Leo behandeling

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door 123aap123, 14 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pcosje

Pcosje Niet meer actief

Sarah ik had ook pas na 3 maanden m'n eerste eitje. En vooralsnog elke maand een kansje gehad waarvan 1 x raak maar helaas een miskraam. Dus kei goed nieuws voor jullie! Ik zou het gaan vieren! En over 2 a 3 weken extra gezellig doen ;) je hebt alle reden ok er blij mee te zijn het kan namelijk goed zijn dat je nu meer kansjes gaat krijgen.

You Go girl!

2. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    Hoi meiden!

Hoe is het hier met iedereen?
    Nancy, jij nu dus ook verder naar ivf. Hoop dat je gauw verder kan!
    Pcosje, hoe gaat ie met jou meis? Ook een naderd nod zie ik. Hoe voel je je?
    Dolce, hoe gaat ie met jou? Spannend wordt het he!
    Sarah, hoop dat je gauw wat duidelijkheid krijgt..
    Aapje, dikke knuffel meid!

Ik ben aan het wachten op bericht van het azm. Heb op internet gelezen dat we eerst moeten deelnemen aan een voorlichtingsbijeenkomst.. We zullen wel zien. Heb afgelopen week veel gewerkt weinig gesproken met familie en vrienden. Gewoon even lekker tot mezelf komen. Heerlijk!

Dikke knuf voor iedereen! En dat het snel weer allemaal positief mag worden op het forum ;)

3. 123aap123

123aap123 Actief lid

19 apr 2013
    254
    1
    18
    dank je wel lieve meiden voor jullie berichtjes

Om even te reageren voor nancy
    Ik ben niet ongesteld en heb gisteren negatief getest. Hoe iritant..
    Dit is niks hoop dan iig dat het morgen gewoon doorkomt. of nog vandaag ergens.

4. celine1984

celine1984 Actief lid

28 jun 2011
    175
    0
    16
    NULL
    NULL
    Avda ik hoop dat je snel een uitnodiging gaat krijgen. Soms is het lekker om je even helemaal op je werk en sport/hobby's te storten en verder even niks.

Aap ik hoop toch stiekem voor je dat je misschien morgen een positieve test hebt?

Hier vandaag weer een FM gehad. Nu 17mm, vanavond pregnyl spuiten en dan flink klussen... Elke cyclus word een dag langer (eerste cyclus op dag 13 2e op dag 14 en nu dag 15 de pregnyl)

5. Pcosje

Pcosje Niet meer actief

Hey hey,

Ik zit alweer op de wachtbank. Maar moet eerlijk zeggen dat ik vannacht gewoon ben gaan stappen en heb veel gesport afgelopen tijd. Denk dat ik me voor het eerst in maanden heerlijk voel. Ik zie het allemaal wel ..... Mocht ik zwanger worden in de tussentijd super zo niet dan misschien volgende maand :)

Ga dit zo een jaar doen minimaal want wil ivf nog zo lang mogelijk uitstellen.

We Shall see, maak er een prachtwerk van meiden! En lekker klussen voor je plezier ;)

6. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dames, sorry ben erg druk en heb weinig tijd om te reageren.. Zijn een beetje veel bezig met het huis ;) en de aankomende verbouwing die ons staat te wachten.

Aapje, wat spannend.. Hopelijk blijven de rode duivels weg! Maar ik kan me voorstellen dat je zoiets hebt van "kom maar", dan weet je waar je aan toe bent. Ik duim nog steeds voor je!

Celine, wat goed! Aan de klus dus nu en het wachtbankje op! :)
    Je cyclus duurt idd al wat langer.. Zo ging het bij mij helaas ook :( Hopelijk is het deze ronde raak!

Pcosje, spannend voor jou nu! Je moet ook gewoon lekker leuke dingen blijven doen hoor en er zo min mogelijk mee bezig zijn!

