Leo behandeling

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door 123aap123, 14 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Barbara, goed om te horen dat het goed gegaan is en de doorgankelijkheid goed is! Super dat het personeel zo lief is geweest! Ik ben toen ook zo misselijk geweest van de narcose.. nu heb je het gevoel alsof er een vrachtwagen over je heen is gereden, maar iedere dag zal het minder worden! Sterkte met herstellen meis en duimen op een goed en snel resultaat!

Ik heb net de FM gehad en ik geloof het bijna niet!! Dag 13 en een eitje van 16 bij 17 mm!!! :):) nog nooit zo vroeg een eitje gehad. Vanavond moet ik nog Gonal spuiten en morgen de Ovitrelle. Vrijdag hebben we de IUI!!

2. Joyce01

Joyce01 Actief lid

13 mrt 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nancy goed nieuws voor je lees ik top!
    Ik vond dat vele wachten een drama gister, het liep ook allemaal uit maar rond 5u was ik weer thuis. De doorgankelijkheid was bij mij trouwens ook goed. Nog wel veel pijn weet niet zo goed hoe te liggen of zitten.. ik moet nu wachten op een eigen cyclus en moet een afspraak met de gyn. maken voor de 2e week van januari. Jammer dat er voor die tijd niets wordt gedaan..

3. celine1984

celine1984 Actief lid

28 jun 2011
    175
    0
    16
    NULL
    NULL
    Barbara en joyce fijn om te horen dat alles goed is gegaan. En nu afwachten!

Nancy dat is geweldig! Ik hoop nog steeds op een super ronde voor jou, en die begint er op te lijken ;)

Pcosje hoe gaat het met jou?

4. Barbara1

Barbara1 Fanatiek lid

1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Fijn Nancy. Veel succes!!! Hou ons op de hoogte hè.

Mooi dat bij jou ook alles goed gegaan is Joyce. Wachten duurt idd lang en zullen we nu weer moeten doen. Wacht jij eerst je eerste menstruatie af (als deze natuurlijk wel spontaan komt) of ga jij tot die tijd ook nog testen of temperaturen? Ik vind t lastig. Beterschap meid.

5. Joyce01

Joyce01 Actief lid

13 mrt 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga niet testen of temperaturen. Wel wil ik als het straks weer wat beter gaat beetje regelmatig gaan klussen, voor hetzelfde geldt krijg ik wel een eigen eisprong. Maar eerst herstellen, nu doet alles nog veel te veel pijn en moet ik nog niet aan seks denken. Kom nog niet veel verder dan bank en bed. Hoe gaat het met jou? Ik vind de pijn echt tegenvallen.. zolang ik me niet beweeg gaat het wel

6. Barbara1

Barbara1 Fanatiek lid

1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Heb nu ook nog te veel last, maar merk dat t al wel beter gaat. Lig wel hoofdzakelijk in bed. Af en toe voorzichtig stukje lopen of even zitten. Wil gewoon niks forceren en t de tijd geven om te genezen en herstellen. Slaap wel slecht omdat ik nu op mijn rug slaap en ik dat normaal niet doe. Echt een hel op mijn rug slapen, maar went wel wat.

7. Joyce01

Joyce01 Actief lid

13 mrt 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja op rug lukt me ook niet, gelukkig heb ik 1 zij waar ik wel op kan liggen :) heb net de pleisters eraf gehaald dat voelt wel wat beter.. beterschap!

8. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dames, als ik jullie zo hoor denk ik weer helemaal terug aan 1,5 jaar geleden .. De eerste dagen kon ik ook alleen maar liggen en af en toe een stukje lopen. Vooral opstaan deed erg veel pijn. Op een gegeven moment weet je niet meer hoe je moet liggen. Vooral op je rug is inderdaad erg lastig als je nooit op je rug slaapt :p. Rustig de tijd nemen en niks forceren!

Beterschap dames!

Ik mag vanavond Ovitrelle spuiten :) .. Heb wel al onwijs veel last van me eierstokken. Het lijkt erop dat die pijn iedere eisprong erger wordt :(. Maarja even deze twee dagen uitzingen :)

Celine, hoe voel je je?! Nog een weekje! :)

Avda en Appje hoe is het met jullie?

9. Joyce01

Joyce01 Actief lid

13 mrt 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thnx jullie zijn lief!! Mijn baas en nog wat andere collega's hebben me niet eens succes gewenst of gevraagd hoe het ging ben er zo klaar mee.. achja dan blijf ik maar zo lang mogelijk thuis ;) succes met de ovitrelle spannend meis!

10. celine1984

celine1984 Actief lid

28 jun 2011
    175
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nancy wat vervelend dat je het steeds meer voelt, maar dit word hopelijk je ronde! Flink klussen!

