Bloedtest was negatief . Had het wel verwacht maar het is toch best een domper, maar ja... Nu stoppen met die Utrogestan en wachten op mijn maandstonden, dat kan wel een week duren eer die doorbreken wisten ze mij te zeggen. Dat is echt dubbel balen want als ik die rommel nu niet had genomen zou ik gewoon vandaag of morgen ongesteld zijn geworden en konden we weer verder... In elke geval, ik hoop voor jullie op een beter resultaat!! Ik duim alvast !!!!
Jeetje Dolce, wat een rot nieuws.. Heb veel aan je gedacht vandaag.. Helaas meis. Inderdaad balen dat het nu langer duurt voordat je ongesteld wordt. Duurt het nog langer allemaal
aaahw nee!! Balen zegt wat een kut nieuws, was de hele dag met je bezig. balen joh. en dat duurd dan idd wel erg lang nu nog een week!
Bedankt allebei voor jullie medeleven. Doet me echt wel deugd. Het is nu niet anders, ik moet nu met positieve kijk vooruitkijken naar de volgende cyclus. Ik hoop echt dat jullie binnen enkele dagen meer geluk hebben, van harte!
Je moet inderdaad proberen weer positief te denken en met volle moed naar de volgende cyclus! Koppie op en weer doorgaan, hoe moeilijk dat soms ook is.. Je lichaam heeft eindelijk gereageerd, dat is super positief geweest! Duimen dat je de volgende cyclus ook groei hebt en weer een kans krijgt!
Hee meiden, Mag ik even wat vragen? Vorige week donderdag heb ik de LEO operatie gehad. Nu 8 dagen geleden. Maar ik heb nog steeds veel last/ pijn. Hadden jullie dit ook? Merk echt dat mijn eierstokken 'beurs' aanvoelen. Lijkt veel op toen ik overstimulatie van de hormonen had. Gevoelig bij zitten gaan en plassen ed. Hadden jullie dit ook? En nu sinds 2 dagen krijg ik flink wat puistjes. Normaal heb ik hier niet zo'n last van. Meestal een enkele.. En dan nog wat.... Wanneer hadden jullie weer de eerste keer gevreeën? Ik moet er nu namelijk niet aan denken :-s Liefs Avda
Hoi avda Is de operatie mee gevallen ? Fijn dat het iig achter de rug is meid! Mij pijngrens is erg hoog. Dus een beetje moeilijk om te zeggen ik had maar 2 dagen pijn. En alleen nog de avond van de operatie bloedverlies. Die pijn aan je eierstokken hoort er schijnbaar wel bij. ZE hebben daar toch blaasjes weggeprikt. En misschien is er wel een mooie eisprong aan de gang . Ik heb wel een vaker gelezen dat mensen 1.5 a 2 weekjss last hebben. Dat gevoel met plassen herken ik ook. Met plassen leek het alsof alles eruit gedrukt werd een akelig gevoel. Zodra de bloeding is gestopt mag je inprincipe seks hebben. Ik heb 5 dagen gewacht want de wondjes was ik wat voorzichtig mee. Ook had ik erg veel puistjes na 2 weken begon dat. Denk dat dat komt omdat je hormonen toch even in de war zijn. Heb tot vorige week last van hele erge acne gehad. Heb er ery acne voor gekregen. Ik zie dat je donderdag al een controle hebt dat is snel. gaan ze dan een echo maken. Succes hopelijk snel mooi nieuws!
@123aap123, dankje voor je reactie! Ben al wat gerustgesteld dat jij het vergelijkbaar had.. Operatie was me echt reuze meegevallen. Had verschillende berichten op internet erover gelezen en de meeste meiden hadden binnen 3a4 dagen nergens meer last van. Hoopte dat ik bij hun zou horen.. Maar helaas ben in iedergeval blij dat ik nog een weekje 'ziek' op sta en niet hoef te werken.. ( werk in de kinderopvang, veel tillen en bukken ed) Ik hoop ook zo erg dat er donderdag bij de controle afspraak al iets te zien is.. Maar ik weet ook dat die kans klein is. Moet ook niet alles nu zetten op donderdag. Zo ben ik al vaak teleurgesteld geworden... Die verrekte MMM ook Ik zie dat jouw NOD nadert.. Spannend meid. Kan je gewoon thuis testen of krijg je een bloed test in het ziekenhuis?