Ik heb voor 28 november een intakegesprek voor de ivf! Wel spannend zeg ;) Nu eerst nog een ronde IUI proberen, hopelijk krijgen we ook de kans om deze echt te benutten :)

7. 123aap123

123aap123 Actief lid

19 apr 2013
    254
    1
    18
    Nou dames ook met een hoge temperatuur.. kun je gewoon je duivels krijgen ;) Ze breken nu net door nieuwe ronde nieuwe kansen. Gaan we maar weer voor keer is scheepsrecht.

Spannend nancy een heel nieuw traject ligt er voor je, ik hoop dat het hiermee snel mag lukken. Zal wel zenuwachtig zijn maar fijn da ze nieuwe stappen gaan nemen.

8. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Aapje, nou dat is even balen zeg :( .. Wel raar dat je temperatuur zo hoog bleef dan.. Hoeft dus ook niks te betekenen. Even flink balen weer :( Hoop maar weer vestigen op de volgende ronde! Sterkte meis.

Inderdaad erg spannend het nieuwe traject :) hopelijk werkt dat voor ons wel.

9. SarahBE

SarahBE Lid

21 sep 2014
    23
    0
    0
    België
    Dames, ik wou even zeggen dat het goed doet om terug wat positieve reacties te lezen. Hiermee bedoel ik dat jullie positiviteit er echt weer door komt! Super! We moeten ecth een voor een goed in het leven blijven staan en geloven in het "alles komt goed!" Ik heb echt meer aan jullie dan jullie zelf denken (al is het digitaal).

Ik blijf jullie nog volgen en wat ik heb begrepen is dat we allemaal een nieuwe kans, een nieuw hoofdstuk beginnen. Ik hoop dat de positievere berichten aanhouden! Niet opgeven!

Hier nog altijd een zeer lichte bloeding. Morgen al een week. Als ik ontrekkingsbloeding had was dit altijd 5 dagen en moet ik ijzer en vitamine supplementen bijnemen wegens het bloedverlies. Dit was zelfs al zo toen ik pas mijn menstruatie kreeg van 14-17j. Nu is dit helemaal niet. Zo licht! Ik vind het allemaal best vreemd. Ik moet er goed opletten hoelang dit allemaal duurt. Dus weer een dzgboekje bijhouden :).

Nog veel succes!.

10. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dames, hoe gaat het met jullie?!

Sarah, ik heb ook erg veel steun aan het forum! Het is fijn om met meiden te praten die precies weten wat je doormaakt, wat er in je omgaat en hoe je je voelt! Vooral op de mindere dagen als je het allemaal even niet meer ziet zitten :)

Wat vreemd dat je zo een lichte bloeding hebt.. Ik moet wel zeggen dat mijn bloeding ook nooit echt denderend is hoor. De ene keer vrijwel niks en de andere keer weer behoorlijk wat. Met name als me slijmvlies erg dun was, stelde het weinig voor.
    Een dagboekje bijhouden is wel handig inderdaad! Heb ik ook vanaf de operatie gedaan :)

Avda, heb je inmiddels al iets gehoord van het ziekenhuis?

Pcosje, nog een paar dagen! Merk je al iets bijzonders/anders?! Mijn duimen draaien overuren voor je ;)

Celine, hoe gaat het bij jou?!

Aapje, heb je het al een beetje een plekje kunnen geven?!

Hier vandaag de laatste Duphaston geslikt! Zal van het weekend wel ongesteld worden! Verwacht dus volgende week de uitgangsecho en dan hopelijk starten aan een goede/laatste ronde IUI! ;)

11. Pcosje

Pcosje Niet meer actief

Hey Nancy!

Voel niks hoor. Ben wel extreem moe maar dat kan van alles zijn. Weet eigenlijk ook niet wat m'n nod is. Had dinsdags een eitje van 19 mm dus denk dat donderdag de sprong was. Mijn gok 23-10 is de nod. Ga niet testen...ga wachten of ik overtijd zal zijn.

Maar moet je eerlijk zeggen je denkt toch stiekem altijd, het zal wel weer niet.

Afwachten dus ....

Hoop dat jou volgende Ronde soepel gaat verlopen meid!

12. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Hey meisjes,

Hier ben ik weer. Heb een drukke week achter de rug. Ben al elke dag aan de monitor gemoeten o.w.v. mijn hoge bloeddruk en heb dinsdag het nieuws gekregen dat ik vanavond binnen moet voor een pre-inductie om dan morgen effectief ingeleid te worden. Ons mannetje wordt maar klein geschat (door die bloeddruk), dinsdag een 2,400kg, en aangezien ik de 37 weken voorbij ben acht de gynae het beter om hem te laten komen zodat hij buiten mijn lichaam bij kan groeien.
    Ik besef het nog allemaal niet goed, vind het spannend en tegelijk erg beangstigend maar ik zal er toch door moeten en laat ons hopen dat ons kleintje gezond ter wereld komt :)...

Ik lees hier dat voor de de meesten van jullie ook het één en ander te gebeuren staat. Sommigen zitten in hun wachtweken, anderen wachten op de start met nieuwe trajecten... Ik wens jullie allemaal veel succes! Ik kijk er zo naar uit om hier te lezen dat er een kindje onderweg is bij jullie! En dat komt wel, blijf erin geloven, ook al lijkt dat soms moeilijk!!

Dikke knuffel voor jullie allemaal!!

13. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wauw Dolce, heftig weekje voor jou zeg! Spannend vandaag en morgen. Nog eventjes en dan hebben jullie een klein mooi wondertje in jullie handen! Heel veel succes en sterkte meis! Ik zal aan jullie denken knuffel

14. Pcosje

Pcosje Niet meer actief

Wow Dolce!!!! echt spannend meid! Ik wens jou en je partner en je babyboy alvast heel veel gekuk toe! En heel veel succes en geluk!

Wat spannend!!!!!

15. celine1984

celine1984 Actief lid

28 jun 2011
    175
    0
    16
    NULL
    NULL
    Leuk dolce! Ik hoop op een goedde bevalling! Heel veel succes!!

16. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dolce, is alles goed gegaan?!

17. Pcosje

Pcosje Niet meer actief

Wie zitten er ook op de wachtbank?

18. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pcosje, alleen Celine en jij volgens mij :)
    Trek je het nog een beetje?!

Ik zit te wachten op de menstruatie. . Had hem gisteren al verwacht, maar er gebeurt weinig :( Normaal word ik het 3/4 dagen nadat ik de laatste Duphaston heb geslikt. Rustig afwachten maar weer :)

19. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Dag meiden,

Even een update. Ik ben dus vrijdag bevallen van een lief zoontje ❤️. Hij woog 2,425kg en is dus jammer genoeg naar neonatologie gemoeten. Hij doet het echter goed en moet nu in feite alleen maar goed eten en aansterken. Het voelt zo onwezenlijk nu echt mama te zijn maar het is zalig!! Ik wens dit dan ook aan elk van jullie zo hard toe. Ik weet hoe zwaar het is, maar ik kan jullie zeggen: het is het zo waard!!! En natuurlijk weten jullie dat ergens ook wel want anders hielden jullie dit allemaal niet vol, maar geloof me als ik zeg dat hoe jullie het nu voelen slechts 1/10 is van hoe jullie het zullen voelen als ook jullie mama worden!!! En dat komt! Ik blijf duimen!
    Ik zal het nu de komende weken wel druk hebben, eerst nog de extra zorgen vooraleer ons mannetje naar huis mag en daarna het vinden van een nieuwe routine thuis :), maar ik blijf jullie volgen en kijk zo uit naar goed nieuws!!!

20. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wauw Dolce, gefeliciteerd meis! Ik ben zo blij voor je! :)
    Wat fijn dat hij het zo goed doet :) hopelijk mag hij snel mee naar huis en kunnen jullie heerlijk van hem genieten!

Jouw lieve woorden doen ons denk ik allemaal zo goed! Het is zwaar, maar ik besef inderdaad heel goed dat dit alles het zo waard zal zijn uiteindelijk :) We zetten door en geven niet op! :)

Nu heerlijk genieten meis! Het zullen drukke weken voor je worden ;) Hopelijk volgen we je snel op!! Dikke knuf

Deel Deze Pagina