Barbara en joyce, ik had vooral last van mijn schouders wat ik me nog kan herinneren, heb de eerste dagen ook in bed gelegen hoor, maar ben na een week weer gaan werken, eerst halve dagen en na een paar dagen was ik er alweer volledig. Maar dat zal per persoon verschillend zijn. Voor nu goed rust houden en je lekker laten verwennen.

Ik zag dat Pcosje niet meer actief is??

Avda en aapje ik ben ook benieuwd naar jullie?

Hier gaat het goed. Heb het constant koud (ken ik van de vorige keer) wat ik niet ken is dat ik vreselijk moe ben. Zo erg dat me vandaag gevraagd werd of alles wel goed met me ging omdat ik er zo moe en onstabiel uit zag, oeps. Maar ik ga niet klagen, gewoon ff doorbijten.

11. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat vreemd, zie inderdaad ook dat Pcosje niet meer actief is :( .. Waarschijnlijk is het der allemaal teveel geworden en trekt ze zich even terug. Kan het me ook heel goed voorstellen.

Ohh jeetje, vervelend dat je zo moe bent :( .. en dat het anderen opvalt. Even doorbijten inderdaad! Zo zie je maar dat geen een zwangerschap hetzelfde is ;)

Hier onwijs veel last/pijn met zitten en naar het toilet gaan.. Vind het toch wel vreemd dat het steeds erger wordt. Morgen maar eens vragen of dat normaal is.

12. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo, net het zaad ingeleverd en om 11 uur de IUI :)

Joyce en Barbara hoe gaat het met jullie?!

13. Barbara1

Barbara1 Fanatiek lid

1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Oeh spannend Nancy, succes.

Hier gaat t eigenlijk wel goed. Voel me vrij fit gelukkig. Kom alleen niet echt van de nek en hoofdpijn af, zeurt echt.
    Maar heb zo iets van kom maar op met die eisprong 😜.

14. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat klinkt erg positief Barbara! Fijn dat het herstel zo snel gaat bij je ;) Nek en hoofdpijn komt mij alleen niet bekend voor.. Misschien iets met het gas te maken?!

15. Barbara1

Barbara1 Fanatiek lid

1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Las t idd bij verder niemand terug. Op de info die ik me naar huis kreeg stond wel dat ik last kon krijgen van buik, schouders en nek. Dus ga er vanuit dat t daardoor komt. En die hoofdpijn komt echt uit mijn nek. Zit namelijk vooral achter in mijn hoofd. Komt vast goed.

En jij zit nu in t ziekenhuis te wachten tot t tijd is? Wachten duurt altijd lang pfff. Maar ja wordt je expert in hè 😩

16. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Komt vast wel goed! Ik weet dat een collega van mij ook zo een last van der schouders en nek heeft gehad, waardoor ze nauwelijks der buik in de gaten heeft gehad. Zo zie je maar dat het bij iedereen anders is ;)

Ik zit nu thuis te wachten tot ik weer naar het ziekenhuis moet :) ziekenhuis zit 10 minuutjes bij me vandaan, dus rij zo op en neer ;) Altijd weer spannend! En dan weer twee weekjes het wachtbankje op! :)

17. Joyce01

Joyce01 Actief lid

13 mrt 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het gaat wel redelijk. Maar ik kan nog niet echt dingen doen in huis ofzo hoor. Lig nog veel op bed of op de bank. Jij wel Barbara? Vooral last van navel en buik. Bukken en van liggen naar zitten doet nog best wel veel pijn.

18. Barbara1

Barbara1 Fanatiek lid

1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Gelukkig gaat t bij jou ook al wat beter. Ik doe zeker nog niks in huis, laat ik nog even aan mijn vriend over 😉.
    Buik en navel ietwat gevoelig met bukken en opstaan, maar niet echt pijnlijk. Zal bij iedereen anders zijn hoe lang pijn aanhoudt. Gewoon de tijd nemen die je nodig hebt meid.
    Ik wil ondanks dat t goed gaat niks forceren, dus doe lekker op t gemakje. Waarschijnlijk maandag weer richting werk. Heb een zittend beroep dat scheelt.

19. celine1984

celine1984 Actief lid

28 jun 2011
    175
    0
    16
    NULL
    NULL
    Barbara en joyce alle 2 echt de klachten die bij de operatie horen. Nog even door bijten! Rustig aan doen hoor, het is nog steeds wel een buikoperatie!

Nancy is de IUI goed gegaan? En wat zeiden ze van de erger wordende pijn?

Ik had mijn paard te koop staan, vanochtend is iemand wezen kijken en ze hebben haar vanmiddag al opgehaald. Nu erg verdrietig! Maar ik heb een leuk paard waar ik nog even mee door kan.

20. Barbara1

Barbara1 Fanatiek lid

1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Afscheid nemen doet altijd pijn, evengoed van dieren. Sterkte. Hoop dat ze in goede handen is bij de koper, maar dat zal vast wel.

Al aan t aftellen naar 12 november?

En ja hoe ging t Nancy?

Deel Deze Pagina