Ja dat maakt t natuurlijk niet leuker op je werk. Ben je al wel naar wat anders aan t kijken? Of durf je dat op dit moment niet? Oh je zit ook lekker in de wachtweken 😉. Idd flink balen dat ze je zo aan laten modderen. Wat een verschil per ziekenhuis zeg
Ja ben volop aan het solliciteren al een tijdje hoor, maar t is heel lastig om ander werk te vinden heb ik al gemerkt.
Joyce, je zit wel echt in een vervelende situatie.. Je kinderwens die niet wilt lukken, een baan waar je niet op je plek zit en een verbouwing. Misschien is het wel even verstandig om een pauze in te lassen, hoe dubbel dat ook voelt. Zelf heb ik ook tot april pauze gehad, terwijl ik in februari al mocht beginnen, dit omdat ik ook bezig was met een verbouwing en ze dit in het ziekenhuis geen gewenste situatie vinden om te starten. Qua stress etc. is het totaal niet gunstig. Zelf ben ik ook wel blij dat we toen die pauze hebben gehouden. Je wens is groot, maar je moet ook aan jezelf denken. Als het ziekenhuis je voor je gevoel zo tegenwerkt, zou je kunnen proberen om een second opinion te krijgen in een ander ziekenhuis. Het valt altijd te proberen, je weet maar nooit wat het oplevert! Barbara, ook op het wachtbankje! Super spannend! Het op commando vrijen is inderdaad niet de meest ideale situatie.. Het is niet leuk, maar op zich hebben we er geen moeite mee gehad tot nu toe. Bij jou zijn de afspraken gelukkig duidelijk, 6 pogingen zo! Dat is wel erg fijn!
Guusje, weet je al wat meer?! Wishmom, bij jou alles nog steeds goed?! Andere meiden ook alles goed?!
Ahhh nee wat een rot nieuws Barbara. Wat zal je je weer rot voelen.. Pfff het zit echt niet mee. Even flink verdrietig, maar hopelijk weet je jezelf weer snel bij elkaar te rapen. Sterkte meis
Zullen wel moeten. Alles om hopelijk ooit een klein wondertje in onze armen te sluiten. Buiten de negatieve test is t me ook nog gegund dat ik krom lig van de menstruatiepijn. Niet normaal sinds ik menopur gebruik. Ok genoeg zelfmedelijden. Hoe is t met jou Nancy? Joyce succes en sterkte. Rot allemaal zeg.
Inderdaad, je zal wel moeten.. We moeten er heel wat voor over hebben, oneerlijk! Ooit, ooit, ooit zeg ik altijd maar! Balen van de menstruatiepijn.. Ik heb zelf nooit Menopur gebruikt. Mag je nu wel meteen de volgende ronde in?! Hier gaat het goed, heb donderdag de uitgangsecho en mag hopelijk meteen beginnen met de medicijnen die ervoor moeten zorgen dat het slijmvlies gaat groeien. Zo niet, dan moet er eerst een bloeding komen. Ben heel erg benieuwd!
Hoop ook voor je dat je gelijk mag starten. Wachten heb je al vaak en lang genoeg gedaan. Ga echt voor je duimen. Ik mag op dag 3 (morgen) gelijk starten met de menopur. Mag nu met hogere dosering starten ipv halverwege ophogen. Hopelijk wordt mijn cyclus dan iets korter.
Hey Nancy, ik hoop dat je echo donderdag goed zal zijn. En dat je meteen door mag! zou zo fijn zijn!! Hier gaat alles goed ben nu 9 weken.. nog steeds wel bang op momenten maar heb zeker al op sommige momenten genoten. IK kan niet wachten dat ik 12 weken ben. Nou Nancy ik ga voor je duimen dat een van je eskimootjes goed en lekker warm innesteld bij zn mama.
Sterkte Barbara! Vervelend dat je ook zo n last hebt van de pijn. Oneerlijk allemaal! Hopelijk wordt gauw beter. Nancy al weer bijna de echo! Ga voor je duimen dat je kunt beginnen! En wishmom ook blij voor jou dat allemaal goed gaat. Laat die 12 weken maar snel komen! Bij mij helaas nog geen succesverhaal, derde poging ook weer mislukt ik voelde vorige week eigenlijk wel al dat het weer niet was gelukt en ben toen ook wel even heel verdrietig geweest. Nu gaat het gelukkig weer beter. 18 aug heb ik weer echo voor de volgende poging. Ooit zal het lukken! Succes allemaal!
