Leo behandeling

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door 123aap123, 14 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 123aap123

123aap123 Actief lid

19 apr 2013
    254
    1
    18
    Dolse
    Wij hebben huiswerk gekregen het nu elke dag te doen tot dinsdag. Maar als het zaadkwaliteit minder goed is, is het beter om de dag. Maar dat van mij vriend is erg goed. Ik begin wwl ook toch te twijfelen. Ik denk dan is om de dag misschien toch niet beter haha.. maar ja ga maar vanuit wat mij aets heeft gezegd.
    En dan maar hopen dat het eindelijk raak mag zijn maar durf er niet te hard op te hopen aangezien dat het pas de 2de eisprong is.
    Succes met het wachten meid !! Ik duim voor je op maar een positieve test. Wanneer is je nod ?

2. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Wat een goede berichten allemaal :) .. Ik ben vandaag ook weer voor een echo geweest en ze zijn alle twee lekker doorgegroeid!! Allebei 12 mm :) maandag mag ik weer, duimen dat ze lekker doorgroeien. Zitten allebei in me rechter eierstok. Slijmvlies was ook al wat dikker en zag er goed uit! (Nog wel dun, maar er waren duidelijk drie lagen te zien, dat schijnt goed te zijn..)

Ik moet altijd om de dag klussen van de gynaecologe, zij zeggen dat het zaad dan op zijn best is en iedere dag niet veel meerwaarde heeft, aangezien het zaad zo een drie dagen blijft leven. Wij klussen dan ook altijd om de dag.

Succes met klussen ;)

3. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Dus jij ook elke dag aapje, dat stelt me toch al wat gerust :). Met mijn vriend zijn zaad was alles immers ook meer dan dik in orde.
    Dan maar wachten nu hè... En jij klussen:), wij hebben hier onze uiterste best alvast gedaan.
    Vanaf morgen moet ik starten met 3x per dag die Utrogestan bolletjes op te steken.
    Ik wil niet hopen maar doe het natuurlijk toch. Ik wil niet constant denken aan wat ik best wel of niet doe zodat het goed loopt, maar doe dat toch ;). Mijn verstand zegt dat het wel of niet lukken, het eventuele innestelen echt niet iets is dat ik zelf in de hand heb. Als alle "condities" inwendig goed zijn zal het lukken, en anders niet.

Nancy, wat goed dat je bms positief geëvolueerd is. Ben blij voor je! Op naar maandag nu!

Mijn NOD zal op 31/01 zijn.

4. 123aap123

123aap123 Actief lid

19 apr 2013
    254
    1
    18
    Nancy:
    wat fijn 2 grotere eitjes. Duim mee dat ze over de 14 zijn dan
    groeien ze zeker door.
    Over het zaad dat klopt om de dag maar als je heel goed zaad hebt
    kan het ook elke dag omdat er genoeg aanwezig zijn bij elke lozing.
    Wij doen gewoon wanneer we zin hebben als het elke dag is is het
    elke dag en als we 1 dagje geen zin of tijd hebben slaan we over.
    Voelt ook iets meer als verplichting.

DOlce
    Spannend, we lopen allemaal een beetje gelijk nu. Ben benieuwd wie als eerste een
    zwangerschap aankondigt. Op maar een vruchtbaar topic 
    En hopen mag hoor, lekker positief blijven dat moet goed zijn voor de bevruchting.
    Nee denk ook niet dat je het innestelen zelf in de hand hebt. Heb je goed gezegd zo,
    dus we kunnen dan alleen maar hopen. Wat duurd wachten soms lang he!

Succes Dames.

Vanavond tussen 8 en 9 voor de pregnyl na het ziekenhuis, heb al wel wat dik slijmverlies, dus hopelijk is het niet te laat.. dus komende week zit ik ook weer op het wachtbankje. Erg spannend,. wanneer zal het eens gaan lukken :)

5. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Vandaag weer voor controle geweest en jippieeee ze zijn gegroeid! Eentje is 17 mm en de ander 15 mm, slijmvlies was ook mooi gegroeid! Ze gaan waarschijnlijk morgen of overmorgen springen, dus we mogen ook aan de slag! Spannend! Wel leuk dat we alle drie bijna gelijk zitten ;)

6. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Wat goed Nancy!! Nu maar klussen :)!

We zitten inderdaad wat gelijk. Ik zal 31/01 weten of het gelukt is. Moet dan 's ochtends voor bloedname en weet namiddag of er hsg in mijn bloed gevonden is. Indien niet moet ik stoppen met de Utrogestan en zal ik ongesteld worden (want Utrogestan kan de maandstonden uitstellen) en gaan we op naar de volgende cyclus. Ik ben wel blij met die no nonsens aanpak. Negatieve bloedtest en verder...

Succes meisjes!! Ik duim voor ons alledrie!

7. 123aap123

123aap123 Actief lid

19 apr 2013
    254
    1
    18
    Nou idd we gaan echt bijna gelijk op, met jou zoiezo nancy,
    ik kan vandaag of morgen de eisprong verwachten....

