Nee Pcosje... verschrikkelijk dit.. Wanneer krijg je de uitslag van de bloedtest? Hoop echt dat vals alarm is. Sterkte meis
Jongens ja het is helaas een miskraam. Hcg was nog maar 280. Dus ik kan deze droom weer laten gaan.... En doet ook echt pijn, wat een kutdag! Opgeven zal ik niet doen, maar voor nu ben ik even verdrietig en dan gaan we weer door.
Meis, ik heb er geen woorden voor.. Het is zo oneerlijk allemaal Al zo lang bezig en dan lukt het eindelijk.. en dan gaat het nog mis. Heb echt zo met je te doen. Uiteraard ben je verdrietig en doet het onwijs veel pijn, maar petje af voor je instelling! Niet opgeven, ooit moet het goed komen. Voor nu heel veel sterkte, dikke knuffel
Hey meiden! Sorry voor de weer lange afwezigheid! Het was me weer ene periode. Nu volop bloed laten prikken. En alles al in orde brengen voor de terugbetaling van de spuiten. Hoe gaat het met jullie? Pcosje: veel moed en sterkte in deze moeilijke periode. Weet dat we hier allemaal klaarstaan voor jou! (Lees: klaarzitten achter het scherm). Hou je goed meid! Celine: gefeliciteerd! Geniet ervan! Je geeft ons moed! Nancy: hoe gaat het nog let jou? Ook veel succes gewenst aan beide dames voor de LEO. (Ik nam paracetamol en dafalgan, de sterkste ter info ;-D) Hou jullie allemaal sterk en geef niet op!
Pcosje hoe gaat het? Word er nog gekeken waarom je nu weer een miskraam hebt? Mag je wel direct weer door met de clomid? Nancy moet jij morgen voor FM? Avda en aapje hoe gaat het met jullie? Voor de nieuwkomers heel veel succes met de leo! Ik heb volgens mij weinig pijnstillers gebruikt. Had wel veel last van mijn schouders, dat komt omdat ze je buik opblazen om ruimte te krijgen. Maar het is voor mij al 3 jaar geleden.
Sarah, hopelijk gaat je lichaam wat doen! Wel een gedoe iedere keer bloedprikken of valt het mee? Celine, ik heb morgen inderdaad de FM. Heb er alleen niet echt een goed gevoel over. Het is sowieso nog veelste vroeg, maar ik heb sinds einde van de middag een beetje last van me eierstokken. Ben bang dat het weer foute boel is.. of ik haal me weer vanalles in me hoofd Rustig afwachten maar weer 12 november al de echo, dag is snel! Spannend zeg
Tnx voor de reacties. Maandag is dan eindelijk m'n LEO. Vind t wel lastig op t werk. Mijn baas weet een beetje wat er aan de hand is en een hele leuke directe collega weet t hele verhaal. Voor de rest hang ik t liever niet aan de grote klok. Ik moest ivm planningen wel aan collega's vertellen dat ik volgende week afwezig ben. Ze vroegen uiteraard direct of ik vakantie had. Waarop ik natuurlijk reageerde dat ik geopereerd zou worden. Uit nieuwsgierigheid vragen ze dan waaraan en of t ernstig is. Ik heb gereageerd dat ik dat liever voor me hou, maar dat t niet ernstig is. Wat hebben jullie verteld? Ik vind t verschrikkelijk om zo vaag te doen, maar om nou t hele verhaal aan iedereen te gaan vertellen.
Barbara, ik vond en vind het nog steeds ook erg lastig op het werk. Al denk ik dat degene die van niks weten wel vermoedens hebben. Er zijn er bij mij steeds meer die het weten, omdat ik toch steeds meer vragen krijg waarom ik zo vaak weg ben etc. Ik heb ook geen zin om er stiekem over te doen en vertel het dan ook gewoon. Je wordt daardoor wel meer begrepen, ook op dagen als het echt even niet meer gaat. Nou is bij mij mijn leidinggevende in september opgestapt en hebben we een ander. De vorige was echt heel begrip vol en begreep me helemaal. Zijn vervanger is een stuk minder begripvol.. dat is wel minder. Maarja dat is niet anders Toen ik de Leo kreeg heb ik een mailtje gestuurd naar mijn afdeling. Dat ik geopereerd ging worden, dat het niet ernstig is, maar de reden graag voor mezelf wilde houden. Ik kreeg niet echt vragen en voelde tenminste niet alsof alles heel stiekem ging. Al zullen ze achter mijn rug om vast wel gevist en geroddeld hebben haha. Maar wat zou je zelf doen Ik heb net FM gehad. Cyste is gehalveerd en slijmvlies was 4.2mm. Voor mijn doen al heel wat zo vroeg! Verder geen groei. Dinsdag moet ik weer voor een FM.
Barbara ik heb gezegd dat ik cystes aan mijn eierstok had en daaraan werd geopereerd, is voor veel mensen te ingewikkeld dus dan vragen ze niet verder. Nancy dit is toch positief? Ik hoop zo op een goede ronde voor je!
