Leo behandeling

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by 123aap123, Sep 14, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pcosje

Pcosje Niet meer actief

Heerlijk dolce! Ben jaloers! 😉 hopelijk mag hij snel mee naar huis.

Ik moet zeggen dat ik goede hoop heb, weet niet waarom... Maar eerlijk is eerlijk ben beetje nerveus voor komende week. Durf niet te testen 😳

2. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

Nov 18, 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Juist als je goede hoop hebt, is testen doodeng hè ;)
    Wanneer wil je gaan testen?! Ik duim super hard voor je, we zijn toe aan goed nieuws!! :)

3. celine1984

celine1984 Actief lid

Jun 28, 2011
    175
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dolce van harte gefeliciteerd!! Hopelijk mag hij snel met je mee. Ik weet wel zeker dat je komende tijd druk bent met andere zaken ;)

Pcosje ik zit ook op het wacht bankje, ik moet wachten tot zondag..

4. xxxlauraxxx

xxxlauraxxx Actief lid

Sep 18, 2013
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dolce, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Ik hoop dat hij snel aangesterkt is zodat jullie samen naar huis kunnen.
    Hoe is het nu met jou? Is de bevalling meegevallen?
    Ik wens jullie veel geluk samen!

5. Pcosje

Pcosje Niet meer actief

Céline wat denk je? Heb je er een voorgevoel over?

Normaal ben ik echt een tester maar nu durf ik het niet!

Mocht ik zaterdag nog steeds overtijd zijn ga ik denk dan smorgens testen.

6. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

Nov 18, 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pcosje, knap hoor als je het je lukt om tot zaterdag te wachten ;) .. maar als je zaterdag nog niet ongesteld bent, is de kans heeeeel groot dat het raak is :) Hoop het echt voor je!

7. 123aap123

123aap123 Actief lid

Apr 19, 2013
    254
    1
    18
    sorry dames ben een lang weekend weg geweest zonder internet!
    Dolshe gefeliciteerd met je zoontje! Hopelijk mag hij snel mee naar huis. En wat een lieve tekst schrijf je naar ons. Op een dag mogen wij dat idd allemaal mee gaan maken. We moeten alleen heel veel.geduld opbrengen maat als dat uiteindelijk beloond word is het t allemaal waard. Geniet lekker van deze mooie kraamtijd.

Je maakt het wel heel spannend pcosje! hoop op goed nieuws.

8. Marliesss

Marliesss Lid

Aug 21, 2014
    67
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo meiden!
    Wat schrijven jullie al lang in dit topic zeg! En wat naar dat vele van jullie zo een lange adem moeten hebben.
    Ik heb een zeer pittige vorm van PCOS (clomid resistent, AMH van 18 en meer dan 60 follikels op dag 3 van mijn cyclus). Ik overweeg na 2 miskramen om een LEO behandeling te doen. Is er 1 van jullie die ook een pittige vorm van PCOS heeft en na een LEO behandeling een eisprong heeft gekregen zonder medicatie?

9. Pcosje

Pcosje Niet meer actief

Dag Marlies,

Helaas welkom bij de pcos club. Maar ik had volgens de dokter ook de meest zware pcos. En heb na de Leo die ik in Januari had rond maart weer een eigen cyclus gekregen en ben 1x zwanger geworden en helaas een miskraam. Maar nu zit inmiddels weer op 50 clomid maar ben nu makkelijk te stimuleren. Dus ik zou zeggen dat ik 100% tevreden ben over de Leo. Hiervoor had ik een jaar lang geen cyclus. Maar heb dus 6 maanden lang cyclus gehad zonder enige pil of spuit.

Nou dames de komende dagen is het moment van de waarheid. Ik had precies 2 weken geleden een eitje van 19mm dus morgen of overmorgen zou ik denk ik ongesteld moeten worden.....

Ik heb goede hoop omdat ik allerlei rare dingen voel, maar wie weet zit het wederom tussen die oren van me ;)
    Anders maar weer door naar de volgende ronde, maar hopelijk hebben we een keer 6 gegooid ;)

En jij celine? Al kiwaaltjes voor je gevoel?

10. Pcosje

Pcosje Niet meer actief

Meiden.....

Ik denk toch echt dat het weleens raak zou kunnen zijn, wat denken jullie?

12dpo en deze dappere dame kon het toch niet laten toen ze in de Etos was 😬. Wat denken jullie? Ik denk namelijk dat ik een lichte 2e streep zie...... image.jpg

11. Pcosje

Pcosje Niet meer actief

Nog een!

Attached Files:

12. Marliesss

Marliesss Lid

Aug 21, 2014
    67
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik ga eerder voor een ja dan een nee :)

13. xxxlauraxxx

xxxlauraxxx Actief lid

Sep 18, 2013
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pcosje, ik kan het niet goed zien op m'n telefoon, maar als jij een tweede streepje ziet, ook al is ie heel licht, gefeliciteerd!

