Beebie, wat vervelend om te horen dat je relatie voorbij is. Helemaal omdat je al heel veel hebt gedaan om samen een kindje te kunnen krijgen. Maar als het niet meer werkte is het misschien maar beter zo. Goed te horen dat je zoveel afgevallen bent en zelf al menstruatiepijn krijgt! Wie weet gaat je lichaam het zelf weer doen! Wat spannend, misschien naar Engeland! Zal een grote stap zijn! Veel succes met alles en hopelijk kom je snel iemand tegen waar je deze droom mee waar kunt maken!
Hey Nancy, gelukkig wel... De onzekerheid is er wel helaas nog steeds maar gaat iedere dag wat beter. Tis gewoon zo spannend en je wilt het zo graag dus hoop je zo dat je buik Gaat groeien.... Gisteren dachten mijn vriend en ik we gaan toch eens testen of clearblue mooi oploopt en dat was top! Dus beetje bij beetje geniet ik . Eerste doel : 12 weken door...
Wat fijn dat alles goed gaat! Kan me zo goed voorstellen dat het moeilijk is om te genieten en je je alleen maar richt op die 12 weken. De eerste echo is in zicht! Was je wel al een keer zover gekomen?! Ik heb over 1.5 week het gesprek inderdaad! Ik weet nog niet hoe het vervolg eruit gaat zien, maar verwacht een cryo terugplaatsing, aangezien er 2 in de vriezer liggen (me eskimootjes) Ben met name benieuwd hoe ze dat aanpakken, hoop hetzelfde als bij Guusje! Geen prikken meer
Dat hoop ik ook voor jou, als ik het iemand gun dan ben jij het !! En dat Meen ik. We kennen elkaar alleen van hier maar ik weet waar je vandaan komt en hoeveel je er al voor hebt moeten wachten en vooral Knokken. Het kan niet anders dan dat ooit Beloond wordt!! Als ik straks lees dat je zwanger bent doen ik hier een vreugdedansje hopelijk zijn je eskimootjes goede plakkers...!!!! Ik ben nog nooit zover gekomen en wie weet is utrogestan eindelijk de oplossing. Zou best kunnen omdat ik altijd ging vloeien.... Echt je gaat de ene zorg in de andere ...maar straks als alles goed gaat verplicht ik mezelf Om ook te gaan genieten!
Lief van je Wishmom Je kent elkaar alleen van hier, maar volgen elkaar al zo lang en leven zo met elkaar mee, super fijn! Hoe dubbel het ook is om te zeggen, maar het voelt erg fijn om niet de enige te zijn en meiden te hebben om mee te praten die weten hoe je je voelt en wat je ondergaat. Ook al had ik natuurlijk liever gehad dat het bij jullie gewoon "normaal" zou zijn gegaan. Het harde knokken zal ooit beloond moeten worden, zoals je zegt! Daar blijf ik ook van overtuigd! Opgeven zal ik in ieder geval niet! Ik hoop zo dat Utrogestan de oplossing voor je is! Als je de 12 weken hebt gehaald doe ik een vreugdedansje!! Je moet jezelf inderdaad straks wel proberen te dwingen om ervan te genieten, hoe moeilijk dat ook zal zijn. Het is zoiets moois, zou zonde zijn als je jezelf de hele periode kwelt met angst. Maar meis, het lijkt me zo moeilijk is jouw positie. Je hebt er zoveel voor moeten doen en dan al meerdere keren mee moeten maken om het te verliezen. Ik vind het echt super knap dat je jezelf telksen bij elkaar weet te rapen en weer door weet te gaan! Het is je zo gegund!
Sorry ik was een beetje druk de afgelopen week. Meting was goed en ik heb gisteren al weer een terugplaatsing gehad! Heel spannend weer! Afwachten en duimen! Ook voor jullie! Liefs
Gesprek gehad vanmiddag en mag over twee weken pas komen voor een uitgangsecho. Als me slijmvlies dan heel erg dun is mag ik meteen beginnen, zo niet moet eerst een bloeding opgewekt worden. Mocht nog niet meteen beginnen, omdat het te kort na de eerste poging zou zijn... Zelf vind ik het flauwekul, maar goed.. Ik moet ook Progynova gebruiken en als me slijmvlies dik genoeg is Utrogestan erbij. 4 dagen na de Utrogestan plaatsen ze een cryo terug (als deze goed ontdooit). Mocht ik zwanger zijn dan moet ik de Progynova en Utrogestan tot de 9e week gebruiken. De cryo's zijn apart ingevroren, dus als ze goed ontdooien ook echt twee kansen! Dat is wel fijn! Hoe gaat het bij jou Wishmom?!
Weer even niet geweest hier. Maar he Nancy wat fijn dat het eindelijk eind juli is. Jouw geduld wordt echt op de proef gesteld. Zal voor je duimen dat je over 2 weken gelijk kunt starten. Ook fijn die 2 kansen. Succes meid.
Aftellen dan Nancy!! 2 weken wachten weer, irritant! Hier gaat het goed denk ik.... mn eerste echo was goed er was een klein hartje te zien. Maar daarna weer super onzeker. Niet echt mega last van kwalen.... Vind het allemaal super spannend!
