliteitsafdeling benoemd ;). Dit is mijn ziekenhuis van nu. Behalve de langere wachttijden is de werking perfect. Hoe ouder je bent, hoe sneller ke aan de beurt komt. Maar zal allemaal sel wat ver liggen voor jullie ;)

Avda, je hebt blijkbaar ook wel wat meegemaakt op die laar dagen. Dat die uitstap moeilijk was kan ik 100% begrijpen.. En dan nog dat nieuws. Maar ik wens je het allerbeste toew. Hopelijk kan je snel aan de ivf beginnn!

Celine, ik heb nog nooit gehoord van die 2e hoorn. Maar als het geen kwaad kan des te beter. Wel echt vreemd dat ze je dat nu pas weten te zeggen!

Nancy, bedankt om te vragen. Maar zoals ke kan lezen had ik een 'vreemde' bloeduitslag. Heb geen last meer van menstruatiepijn en dus een bloeding is nog niet op komst. Evenmin een zwangerschap. Balen dus! :(

11. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou dames, het wordt wel een beetje deprimerend hier op het forum :( ... Het wordt nu wel tijd voor een positief bericht!

Avda, wat vreselijk meis.. Het zit je echt niet mee.. Ook zo een rot cyste :(. Ik hoop echt dat je snel een oproep krijgt voor de ivf, al zal dat ook nog de nodige onderzoeken etc nodig hebben. Trek je het zelf een beetje? Je bent ook echt een vechtertje, petje af meis. Knuf

Celine, je gevoel was dus goed, maar geen aanleiding nog dat het uitkomt op overstimulatie toch?! Een eitje is prima toch! Hopelijk zet hij door ;) .. Wat een vreemd verhaal zeg van je tweede baarmoeder.. Dat ze dat nu pas zien :( In ieder geval fijn dat het de kansen niet vermindert! Wanneer is je volgende FM?

Sarah, voor jou ook rot nieuws zeg :( maar je bent nog maar net geopereerd, misschien komt het vanzelf nog op gang! Voor nu even flink balen, maar vol goede moed naar 22-10 uitkijken ;) Hoop echt dat ze meteen actie ondernemen, zou daar ook wel een beetje op hameren als ik jou was.

Hier niks bijzonders.. Dag drie van de Duphaston. Meestal heb ik na 14 dagen een menstruatie. Vrijdag het gesprek, ben er best al zenuwachtig voor :).

Aapje en Dolce hoe is het met jullie?!

12. SarahBE

SarahBE Lid

21 sep 2014
    23
    0
    0
    België
    Nancy, weet jij misschien of het een verband is met hoe later je je bloeding krijgt dmv Duphaston een grotere kans bied? Als ik dat neem heb ik na een reeks van 3x/dag 5 dagen lang, al na 3-4 dagen mijn bloeding. Een vriendin van mij had dat ook pas na 14-15 dagen en bij haar is het inmiddels gelukt. Nu is er nog een kennis daarmee begonnen en ook pas na 14 dagen en ook zij heeft me toevertrouwd 2 maand zwanger te zijn. Is het dan niet 'beter' een bloeding te krijgen zoas jij, op dag 14. Ik vind er niets van op het internet. Misschien een algemene vraag aan iedereen die al Duphaston heeft gebruikt. Wanneer was jullie bloeding?

Ik geef nog niet op. Maar het is toch wel echt balen. Eerst zo gelukkig door een simpel ei eigenlijk (al is dat bij ons een heus feest waard!). En dan weer terug naar af. Ben het beu, maar ik geef nog net niet op ;).

Ik zou ook wel blij worden van wat positief nieuws. We hebben nog 3 maand tot het nieuwe jaar. Voor dat wil ik van jullie echt allemaal blijde boodschappen ontvangen. Moest iemand van jullie zeggen zwanger te zijn is dit niet deprimerend zoals in andere gevallen. Maar hoopgevend!! Dus ik duim echt mee, uit de grond van mijn hart!

13. xxxlauraxxx

xxxlauraxxx Actief lid

18 sep 2013
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier wat positief nieuws;
    Vandaag de nekplooimeting en meteen de uitslag van de combinatietest gehad. Het ziet er allemaal gunstig uit.
    Het was heel mooi om ons kindje weer te zien op de echo. We konden extra lang kijken, omdat het eerst niet goed lag voor de meting. Maar na wat water drinken en rond springen van mij is het toch gelukt.
    Ik hoop zo dat jullie allemaal dit ook binnenkort gaan meemaken. Ik gun het iedereen zo!

14. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Hey meisjes,

Het maakt me wat droef hier niet veel goed nieuws te lezen :(... Ik gun het elk van jullie zo hard en wil jullie dan ook een dikke digitale knuffel geven en veel moed wensen om door te gaan.
    Ondanks bij mij de LEO wel de oplossing blijkt geweest te zijn (al ben ik ervan overtuigd dat de aanpak van mijn arts daar ook wel voor heel wat tussen zit) kan ik me nog levendig jullie teleurstelling inbeelden. Elke mislukte poging is weer een uit de put kruipen en hoe langer het natuurlijk duurt, hoe moeilijker het wordt.