Ja snap het helemaal. Maar de hoop mag je ook niet verliezen hoor meid. Je mag best een beetje op donderdag. Maar je kunt ook al zien hoeveel verschil er is nu met voor en na de operatie dat vond ik ook al een heel fijn gevoel. Dat er echt iets gebeurd is van binnen. Ik moest gaan temperaturen van de arts om een evn tuele eisprong te vinden. Moet zeggen dat dat heel goed werkt als je elke ochtend meet. Ik heb ook granaatappelsap gedronken. Nu 2 weekjes. Misschien ook iets voor jou. Is voor de vruchtbaarheid Ik mag gewoon thuis een test doen. Vind het alleen erg moeilijk in te schatten wanneer. Lees wel op internet dat sommige een langere lf hebben met pregnyl. Laatste ronde was hij maar 13 dagen.
@ 123aapje, sinds de operatie heb ik nu ook iedere dag getempratuurd. Merk nog geen verschil. Iedere ochtend om 6.30 doe ik het, rectaal. ( hihi nooit gedacht dat ik zoiets zou schrijven ) ik zit altijd op 36,3 of 36,4. Als de operatie een eisprong zou opleveren zou deze ook pas halverwege volgende week komen. Dan zijn de 2 weken voorbij. Ik vroeg me inderdaad al af of je tijdens een echo verschil zou zien. Vind het dus echt al spannend donderdag, haha. Even over de granaatappelsap. Drink je gewoon iedere dag 1 glas? Of meer? Ik rij vanmiddag meteen naar de supermarkt. Baat het niet, dan schaadt het niet is mijn motto Wat het testen betreft, denk dat je dan zekrr niet voordat die 13 dagen voorbij zijn moet doen. Denk dat je beter iets later kan doen, dan te vroeg.. Maarja is makkelijk gezegd denk ik.. Hahaha
Oke spannend, mij eisprong kwam pas naar 8,5 week naar de leo. Erg laat en daarom ook over gegaan opspuiten. Hoop voor je dat de eisprong eerder zich laat zien. Ik drink elke dag 1 glas. Idd zo denk ik ook .. hihi daarom meteen gekocht. Zit in de koeling iig. Jumbo heb ik het gehaald. Jaaaa kan al bijna niet wachten met testen hoor, voel van alles maar misschien wil het wel voelen. Me temperatuur is ook erg hoog ! zit nu 12 dpo of 13 ligt eraan of die de 19de of 20ste is geweest.
Hoi Avda, Wat fijn dat de operatie achter de rug is en het je mee gevallen is! Ik heb echt 1,5 week veel pijn gehad, wat elke dag ietjes minder werd. De pijn bij het plassen komt mij ook bekend voor, ik heb dat best lang gehad. De gynaecoloog zei dat dit normaal was, aangezien ze behoorlijk wat gedaan hebben daar binnen! Wel super fijn dat je zo snel voor controle mag! Aangezien ik best lang pijn had en ook echt niet aan vrijen moest denken, hebben wij het pas na drie weken gedaan.. Bij mij is er uiteindelijk geen eisprong uit zichzelf geweest, maar doe het op de clomid heel goed! (Voorheen nauwelijks reactie). Duimen dat je uit jezelf een eisprong krijgt! 123aap, zenuwslopende dagen hè.. Ben zo benieuwd! Het er niet mee bezig houden wil ook niet echt lukken hihi.
@ 123aap, oooeh, die granaatappelsap is wel errûg zoet.. Heb hem nu van de coolbest. Ik stomkop ook meteen 4 pakken gekocht hahaha als deze op zijm, ga ik toch eens andere merken proeven. In de eerste maanden dat wij zonder medische hulp bezig waren voelde ik ook wekelijks/maandlijks vanalles. Iedere keer zei ik tegen manlief, volgens mij ben ik "nu echt" zwanger. Hahaha als ik toen eens wist.. Zo ben ik een half jaar bezig geweest. ZONDER EEN ENKELE EISPRONG haha uiteindelijk mmm in en toen bleek dat ik pcos had. De 'zwaardere' vorm. Want vanmezelf heb ik dus helemaal geen cyclus.. Het moraal van dit verhaal is dat ik denk dat we al snel 'kwaaltjes' voelen. Omdat we het zóó graag willen.. Maar ik zal voor je duimen! Ik gun het de meiden in de mmm zo graag allemaal ( en mezlf natuurlijk het meeste ) @ nancy, dankje voor je reactie. Merk dat het wel fijn is dat ik niks 'geks' voel. Maar dat jullie het ook zo ondervonden hebben. Is toch geruststellend! Had je voor de leo wel reactie op de clomid? Ik heb clomid gehad met 3 dosisen 50, 100 en 150. Op ze alledrie geen reactie! Maar ze zeggen dat het na een leo wel zou kunnen... Maar ik zie dat jij komende week ook je NOD hebt. Spannend dus!!
