Is ook nog mogelijk inderdaad! Al moet ik wel zeggen dat ik dat zelf ook heel vaak gedacht heb en dat het na een paar dagen toch doorzette. Het blijft lastig en je haalt je van alles in je hoofd. Ik wil je niet ontmoedigen hoor, maar ik weet hoe naar het is als het toch niks blijkt te zijn en die teleurstelling is echt verschrikkelijk. Verschrikkelijk hè die Clomid. Had daar ook zo onwijs veel last van. . Ben toen uiteindelijk overgegaan op Gonal, omdat ik de bijwerkingen van Clomid echt niet kon hebben. Succes vrijdag! Hier gisteren voor het eerst cetrotride gespoten.. wat een drama. Moet je zelf mengen.. en kregen een grote luchtbel er niet uit. De naald was echt super lang... pfff wat een gedoe haha. Maar het is gelukt! Hopelijk gaat het vanavond beter
Nancy heel veel succes met de ivf. Ik hoop dat het met één ronde raak is! Aapje, gefeliciteerd!!! Wat ben ik blij voor je! Ik duim voor je dat alles goed gaat. Hier nog ongeveer twee weken wachten. Heel spannend.
Laura, dank je wel! Wauw waar blijft de tijd?! Nog maar twee weekjes, super spannend! Trek je het een beetje de laatste loodjes? Alvast heel veel succes meis!
Nancy, ja het gaat nog steeds goed. Ik mag niet klagen. Ik kan wat minder doen op een dag, omdat ik eerder moe ben, maar dat is logisch. Hoe ziet jouw schema er nu uit?
Vandaag echo gehad.. niks gegroeid.. dus moest bloedprikken om te kijken hoe hoog mijn oestrogeen leven was.. Net gebeld en die was laag. Dus dinsdag mag ik opnieuw bloedprikken kijken of het omhoog gaat of niet. Zoniet gaat ze overleggen met de gyn of ik hormonen spuiten mag. Eindelijk iemand die wat sneller actie onder neemt! Ik ben blij ondanks dat er niks gegroeid is. Oh en met die tussentijdse kleine bloedingen is waarschijnlijk omdat ik een heel rommelig baarmoederslijm heb.. Voor de Leo was het altijd perfect en nu rommelig.. maar komt Door dr hormonen zei ze..
Beebi, wat balen dat er niks gegroeid is had gehoopt op beter nieuws.. Wel super fijn dat ze nu snel handelen! Het is niet niks wat je lichaam ondergaat, ook nu zal het even zoeken zijn wat de beste medicijnen voor je zijn. Hopelijk gaat je oestrogeen omhoog en kun je gewoon verder gaan met Clomid. Spannende dag dinsdag! Bij was ook nog niets te zien op de echo.. alleen heel veel kleine eitjes. Slijmvlies was wel al 5.2 mm. Ik moet woensdag weer voor een echo en moet gewoon dezelfde dosis spuiten nog. Ze zijn erg voorzichtig nog..
Spannend Nancy. Hier schiet t niet op. Na leo 100 mg gekregen en heeft niet gewerkt. Moest van de echoscopiste afspraak maken bij gynaecoloog, omdat ze volgens haar na een leo niet hoger gaan dan 100. Zag er eigenlijk wel naar uit om te gaan spuiten. Dacht eindelijk iets dat hopelijk gaat werken. Nou belde (bel afspraak) de gynaecoloog en kwam er mee dat ik toch nog 150 moest proberen. Werd er mee overvallen maar ben er nu (na het ophangen) eigenlijk niet blij mee. Voel gewoon dat dit niet gaat werken. Ik geloof er iig niet in, dus voelt als een verloren maand weer. Maar goed ben maar weer gewoon gestart met primolut.
Hoi meiden!! na een hele tijd afwezig te zijn geweest op ZP toch weer eens komen kijken afgelopen week heb ik de IVF intake gehad. Ben nu al begonnen met de pil. Over drie weken begin in met de Decapeptyl en 26 mei de uitgangsecho. Dan beginnen met Gonal F. Na 10 maanden moeten wachten lijkt er nu eindelijk weer eens vaart in te zitten! Nancy, lees dat jij ook volop in de IVF zit. Vind je het ook zo spannend? Ben super blij dat we eindelijk zijn mogen beginnen. Maar stiekem beangstigd het me ook... Wat als dit ook niks wordt??? Barbara, ik herken je gevoel helemaal! Ik heb voor mijn LEO clomid 50, 100 en 150 geslikt. Dit had alle drie de keren helemaal NIKS gedaan. Na mij LEO moest ik dat ook weer doen. WEER drie maanden geen resultaat. Ik reageer gewoon helemaal niet op clomid. Maar toch willen ze die stappen genomen hebben. Want wat als het nu wel eens wat doet... En stel je voor dat je over 3 of 5 jaar nog steeds met lege handen staat. Dan wil je wel ALLES geprobeerd hebben.. Toch?? Laura, wat zijn die 38 weken voorbij gevlogen!! Hoop dat je je helemaal lekker voelt.. Beetje moeigheid mg ook wel zo op het eind. Doe maar lekker rustig aan!! Beebi, ik hoop dat er gauw wat gaat groeien, en zo niet. Dat ze snel overstappen op iets anders... Zo frustrerend als het allemaal niks doet..
