Viveluna, welkom! Ik kan je helaas geen antwoord geven op je vraag.. ik heb zelf na de Leo geen bloed verloren en werd ook niet uit mezelf ongesteld. Je hoort inderdaad verschillende verhalen, hormonaal of een menstruatie. Vervelend dat je gynaecoloog geen tijd heeft. Ik vraag me alleen af hoe ze op de 20ste wilt zien of het echt een menstruatie is geweest Als alles volgens het boekje zou verlopen zou je dan een eisprong gehad kunnen hebben. Bellen heeft denk ik weinig zin aangezien ze al verwijst naar de afspraak van 20 juni. Ik zou iig gaan klussen, je weet maar nooit! (Alleen als je het al trekt natuurlijk) Guusje, spannend!! Ik ga voor je duimen! Wanneer moet je voor controle?
Ja ik wil ook niet opdringerig zijn.. het is gewoon heel frustrerend. Ik ben blijd at er na de leo operatie niets is gevonden.. En dat alles goed is! Maar het blijft precies maar wachten, ik ben sinds september 2014 aan het proberen en ik heb geen 1 enkele kans gehad, dat ik kan zeggen "ik ga wachten op mijn NOD".. Heel frustrerend dit!
Viveluna ik heb geen bloedverlies gehad na de operatie. Ben wel na een maandje licht ongesteld geworden, maar daarna nooit meer. Ik heb sinds oktober 2013 ook nog geen eerlijke kans gehad. Altijd maar weer met primolut bloeding op moeten wekken. Normaal zou ik zeggen wacht even af maar zo kort na de operatie zou ik toch ook wel even contact zoeken met gynaecoloog. Wellicht nog een keer terugbellen en zeggen dat je er niet gerust op bent.
Frustrerend he Barbara. Ik denk dat ik al zover ben dat het mij niet uitmaakt of ik zwanger ben of niet, laat ons maar eerst een gewoon cyclus hebben . Als het bloeden morgen ophoud op dag 4 of minder wordt, dan ga ik het aannemen als een menstruatie en van daaruit zien tot 20 juni.. Ik ben van plan om mijn temperatuur bij te houden. Als het niet ophoud, dan bel ik inderdaad nog eens terug.
Ja inderdaad wacht nog steeds op een keer een cyclus, dan heb je tenminste een keer een kans. Temperaturen heb ik ook gedaan na de leo. Kon er helaas geen wijs uit. Hoop voor je dat de leo bij jou wel iets gedaan heeft. Succes. Leo verder meegevallen?
Ja voor de rest is het meegevallen.. Heb vandaag weer het huis gepoetst en al.. Heb een weekje ziekteverlof gekregen, vind ik wel fijn.. . Had vooral nog tot maandag last.. en bij jou?
Ik had een paar dagen last. Echt pijn kon ik t niet noemen. Wel weekje vrij geweest omdat ik niets wilde forceren. Rustig aangedaan maar viel allemaal reuze mee. De hele operatie etc alles meegevallen alleen t wachten daarna is minder.
Vandaag de eerste echo gehad, en het is aan het rommelen! Er zaten nu 5 eitjes van rond de 10 mm. Vrijdag moet ik weer heen en moet nog door blijven spuiten met 125ie. Hopelijk zetten ze door en kan er een punctie volgen. Zou dat al heel wat vinden! Slijmvlies was al 7.5 mm, dat op dag 9! Op hoop van zegen! Hoe gaat het bij de rest?!
Yeah!! Goed nieuws!! Ik duim voor je! Ik mag donderdag langskomen voor de meting van het baarmoederslijmvlies. Als het dik genoeg is dan ergens maandag of dinsdag hopelijk een terugplaatsing!
Vandaag de tweede echo gehad en er zaten 8 eitjes!!! Allemaal tussen de 12 en de 14 mm. Maandag moet ik weer voor een echo. Ze verwacht dat alles dan groot genoeg is om de punctie in te plannen! Ik verwacht deze woensdag of donderdag en dan twee dagen na de punctie hopelijk een terugplaatsing. Ben echt zo blij!!
Nancy hoe was het vandaag? En hoe is het bij de rest? Ik heb maandag de terugplaatsing! Super spannend!
Guusje, wauw wat snel!! Spannend!! Hoe dik was je slijmvlies?! Ik ga heel hard duimen voor je! Hoe ging de punctie bij jou, viel het tegen? Vind het best wel spannend
8mm was het! Ik vond de punctie op zich meevallen. Je krijgt goede verdoving en je moet je er op in stellen dat het een beetje pijnlijk kan zijn, maar zeker goed te doen! Althans zo was het bij mij. Ik vond het ook wel weer een heel bijzonder iets. Kon meekijken op t scherm, dus ik was ook wel afgeleid gelukkig. Na de punctie is het wel fijn om lekker rustig aan te doen. Ik had het geluk dat ik net op een vrijdag moest. Ik had nog een paar dagen last van een opgezette buik, maar dat was gelukkig op de dag van de punctie over. Het zwaarst vond ik toch echt het wachten na de behandeling! Nou meis laat het allemaal maar over je heen komen. Het gaat in elk geval nu bijna gebeuren en daar doe je het voor!! Zet m op!
8 mm dat is netjes! Ohh wat spannend straks!! Hoop echt dat het vruchtje blijft plakken! Ben benieuwd naar de punctie, ga er inderdaad gewoon vanuit dat het pijnlijk is. Hoort erbij Hoop dat we ook mee mogen kijken, lijkt me heel apart! We hebben ook een keer de zwemmers op een scherm mogen zien, we hebben echt in een deuk gelegen Moet wel zeggen dat ik een onwijs zere buik heb. Zitten en opstaan is onwijs gevoelig en plassen doet echt zeer. Even doorbijten nog Hoe is het met de andere dames?!
Vanochtend een echo gehad... Totaal 14 grote eitjes nu. Meer dan 15 noemen ze overstimulatie en aangezien er een hoop kleintjes zitten (rond de 30) is er een kans dat er nog meer door gaan zetten. Ze hebben bloed afgenomen om te kijken of er voldoende vrouwelijk hormoon aanwezig is, om in te schatten of het geen overstimulatie gaat worden. Einde van de middag krijg ik hier de uitslag van. Woensdag krijg ik iig wel de punctie. Vanavond moet ik Ovitrelle of Decapeptyl prikken (dat hoor ik straks). Als ik Ovitrelle mag prikken krijg ik waarschijnlijk ook een terugplaatsing deze week. Zo niet, dan halen ze de eitjes wel weg en bevruchten ze deze, maar moet er een cyclus tussen zitten. Pff spannend! Maar ben al heel blij als ze ze weg kunnen halen en invriezen!
Hee super spannend inderdaad! Er gaat gewoon echt wat gebeuren nu! Natuurlijk wil je het liefst dat er meteen een terugplaatsing is, maar anders is het zo ook heel mooi! Ik zat net als jij ook een beetje op de grens en uit het bloedprikken kwam ook wel een hoge waarde. Heb me toen ook helemaal ingesteld op dat ik geen verse terugplaatsing zou krijgen, maar omdat de punctie uiteindelijk wel goed ging en ik het weekend verder geen verschijnselen kreeg, durfden ze het toch aan die maandag de punctie te doen. Toch vind ik het nu wel fijn om een cryo terugplaatsing te hebben, omdat ik nu niet die hele aanslag op mijn eierstokken heb gehad. Voor alles is wat te zeggen! Geniet nu maar even lekker van het feit dat er wat gebeurt! Ik ben over een uurtje aan de beurt zenuwachtig!!