Dolse dat is wel fijn ja dat als je niet zwanger ben je meteen door kunt.
    Maar we gaan natuurlijk duimen dat die rode duivels weg blijven

Echt weer spannend, ben zo zenuwachtig of het wel of niet zal lukken. Maar helaas dat hebben we niet in de hand. Goed het huiswerk doen en ervoor gaan en maar afwachten. Nu de cyclus korter is ben ik wel opgelucht.. maar lang of kort wachten haha.. wachten is wachten merk ik ..Duurd zo enorm lang nu.

Ik duim voor ons 3e dat het snel raak mag zijn!

8. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Hallo dames,

Hoe gaat het met jullie? Bij mij nog een weekje tot mijn NOD en ik voel eigenlijk helemaal niks speciaal. Jullie?

Groetjes

9. 123aap123

123aap123 Actief lid

19 apr 2013
    254
    1
    18
    #129 123aap123, 24 jan 2014
    Laatst bewerkt: 24 jan 2014
    hoi dames
    dat is appart. Vanochtend had ik hier een berichtje geschreven. Maar hij staat er helemaal niet tussen!
    Maar ik heb denk ik maandag de eisprong gehad. Ik weet het niet zeker, misschien toch dinsdag.
    Ik voel helemaal niks geks, en heb alleen zere borsten maar had ik vorige ronde ook na mij eisprong. Dus zegt helemaal niks wanneer mij nod is ik zou het niet weten. ik gok maar rond 4 februari

Dinsdag bloedprikken op progesteron.
    Houden jullie een temperatuur kaartje bij?

10. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik heb woensdag me eisprong gehad denk ik. Ik voel nu ook niks bijzonders.. Probeer me er ook niet al teveel mee bezig te houden! De vorige keren was ik mezelf echt een beetje gek aan het maken, voelde toen vanalles.

Ik hou geen temperatuurkaartje bij, jij wel?!

11. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Hier ook geen temperatuurkaartje. Alles wat opgevolgd kan worden wordt door de dokter opgevolgd dus ik vind dat voldoende.

Nog 5 dagen en ik zal weten of het prijs is. Ik kan me niet voorstellen van wel want ik voel helemaal niks!!! Misschien dat ik wel wat humeuriger en emotioneler ben, maar dat kan gewoon ook toeval zijn... Het enige wat ik wel echt gevoeld heb is mijn eisprong, maar nadien niets meer.
    Vorige maand voelde ik wel vanalles en toen was het ook niks. Je lichaam kan je echt wel voor de zot houden, dat weet ik wel zeker.

Ik probeer er alleszins niet te veel aan te denken en plan gewoon verder dingen in alsof ik niet ga zwanger zijn. Heb een jaar wel heel wat dingen gelaten en allemaal voor niets.
    Nu ben ik afgelopen dinsdag eindelijk permanente eyeliner gaan laten zetten, de nabehandeling plan ik in over 6 weken, en als ik die moet afbellen omdat ik zwanger ben zal ik natuurlijk overgelukkig zijn!!!!! Maar ik leef nu dus mijn leven zoals ik het altijd leven zou, in de mate van het mogelijke.

12. 123aap123

123aap123 Actief lid

19 apr 2013
    254
    1
    18
    Nancy
    ja heb nu ongeveer 4 maanden bij gehouden. Maar vandaag was mij
    temperatuur ineens heel laag ??? Maja zie morgen wel wat ie dan is.
    Probeer er verder ook niet mee bezig te zijn maar voor het inzicht of mij
    cyclus nu mooier is als hiervoor. Was ik wel nieuwsgierig en heb nu wel een
    duidelijk 2 fase grafiek. Eerste cyclus deel onder de lijn en 2de deel erboven.

Snap dat je er niet te veel mee bezig wil zijn hoor, ik voel ook niets. Vorige maand
    Wel van alles. Maar nu alleen zware borsten maar had ik toen ook.
    Spannend he dat wachten duurd zo lang lijkt wel.
    DOlce
    Ja dat is waar , wel fijn dat je dokter veel opvolgt. Maar door middel van de
    bloedtest zullen ze meteen zien of je zwanger bent ? Dan doen ze bij ons dan weer
    niet alleen bloedtest op progesteron waarde ongeveer 7 a 8 dagen naar eisprong.
    Wie weet , voel je in de ronde dat je zwanger bent… juist helemaal niks ;) Dat hoor je
    Wel vaker, dus ik hou hoop voor jou meid, en we duimen draaien eens flink dat
    je over 5 dagen een mooie test zal hebben.
    Groot gelijk dat je gewoon je ding doet en je dingentjes plant. Misschien is dat wel
    beter ook zo ben je er anders mee bezig.

Zo op naar positieve testen ;) Mijn duimen draaien voor jullie 

Hier mijn temperatuurkaartje, mocht iemand nieuwsgierig zijn,
    Temperatuurkaart
    december
    Temperatuurkaart
    januari

13. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Ja vrijdagochtend moet ik voor bloedname en dan weet ik in de namiddag of ik al of niet zwanger ben. Wanneer de test negatief is moet ik stoppen met die Utrogestan en zal ik ongesteld gaan worden de dagen erna (want die Utrogestan kan de menstruatie uitstellen).