Beebi, als je het niet ziet zitten zou ik maandag gewoon bellen naar je gynaecoloog. Het is jouw lichaam hè! Ze wilden mij toen ook ophogen naar clomid 150, ik heb toen ook eerlijk aangegeven dat ik dat niet zag zitten. Ze deden niet moeilijk en mocht starten met spuiten. Ik zou het echt doen meis. Avda, wat goed dat jullie ook eindelijk mogen beginnen! Jij ook Gonal, met hoeveel moet je starten? Ik vind het ook beangstigend hoor.. als dit niet lukt... Pff wil er niet over nadenken. . Het gaat lukken meis, daar moeten we vanuit gaan! Heb je ook een heel schema meegekregen?!
Pff. Gvd. Ben boos. Clomid 50mg heeft niks gedaan.. moest vandaag weer bloedprikken en waarden waren niet omhoog gegaan.. Zouden dus eigenlijk gaan hebben over spuiten... En nu heeft ze dus clomid 100 klaar gelegd.. en provera Pffff!! Ben het er eigenlijk niet mee eens.. als de clomid nou beetje gestegen was zeg ik oké hogere dosis proberen.. maar 0,0 zijn werk gedaan.. waarom dan nog 1 ronde voor niks. Pff ben boos en ook wel verdrietig dat ik alweer blijf hangen en weer anderhalve maand weg gooi.
Gvd, ik vind het echt belachelijk dat ze totaal niet luisteren naar jouw gevoel. Nou bestaat natuurlijk wel de kans dat je op 100 wel gaat reageren (was bij mij ook voor de Leo, en had toen meteen 2 eitjes). Snap dat je boos en teleurgesteld bent. Maar koppie op meis, het proces is heel zwaar en er zullen misschien nog wel veel meer teleurstellingen komen.
Net echo gehad.. helemaal niks alleen weer heel veel klein. Moet nu ophogen naar 125ie met de Gonal. Zaterdag weer terug voor een echo. Ben benieuwd, want de laatste keer op 125 had ik overstimulatie
Jeetje spannend hoor!! Ik ga voor je duimen Nancy! Het is wat zeg zo'N ivf traject! Maar alles voor het goede doel, toch? Waarschijnlijk gaan ze nu wel groeien idd.
Ik duim voor je Nancy. Vandaag medicijnen opgehaald.. en nog tegen assistente ge zegt of er een reden bij zat.. mja er wordt gewoon niet naar je geluisterd.. Dus ik ben gestart met provera. Maar wel een start met de edachte weer ander halve maand weg gegooid.. Maar goed we gaan door. Gistere. Pas echt gebroken door de mmm.. al die tijd niet zo erg gehad wel teleurgesteld maar niet zoals gister. Was ook gewoon echt boos. Mja hopen dat 100 wat doet.. lijkt me sterk maarja.
Het is ook zo frustrerend.. helemaal als er niet naar je geluisterd wordt heb echt met je te doen. Probeer jezelf te herpakken en toch weer vol goede moed te starten aan de volgende ronde, hoe lastig dat ook is. Ooit hebben we een positieve test in handen!
Gisteren weer een echo gehad... weer helemaal niks Zelfs me slijmvlies was niet dikker geworden. Moet nu woensdag weer heen voor een echo en 125 ie blijven spuiten (moet minimaal een week dezelfde dosis prikken voor ze ophogen). Ze zei al dat ik moest rekenen op een aantal echo's, ze gaan voorlopig nog wel even door. Ben benieuwd
Balen zeg. Wat duurt wachten toch lang. Maar goed als er straks iets moois gebeurt, is al je wachten t waard. Succes.
Beebi succes met de 100. Ik zit nu op dag 1, dus start overmorgen met de 150. Heb er t zelfde gevoel bij als jou. We will see.
Pff ben het zat!!! Weer helemaal niks vanochtend, alleen heel veel kleine eitjes. Ze schrok van het aantal.. Ze twijfelde heel erg om me op te hogen, maar omdat ik nu al een week op 125ie zit moet ik toch omhoog naar 150 ie. Vind het best eng en ga al uit van het ergste.. Zondag weer terug voor een echo.
Wat balen Nancy! Moeilijk Te stimuleren eitjes dus... Trek je de hormonen goed? Als in beïnvloed het je humeur enzo? Hou vol kanjer!