Leo behandeling

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door 123aap123, 14 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
  2. Guusje102

Guusje102 Lid

6 mei 2015
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niet mijn bedoeling jou ongerust te maken! Goed dat je het even het uitgezocht! Gelukkig niets om je zorgen over te maken dus. Super van de embryo's. Dat scheelt echt zo :)

3. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Geeft niks hoor :) vriendin van mij heeft ivf gedaan in het VUmc en moest ook doorgaan met Utrogestan toen ze zwanger was. Ik denk dat MCK een van de weinige is die het zo kort doet.

Hoe gaat het bij jullie?

4. wishmom

wishmom Actief lid

12 nov 2014
    300
    78
    28
    NULL
    NULL
    Hier gaan de wachtweken me makkelijk af, ik heb het druk en ga nu 5 dagen naar Lissabon. Genoeg afleiding. Ik ga zaterdag 4 juli testen...jullie?

5. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wishmom, die afleiding is wel lekker! Dat scheelt de helft ; )

Ik mag ook zaterdag 4 juli pas testen, dus daar ga ik me maar netjes aan houden :). Volgens mij kan het wel al eerder, aangezien de eisprong in principe op woensdags is geweest. Hopelijk kan ik me geduld bewaren en luisteren naar de arts :)

6. Guusje102

Guusje102 Lid

6 mei 2015
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi dat je veel afleiding hebt wishmom! Lissabon is leuk!! 4 juli voor jullie allebei dus een spannende dag! Ik heb 30 juni een bloedtest. Ik kon mezelf afgelopen woensdag al niet meer inhouden en heb een test gedaan: negatief. Nu wacht ik maar gewoon braaf tot de 30e. Ik maak mezelf echt een beetje gek! Succes maar weer!

7. wishmom

wishmom Actief lid

12 nov 2014
    300
    78
    28
    NULL
    NULL
    SPANNENd allemaal , Zou mooi zijn als we allerdrje Zwanger zijn :)

Maar Nancy ik hoop het Echt voor je
    Meid!

8. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Trek je het nog een beetje Guusje?! Heb je niet al stiekem nog een testje gedaan? :p

9. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sinds vanochtend echt hele erge krampen in me onderbuik :(
    Ik heb zelf nooit last van krampen als ik ongesteld moet worden.. Ben echt bang dat het een slecht teken is. Vandaag de laatste bolletjes Utrogestan. Maakt je wel heel erg onzeker dit :(

10. wishmom

wishmom Actief lid

12 nov 2014
    300
    78
    28
    NULL
    NULL
    Spannend he...toch kan je er niets van zeggen. Kan alle kanten op! Nog 4 dagen Nancy!

11. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee dat is zo :) geduld hebben en jezelf vooral niet gek maken!

12. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Guusje, Wanneer krijg je de uitslag van de bloedtest?

13. Guusje102

Guusje102 Lid

6 mei 2015
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het lukte gisteren niet meer met bloedprikken, dus ik moet nu vandaag. Wordt vanmiddag tussen 14 en 15 gebeld. Gisteren wel weer even test gedaan.helaas negatief. Heb de hoop voor deze ronde dus eigenlijk wel opgegeven.. Vanmiddag nog even afwachten en dan maar kijken wanneer we verder kunnen. Hoe is het bij jullie?

14. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ahh nee.. dat is echt een tegenvaller meis :(
    Heb echt met je te doen.. Had het zo gehoopt voor je. Hopelijk gaan ze snel verder. Evengoed veel succes vandaag, je weet maat nooit! Nu moet dit weer een plekje krijgen, sterkte meis.

Hier vol in de zenuwen.. kan ieder moment ongesteld gaan worden nu.. of niet! Wachten rustig af.

15. wishmom

wishmom Actief lid

12 nov 2014
    300
    78
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb gisteren gestest op dpo 10 en heb een positieve test, weliswaar een licht streepje maar er staan er 2.

Super spannend!

Nu jij Nancy!! Zou wat zijn krijgen we tegelijk een baby :) :)

16. wishmom

wishmom Actief lid

12 nov 2014
    300
    78
    28
    NULL
    NULL
    Jammer Guusje!!

17. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Waaaaauuuuuw Wishmom, wat goed!!! :):):):) krijg er kippenvel van hihi. Echt super!! Ben echt heeeeel erg blij voor! Hopelijk gaat alles goed!!

Ik durf nog niet te testen.. maar de wc bezoekjes zijn wel erg spannend moet ik zeggen. Tot nu toe nog niks te bekennen, dus ik wacht in spanning af. Ik appte net mijn man met de vraag of we morgenochtend vast een testje zullen doen, maar hij vindt dat we moeten wachten tot zaterdag. Pfff hou het bijna niet meer haha.

Geniet van dit mooie moment meis

18. wishmom

wishmom Actief lid

12 nov 2014
    300
    78
    28
    NULL
    NULL
    Als je mijn mening wilt denk ik dat je wel al kan testen na vandaag hoor...maar ja! Wie ben ik. Moet ook wel zeggen dat het zo licht is dat je dan wel ook in zenuwen blijft of ie goed oploopt.

Spannend Nancy het is je zo mega gegund na als die tijd! Hopelijk zijn we samen zwanger! Kunnen we lekker verder kletsen over de zwangerschap ipv alle ellende ervoor!

19. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja, daar ben ik dus ook bang voor.. dat ie zo licht is dat je nog in de zenuwen zit of dat hij nog spier en spier wit is. Ik moet gewoon geduld hebben.

Lijkt me super leuk, samen zwanger!! We gaan ervoor :)

Start je nu ook meteen met Utrogestan?!

20. Guusje102

Guusje102 Lid

6 mei 2015
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wishmom wat super!! Jee krijg er ook kippenvel van! Blij voor jou! En Nancy snap precies hoe lastig het wachten is! Zal ik wel, zal ik niet... Ja om gek van te worden! Hoop het echt voor je! En dank voor jullie lieve woorden. Ook de bloedtest was negatief. Ik word nu waarschijnlijk over een paar dagen ongesteld en mag dan gelukkig wel meteen weer verder! Dus met een beetje geluk over ongeveer 2,5 week weer een terugplaatsing! Daar kijk ik weer naar uit! Succes met wachten en wishmom geniet van het prachtige moment!

Deel Deze Pagina