Ik duim voor ons allen, alle beetjes helpen hè ;)...

14. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Doe je goed hoor Dolce, ik heb het laatste jaar ook heel veel gelaten voor het geval dat.. Het leek wel een obsessie. Ik denk juist dat dat tegen werkt. Nu probeer ik me er niet zo mee bezig te houden, maar dat doe je toch wel , houd je niet tegen.

Een vriendin van heeft ook heel veel moeite moeten doen om een kindje te krijgen en haar is het uiteindelijk met ivf gelukt. De keer dat het raak was voelde ze ook helemaal niets, waardoor ze dus eigenlijk dacht dat het niet gelukt was!! Je hoort het heel veel, dat vrouwen juist niets voelen als het gelukt is. De symptomen komen iets later schijnt.. Dus misschien is het juist wel positief dat we niets voelen?! :)

Aapje, ik heb nog nooit me temperatuur bijgehouden, dus heb geen idee wat de reden kan zijn van een lage temperatuur ineens.
    De allereerste keer toen ik met clomid eitjes had (vorig jaar) hebben ze bij mij ook bloed afgenomen om de progesteron waarde vast te stellen, ik had toen een waarde van 95! Dat zegt alleen erg weinig.. met zo een waarde zou je denken dat het gelukt zou zijn. Mijn gynaecoloog vond het dan ook niet nodig om dat nu te doen. De eerste keer ging het er eigenlijk meer om of ik echt een eisprong had.

Het wachten duurt zo lang.. Spannend Dolce, dat je het vrijdag weet! Met al dat geduim voor elkaar zou het toch goed moeten komen! ;)

15. 123aap123

123aap123 Actief lid

19 apr 2013
    254
    1
    18
    Ok spannend. Fijn dat je meteen smiddags al de uitslag ervan krijgt.
    Ik moet op progesteron prikken ook om te kijken of ik een goede eisprong hebt gehad niet op zwangerschap.

Ja alle beetjes helpen idd. Dus dat doen we gewoon lekker door haha. Hopelijk snel positieve berichten hier.
    Succes met wachten meiden

16. 123aap123

123aap123 Actief lid

19 apr 2013
    254
    1
    18
    dolce spannend!! Hoe voel je je , in middels al kwaaltjes :) Spannend hoor

17. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Ik voel niets speciaals. Heb sinds gisteren ook een dikke puist gekregen op mijn voorhoofd. Ik vermoed dat mijn lichaam zich klaarmaakt voor de menstruatie. Nog even geduld maar hè...
    Alles in mij zegt dat het niks is maar toch hoop je altijd hè :)

18. 123aap123

123aap123 Actief lid

19 apr 2013
    254
    1
    18
    Spannend hoor nog 1 dag.
    en ja een puistje kan toch wel hihi ik hou hoop voor jou ! Ik kan 2 of 3 februari mij menstruatie verwachten..
    voel ook niet super veel bijzonders... gewoon afwachten
    maar wat kan dat lang duren zeg haha

19. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ohhh spannend, spannend, spannend!! Die puist hoeft nog niks te betekenen toch ;) ... Dan geef ik de hoop ook op hoor, de acne wordt er helaas bij mij niet minder op.

Ik voel zelf nog niet zo heel erg veel en wat ik voel zit tussen me oren denk ik.. Gisteren ineens een heel vervelend gevoel rond me navel, duurde echt een paar uur. Vandaag (heb een kantoorbaan) met zitten heel erg last van me onderbuik, ik wist mezelf geen houding meer te geven. Heb ik nooit last van, vond ik wel apart.. Maar ik ga er maar vanuit dat het tussen me oren zit..!

Succes Dolce morgen, duimen, duimen, duimen en hopen dat die puist vals alarm is! :)

20. 123aap123

123aap123 Actief lid

19 apr 2013
    254
    1
    18
    Duimduimduim ook mee
    Eerste positieve test hoop ik:)

Mij progesteron was een goede eisprong waarde van 24. Schrok er eerst van omdat jij in de 90 schreef. Maar hoefde me geen zorgen te maken het was echt een goede eisprong.
    Klinkt toch anders dan voor je wie weet is het tovh een voorteken dat het gelukt mag zijn. Snap dat je tegen je zelf zegt dat het wel tussen de oren zit. Zo is het minder teleurstellend als het niet zo is. Ken het helemaal :)
    Maar toch hoop ik op het beste voor je !

Ik voel ook niks geks.. heb alleen het gevoel alsof heel me darmen verstopt zijn. En voel als of me eten steeds omhoog komt. Misschien speelt het wel op door de spanning....
    Wat duren de dagen lang zeg naar je nod.
    Was er veel minder mee bezig tot deze week naderde en je tegen een datum aan hikt

Deel Deze Pagina