Leo behandeling

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door 123aap123, 14 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Tuurlijk hoop je meteen op een verse terugplaatsing :) maar ik ben al heel blij dat er een punctie komt hoor! Had ik nooit gedacht zo snel!
    Een aanslag op je eierstokken is het zeker... Kan me voorstellen dat je dat een voordeel vond van cryo terugplaatsing.

Spannend voor jou nu! En dan weer die 2 verschrikkelijke wachtweken.. Ik ga voor je duimen!!

2. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeeeeej me bloed was goed! Woensdag om 9.30 de punctie! Vrijdag horen we telefonisch of de bevruchting goed is gegaan en dan heb ik zaterdagmiddag de terugplaatsing :) Spannend!!

Hoe ging het vanmiddag Guusje?

3. wishmom

wishmom Actief lid

12 nov 2014
    300
    78
    28
    NULL
    NULL
    SPannend Nancy, ik ga voor je duimen. Mijn eisprong is ook komend weekend ! Samen op de wachtbank....

Wij zijn aan de beurt, laten we positief zijn. Zodat we volgend Jaar Maart eindelijk een wolk van een baby krijgen :)

4. Guusje102

Guusje102 Lid

6 mei 2015
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joepie!!! Dat is nog eens goed nieuws! Super! Ook voor jou spannende dagen wishmom! Sterkte en dat het inderdaad in maart eindelijk zover mag zijn! Bij mij ging het ook allemaal goed. Het gaat eigenlijk heel snel. Je krijgt het embryo ook nog even op een scherm te zien. Zo bijzonder is dat! Nu afwachten... Succes allebei!

5. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wishmom, wat spannend! Met ze drietjes op het wachtbankje :)
    Ik vind ook wel dat wij nu eindelijk aan de beurt zijn! Hebben we wel verdiend na al die tegenslagen. Positief blijven!

6. wishmom

wishmom Actief lid

12 nov 2014
    300
    78
    28
    NULL
    NULL
    Ja ik Heb Overigens een afspraak met mn fertiliteitsarts om te bespreken hoe Nu verder. Wil niet nog maanden Thuis aanklooien...

Ben benieuwd , zwemmers van mn vriend zijn Vorige week in Ieder geval goedgekeurd :)

7. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wishmom, spannend! Kan me voorstellen dat je verder wilt. Zelf thuis aanklooien voelt denk ik ook heel dubbel. Hopelijk mogen jullie snel verder! Fijn dat de zwemmers goed zijn! :)

Ik heb de punctie achter de rug! Het is me erg meegevallen! Kreeg een infuus met morfine (alles begon te draaien haha). De verdovingen in de baarmoederwand waren even vervelend, maar de punctie zelf voelde ik weinig van.
    Voor mij waren 3 meiden geweest, die hoorde ik vragen om een kruikje tegen de pijn en omschreven de pijn als weeën. Ik kreeg het Spaans benauwd en werd helemaal niet lekker van de zenuwen :( Moest gaan liggen voor het geval ik flauw zou vallen. Stomme muts ook hè haha. Rot zenuwen! Ik had daarna nergens last van.. geen echte pijn.

Ze hebben in totaal 6 goeie eitjes weg kunnen halen. Zaad was goed genoeg voor ICSI. Ze wilde eerst de helft normaal doen en de andere helft ICSI, maar nu doen ze ze allen 6 met ICSI. Daar merken wij verder niks van :) Vrijdagochtend uitslag en hopelijk zaterdag de terugplaatsing!

Lig nu lekker in bed, lekker dagje rustig aan :)

8. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Hey Nancy,

Even een berichtje van mij om je te laten weten dat ik megahard voor je duim!!! :)

Lieve groetjes

9. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Dolce,

Super lief, dank je wel!!
    Gaat alles goed met de kleine?!

10. Guusje102

Guusje102 Lid

6 mei 2015
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee fijn dat het achter de rug is en dat het je uiteindelijk mee is gevallen! Stom he wat de zenuwen dan met je doen! Maar dat is gelukkig heel normaal! Duimen voor mooie embryo's en zaterdag je terugplaatsing! Ik leef met je mee! Nu maar even lekker bijkomen!

11. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Nancy,

Met ons mannetje gaat alles goed. Intussen is hij al 8 maanden. De tijd vliegt.
    Ik hoop zo dat je ook snel zwanger mag zijn, echt waar! Dat hoop ik voor elk van de meiden die hier op dit topic meeschrijven.

Veel succes en ik duim, duim, duim, duim :) ...

12. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wauw Dolce, wat vliegt de tijd! 8 maanden al :)
    Ik weet nog goed dat je vertelde dat je zwanger was! Hopelijk mogen wij je snel opvolgen :)

13. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Net een telefoontje gehad.. in totaal 3 goeie embryo's. Morgen om 14.15 de terugplaatsing.

Ben echt een beetje teleurgesteld :( had gehoopt op ietsjes meer goeie bevruchtingen. Hierna uit deze punctie dus nog maar 1 kans.

Hopen op het beste :)

14. wishmom

wishmom Actief lid

12 nov 2014
    300
    78
    28
    NULL
    NULL
    Ga voor je duimen !!! Er Hoeft er Maar 1 te plakken en Dan word je eindelijk mama!!! Fingers crossed

15. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Hoi Nancy,

Niet te teleurgesteld zijn. Er moet er maar eentje blijven plakken hè!

Hoe ging de terugplaatsing??
    En hoe gaat het nu verder?

16. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja, dat is ook zo!

Terugplaatsing ging goed! Voelde er niks van, is eigenlijk hetzelfde als IUI. Eendenbek en dan met een slangetje spuiten ze het embryo'tje erin. Wel jammer, wij kregen hem niet te zien op een scherm.

Vanaf gisteren is de napijn van de punctie alleen erger geworden, vandaag ietsjes minder, maar zitten blijft erg pijnlijk. Schijnt normaal te zijn.
    Vanaf vandaag ook Utrogestan 3x daags 2 bolletjes inbrengen. Wat een vieze smurrie is dat :p. Moet deze 10 dagen gebruiken.

En dan nu dat wachtbankje.... dat worden twee hele spannende weken :) We hebben voor 27 juli een vervolg afspraak staan. Als ik dan zwanger ben is dan de eerste echo, zo niet dan wordt besproken hoe we verder gaan.
    De andere 2 embryo's moeten nog een dagje doorgroeien en morgen beoordelen ze of ze ingevroren kunnen worden. Hiervan krijg ik volgende week een mailtje toegestuurd.

Duim, duim, duim :):)

17. wishmom

wishmom Actief lid

12 nov 2014
    300
    78
    28
    NULL
    NULL
    Samen 2 weken op de wachtbank! We duimen verder Nancy! Ik Heb vandaag mn eisprong.

18. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ohh spannend Wishmom, ik duim echt super hard voor je! Gun het je zo :)

19. Guusje102

Guusje102 Lid

6 mei 2015
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi dat alles goed is gegaan met de terugplaatsing. Wel jammer dat jullie niets te zien kregen. En idd Utrogestan, wat een vies spul! Ik moet het tot het bloedprikken gebruiken, dus 15 dagen en mocht ik dan zwanger zijn, dan moet ik het door blijven gebruiken. Gek dat dat ook weer per ziekenhuis verschilt. Heel veel sterkte met het wachten!! Ik hoop echt dat het is gelukt!

20. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat is inderdaad wel heel erg gek.. Ik hoef het maar 10 dagen te gebruiken vanaf de terugplaatsing :(
    Ieder ziekenhuis heeft weer een andere methode.. dat heb ik nu al zo vaak gemerkt. Wel vervelend, want je gaat daardoor erg twijfelen of "jouw" manier wel goed genoeg is. Maar ze zullen het in beide ziekenhuizen wel weten toch ;)

Guusje, heb jij na de terugplaatsing ook zo lang last van je buik gehad? Bij mij viel het de eerste twee dagen erg mee, maar van het weekend heb ik echt erg veel last gehad. Kan de pijn ook moeilijk omschrijven, maar zitten was echt niet te doen. Gelukkig neemt het nu wel af.

Trekken jullie het een beetje in de wachtweken? Ik heb het nu nog niet zo moeilijk, denk dat dat volgende week pas komt!

Deel Deze Pagina