Voor m'n operatie heb ik het aan m'n baas verteld. We hebben toen afgesproken dat hij het aan de collega's zou zeggen op de dag dat ik geopereerd werd. Hij heeft gezegd dat ik geopereerd werd en dat ik het er verder niet over wil hebben. En dat hebben m'n collega's ook gerespecteerd. Dus toen ik er na een week weer was kreeg ik geen vragen. Ik heb geen pijn in m'n schouders gehad. Wel paar dagen nog een opgezette buik van het gas en heb een week paracetamol geslikt. Toen ik weer ging werken was ik gestopt met paracetamol, zodat ik beter voelde waar m'n grenzen waren.
Wat duurt zo'n dinsdag dan lang hè Nancy. Hoop t allerbeste voor je. Flink duimendraaien nu. Fijn om alle reacties van jullie te lezen. Ik heb gisteren net als Nancy even een soortgelijk mailtje gestuurd. Verder geen vragen meer gehad. Ze wensten me wel succes en sterkte.
@pcosje wat erg voor je meis! Veel sterkte.. @barbara hoelaat is jou operatie? De mijne 13.00 uur. Ik heb eerst ook niets gezegd op werk, maar inmiddels weet iedereen alles ik kon niet anders voor mijn gevoel. Ze zijn helaas weinig begripvol maar vind toch wel fijn dat ik niet meer hoef te liegen. En ik laat ze maar praten en roddelen kan er niet zo mee zitten. In mijn omgeving weet bijna iedereen het inmiddels vind ik opzich wel fijn, praat liefst met vriendinnen erover die hebben alleen maar respect ervoor. Een paar niet, maar daar zijn ook andere dingen voorgevallen en heb dat contact inmiddels verbroken. Wat ik soms nog wel moeilijk vind als mensen het weten en er echt helemaal niet naar vragen... ben jij al zenuwachtig voor maandag? Ik wel slaap nu al onwijs slecht Dank dames ik voel me erg welkom
Ik moet me om kwart over twaalf melden, dus verwacht ook rond 1 uur operatie. Vervelend dat ze op je werk niet zo begripvol zijn. En nu kom je er dus achter wie je echte vriendinnen zijn. De rest gewoon laten. Geen aandacht aan besteden. Ben wel nerveus, vooral voor hoe ik me erna ga voelen en of t allemaal goed zal gaan en of ze nog minder positieve dingen gaan tegenkomen. Succes en sterkte alvast.
Celine, is zeker positief! Ben benieud of er wat zit dinsdag Hoe voel je je?! Merk je al iets?! Barabara, goed dat je toch een mailtje hebt gestuurd! Is voor je eigen gevoel wel het beste. Is ook zo stom om te zeggen dat je een weekje vrij bent Joyce, jammer dat ze niet zo begripvol zijn op je werk .. Maar als je er zelf een goed gevoel bij hebt, is dat prima toch. Al zou een beetje begrip en mensen die zich in leven wel fijn zijn. Ik heb daar zelf niet zo een last van gelukkig. Bij mij weet ook bijna iedereen het.. en inderdaad heb ik er ook mensen tussen zitten die er niet naar "durven" te vragen, zelf vind ik dat ook heel erg moeilijk. Vooral als het personen zijn die heel dichtbij je staan.. maar goed dat is niet anders Meiden spannend voor jullie de komende nachtjes! Ik vond het zelf echt zenuwslopend Jullie hebben wel echt een rot tijd allebei.. dat wordt een hele lange ochtend Maar het komt goed, echt! Achteraf zullen jullie zeggen dat het erg meegevallen is
Barbara en joyce heel veel succes morgen, ik hoop dat jullie het mee vinden vallen! Nancy, ik voel nog maar weinig, ben wel moe en heb zo af en toe wat steekjes, maar verder niks. Volgende week afwachten, en dan hopen op een kloppend hartje.
Tnx. Komt vast goed. Hoop t ook zo voor je Celine. Komt helemaal goed meid, voel t. Maar snap dat je pas echt zeker bent als je t hartje gehoord hebt.
Dames, hoe is het gegaan? Zijn jullie inmiddels al weer thuis?! Hoop dat jullie de nacht een beetje goed doorkomen en geen last hebben van jullie schouders.
Gisteren om twaalf uur me gemeld in t ziekenhuis en stond volgens mij rond half zeven weer buiten. Ze zijn echt van begin tot eind allemaal zo lief en zorgzaam geweest. Ben het personeel daar erg dankbaar voor. Wel ontzettend misselijk geweest van de narcose. LEO is goed gegaan. En waar ik ook nerveus voor was, de kijkoperatie, blijkt allemaal goed te zijn. Eileiders zijn goed doorgankelijk en ook de rest zag er goed uit. Had voor de clomid al een cyste, maar daar hoef ik me volgens de gynaecoloog geen zorgen om te maken. Zou mijn kansen niet moeten verkleinen. Voor nu heb ik t gevoel dat ik mijn bovenlijf gekneusd heb ofzo. Vooral onderkant ribben en trekt nu wat door naar de schouders. Neem steeds op tijd wat pijnstilling en daarmee is t goed te doen. Nu dus herstellen en afwachten. Hopelijk snel zonder middelen een cyclus. 1 december al nieuwe afspraak staan. Alles was zo super goed geregeld.