Bij een aantal van jullie is het resultaat van de LEO ook voorbij (of er zelfs niet geweest) en dat is dan nog eens een extra domper natuurlijk :(...

Sarah, een bedenking die ik me maak: je spreekt van een eisprong gehad te hebben, maar ben je daar zeker van? Want ik dacht nl altijd dat na een eisprong altijd een menstruatie volgde... Typisch aan PCO is immers toch het niet krijgen van een eisprong en daardoor uitblijven van menstruatie...
    Maar soit, het is goed dat je binnen enkele weken toch op controle mag en dat men je wssch terug aan de hormonen gaat zetten. Want ook al zou de LEO niet ervoor gezorgd hebben dat je "normaal werkt", mijn arts heeft me toch ook altijd gezegd dat na een LEO minstens de hormonen beter aanslaan omdat je eierstokken zijn zuiver gemaakt (blaasjes weggebrand)... Dus, tracht het nog positief te bekijken en geloof maar in je arts!!
    Wat die Duphaston betreft; ik denk eerder dat wat jij beschrijft toch op toeval berust, maar ik ben natuurlijk geen arts :).

Laura, wat fijn voor je meid! Geniet er maar van, het gaat zo snel allemaal.

Hier is alles oké, ben aan het aftellen :), ik besef nog altijd niet wat me binnen een aantal weken staat te gebeuren :)...
    Ik wens elk van jullie echt hetzelfde toe, en liefst vroeg dan laat ;)...

15. Pcosje

Pcosje Niet meer actief

Hey girls!

Ik moet je inderdaad zeggen dat het best wel deprimerend is op dit forum, maar daar kan niemand wat aan doen. Het is alleen niet fijn voor de meiden die allemaal rot nieuws hebben gekregen.

Voor zover ik kan lezen is het rustig bij iedereen. Sarah ik vroeg me dat ook af...want als je een eisprong hebt gehad dan moet er 14 dagen later een menstruatie volgen, hoe dan ook. Ik wil je niet onzeker maken maar volgens mij als je geen bloeding hebt heb je ook geen eitje gehad.

Nancy , alles komt goed meis! Heb her erg met je te doen! Dikke kus!!

Hier gaat alles eigenlijk zijn gangetje. Ik heb mn eisprong gisteren of vandaag en moet dus afwachten tot 23-10-2014 ongeveer. Bij mij heeft de Leo wel echt zn werk gedaan en ik ben er ook heel blij dat we in ieder geval elke maand een kansje hebben.

Ik zie het als dobbeleen voortaan, ooit zul je eens de 6 gooien. En dan is het raak. Het is ook maar 15% kans dat het lukt met eisprong per maand dus het is echt geluk. Ik probeer het allemaal wat luchtiger bekijken vandaar mijn trage reacties soms. Ik ben druk met sporten gezond eten en genieten van het leven. Tuurlijk hoop ik elke maand weer en baal ik als ik ongesteld word maar wil gewoon niet mijn dagen nu verpesten. En wil ik echt relativeren dan kijk ik het nieuws en denk ik .... wat heb ik het eigenlik toch goed.Hoop dat iemand er iets aan heeft!

Meiden kop op! In 2015 gaan we sowieso allemaal voor een zwangerschap!

Dikke knuffel!

16. 123aap123

123aap123 Actief lid

19 apr 2013
    254
    1
    18
    Sorry dames kan het niet opbrengen om te schrijven, ik stop een tijdje met schrijven. Me hoofd staat nergens naar, en hier ook al geen goede berichten :( vind het ook zo erg voor jullie.
    SUcces met alles en hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn.

Dolshe jij heel veel succes met de laatste loodjes en een voorspoedige bevalling!

Ik heb weinig te vertellen , voel me zwaar k*T deze week. Heb er geen andere woorden voor, ben verdrietig ben boos. En besef dat het een zwaar jaar is zo , hij begon mooi maar vanaf april is het alleen maar bergafwaarts. Heb de vertrouwen ook niet meer ondanks de cyclussen die uit me zelf zijn gekomen. En ja ik weet gewoon 99% zeker dat het niet raak is dus het is nu alleen maar wachten tot die rode dingen ook nog dit sombere weekend nog eens extra komen vergallen.

Sorry dames voor mij deprimerend bericht ik kan er op dit moment niks vrolijkers van maken, het valt me zwaar en had zon goede hoop op t moment van de positieve ovulatie test die ook nog een samen zou valllen met deze datum.

17. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sarah, ik slik 1x daags Duphaston, daar zit waarschijnlijk het verschil in.. Ik kan me heel goed voorstellen dat je met drie pillen per dag eerder een bloeding hebt. Wel raar, heb nog nooit gehoord dat die 3 x daags geslikt wordt. Maar wel lekker, des te eerder ben je weer in de running! Ik denk niet dat het heel veel uitmaakt in de kans dat het lukt hoor.. Ik heb al zo vaak Duphaston geslikt..