Ik heb met de clomid 1x een eisprong gehad voor de leo, met de 100mg (wel meteen twee eitjes). Daarna geen reactie meer en ben toen overgegaan op de puregon. Daar reageerde ik op de 50 en 75 eenheden wel op, maar echt heel laat.. dag 23 pas een beetje groei te zien, dus dat duurde allemaal veelste lang, vandaar de leo. Uit mezelf word ik ook niet ongesteld.. En heb, sinds ik gestopt ben met de pil, weer extreme last van acne. Na de leo lijkt dat ook wel erger geworden.. Toch een teken dat er teveel mannelijk hormoon in het lichaam zit.. Woensdag is me NOD, maar ik denk dat het niet gelukt is. Heb onwijs last van me onderbuik, echt de standaard menstruatieklachten. Wel raar want dat zou best vroeg zijn. Wachten het maar af!
Avda Ik heb die granaatappelsap uit de koeling niet van koelbest. En die is eerder wat zuur  hihi Heb idd ook pco. En ook weinig tot geen cyclus had in 1 jaar 1 menstruati uit me zelf gehad. CLomid sloeg ook niet aan maar puregon nu wel naar de leo. Dus de leo is zeker wel ergens goed voor. Vind het spannend voor je. En snap dat je dat gevoel soms hebt van ik kan zwanger zijn. We willen idd heel graag dus dan hoop je er op en ga je toch letten op wat je wel en niet voelt. Je kunt nieteven een knopje omzetten van ik denk er even niet aan. Nancy ik ken het gevoel. Wat kan wachten lang duren. Tjeeminee, maardie buikpijn wil niet alles zeggen ik heb van de week echt 3 dagen flinke buikpijn gehad. Maaaar lieve dames ik heb net getest en bedankt voor het duimen Draaien . want ik heb positief getest, Het streepje mag nog wel iets duidelijker maar hoef zeker niet te turen. Stond gewoon te shaken kan het gewoon nog niet geloven. Voelde het dit keer toch wel goed nu echt spannend dat het allemaal goed mag gaan. Meiden ik ga over op duimen voor jullie en drink vooral granaatappelsap hihi . Het lijkt te helpen !!
Woaaah!! Proficiat 123aap!! Super!! Let dan maar op, het streepje zal komende dagen duidelijker worden!! En anders zo'n digitale clearblue test. Proficiat meid!!
Ooooooh Aapje, wat een geweldig nieuws!! Proficiat! Ben superblij voor je !! Ga hier ook maar eens aan het granaatappelsap haha ! Avda, na de LEO kon ik na zo'n 10 dagen zonder de inlegkruisjes en toen heb ik ook terug seks gehad. Heb toch wel een dikke twee weken zo'n beurs gevoel gehad, maar elke dag ging beter. 16 na de LEO een spontane eisprong gevoeld en exact een maand na de LEO ongesteld. Dan direct gestart met Menopur, hormonen zijn aangeslagen maar ik had dus helaas een negatieve bloedtest vrijdag. Ben nu aan het wachten op mijn maandstonden, vervelend dat die door het progesteron dat ik nam nu op zich laten wachten, voel nochtans vanalles :x... Nancy, nog even geduld meid, ik duim voor je!
Waaaaaauuuuuuuuw aapje GEFELICITEERD!! Wat een super nieuws! Ben super blij voor je! Hopelijk gaat alles goed! Dit geeft ons weer wat positieve energie Buikpijn is nu weer weg.. Afwachten maar
Ik ben ongesteld geworden, we kunnen dus weer verder. Hopelijk deze ronde meer geluk... Nancy, misschien is alles wat je voelt wel een goed teken hè . Ik duim!!
@ dolce, wel fijn dat de menstruatie 'snel' is gekomen. Dan kan je ook gauw weer verder. Hoeveel moet je nu gaan spuiten? @nancy, ik hoor hier vaker, geen bloed heeft moed dus even nog duimen. @ 123aap, al van de schrik bekomen?