Hey dames, Ik schaam me diep dat ik zo lang niets heb laten horen, erg druk gehad met nieuwe huis en zat/zit helaas nog steeds in een dip met mijn werk en het hele traject. Mag ik nog meeschrijven zo nu en dan? @Nancy bij jou schiet het ook allemaal nog niet echt op lees ik balen zeg. Houd jij het nog een beetje vol? En hoe zijn de nieuwe behandelingen? @Barbara ook nog aan het spuiten zie ik. Hoe is het met jou? Hier verder ook weinig nieuws. Nog steeds aan het spuiten, maar nog niet zwanger. En moet zeggen dat we het ook wel een beetje zat worden met 'verplicht seks', is dat voor jullie ook herkenbaar? De Fertiliteitsarts begon uit zichzelf vorige keer over IUI. Wij ons in verdiepen gezegd dat we dat wel willen proberen. Zij in overleg met onze gyn. maar helaas mag (nog?) niet. Was ontzettend kwaad. En zei maar zeggen dat ik zelf over IUI was begonnen wat helemaal niet klopte. Geven ze je weer een beetje hoop en dan is het weer weg.
Barbara, mijn geduld wordt inderdaad flink op de proef gesteld, maar ik heb me er maar bij neergelegd, het is niet anders. Hoe is het met jou?! Wishmom, heb je je eerste echo al gehad? Dacht dat hij morgen zou zijn Wat goed, een hartje!! Wauw super spannend! Wanneer is de volgende echo? Snap je onzekerheid.. Ik ga ook niet zeggen dat je het los moet laten, want zo werkt het nou eenmaal niet. De echte kwalen zullen er wel snel aan gaan komen, is ook nog wel vroeg Joyce, tuurlijk mag je mee blijven schrijven! Ik herken de drukte hoor, ben zelf ook nog steeds in een verbouwing Vervelend om te lezen dat er weinig vooruitgang is.. Ook erg vreemd verhaal van het IUI voorstel, hoe bedoel je valse hoop geven Ik begrijp ook niet waarom ze daar zolang mee wachten. Hoeveel pogingen heb je nu gehad na de Leo?! Herkennen het allemaal denk ik wel, het er klaar mee zijn. Het is niet niks allemaal.. Je bent die achtbaan ingestapt en het voelt alsof je er niet meer uit kan. Zelf merk ik nu pas, nu we met ivf bezig zijn, hoe hard die achtbaan is gegaan. Tijdens de vorige behandelingen ben ik nonstop doorgegaan, zonder echte pauze. Toen heb ik het ook echt heel zwaar gehad, vooral in het koppie. Moet zeggen dat de aanpak nu toch wel beter is, ook al duurt het een stuk langer. Je moet jezelf en je lichaam soms echt even rust gunnen.
Ja wij waren ook druk met verbouwing nu bijna klaar. Af en toe vind ik meelezen en schrijven heel fijn en geeft het steun, maar heb ook momenten dat ik denk laat me maar even even niets. Dit is poging 7 na de operatie maar daarvoor was ik natuurlijk ook al aan het spuiten. Maar ze willen blijkbaar dat je na de leo een jaar lang spuit. Daarna weer gesprek en verder praten. Kreeg na de laatste keer toen ik door vroeg of ik daarna dan wel iui mag doen het gevoel dat ze dat ook niet willen. Ze hadden t over ivf en dan is het wel zo'n beetje klaar zeiden ze. Deze ronde is het rond eisprong maar 1x gelukt om het te doen zeg maar dus heb al zoiets van bou zal wel weer niets zijn... en ja ben ook heel kwaad over hoe het in het ziekenhuis is gegaan en dan geen fouten toe geven maar doen alsof ik er over begonnen was. Vind ik heel slecht. Ik ga ook elke keer maar door. Als ik pauze houd, weet ik natuurlijk ook dat het nog langer gaat duren. Ik moet wel zeggen dat ik wel in die spuitweken echt heel humeurig ben en ontzettend moe. Ook zo moe in mijn hoofd. Dus als eisprong voorbij is ik altijd wel blij ben dat ik me langzaam aan weer wat meer mezelf ga voelen. Op het werk gaat het alleen maar slechter, al een tijd niet naar mijn zin en dat is zwaar. Er zit ook een reorganisatie aan te komen helpt allemaal niet mee. Al denk ik nu dat ik het wel prettig zou vinden als ik er uit lig.. want eigenlijk kan het zo ook niet langer meer. @barbara jij had trouwens toch een nieuwe baan rond je leo? Bevalt dat nog?
@Joyce en Nancy. Alles is zo herkenbaar. Het is allemaal pittig ja. Ik heb mijn tweede ronde spuiten erop zitten, 3 aug testen. Mijn gevoel zegt nee voor deze ronde. Met mij is afgesproken 6 rondes menopur met geplande gemeenschap zoals ze dat zo mooi zeggen. Daarna andere stappen, waarschijnlijk iui. Wij vinden op commando vrijen ook lastig en de druk bij mijn vriend is hoog omdat t dan ook echt moet. Terwijl we er normaal geen moeite mee hebben. Eerste ronde hebben we t ook maar op 1 van de 2 voorgeschreven dagen gedaan. Laatste keer met moeite 2. Mijn baan bevalt super. Echt geen spijt van gehad. Heb ook na korte tijd al mijn situatie uitgelegd en de baas is begripvol. Uiteraard weet je nooit wat er gebeurt als mijn contract afloopt, maar daar denk ik allemaal maar niet aan. T gaat goed en hij is tevreden dus voor nu prima. Welke dag zit je nu joyce?
Ja wij hebben normaliter ook geen moeite maar de druk als het verplicht moet is erg vervelend soms. Wauw wat fijn dat ze bij jullie wel naar 6 rondes verder willen gaan. Wij willen dat nu ook zo graag maar weet dus niet hoe omdat zij er anders over denken. Uhm ik heb afgelopen vrijdag of zaterdag mijn eisprong gehad denk ik. Dus ik moet nog even.... Wat fijn dat je nieuwe baan zo goed voelt en ze zo begripvol zijn. Ik krijg helaas vaak kwetsende opmerkingen naar mijn hoofd.