Ik kan me heel goed voorstellen dat je het beu bent meis.. Het is ook zo frustrerend, je gaat van super blij met een ei, naar mega depri als het weer niet raak blijkt te zijn. Niet opgeven hoor, straks is het het allemaal waard geweest!

Laura, wat een super fijn nieuws meis! En wat leuk dat jullie zo lang hebben mogen kijken :) Het lijkt me echt heel erg bijzonder, volgens mij kun je dat van tevoren niet eens inbeelden hoe mooi het is :) Ben echt super blij voor je meis! Hoe gaat het met de kwaaltjes?!

Dolce, het lijkt me voor jou toch ook wel moeilijk om onze deprimerende berichten te lezen.. Je wordt toch steeds weer herinnert aan die rot periode. Ik vind het erg leuk dat je nog meeschrijft!
    Het aftellen is voor jou nu wel echt begonnen hè, wauw wat gaat de tijd snel!! Nog maar 4 weekjes tot de uitgerekende datum! :) Wat zal je er naar uitkijken ;) Alles verder klaar?! Kamer etc..?!

Pcosje, hoe het beschrijft en ziet vind ik erg mooi! Die dobbelsteen hou ik er ook in vanaf vandaag hihi ;) Je hebt zeker gelijk! Proberen te genieten van iedere dag en het niet je leven te laten beheersen. Ik probeer ook zo te denken, maar dat is niet altijd even makkelijk ;)

Aapje, meis ik heb zo met je te doen :( ik begrijp dat je even stopt met schrijven. Onze verhalen helpen zeker niet mee.. Ik hoop dat je je snel wat beter voelt en het jullie snel gegund is. Ik blijf voor je duimen en als het wel raak is horen we het uiteraard graag. Sterkte meis knuffel

Hier erg zenuwachtig voor morgen.. Ben benieuwd met wat ze gaat komen :( Heb echt geen idee..! Ik ben ook erg benieuwd of er iets uit het kweekje komt. Verder heb ik sinds gisteren erg last van de Duphaston, duizelig en hoofdpijn. Maarja hoort erbij :)

18. SarahBE

SarahBE Lid

21 sep 2014
    23
    0
    0
    België
    Sinds vandaag heb ik dan toch mijn menstruatie. Zeer vreemd allemaal. Het is al 3 dagen bezig dat ik zo af en aan een heel lichte bloeding heb. Heel zielig zelfs. En nu zijn ze toch doorgekomen. Maar het is allessinds een vreemde bloeding! Huisarts zei me dat de menstruatie kon komen tussen dag 14-18. Dit klopt dan weer ongeveer. Net iets te laat maar ze zijn er. Ik vind het gewoon weer jammer dat ik nu nog niet terecht kan bij mijn gynea. Dus kan ook niets van Clomid of dergelijke gebruiken en dan terwijl ik echt denk dat mijn lichaam dat duwtje nodig heeft. Maar ok, geduldig zijn is het belangrijkste!

Iedereen gaat ermee om zoals ze wil. Op momenten ben ik zodanig depri dat niets me deert en op andere momenten sta ik heel positief in het leven. Hou je vast aan de positieve berichten van anderen, aan de steun van je vriend/man en familie/vrienden. Krop vooral niets op.

Nog veel succes dames!
    We zijn niet alleen.

19. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sarah, dat is eigenlijk heel erg goed nieuws toch?! Een eigen eerste eisprong! :) Al kan ik me wel goed voorstellen dat je toch ook wel graag weer verder gaat met de hormonen en de behandeling. Even doorbijten meis!

Wij hebben net ons gesprek gehad! We worden ingeschreven voor ivf! :) We gaan naar het Medisch Centrum Kinderwens in Leiden. De wachttijden tot een intake-gesprek zijn zo een 3 weken, dus dat valt hartstikke mee!! We mogen deze ronde nog wel 112.5ie proberen, dus dat gaan we ook zeker doen! Wie weet ;) maar ik ga er niet vanuit dat het wat wordt.

Ik ben erg blij dat we eindelijk een stap verder gaan. Ze zei ook al dat veel eitjes voor de ivf bij mij geen probleem zullen zijn :)
    Maar aan de andere kant ook wel beangstigend.. de eindstreep..!

20. celine1984

celine1984 Actief lid

28 jun 2011
    175
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sarah zelf een menstruatie, die heb ik niet gehad na mijn leo.. Wel jammer dat je niet terecht kunt bij je gynaecoloog.

Nancy, dat is positief! 3 weken wachttijd is ook niet heel lang, maar het traject duurt wel kang. En idd, de eindstreep komt wel eng dicht bij.

Vandaag FM gehad. 1 eitje van 14mm dus zondag mag ik weer komen. En dan ws pregnyl spuiten, en klussen maar.

Deel Deze Pagina