Wel fijn dat je meteen mag beginnen Barbara, scheelt weer een hoop wachten! Ik heb maar twee IUI pogingen gehad. Dit omdat ik de tweede keer na de inseminatie overstimulatie kreeg (iets wat volgens het ziekenhuis niet mogelijk kon zijn). Om deze reden stopten ze de behandeling en mocht ik voor ivf naar een ander ziekenhuis. Maar de afspraak was 6 IUI pogingen.
Wishmom en Guusje, sorry weet niet waarom, maar jullie berichten zag ik vanochtend helemaal niet staan Guusje, had het je zo gegund wat onwijs *** weer. Wel fijn dat ze zo snel verder gaan. Je hebt er nu nog 2 over toch? Hoop zo dat de volgende ronde raak is. Ik blijf duimen! Wishmom, wat fijn dat het nog steeds goed gaat! Die angst zal voorlopig nog wel blijven na alles wat je hebt meegemaakt. De 12 weken bereiken zal je al heel veel rust geven waarschijnlijk. De volgende echo is ook pas met 12 weken?!
Succes Guusje. Snap dat t erg verdrietig is. Duimen voor je voor de nieuwe ronde. Nancy nog maar twee dagen voor jou en dan je echo. Af en toe mag de tijd wel wat sneller gaan hè. Jij ook succes voor de nieuwe ronde straks.
Hallo hallo lieve meiden, Ik ben hier weer eens komen piepen. Ik zou soms graag wat actiever deelnemen en jullie een hart onder de riem steken, maar het ontbreekt me soms zo aan tijd.... en ook een beetje aan de juiste woorden als jullie weer een teleurstelling te verwerken krijgen... Nancy, jou "ken" ik al het langste en het maakt me soms dan ook plaatsvervangend boos dat het nog altijd niet gelukt is ... Ik zie dat je vandaag voor een echo moet, ik duim voor je dat je weer verder mag!! Dikke knuffel!! Aan al de andere meisjes, jullie moeten me verontschuldigen dat ik niet al jullie verhalen helemaal gedetailleerd ken, maar ik weet dat jullie met hetzelfde kampen als waar ik mee te maken heb gekregen: de weg naar een kindje na een LEO. Ik kan niet meer zeggen dan dat jullie moeten proberen positief te blijven. De teleurstelling en het verdriet is zo herkenbaar, ik kan me perfect voorstellen hoe jullie zich voelen. Ik heb dan wel het "geluk" gehad dat het bij mij na de LEO wel snel gegaan is, maar de gevoelens van onmacht, verdriet en wanhoop zijn me zeker gekend. Jullie moeten denken: zolang er elke maand "iets" gebeurt, is het een kwestie van tijd. Jullie zijn in behandeling en het gaat lukken!!! Ik duim met jullie mee dat jullie geduld niet te lang op de proef gesteld wordt en dat jullie snel een positeve test in handen mogen hebben. Want voor jullie lijkt het nu wel alsof de tijd soms stil staat maar dat komt omdat wachten op een verlangen gewoon een eeuwigheid lijkt te duren ... Heel veel moed allemaal en ik wens jullie allemaal datgene waar jullie zo hard naar verlangen!! X
Dolce, ik blijf het zo super lief vinden dat je af en toe nog mee leest en ons op probeert te peppen! Helaas is het bij mij nog steeds niet gelukt, maar we geven de hoop niet op! Vandaag de uitgangsecho gehad en helaas was me slijmvlies te dik om meteen te mogen starten, dus heb nu Primolut meegekregen. Mijn eigen arts was er niet (ziek), dus heb maandag nog even een telefonische afspraak met haar.
Tnx voor de lieve woorden dolce. Nancy dat is balen. Maar goed nu snel aan de primolut. Mag je vast snel van start. Succes.
Ja echt super lief jouw betrokkenheid dolce. Dat geeft moed! Nancy balen dat je geduld nog weer even op de proef wordt gesteld! Sterkte en voor je het weet is het weer zo ver! ( ik weet het een dooddoener, maar toch..) succes!