Marlies, ik was ook resistent voor clomid, april dit jaar de Leo gehad. Daarna 1 spontane bloeding gehad, daarna eerste ronde clomid (50mg) zwanger!

14. Marliesss

Marliesss Lid

Aug 21, 2014
    67
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bedankt Laura en Pcosje voor jullie reacties. Fijn te lezen dat jullie er positieve ervaringen mee hebben. Ik ga het volgende week toch eens met mijn arts bespreken.
    @laura, heeft jouw arts wel eens iets genoemd van een aantal follikels die jij aan het begin van je cyclus in je eierstokken hebt? Ik vraag mij namelijk af of het ook zal lukken met het grote aantal dat ik heb.

15. Pcosje

Pcosje Niet meer actief

Zo misschien beter?

Attached Files:

16. celine1984

celine1984 Actief lid

Jun 28, 2011
    175
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pcosje ik zie ook echt een streepje hoor! Gewoon morgen of overmorgen nog een x! Dit zou toch super zijn!

Ik heb dezelfde klachten als de vorige ronde's, dus ik wacht gewoon af.

Welkom Marlies! Mij is niks gezegd over de gradatie van pco die ik heb. Ik heb inmiddels wel een dochter na de leo (moest nog wel weer aan de clomid daarna). Ik zou zeggen gewoon die leo doen! Al zegt mijn gynaecoloog dat niet alle ziekenhuizen die operatie uitvoeren

17. Avda

Avda Fanatiek lid

Jan 1, 2013
    1,028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    Hoi meiden,

Ben op dot moment niet erg actief op zp. Probeer even wat rustiger aan te doen.. Kan op dit moment toch niks anders dan wachten.... Maak mezelf alleen maar gek..

@ pcosje, ik zie ik zie ik zie wat jij ook wel ziet.. Een licht streepje!! Een hele voorizchtige Joehoee! Zou komende dagen even doortesten, maar ziet er heel mooi uit meis!
    @ dolce, proficiat lieve schat! Geniet van dat kleine ventje van je. Hoop dat hij snel met jullie mee naar huis mag! Dikke knuffel.
    @ marlies, welkom bij de club. ( hihi een club waar liever niemand bij wilt horen ;) ) Wat de leo betreft, ik denk maar, niet geschoten is altijd mis..
    @ nancy, jij al iets gehoord wat betreft ivf?
    @ celine, voor jou duim ik nog een paar dagen door.

18. 123aap123

123aap123 Actief lid

Apr 19, 2013
    254
    1
    18
    gefelicitwwrd hoord pcosje. een streepje is een streepje

19. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

Nov 18, 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pcosje, wauwieeeeeee ik zie hem ook!! :):):):):)
    Alvast een voorzichtige felicitatie! Ben echt super blij voor je! Komende dagen gewoon blijven testen. Zat je toch goed met je gevoel ;)

Marlies, welkom! Ik had (en heb inmiddels weer) ook heel veel eitjes. Tijdens de leo hebben ze in iedere eierstok 10 eitjes verwijderd. Het effect heeft bij mij zo een jaar geduurd, met meerdere goeie eisprongen! Maar helaas weer terug bij af en de datum voor een intakegesprek voor ivf staat gepland. Toch zou ik het je zeker aanraden! Ik heb na de leo toch 7 goede kansen gehad!

Avda, ik heb 28 november een intakegesprek voor de ivf :) dus dat is erg snel! Jij al iets gehoord?!

Hier erg vervelend.. Morgenochtend precies een week nadat ik de laatste Duphaston heb geslikt.. en nog steeds geen menstruatie :( Iedere keer nadat ik de laatste slikte had geslikt werd ik binnen 3 dagen ongesteld. Frustrerend dit :(

20. Marliesss

Marliesss Lid

Aug 21, 2014
    67
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wat apart dat je nog steeds niet ongesteld bent geworden. Mijn dokter waarschuwde mij hier laatst ook voor. Omdat ik geen cyclus heb, heeft menstruatie opwekken met enkel progesteron niet altijd effect. Er zit dan 'niets' in je baarmoeder wat afgestoten kan worden. Ik moest dus ook eerst aan de pil (zitten ook oestrogenen in) en daarna stoppen om een menstruatie te krijgen. Zou het bij jou ook kunnen zijn? Dat er geen slijmlaag in je baarmoeder zit die afgestoten kan worden?
    Ik heb ook nog een vraagje. Toen je na de LEO weer 7 keer uit je zelf menstrueerde, heb je toen 7 dagen na je eisprong progesteron laten prikken om de kwaliteit van je eisprong te laten bepalen?
    Wel jammer dat jij nu toch op IVF bent aangewezen. Ben benieuwd hoeveel eitjes ze bij jou (ivm pcos) kunnen halen uit 1 poging.
    @celine en avda, bedankt voor het welkom heten ;)

Share This Page